Top kwaliteit!!

Ik ben uitstekend geholpen met het maken van een keuze voor een nieuw bed, matrassen, kussens, dekbedden, kortom het hele pakket! De beste aankoop ever wat mij betreft. Het personeel denkt mee en is uitermate prettig in alle opzichten! Dank jullie wel. Een mooi bedrijf!

Goede ontvangst en uitleg, keurig afgeleverd,

Het zou prettig zijn als de bestelde lakens voor het topdekmatras een merkteken hadden (bijvoorbeeld met een stukje gekleurde stof) op de plaats waar schuine kant was ingezet, deze is namelijk nauwelijks waar te nemen.

Vriendelijke mensen en kwaliteit ten top

Mijn matras laten maken op maat van mijn campervan En alles is naar wens en goede nachtrust beleef ik nu. Bijbesteling van een dekbedovertrek is nagekomen, dank aan het hele team

Een Matras op maat ,waar men heerlijk op slaapt.

Het is een heerlijke ervaring om op een Matras te slapen van Het Matrasatelier.

Gewoon goed!

Wij gingen voor een matras in de caravan kijken. Een uur later reden wij weer weg met een heerlijk matras op maat.

Prima matras, super service

Ontvangen met koffie, uitleg, proef liggen, keuze maken, oude matras als mal, met de nodige aanpassingen, en je krijgt een super matras terug

Prima zaak, hier snappen ze wat Service is.

Super goed geholpen. We komen net terug uit Frankrijk. Heerlijk uitgerust dankzij de goede matrassen. Heel goed geholpen en geadviseerd. Top.

geweldig

afspraak maken, daar aankomen en ontvangst prima verzorgd. uitleg en proef liggen geweldig. matrassen knap aan de prijs maar ze zijn het waard. uurtje wandelen met de honden en de 2 matrassen waren klaar.

10 met een griffel

Wij hadden een nieuwe bus camper met kei harde lengte bedden bestaande uit 5 delen! Afspraak gemaakt en super goede service gekregen! Omdat het uit 5 delen bestond en er raam uitsparing gesneden moest worden duurde het ongeveer 2 en half uur maar in die tijd hebben we even bij ikea om de hoek nieuw beddengoed geschopt ! Alles paste perfect en we hebben heerlijk geslapen!! Echt een aanrader! Hartelijk en gezellig personeel ! 10 met een griffel

We slapen weer heerlijk!

Op de eerste dag van onze vakantie hebben wij een nieuw matras gekocht. We zijn supergoed geholpen, heel vriendelijk en snel! Nadat we een matras hadden uitgezocht was hij ook idd binnen een uur klaar. Vervolgens de hele vakantie heerlijk geslapen! Wat een verbetering!

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen, kan niet beter Wij slapen nu veel beter, bedankt

Heerlijk matras

Super fijn matras en echt goed geholpen!

Super vriendelijk geholpen

Afspraak gemaakt voor een matras voor onze caravan, kon langs komen met de caravan maar die stond op de camping dus matras mee genomen en ingeleverd. Ongeveer een uurtje wachten met een bakie koffie en de nieuwe matras gezien hoe hij gemaakt werd. Meegenomen en heerlijk geslapen zeker een aanrader

Goed geholpen en fijne matras!

Op afspraak een matras voor onze caravan uitgezocht, de verkoper nam alle tijd voor ons. Terwijl wij lekker in de buurt gingen fietsen werd onze nieuwe Excellent matras op maat gemaakt met een extra toplaag voor nog meer comfort. Bij terugkomst was de matras al in de caravan geplaatst. Slaapt heerlijk!

Super advies en service.

Prima advies gehad en na 2 uurtjes hadden wij nieuwe matrassen waar wij super tevreden over zijn.

Personeel behulpzaam en vriendelijk En de bedden zijn uitstekend .

Fantastisch matras

Nadat we een matras op maat hebben laten maken voor onze camper hebben we nu een matras voor thuis laten maken. Dus of we nu thuis zijn of met de camper op pad, samen doen we altijd super.

Geweldig top

Top matrassen. Super service. Op vakantie weer heerlijk geslapen zonder rugklachten

Geweldige ontvangst, goede uitleg over de verschillende producten. Snelle levering en goede kwaliteit. Topmatras voor in onze camper. 5 sterren waardig.

We waren wat vroeg en werden eerder geholpen. Goede uitleg en testen van div matrassen.

Top zaak.

Keurig geholpen. Eerst proef liggen. Daarna werd het matras gemaakt. Vervolgens in de camper gelegd. Nu enkele weken op geslapen. Kan zeggen. Geen rugpijn meer. Kortom een top matras. Tevens nog 2 kussens gekocht. Deze bevallen ook uitstekend. Zeker een zaak om aan te bevelen.

Uitstekend geholpen. Uitstekende snelle service Uitstekende nachtrust erna. Een verdiende 10!

Professioneel advies, vertrouwen, snelle koop.

We worden met kopje koffie ontvangen op de afgesproken tijd. Na uitvoerig advies rekening houden met onze wensen, kunnen we diverse matrassen uitproberen. Onze keuze eas snel gemaakt waarna ons matrad in productie werd genomen. Terwijl we even een boodschap deden werden we gebeld dat het matras klaar was. Het oude matras konden we achterlaten en het nieuw werd in onzr camper geplaatst. Klaar om uit te proberen op de gratis aangeboden camping in de buurt.

Zeer hartelijk ontvangen en uitstekend geadviseerd!

Een uitstekend advies op maat en onder het genot van een kop koffie de produktie van de aankoop live kunnen aanschouwen. Super tevreden en een echte aanrader!

Snelle service en er word goed meegedacht. Vooral bij lichamelijke ongemakken Wij slapen er perfect op.