Was zeer goed

Goede ontvangst, duidelijke uitleg. Erg leuk dat je het magazijn in kunt kijken. Het kussen ligt tot nu toe fijn. Mvf Lucia Boomkens

Zeer goede service!

Wij zijn heel erg tevreden over het deskundige advies bij de aanschaf van twee nieuwe matrassen voor in onze caravan! Er werd alle tijd genomen en goed geluisterd naar onze wensen. Het was heel fijn dat we gewoon konden wachten tot de matrassen klaar waren. Ze werden keurig in de caravan geplaatst. Echt top service!

Ze zijn op het matrasatelier geweldig

Mooie ervaring in een korte tijd!!

Na een goede ontvangst en een heldere uitleg van Alex, waren er diverse mogelijkheden om het juiste matras te kiezen. Daarna een leuke bijkomstigheid om het matras in productie te zien gaan. Héél transparant. Dit is een geweldig systeem , het “drive -in” idee. In enkele uurtjes tijd onder het genot van een kopje koffie is het gerealiseerd. Tevens blijft het oude matras daar voor recycling.

Klantvriendelijk, goede service en een geweldig matras!

Wij waren op zoek naar een nieuw matras voor onze caravan aangezien we slecht sliepen op het orginele matras. Via internet terecht gekomen bij het matrasatelier. Afspraak gemaakt voor de 'matras drive in'. Matras werd opgemeten en wij kregen een duidelijke uitleg over het nieuwe matras. Na enig proefliggen tot een keuze gekomen. Matras was in één uur klaar. Oude matras mochten we daar laten. Super service. Nieuwe matras slaapt heerlijk. Lekker uitgerust terug gekomen van vakantie. Top!

Vriendelijk, deskundig, snel, top

Online je afspraak plannen, vriendelijk ontvangen en deskundig advies. De matrassen evenals je hoofdkussens zijn van harte aan te bevelen.

geweldig geholpen

alles ging zoals we ons voorgesteld hadden. geweldige service en geweldig product

Fantastisch geholpen.

Vanaf binnenkomst tot afleveren camper fantastisch geholpen

geweldig

goed persoonlijk contact, alles werd duidelijk uitgelegd. ze nemen alle tijd voor je en je voelt je er welkom. en service is geweldig. top bedrijf

Wat een goed bedrijf!!!!!

Vanmorgen om half 11 gebeld, hadden om twee uur nog een plaats. Waren daar om half twee.,kregen koffie en een goede uitleg over wat wij wilden. We konden kijken hoe de matras gemaakt wordt en konden we wat foto's maken. Om vier uur reden we weg naar een camping die voor ons gereserveerd was om daar te overnachten en dit was geheel gratis. Hulde, prima bedrijf en aardige mensen waar ik graag een beetje promotie voor maak.

Grandioos

Wij werden goed ontvangen en hadden een medewerker, die hart voor de zaak had. Hij adviseerde ons op een goede manier door onder andere de juiste vragen te stellen. Kortom een geweldige ervaring om te zien dat er nog bedrijven bestaan die weten wat klantvriendelijk wil zeggen. Wij zijn zeer tevreden. Wij zullen dit bedrijf zeker aanbevelen als een heel goed bedrijf voor goede matrassen en niet duur.

Super goede service

Ivm de Corona crisis had ik een kussen gewonnen en die kan ik gisteren laten maken en meteen meenemen. Ze hebben alles goed uitgelegd en mij super goed geholpen. Ik heb afgelopen nacht al heerlijk geslapen op het kussen

Binnen 1 week matras op maat voor de boot klaar super kwaliteit!!

Erg goed advies gekregen voordat tot aankoop besloten werd.

Prettige ontvangst en er kon gewacht worden op de fabricage van de op maat gemaakte matrassen. Slapen nu bijna een week op de matrassen en kan 's avonds bijna niet wachten om naar bed te gaan zo lekker liggen ze.

Eerlijk en goed advies. Uitstekende service en vakbekwaam. Een absolute aanrader.

Na uitstekend telefonisch contact afspraak gemaakt voor een bezoek aan de showroom. Uitgebreid kunnen testen, zeer goed geadviseerd en na definitieve keuze onze twee topmatrassen na een uur, geproduceerd en verpakt en wel kunnen meenemen. Kunnen nu na 1 week al volmondig beamen dat deze keuze het beste slaapcomfort sinds jaren heeft gebracht.

Snelheid, service en kwaliteit prijsverhouding top!

Zeer prettige ontvangst en zeer gastrvrij.

Bij binnenkomst werden we welkom geheten en werd ons gelijk iets te drinken aangeboden. Daarna hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt waarna ook een zeer goede uitleg werd gegeven over welk matras wij graag wilde hebben. Dus de conclusie is dat wij zeer tevreden waren en nog steeds zijn.

buitengewoon aardige, professionele mensen

prettig en kundig geholpen. Bijzondere met zorgmedewerkers meelevende actie

Helemaal top

Vanaf de afspraak tot aan het leveren/plaatsen, gewoon helemaal top.

geweldig

Ik heb omdat ik in de zorg werk , een geweldig kussen voor mij gemaakt gekregen . vanaf dag 1 slaap ik er heerlijk op . nogmaals bedankt .

Geweldig.

Ik werd enthousiast ontvangen. Alle stappen werd je duidelijk uitgelegd en er was genoeg ruimte voor vragen. Gewoon top !

Prima ervaren.

Erg vriendelijk personeel, werden goed geholpen. Ondanks de corona crisis, werden er goede voorzorgsmaatregelen getroffen. Ben nog steeds erg blij met mijn kussen.

Aangenaam!

Zeer vlotte en vriendelijke personeel, goede service! Zeker een aanrader!

Prima advies en inderdaad in één uur nieuwe matrassen op maat in de caravan

Precies wat we verwacht nadat we de site bekeken hadden. Ze maken het gebodene helemaal waar. Niet goedkoop maar kwaliteit heeft zijn prijs.

Het kan niet beter

We konden snel terecht. De caravan voor de deur neergezet en tijdens de koffie een kundig advies gekregen over de verschillende matrassen. Nadat wij een keuze hadden gemaakt ging men aan de slag. Binnen een uur was het klaar. We misten nog een afdekplaat op de slaapbank, maar ik kreeg de maten mee om thuis aan de slag te kunnen gaan. Tijdens het afrekenen kwam een soort gelijke caravan binnen en deze leverde zijn oude zitkussens in voor de stort. Direct werd hieruit de afdek plaat gehaald en overgezet in die van ons. Wat wil je nog meer?