Mooi stevige matras voor mijn dochter

Een matras op maat was nodig voor haar peuter bed. Netjes op tijd afgeleverd. De enigste minpunt: de status van de bestelling is niet te volgen na het ontvangst van de bevestiging.

Totale ervaring zeker wel positief

Op een misverstand wat betreft levering van de hoeslakens na, is de levering prima verlopen. Hoe het slaapcomfort nu is moeten we nog even afwachten, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Afspraak gemaakt en op tijd geholpen. Heldere uitleg over het produkt zodat tot een goede keuze gekomen kon worden. Snelle produktie binnen de afgesproken tijd. Zowel het matras, de kussens als de overtrekken waren klaar. Gastvrij en service gericht. Een echte aanrader voor wie een goed matras zoekt en persoonlijk advies wil.

Top service!

Na het intake gesprek, een volledig op maat gemaakt matras, binnen een uur. Werkelijk fantastisch.

Zeer fijne winkel

Na jarenlang allerlei matrassen geprobeerd te hebben maar nooit de juiste gevonden te hebben, besloten om naar het Matrasatelier te gaan. Fijne ontvangst met koffie door een heel vriendelijke Anouk, en daarna zeer vakkundig geholpen door slaapspecialist Alex. Het matras bleek na een tijdje toch niet helemaal geschikt voor mij te zijn, maar dit werd prima opgelost en het matras werd aangepast! Een echte aanrader, dit bedrijf!

Een professioneel bedrijf met veel aandacht voor kwaliteit en persoonlijke omstandigheden

Vanaf het eerste contactmoment t/m de aflevering van het matras niets dan lof voor de medewerkers van Seminautic!

Snelle service, vriendelijk personeel

Snelle service, prima nette vaklui. Te kort dag om te beoordelen of het matras voldoet. Tot nu toe ervaar ik het als een hard matras. Misschien moet het wennen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Mocht u na aankoop het matras toch te hard blijven vinden kunt u deze laten omruilen. Wij hanteren een omruilgarantie van 6 maanden waarin wij uw matras kern thuis komen omruilen. Mvg Seminautic

prima bedrijf met ghoede producten en uitstekende service!

Nadat we in eerste instantie een matras, bestaande uit 2 verschillende lagen, hadden geprobeerd in de winkel en daar prima op konden liggen en dus zo'n matras hadden besteld en op maat laten maken, bleek bij een volle nacht proefslapen in de camper op onze oprit dat het toch veel minder goed lag dan we dachten. Bij terugkomst waren ze zeer behulpzaam, twee andere matrassen meegegeven samen met de oorspronkelijke bodemlaag zodat we thuis op een harde ondergrond de verschillende varianten nog eens beter konden uitproberen. Uiteindelijk hebben we een combinatie gekozen die uit 3 lagen bestaat, maar voor ons veel praktischer is en waarmee we ook nog eens veel flexibeler kunnen zijn. Omruilgarantie en dergelijk was allemaal geen probleem. Wij zijn zeer tevreden!

goeie voorlichting, netjes en snel klaar

Een super vriendelijk bedrijf waar we goed voorgelicht werden. De mogelijkheid om je matras te laten vervangen ter plaatse binnen 1.5 uur is uniek. Als je dan ook nog op gehaald wordt bij de woonboulevard(We moesten 1.5 uur wachten) omdat het regende ,dat was top!

Prettig geholpen, prima uitleg. Zeer snelle levering, binnen 2 uur hadden wij een nieuw matras in onze camper, en zeer netjes afgewerkt

Zeer fijne service

Fijne service

HEEEEEL tevreden

Prettig geholpen. Nieuwe Matrassen en op maat gemaakte moltons en hoeslakens gekocht. Erg blij met de nieuwe matrassen en de service toen bleek dat er een middendeel iets te hoog bleek. Direct opgelost en binnen twee dagen weer retour.

Helemaal top!

Super goed advies en snel geholpen, het is een mooie op maat matras en het ligt heerlijk!

vriendelijk en ze geven een goed advies

We worden vriendelijk ontvangen. Het advies is prima wat we krijgen. Ook met de garantie om het matras te kunnen ruilen wanneer het niet aan onze verwachting voldoet, omdat we het liggen nu niet vaak meer kunnen uitproberen, zijn ze heel soepel. Heel fijn!!!

Zeer goed en vriendelijk

Prima geholpen, Prima product

Goede voorlichting waarbij je in een ongedwongen sfeer rustig de tijd krijgt een keuze te maken. Uiteindelijk werden de matrassen in een uur gemaakt. En de oude werden zonder kosten ingenomen.

Mocht toezien hoe mijn nieuwe matras werd vervaardigd

Ik heb nog geen ervaring met de nieuwe matras. In het voorjaar 2021 zal deze voor het eerst worden beslapen. Vandaar tot dusver een beoordeling die goed is. Fijne service en gelegenheid om diverse matrassen uit te testen. Binnen een uur was de matras gereed.

Goede en snelle service.

Een nieuwe matras op maat laten maken. Goed advies gekregen over de verschillende kwaliteiten. Proefliggen op de verschillende matrassen. Binnen 1 uur op maat gemaakt. Top!

zeer goede vlotte aankoop matrassen

We konden snel een afspraak maken. Alles verliep naar wens en we zijn zeer tevreden over de matrassen

Prettig en deskundig geholpen.

Vriendelijke ontvangst. Er werd geluisterd naar onze wensen en we werden goed geadviseerd, zonder dat er sprake was van opdringerigheid. Na een uur lag het nieuwe matras in onze caravan. Ziet er prima uit, binnenkort gaan we ervaren hoe comfortabel deze aanwinst is maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Like sleeping on a cloud!

Super service. Ordered on the Monday and received a made to measure topper on the Saturday! We'd just got a new mattress that wasn't as thick as hoped (from a different company) so thought we'd try a topper. Best decision ever!!! Next time we need a new mattress we wil definitely be ordering here again. Thanks for a super comfortable sleep!!!

Duidelijk en niet iets aan willen praten

Zeer prettig ontvangst. Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn. De matras perfect op maat gemaakt.

Top !

Seminautic bezocht voor een nieuw camper matras. Goed geadviseerd en fijn dat je naar huis gaat met een geweldig matras.

Meer dan tevreden

Wij zijn meer dan tevreden over het matras en de kussens. Wij werden heel goed ontvangen en kregen een duidelijke uitleg.

Geweldige service

In juni hebben we 3 nieuwe matrassen gekocht. Super fijn geholpen, niets was teveel en we slapen inmiddels alweer maanden heerlijk op onze op maar samengestelde matrassen. Deze week nog 1 matras besteld en we hadden het snel nodig. Geweldig hoe er met ons meegedacht is en helemaal top dat het ook nog gelukt is. Kortom geweldige service en top matrassen!