Klantvriendelijk en duurzaam

Wij hebben een matras op maat laten maken. We zijn goed geadviseerd en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het matras.

Ik ben rugpatient en heb eindelijk een super goede matras gevonden bij Seminautic voor in onze camper. supersnelle en ongelooflijk klantvriendelijke service! De combinatie van de vele goede reviews op Google, de waarborg van 8 jaar garantie, de omruiloptie voor 365 dagen, het maken van (aparte) matrassen op maat (mijn man slaapt graag op harde matras en ik net niet) deden ons voor Seminautic kiezen en we hebben het ons niet beklaagd. Een échte aanrader voor wie een gevoelige rug heeft!!!

Zeer nette, snelle en keurige service. Zo moet het zijn!!

Zeer keurig bedrijf, vriendelijke ontvangst door gastvrouw. Lekker kopje koffie en keurig geholpen. Fijne Topper voor onze Fendt Caravan

Perfect geholpen

We hebben 2 nieuwe matrassen gekocht 1 voor de camper en 1 voor thuis Ligt heerlijk en we zijn zeer goed geholpen door deskundige verkopers Was ook vlug geleverd !

Goed voorgelicht, prima product

Ik ben langsgegaan en ben prima geadviseerd. Ik ben erg tevreden met de matrassen, fijn dat de oude mee afgevoerd werden voor recycling en ten slotte dat alles voor een nette prijs.

Warm welkom

We waren op zoek naar betere matrassen, want in onze nieuwe camper zaten niet “premium” matrassen zoals extra vermeld stond in de brochure. Ik sliep erg slecht, had last van tintelende arm en been en moest om de 5 minuten draaien. Dit stoorde ons en bij het actief googlen en lezen van recensies kwamen we bij Seminautic terecht. EN…..geen woord gelogen….van A tot Z één en al lof voor dit bedrijf. Een warm welkom door een gastvrouw die weet dat je komt, je begeleid naar een tafel en je voorziet van een heerlijk drankje en lekkernij (in ons geval was het een doosje bonbons). Vervolgens de adviseur die je aanhoort, goed luistert en filtert en adviseert wat zijn voorstel is en je dan mag proefliggen en indien het je bevalt wordt de matras opgemeten direct vanuit de camper en “klaar terwijl je wacht”. Een 5 sterren matras drive through . En als klap op de vuurpijl, ook nog eens 365 dagen omruilgarantie, tegen een kleine vergoeding (in ons geval was dit 50) maar niet nodig want matrassen liggen fantastisch.

Heerlijke matrassen binnen 1 uur gereed

een topbedrijf met vriendelijke mensen die alle aandacht hebben voor wensen van de klant.

Een top service

We hebben voor onze boot in 2017 een matras op maat laten maken!! Deze is op mijn aangeven afmetingen gemaakt en paste precies. Dit jaar viel het ons op dat er waarschijnlijk wat aan de binnen kant losgeraakt was. Na een telefoontje en een mailtje is de matras opgehaald en een paar dagen later weer teruggebracht met nieuwe belkleding er om heen . En dat alles geheel kosteloos , dat is echt top service

Geweldig vriendelijke mensen met een perfecte service!

We werden zeer snel geholpen! Er werd geluisterd naar onze wensen. De levering werd kosteloos aan huis geleverd. Wat kan je nog meer wensen?

Snel, eenvoudig, netjes

Super service, snelle productie (1 uur), goede prijs en goed advies! Soms zelfs iets “te” goed (flesjes water, meerdere keren. Niet nodig!)

Top matras is heel fijn

Ik heb besteld 200cm keer 160 cm maar die is te smal maar hij ligt heerlijk

Beste Hennie, Bedankt voor de review. Wij nemen nog contact met u op in verband met de maatvoering om dit in orde te krijgen.

Super bedrijf

Heel vriendelijk en goed geholpen. Goede service en een prima boot matras. . Dit is de zaak waar je voor je boot, caravan of camper moet zijn voor top matrassen en een uitstekende service.

Meedenkend, veel aanpasmogelijkheden en thuisbrengservice wanneer maken langer duurt

Topkwaliteit

Voor een matras naar Nederland ? Juist. Dit was voor ons de juiste keuze. Een warm ontvangst waarna we bij een tas koffie en snoepje het maken van onze matras rechtreeks konden volgen. Zalig slapen nu.

Ik ben niet mobiel dus kon niet naar de winkel, maar een vriendelijke medewerker gaf mij toch op basis van wat vragen een heel goed advies. De matrassen waren er drie dagen later al en ik slaap als een roos!

Goeie service vriendelijk personeel. Professioneel advies.

perfect

duidelijke uitleg , snelle levering en we slapen heerlijk!!!

Snel, direct en comfortabel!

Snel, direct, goede service en comfort.

Service en kwaliteit onder 1 dak

Nieuw matras voor onze Pikmeerkruiser laten maken. Afspraak, ontvangst, proef liggen, uitleg materialen en bestellen allemaal dik in orde. Binnen een week door 2 personen bezorgd en neergelegd in onze boot. Vriendelijke hulp. En uiteindelijk dus een perfect liggend matras met op maat gemaakte overtrekken. Meer dan tevreden.

Vriendelijke ontvangst, Duidelijk advies, Snelle levering

Goede snelle services

Goede snelle service, vriendelijk, duidelijke uitleg.

Er is maar één woord voor, 'geweldig'.

Vanaf het maken van de afspraak tot het afleveren van de matrassen is alles zeer correct behandeld. De mensen zijn zo vriendelijk en servicegericht dat het niet anders kan dat je er bewust van wordt hoe fijn en soepel alles geregeld is. Om uiteindelijk een zeer fijn product te ervaren.

geweldig

we hebben een matras gekocht bij jullie en echt zoeen team goed en vriendelijk ontvangen proef liggen alles netjes geplaatst en dan op weekend vertrekken zalig geslapen hartelijk bedankt we komen nog terug voor andere bed

Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst, goed advies en snelle service, matrassen zelfs in mijn auto geladen.