Fantastisch, wat een service.

Super geregeld, via de mail met tekeningen besteld, er werd telefonisch contact opgenomen om alles nog even te checken. Paar dagen later op onze reis naar het zuiden de matrassen en bijbehorende hoeslakens opgehaald. We hebben een vreemde hoek in 1 van onze bedden naar het past allemaal perfect. Vakmanschap.

Deskundig, gedreven, meedenkend personeel en super kwaliteit matrassen

De nacht vóór het inmeten van de matrassen voor de camper, heerlijk op de camping geslapen, een uitnodiging van Seminautic. s'Morgens op tijd bij het bedrijf, wensen besproken, mogelijkheden bekeken, maten gemeten en in de camper, voor de deur boekje gelezen. Voor de middag alweer op weg naar huis met geweldige matrassen én hoofdkussens. Van harte beveel ik u dit bedrijf aan! Wilma van der Vliet

Vriendelijke ontvangst en snelle service

Geweldige ervaring

Vanaf het vriendelijke onthaal , de deskundige uitleg en vooral het uitproberen van de verschillende materialen was het een geweldige ervaring . Op het afgesproken tijdstip lag alles netjes terug in onze camper . Maar het allerbelangrijkste was dat we eindelijk heerlijk hebben kunnen slapen en zonder pijntjes en goed uitgerust zijn wakker geworden ! Onze beste aankoop ooit !

Klantvriendelijk en vakkundig

We zijn zeer tevreden. Regelmatig hebben we het nog over de voortreffelijke ontvangst door een jonge dame. Zo klantvriendelijk, attent en lief. Over de.matrassen zijn we ook zeer tevreden. Ze liggen heerlijk.

Snel en vakkundig geholpen.

Onze boot lag in Friesland, inmeten werd op locatie daar gedaan, keurig op tijd en ook de levering aldaar was conform afspraak. Daarna kon onze vakantie beginnen. heerlijk geslapen op de nieuwe matrassen.

Deskundig geholpen.

Twee maanden gebruikt in de camper en uitstekend bevallen.

Goed correct duidelijk komt afspraak na

Juiste beslissing om een matras bij jullie te kopen

Nog niet

We hebben in onze nieuwe 2e hands caravan meteen een matras laten maken maar gaan er pas mee weg op 18 maart en dan voor 3 maanden. Daarna kunnen we pas zeggen of hij bevalt maar de professionaliteit ziende komt dat wel goed

Waarom hebben we dit niet al veel eerder gedaan???

Vanhet eerste bezoek tot en met de aflevering van de nieuwe matrassen was alles perfect in orde, passend bij de kwaliteit van de op maat gemaakte matrassen.

Professioneel, aandacht en vriendelijkheid

Nadat wij een aantal jaar geleden een Seminautic matras voor onze zeiljacht hebben gekocht, waren we nu ook toe aan een nieuwe matras voor thuis. Wij hebben 1,5 uur mogen proefliggen op talloze combinaties van schuimlagen en pocketveren. Uiteindelijk zijn wij voor een combinatie gegaan, mijn vrouw pocketveren, ik een schuimmatras. Die zijn samen in 1 tijk gegaan en het voelt gewoon als 1 matras. Bezorging was al na een week, hele vriendelijke bezorger die de matras netjes in elkaar heeft gezet en op bed heeft gelegd. Voorlopig zijn wij even voorzien, maar als wij over jaren en jaren nog een nieuwe matras nodig hebben komen wij zeker terug!

Goede hulp, goed geregeld. Ik ben tevreden!

Geweldige service

Wij hebben meegedaan met de knuffel actie en een gratis hoofdkussen laten aanmeten. Ze nemen de tijd voor je en meten een fijn hoofdkussen aan. We hebben geen matras nodig maar zou zeker een keer terug gaan.

Gewldig

Leuk geholpen en ik slaap lekker dat is lang geleden

geweldig team en professioneel

geweldige leuke ervaring en een mooi bedrijf waarmee ik zeker eens weer een nieuw matras ga bekijken en mogelijk aanschaffen

Súper sevice!!!

Net voor onze vakantie toch naast besloten voor een nieuw matras in onze caravan. Dus via de site heel makkelijk een afspraak gemaakt voor een aantal dagen later. Na een uitgebreid en fijn adviesgesprek was ons nieuwe matras al binnen een uur klaar en in onze caravan geplaatst! We zijn dus ook uiterst tevreden over de service, maar zeker ook over de kwaliteit van het matras. Want we hebben echt heerlijk geslapen in de vakantie.

uitstekende service

Perfect samenwerkend team Op en top professioneel Heel klantvriendelijk

Zeer vriendelijk en snelle service.

Goede snelle service en steeds in overleg

Eerste ervaring en erg goed.

Heel positief.

Snelle, vriendelijke en goede service en een goed product.

Goed en deskundig advies bij pijnlijke slaap ervaringen.

Na proef liggen op een geadviseerde matras samenstelling , deze in de camper laten aanbrengen , met een zeer prettige slaap ervaring Zonder pijnlijke heupen en vermoeid opstaan. C.a. 3 weken uitgeprobeerd , heel tevreden en geen klachten meer , en boven al goede nachtrust!

deskundig, aandachtig en klantvriendelijk

Deskundig advies en hele vlotte afhandeling.

Snelle service en super-fijn matras

Fijne winkel, we konden onze caravan goed voor de deur kwijt, duidelijke uitleg over de soorten matras en onder het genot van een kopje koffie kunnen wachten op het nieuwe matras dat gelijk in de caravan is geplaatst. WIj hebben een frans bed en ondanks die gekke hoek past het matras perfect!

Goede service met verkoop van heerlijk matras!

Er is een professioneel vriendelijk team dat je welkom heet en te woord staat. Er wordt een duidelijke uitleg gegeven over hun manier van werken. Je kunt de medewerkers in het atelier aan het werk zien, doordat er tussen de showroom en atelier geen muur staat maar een grote/lange ramenwand. Super! Als je wilt kun je dus zelfs zien hoe jouw matras tot stand komt. Voor de hond wordt gelijk een bakje water geregeld en hij wordt zelfs heerlijk geknuffeld. Er was ons gezegd dat het iets langer zou duren dan normaal gesproken, omdat wij voor een "cool-laag" hadden gekozen en dit meer (droog)tijd vergt. Uiteindelijk was de matras gewoon op tijd klaar. En wat een topmatras: tegenwoordig slapen we nog lekkerder in onze camper. Eigenlijk lekkerder dan in ons bed in ons stenen huis, terwijl we daar een supergoed bed (boxspring) van Eastborn met vrij nieuwe matrassen en topdek hebben. Seminautic / Het matrasatelier is absoluut een aanrader!