Goed geholpen.

Goed geholpen, super concept die drive in. Binnen 1 uur een nieuw, heerlijk comfortabel matras. Top.

Goed product en mooi op maat gemaakt

Voor onze Eriba caravan hebben wij twee topmatrassen laten maken op maat. Helaas was het erg druk en omdat het om 2 matrassen en ook nog een passtuk ging, konden wij er niet op wachten, dan wel duurde het langer. Begrijpelijk achteraf gezien. Als geste kregen we twee beschermers voor op de lattenbodem cadeau! De week erop alles opgehaald. De topmatrassen passen perfect en ook het passtuk is helemaal op maat. We slapen een stuk comfortabeler. Kortom prima!

Geweldig correct en een aanbevelings waardig bedrijf

Fantatisch bedrijf.

Vlotte afhandeling en perfecte pasvorm

In 2.5 uur van opmeten tot vertrek. En t matras ligt heerlijk

Goede snelle service

Perfecte service en eindelijk kunnen we in onze caravan op een goed matras slapen.

Prima service, en bezorging ging zoals afgesproken. Ben er zeer tevreden over

perfect gewoon

Wij zijn fijn geholpen, er werd meegedacht. Vriendelijke ontvangst en leuk dat je kan zien hoe de matrassen gemaakt worden. Mooie matrassen en veel keus. De oude matras wilden we weer meenemen en dat kon natuurlijk, maar werd wel helemaal ingepakt in plastic. Super service.

Topervaring en service zelden gezien

Prachtige organisatie met zeer enthousiast personeel die er zijn voor de klanten . Top begeleiding en informatie. Leveren 100 % waar ze voor staan. En prachtige combinatie met overnachting (proefslapen) op camping iets verder op.

Prima service en een prima product!

Met een iets langere wachttijd dan beloofd een prima matras op maat! Je kan proefliggen en je krijgt koffie / thee. Er zijn krantjes en tijdschriften en je kan de productie met eigen ogen zien. Je oude matras wordt indien gewenst afgevoerd.

Vrijdag 21 mei 2021 daar een nieuw matras laten maken voor de camper. (Pas 9mnd in bezit). Het standaard matras lag er nog in was dus 27 jaar oud.. Dan is ie wel aan vervanging toe. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Groetjes Miranda en Michael van Lieshout uit Eindhoven

Perfecte service, klaar terwijl je wacht.

Super ontvangst en klantvriendelijk, vakkundig, alle tijd voor uitleg en advies. We slapen héérlijk op ons nieuwe matras.

Wat een service en snelheid

Was erg gemakkelijk om een afspraak in te plannen. De gratis overnachting scheelde ons extra vroeg te vertrekken Na het inmeten was het een belevenis om te zien hoe onze nieuwe matras werd gemaakt. Nu slapen wij er al een paar weken op in onze Camper geen onderbreking meer van onze nachtrust. Dus wij zijn zeer tevreden ga zo door. Fam van der Velden

Perfecte service en lekker snel!

We hebben op aanraden van een bekende een topper op maat laten maken voor onze camper. Snel geregeld, goed product en zeer vriendelijke service. Wij slapen heerlijk in de camper!

Snel geregeld

Super klantvriendelijk

Wij zijn erg vriendelijk ontvangen. Er is voldoende tijd voor vragen en om proef te liggen. Onze matrassen zijn netjes thuis opgehaald en voorzien van een nieuwe vulling en daarna weer netjes terug gebracht Alles keurig op tijd en volgens afspraak. Echt een aanrader.

Alles mooi gemaakt

Als is mooi opmaat gemaakt en snel, maar wel prijzig

Goed geholpen en binnen 2 uur weer op weg met een nieuw matras

Ondanks de drukte zijn we heel goed geholpen. Er werd ruim de tijd voor ons genomen. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Na onze keus gemaakt te hebben, konden we na een uur het matras ophalen.

Super snelle service

Afspraak gemaakt. Matras gekozen en na een uurtje was de matras klaar. De oude matras mochten we daar laten.

Uitstekende service, heel vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend, correct en snel

Uitstekend en verkoper zeer correct en meedenkend. Aanrader voor kampeerders met vouwwagen, caravan of campers.

Mooi product.

Wij werden goed voorgelicht over de mogelijkheden. Klaar terwijl u wacht werd iets langer omdat het erg druk was. Het eindresultaat maakte het wachten de moeite waard.

Kwaliteitsproduct

Service en hospitality is hoog. Persoonlijke benadering, goede kwaliteit matrassen

uitstekend

Super snel geholpen juiste advies, en makkelijk, klaar terwijl u wacht we slapen nu een stuk beter. lekker comfortabel

Geweldig concept

Na allervriendelijkst ontvangen te zijn werden we professioneel voorgelicht over de keuzes in matrassen. Anderhalf uur later een matras op maat! Super tevreden over de service en de kwaliteit van de matras. Erg leuk dat je het proces kun je volgen vanaf de publieke ruimte.