goed samengevoegd

doordat de materialen en personeel goed samengevoegd zijn is het bedrijf, een geolide machine die goede kwaliteit levert.

snelle service vriendelijke ontvangst, prima produkt

Super proffecioneel

Vriendelijk, kennis van zaken, snel. En voortaan lekker slapen.

Van ontvangst tot en met levering matrassen was alles perfect geregeld.

Wij zijn zeer tevreden over- en blij met de nieuwe matrassen in onze camper.

Prima geholpen,deskundig ook, en snelle afhandeling.

Je krijgt een goede voorlichting voor een juist matras. Omdat je al een afspraak hebt kunnen maken enkele dagen van te voren, wordt je snel geholpen. Ze meten het matras op. En ander half uur later is t matras klaar. Super! Tevens koffie aangeboden.

Goede kwaliteit voor een prima prijs!

Werden leuk met koffie ontvangen. Goede uitleg gekregen. En uiteindelijk lag er binnen 1 1/2 uur een nieuw matras in de camper. En leuk om te zien hoe zoiets gemaakt wordt!

ontzettend goede service

deskundig en snel geholpen en alles wat werd beloofd is ook volgens de afspraak gedaan. Klant is koning

Topmatras van een topzaak

Afspraak gemaakt, klinkklare uitleg, bestelling opgemaakt, kopje koffie en nieuwe matras lag in de camper binnen de kortste keren. Extraatje een gratis overnachting op een camping, konden we de matras al even testen.

Professioneel, en toch persoonlijk

Oude matras werd afgevoerd. Nieuwe matras, na proefliggen, ingemeten, gemaakt en geplaatst. Na een kleine 2 uur was alles klaar. De week erna hebben we nog een weekje gecampeerd. Prima matras! Geen spijt

super

s'morgens worden wij uitgerust wakker.

Uitstekend zeer tevreden

Vriendelijk en erg proffesioneel

Heb dit bedrijf bezocht naar aanleiding van de reviews. En het klopt! Vriendelijke mensen, professionele instelling en klantvriendelijk. En niet te vergeten een matras die je als een 2e huid omsluit. Topbedrijf!

Vriendelijk personeel en goed advies

We zijn met de camper langsgeweest en hebben een goed advies gehad over nieuwe matrassen. Perfecte op maat gemaakt en ligt heerlijk. Wel komen we eerdaags langs voor controle van een van de matrassen. Deze lijkt ietwat door gezakt

Van de eerste telefonische kennismaking tot de afleveeing vond ik perfect

Super kwaliteit

We zijn super tevreden over het matras en de service was ook fantastisch. Zeker een aanrader!

Alles wat gezegd (beloofd) wordt op de website, is waar.

Een heerlijk matras en heerlijke kussens voor onze caravan. Wij hebben heerlijk geslapen tijdens onze vakantie.

Top kwaliteit!!

Ik ben uitstekend geholpen met het maken van een keuze voor een nieuw bed, matrassen, kussens, dekbedden, kortom het hele pakket! De beste aankoop ever wat mij betreft. Het personeel denkt mee en is uitermate prettig in alle opzichten! Dank jullie wel. Een mooi bedrijf!

Goede ontvangst en uitleg, keurig afgeleverd,

Het zou prettig zijn als de bestelde lakens voor het topdekmatras een merkteken hadden (bijvoorbeeld met een stukje gekleurde stof) op de plaats waar schuine kant was ingezet, deze is namelijk nauwelijks waar te nemen.

Vriendelijke mensen en kwaliteit ten top

Mijn matras laten maken op maat van mijn campervan En alles is naar wens en goede nachtrust beleef ik nu. Bijbesteling van een dekbedovertrek is nagekomen, dank aan het hele team

Een Matras op maat ,waar men heerlijk op slaapt.

Het is een heerlijke ervaring om op een Matras te slapen van Het Matrasatelier.

Gewoon goed!

Wij gingen voor een matras in de caravan kijken. Een uur later reden wij weer weg met een heerlijk matras op maat.

Prima matras, super service

Ontvangen met koffie, uitleg, proef liggen, keuze maken, oude matras als mal, met de nodige aanpassingen, en je krijgt een super matras terug

Prima zaak, hier snappen ze wat Service is.

Super goed geholpen. We komen net terug uit Frankrijk. Heerlijk uitgerust dankzij de goede matrassen. Heel goed geholpen en geadviseerd. Top.

geweldig

afspraak maken, daar aankomen en ontvangst prima verzorgd. uitleg en proef liggen geweldig. matrassen knap aan de prijs maar ze zijn het waard. uurtje wandelen met de honden en de 2 matrassen waren klaar.

10 met een griffel

Wij hadden een nieuwe bus camper met kei harde lengte bedden bestaande uit 5 delen! Afspraak gemaakt en super goede service gekregen! Omdat het uit 5 delen bestond en er raam uitsparing gesneden moest worden duurde het ongeveer 2 en half uur maar in die tijd hebben we even bij ikea om de hoek nieuw beddengoed geschopt ! Alles paste perfect en we hebben heerlijk geslapen!! Echt een aanrader! Hartelijk en gezellig personeel ! 10 met een griffel