Top.!

Geweldig. een vriendelijke ontvangst. al onze wensen zijn uitgevoerd. er werd niets aangedrongen om het anders te doen. Dus bij een ( evt.) volgende camper. komen wij zeker hier terug.

Gewoon super

Super vriendelijk en professioneel. Ook hoeslakens op maat laat maken, super kwaliteit. Direct op vakantie vertrokken vandaar uit. Zalig geslapen, vanaf de eerste nacht.

Goed advies en snelle levering ( klaar terwijl je wacht).

Een prima opdekmatras voor thuis gekocht. Nadat we eerder uitstekend waren geholpen bij de aanschaf van een matras voor de caravan, hebben we dit keer een Speciaal de lange autorit vanuit de Randstad gemaakt voor de aanschaf van een opdekmatras naar onze wensen. Prima geslaagd.

Zeer snel en uiterst tevreden

Het ontvangst, de uitleg en proefloggen waren super georganiseerd

Nette en proffesionele service

Goed aan te rijden met caravan. Netjes ontvangen en goede uitleg wat betreft matras keuzes. Ook keurig op maat gemaakt. Enig minpuntje is dat ik een afspraak had van 10.00 tot 11.00, en dat ik pas 12.20 weg reed.

Handhaving coronaregels. Uiterst vriendelijk en voorkomend. Goede voorlichting. Geen opdringerige benadering. Nemen alle tijd.

Snel en goed geholpen

Daarna heerlijk geslapen

Vriendelijke vlotte service

We waren op doortocht door Nederland. Op internet kwam ik toevallig de firma tegen die matrassen op maat maken gedurende een uur, zodat je er kan op wachten tijdens de productie en maakte online een afspraak. Ik reed er dus met onze mobilhome naartoe, maar om onbekende reden was mijn afspraak niet tot bij hen toegekomen. Omdat we op doortocht waren, hebben ze ondanks de grote aanvraag en druk programma, toch mijn matras op maat gemaakt! Ik ben dus zeer tevreden over het warme onthaal en de snelle en vriendelijke productie! Trouwens de matras is uitstekend

Open huis en goede service

Na afspraak met een der medewerkers van Seminautic gastvrij ontvangst met koffie. met een uitgebreid gesprek over de werkwijze van dit jonge bedrijf hoe het een en ander in zijn werk ging werd het oude matras als mal gebruikt voor een exacte maatvoering .Na een dik uurtje werd het matras keurig afgeleverd en werd 8 jaar onvoorwaardelijk garantie op schrift meegegeven. Daags daarna het matras op het eigen bed neergelegd en een nacht proef geslapen wat resulteerde in het ontspannen en geen rugpijn meer. Dat wordt in de caravan weer genieten van een goede nachtrust.

Mijn complimenten voor Alex wat een goede service bij jullie in Brabant! Na veel wikken en wegen heb ik samen met Alex voor Pantera matras soft gekozen , online , via tel .daar ik een spierziekte heb met veel zenuwpijn dacht ik toch liever een extra soft te willen ..zelfs mijn oude matras zou nog gemaakt kunnen worden nou nog nooit meegemaakt. Maar op zijn advies om toch een maand te proberen ben ik besloten deze te houden ..ligt buiten verwachting super ! Dankjewel Alex .. ze mogen blij zijn met zo'n deskundige in hun bedrijf .

Prima aanschaf

Goed ontvangen en prima uitleg om juiste keuze te maken.

Prima vriendelijke en deskundige hulp

Ook bij het gebruik maken van omruilen prima service

Uitstekend geholpen

Goede voorlichting

Superservice met Hollands flair en vrirndelijkheid

Op 1 uur alles in kannen en kruiken zoals vermeldt wordt op hun website . En dan ook nog een goeie matras erbovenop ! De pret kan niet op

zeer klantvriendelijk

na een bakje koffie en thee was het matras ingemeten en wel klaar. Top

Gewelfig matras

Een fijn matras en top service

Prima geholpen

Leuk ontvangen, goed geholpen en alle tijd voor ons genomen. Wij zijn tevreden met het matras, de kussens en de matrasovertrekken

Goede service, deskundig en drive van medewerkers is goed

4 dagen slapen, eerste indruk een prima matras

Tijdens ons bezoek werden we vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Daarna een duidelijke uitleg ontvangen van de verschillende mogelijkheden, en deze ook in voldoende mate mogen uitproberen. na een uurtje was de matras gereed, netjes in de camper geplaats. hier ook nog ook op het matras gelegen. Prima. We hebben nog geen 5 sterren kunnen geven omdat we het matras nog te kort in gebruik hebben.

Uitstekende service!

Fijn bedrijf die ons van goed advies heeft voorzien toen wij op zoek waren naar een nieuw matras voor de camper. Het geleverde matras is fantastisch.

Vriendelijk, behulpzaam en kwaliteit!

We werden zeer goed ontvangen. Kregen de nodige uitleg en de tijd/ruimte om de matrassen goed uit te testen. De matras was snel klaar en perfect op maat. Zelfs door hen geplaatst in onze camper. Zeer fijne ervaring!

Snel correct simpel, eigen keuze

Een zeer prettige manier van zaken doen.

Geweldig bedrijf, mooie producten, gemotiveerd, deskundig en vriendelijke medewerkers!

Door omstandigheden laten weten dat we niet op tijd voor de afspraak konden zijn, was geen enkel probleem. Onder het genot van een kopje koffie nam medewerker uitgebreid de tijd om de verschillende soorten matrassen uit te leggen. Na op verschillende samenstellingen te hebben gelegen, gekozen voor de medium sterkte samen met de verkoelende coating. Omdat het al tegen sluitingstijd liep was het voorstel van de medewerker om het matras, gratis, thuis te laten bezorgen om ervoor te zorgen dat het geen haastklus zou worden, super voorstel! De eigen bezorgers hebben het matras in de caravan geplaatst en wij hoefden alleen te kijken of we tevreden waren met het matras. We hoefden bij levering pas te betalen dus geen aanbetaling of zo. Voor we naar huis gingen kregen we nog flesjes water aangeboden voor onderweg. Een zeer prettige winkel, als we matrassen nodig hebben voor ons bed thuis gaan we hier ook weer naar toe.

Prettige behandeling

Goed ontvangen, vlotte hulp. De matrassen kunnen we nog niet beoordelen, want de caravan staat eerst nog even in de stalling

Er wordt waar gemaakt wat ze zeggen.

Duidelijke en eerlijke voorlichting. Wij hadden al besloten wat we wilden en er werd geen verkooppraatje gehouden, maar uitgelegd wat het was en ook geen poespas. Tijdsafspraak werd goed nagekomen en het matras ligt heerlijk.