Slapen als de beste

Nog geen seconde spijt van ons nieuwe matras.. Erg blij mee en kunnen het iedereen aanraden.

Goed en vriendelijk

Goede ontvangst vriendelijk en goed geholpen.

Wij zouden het zo weer doen

Vriendelijke ontvangst, goede voorlichting, er is veel mogelijk en snelle levering. We slapen heerlijk op het matras

Perfecte service

Heb niets anders dan lof voor dit bedrijf en zeer goede service.

Geweldige service en vakmanschap.

Wij zijn meerdere keren bij jullie geweest om nieuwe matrassen te laten inmeten en laten maken en het was echt maatwerk.

Vriendelijk professioneel advies

Alles is vlot verlopen, mijn matras ligt uitstekend geen pijnlijke rug meer. Ga zeker nog voor een tweede terug

fantastis

vriendelijk onthaal goede uitleg snelle levering goede nacht rust wat wil je nog meer

Matras s een prachtig product

We hebben een camper uit 1999. Mijn vrouw heeft altijd last van haar rug en is rond 06.00 uur wakker van de pijn. Nu slaapt ze door in de ochtend en heeft ze nagenoeg geen last meer van haar rug. Prima product.

Super bedrijf

Binnen 4 uren waren we thuis. Oosterhout-Son-Oosterhout 100 km op en neer. Koffie gedronken, matras opmeten, oude matras verwijderd, nieuw matras gemaakt en erin gelegd. Inmiddels er op geslapen als een os. Eén woord, geweldig!

Super toller Service und Qualität

Von der Terminabsprache über die Beratung bis hin zur Fertigung der Matratze für unser Wohnmobil (inklusive der schnellen Herstellung - quasi ein Drive Through Service) war alles super. Immer wieder gerne

Goed geholpen

Ik had 2 vrij nieuwe toppers en nu een buscamper en zij hebben van 2 toppers 1 gemaakt heel blij mee en is dan ook goedkoper .Goede service

Geweldig!!

Afspraak gemaakt,en alles is vlot verlopen. Goed ontvangen met een drankje,vriendelijk personeel. Wij hebben gewacht op onze matras in de zaak op een kleine 2 uurtjes was hij klaar.

Service gericht, met een woord TOP!

Een gastvrij en service gericht bedrijf! Iedereen is vriendelijke en staat klaar. Daarnaast is het product ook zeer goed evenals de adviseurs. Een klein detail als voorbeeld; bij het inmeten in onze caravan trok de adviseur zijn schoenen uit voordat hij binnen stapte! Van dat soort kleine details wordt ik vrolijk!

Geweldige service en goed advies gekregen

Super aardige medewerker die rustig de tijd neemt om je te helpen met de keuze. Je wordt niet gedwongen om iets te kopen wat niet naar je zin is. De kwaliteit van de matrassen zijn uitstekend en zeker waar voor het geld. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard om dit voor een uitstekende matras uit te geven.

Toppers

Zo blij met mijn 5 jarige campermatras dat we er ook een voor thuis kochten.

Top geregeld!

Prima kwaliteit en goede service!

TOP TEVREDEN VAN ONZE NIEUWE MATRAS IN DE CAMPER

Vanaf het eerste moment dat wij op deze nieuwe sliepen was dat van wow dat is het, liggen niet meer op de lattenbodem zoals met onze vorige matras. Het was niet aan de ouderdom gelegen want ze was slechts nog geen 6 jaar oud en ook wij slapen maar sporadisch in de camper. Kunnen seminautic zeker aanbevelen, dit zowel bij de keuze van de matras en bij het zorgvuldig fabriceren van de matras, alles klaar terwijl u wacht met een potje koffie of thee bij da hand. Het is er reuze gezellig omdat je alles stap voor stap kan meevolgen.

Alle afspraken werden tot in de puntjes geregeld

Super geholpen en een schitterend product!!!!

Wij zijn keurig geholpen hebben een goed advies gekregen en er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. We hebben heerlijk een lunch genomen en zijn toen terug gelopen om de camper met de nieuwe matras op te halen. We hebben toen gebruik gemaakt van de gratis overnachting en hebben heerlijk geslapen. Een aanrader als je een nieuwe of betere matras wilt. Gert

Snel en ook nog goed

Heb er een heerlijk een goed bed aan slaap zeer lekker

Topservice

Een afspraak geregeld, makkelijk via internet en met de camper naar daar gereden op de dag van afspraak. Ontvangst met koffie en op afgesproken uur uitleg gekregen. Na onze keuze werd er een opmeting in de camper gedaan en wilden we wachten tot onze matrassen klaar waren. Maar om niet in de file rondom Eindhoven vast komen te zitten stelde men voor om ze thuis GRATIS te leveren en dan pas te betalen. Enkele dagen nadien de matrassen thuis geleverd gekregen op afgesproken dag en uur. In de camper geplaatst en het ziet er goed uit. We kijken ernaar uit om ze te testen, maar moeten nog een weekje wachten om op vakantie te vertrekken. PS. Het gratis driedelige hoeslaken past perfect. De garantie en omruil-mogelijkheid zijn ook + punten.

Goed ontvangen door aardige gastvrouw. Werd voorzien van een lekker kopje koffie en daarna geholpen door een jongeman die goed meedacht naar mijn caravan situatie. Binnen 1 uur lag mijn nieuw matras erin. Aanrader!

Kan niet beter

Online afspraak maken we hadden ons matras mee uit de caravan. Proef liggen op verschillende diktes en gekozen. Omdat we ons matras bij ons hadden 24 jaar oud ging ik er nog voor de lol even op liggen en kwam er achter dat die echt geen stevigheid meer had. Waar ik achteraf wel spijt van heb is dat ik die “koude” laag er niet op heb genomen. Was ons echt goed uitgelegd maar ik dacht ehh nooit gehad dus hoeft niet. Het nieuwe matras is dus vanaf ons oude matras gemaakt en lag weer mooi op ons bed. Een wereld van verschil. Ons franse bed is maar 1 meter 20 maar door het dikke stevige matras is er gevoelsmatig meer ruimte. Waarschijnlijk gaan we nog terug voor ons bed thuis maar voorlopig rijden we nog even rond in onze caravan.

Heel klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk en super kwaliteit!

Ekkersrijt 7423

5692 HL Son en breugel