Goeie matrassen

Goeie matrassen.Beetje te dik vinden we persoonlijk voor in de camper.Tussenstukken kunnen we er bijna niet meer in krijgen en hoog om in bed te kruipen.Kussens niet tevreden van.

Prima en snel geholpen

Professioneel advies, en leuk dat we konden proefkamperen!

maatwerk, snelheid en vriendelijkheid!

Op diverse matrassen proefloggen en uiteindelijk kun je zelf bepalen wat voor jou het beste matras is. Deze wordt direct gemaakt en bij ons meteen in de caravan gelegd. Ik heb heerlijk geslapen op mijn nieuwe maatwerk-matras. Het was in 3 kwartier gemaakt en wij zijn enorm vriendelijk geholpen. Toppers zijn het!

Absolute service met veel aandacht voor de klant!

Bedrijf gevonden op internet. Afspraak gemaakt en daarna genoten van de service en met een nieuwe camper matras weer vertrokken.

Doen wat ze beloven!

Vriendelijke medewerkers, ondanks het feit dat we te laat waren op onze afspraak toch bij aankomst meteen geholpen, zeer uitgebreide en duidelijke uitleg over materialen. Denken mee over oplossing probleem. Doen wat ze beloven! Matras ligt prima. Kortom zeer tevreden.

Goede uitleg en snelle service

Onderweg naar weekendje weg, met de camper langs Seminautic voor een nieuwe matras. Uitleg, proef liggen, keuze maken, matras produceren en in camper leggen. Super snel.

Heel goed!

Super geadviseerd en een snelle levering.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Onze ervaring is dat dit bedrijf een klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft. De adviezen en het resultaat van de matras waren in eerste instantie niet naar wens, ook de nalevering waren door omstandigheden met personeel even misgegaan. Het bedrijf heeft er alles aan gedaan om de matras te maken zodat wij er wel tevreden over zijn, en ook de levering en de afspraken vlot na te komen. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, de kwaliteit en de nazorg.

Voor de 2de keer nu goede ervaring aanrader

Half jaar geleden 1ste matras aangeschaft bevalt prima nu de 2de aangeschaft. Snellere service is er bijna niet. Vriendelijk ontvangst met kopje koffie daarna wordt alles besproken en uitgeprobeerd en direct gemaakt. Flesje water mee voor onderweg en 's avonds direct op je nieuwe matras slapen. Dservice die je niet snel elders vind denk ik aanrader

Hartelijke ontvangst en binnen een half uur duidelijk wat we wilden. Daarna nog 1.5 uur en de matrassen waren klaar. We kregen een kaartje met een route naar een wandelgebied waar we in de tussentijd met de honden naar toe konden. Top!

Eindelijk lekker slapen

Topmatrassen een garantie voor lekker slapen

Fijn geholpen met de keuze van het juiste matras

Fijne ontvangst ondanks dat we iets te vroeg waren proef leggen en proberen voor optimaal lig comfort. Niets is te gek of vreemd voor het juiste en goede matras en ongeveer 3 uur later rij je weg met 2 nieuwe matrassen en kussens naar eigen wens . Liggen er nu 3 nachten op en ze liggen goed ook een geruststelling dat je 8 jaar garantie heb en 6 maanden omruilen garantie mocht er iets niet goed zijn.

Zeer correct

Deskundig personeel dat alle tijd neemt voor de uitleg. Ook tijdens het proefliggen werd elke vorm en mogelijkheid uitgeprobeerd .

Perfecte bediening zeer vlotte hulp bij keuze

Werden onmiddellijk geholpen alhoewel we veel te vroeg waren volgens de afspraak . De levering was perfect

Mijn ervaring is buitengewoon

Goeie ervaring en service We komen nog eens terug voor de zitkussens op te vullen en heb jullie al bij andere aanbevolen het matras is super

Ik had een caravanmatras gekocht . Zeer tevreden dus ook voor thuis een gekocht. Vond hem thuis uiteindelijk iets te zacht. Ze hebben me eerst uit laten proberen wat ik wel fijn vond. Daarna mijn matras opgehaald en kosteloos veranderd en dezelfde dag weer terug. Wat een service mijn complimenten !!!

geweldig

De ontvangst en uitleg zijn naar volle tevredenheid verlopen. De snelheid waarmee alles gedaan werd is heerlijk. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Goed georganiseerd bedrijf

Vriendelijke ontvangst, duidelijk, geen poespas. We wisten wat we wilde kopen en dit ook gelijk in het begin van het gesprek duidelijk gemaakt. Extra service is het thuis laten bezorgen van de matrassen. Echter hier was misverstanden bij de afdeling logistiek, echter zeer netjes opgelost en de matrassen werden op de minuut af thuisbezorgd.

advies komt overeen met de ervaring

Ze horen niet alleen wat we zeggen maar luisteren er ook naar. Onze wensen zijn terug te vinden in het matras.

Top service goede matras

Overzichtelijk proces vd matrasproductie

Hier wordt excellente service door het verkoopteam geleverd. Aandacht voor de klant, verzorging en afhandeling alles prima in orde.

Goede voorlichting, snelle service en levering

Intussen geslapen op ons nieuwe caravanmatras. Prima matras.

Professionele en vriendelijke service. Uitstekend uitleg over de vele mogelijkheden en kosten die hiermee verbonden zijn. Zeer overzichtelijk en prettige omgeving. Inkijk in de goed georganiseerde en super schone fabriek.