Topkwaliteit en top service maken het tot een topbedrijf!!!

Perfecte afspraken en perfecte service!

vakwerk en super goede service

zoals het hoort

voor onze camper een nieuwe matras nodig. prima uitleg van het systeem van opbouw, maken. matras past perfect en ligt zoals verwacht.

Allemaal vriendelijke mensen

Een heel goede ontvangst. Vriendelijkheid en een goede uitleg. Vond het ook mooi dat we alles konden volgen achter het glas.

Top service, top matras

We zijn met de caravan naar Seminautic gereden. Daar hebben we de verschillende matrassen uitgeprobeerd en na goed advies besloten welke we zouden kopen. De oude matrassen werden uit de caravan gehaald en als mal gebruikt om de nieuwe matrassen te maken. Het is erg leuk om het hele proces te kunnen zien, als je zit te wachten tot ze klaar zijn. Na anderhalf uur waren onze twee matrassen klaar en lagen ze in de caravan. De afgelopen week hebben we ze voor het eerst gebruikt en ze bevallen prima. Heerlijk geslapen. Mijn man heeft ook het kussen erbij gekocht en dat ligt ook heel fijn.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

X

moeite waard.

De eerste 4 nachten prima geslapen Overal goede steun.

's morgens toegekomen, hadden afspraak gemaakt. We zijn stipt verwelkomd met een lekker bakkie koffie. Dan een matras kiezen, de oude wordt verwijderd en na een uurtje ligt onze nieuwe erin. Wat een verbetering!

Fijn matras

Fantastisch!

We zijn een week op pat geweest, en heerlijk geslapen. Het matras voldoed geheel aan de de verwachting

Puur slaapgenot

Wij zijn vier weken op vakantie geweest en hebben geen nacht niet kunnen slapen door de matras De matras voldoet aan alles

We zijn netjes en accuraat geholpen en het fijne is dat je erop kunt wachten en dat gaat volgens de aangegeven tijd. Zoals op de site vermeld wel een afspraak maken en dan word je netjes op tijd geholpen. We zijn ook zeer tevreden over het matras wat netjes uitgelegd wordt en aangemeten.

Perfect geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen die alle tijd voor je nemen. De matrassen zijn keurig netjes en exact op maat afgewerkt. Echt een topbedrijf!

Kennis van het vak en goede service maar niet goedkoop.

Werden heel hartelijk ontvangen. Gesprek met verkoper was prettig, had goede uitleg over product.Na gesprek was de matras vrij snel klaar. Overigens het is niet goedkoop ( twijfel niet aan kwaliteit van het product )en een prijs afspreken was niet mogelijk. Met andere woorden de prijzen van de matrassen staan vast. Maar verder prima bedrijf om je matras te kopen.

Allereerst de matras slaapt heerlijk!! Het ontvangst is goed geregeld en de verdere service is ook fantastisch. Mooi om het zien hoe de matras gemaakt wordt

Super bedrijf

Prima bedrijf. Goede ontvangst en begeleiding. Wel duur. Uw medewerkers hadden wel de matras ondersteboven in de vouwwagen gelegd.

Kon niet hoger dan een 10 geven, maar een 11 of 12 had ook makkelijk gekund!

Van het maken van de eerste afspraak tot en met de service bij de omruilgarantie heb ik niet anders dan fantastische ervaringen opgedaan met dit bedrijf!! Ik had een probleem met het bed in mijn caravan. De mensen van Seminautic maakten een gedegen analyse, bekeken de situatie in de caravan grondig en kwamen met goede oplossingen. Ook toen de gekozen matrassterkte na uitproberen nog niet helemaal optimaal bleek, werd weer opnieuw een gedegen analyse gemaakt en is de uiteindelijke oplossing nu naar volle tevredenheid. Kort gezegd: men nam mijn probleem uit handen en loste het heel servicegericht op! Kom daar nog maar eens om in deze tijd. In één woord geweldig! Dank!

geweldig goed

Geweldig goed

We hebben 2 nieuwe matrassen een hard en een zacht gekocht. Geweldig ontvangst en een zeer goede uitleg. Terwijl je het proces kon volgen . Ben ook zeer tevreden over de kussens. EEN DIKKE PLUIM....

Geweldig snel en professioneel geholpen

Er wordt alle tijd genomen om tot een goed lig comfort te komen. En wat na 4 weken gebruik ook zeer zeker gelukt is.

snelle, professionele en vriendelijke service, top !

heel positieve ervaring wat ontvangst, uitleg en snelheid betreft

Zij maken het woord klantgerichtheid waar!

Ze doen wat ze beloven en nog een beetje meer. Hartelijke ontvangst. Alle tijd.

Snelle service, heerlijk matras

We kwamen voor een topper voor de camper maar werden geadviseerd dat niet te doen omdat de matras van de camper zo hard was dat het geen effect zou hebben. Binnen 2 uur hadden we een op maat gemaakte matras in de camper liggen. Daarna drie weken vakantie heerlijk erop geslapen. Half sterretje aftrek omdat het wel duur is.

Prettig geholpen en een zeer fijn matras gekregen

Al vanaf het eerste telefonische contact merlte ik dat de klant centraal stond bij dit bedrijf. Opgewekte en vrolijke mensen aan de telefoon. Dat ging verder toen we er eenmaal waren. Er wordt de tijd genomen voor uitleg en maken van een keuze. En dan kan je zelf zien hoe het matras gemaakt wordt. Wij zijn enorm blij met het resultaat!

Topmatras voor een weldadige nachtrust

Na bespreking en keuze ter plaatse, matras ingemeten en na twee uur weer op pad naar onze vakantiebestemming, waar we ruim vier weken plezier hebben gehad van deze matras