Wij zijn prefect en vriendelijk geholpen. Het matras voldoet geheel aan onze verwachti

Fijn bedrijf!

Wij hebben kort geleden twee matrassen bij Seminautic laten maken. Eerst kregen wij een inleidend gesprek waarbij we konden aangeven wat het probleem met ons huidige matras was en waar we last van hadden als we op dat matras lagen. Daarna konden we proefliggen op verschillende matrassen van Seminautic in verschillende prijsklassen. Het resultaat is een fantastisch matras, waarop we heerlijk slapen en niet meer stijf en stram wakker worden. Het was ook heel leuk om het maakproces van ons matras van dichtbij te zien.

Top service en heerlijk matras

Met de camper van Amsterdam naar Son en Breugel gereden en werden daar heel vriendelijk ontvangen. We kregen veel informatie en uiteindelijk een keuze gemaakt en hebben nu een geweldige matrassen. Aangezien we voor een luxe versie kozen met meerdere lagen was wachten geen optie maar de week erna werden ze keurig in Amsterdam afgeleverd en in de camper gelegd. Wij zijn zeer tevreden en willen tzt ook zo een goed matras voor thuis.

Gisteren onze nieuwe matrassen voor de boot in ontvangst mogen nemen. Matrassen passen perfect en liggen heerlijk. Ontvangst in de fabriek was goed, verkoopadvies was super. Verkoper dacht mee, hoe we de matras uit 3 delen het beste konden laten maken. Er zit namelijk over de 3 matrassen een topper uit één stuk, zodat je geen kieren hebt. Afmeting is namelijk 2,8 X 1,9 meter. Zijn niet goedkoop, maar goede nachtrust mag wat kosten. Bedankt Seminautic.

Snelle service en fijn matras

Wij zijn heel blij met ons nieuwe matras in de caravan. Nu kunnen we onbezorgd op reis, en staan we weer fit op smorgens.

16 maart gingen wij zonder afspraak even langs. Werden vriendelijk ontvangen door een meisje, deze ging voor ons even kijken of er iemand tijd had die was er. Werden geholpen door een vriendelijke jonge man. Nam alle tijd voor ons, werd prima uitgelegd het verschil tussen de matrassen en mochten de matrassen even uit proberen, Wij hebben een quinsbed. Deze is voor mijn man iets te kort, dit even aangegeven. Had een schitterende oplossing er zou boven aan een extra stuk gemaakt worden met rits van 16 centimeter. Deze kan je overdag opklappen en s avonds weer naar beneden zodat het bed langer is. Afgelopen donderdag hebben ze het matras gemaakt met extra stuk. We hebben vannacht voor Het eerst erop geslapen. Geweldig. Bij deze bedankt ik dit geweldige bedrijf. Echt een hele dikke 10 voor jullie.

Top!!!

Klantvriendelijk en super fijn geholpen

Super matrassen, heerlijk geslapen

Vervelend gevoel overheerst

Gisteren zijn we bij semi Nautic geweest voor nieuwe matrassen in onze camper. We zijn vriendelijk geholpen door één van de medewerkers en zijn rijkelijk voorzien van koffie en thee. Helemaal goed! Echter toen de matrassen klaar waren werden we door de medewerker die de matrassen gemaakt had gevraagd even mee te kijken omdat het volgens hem niet goed gegaan was met het opmeten. Wij deelden deze mening want van het linker matras was een hoek niet afgerond die bij het rechter matras wel afgerond was. De verkoper werd erbij gehaald en deze zei het op te gaan lossen. Er moest waarschijnlijk een nieuw matras gemaakt worden. Toen wij 10 minuten later het bericht kregen dat het matras klaar was, was ik een beetje sceptisch. Zo snel!? Toen ik ging kijken bleek het matras niet aangepast of opnieuw gemaakt maar gewoon in de hoek gedrukt te zijn. Er zat nog steeds een niet afgeronde hoek in het matras. De verkoper is er vervolgens weer bij gehaald en gevraagd hoe hij dit had bedacht. Hierop kwam hij met een uitleg dat de hoeken van onze bus niet gelijk zouden zijn en dat het matras daarom aan de ene kant wel afgerond was en aan de andere kant niet. Aangezien onze bus aan beide kanten precies gelijk is ging dit er bij mij niet in. De verkoper gaf uiteindelijk aan dat als wij dit zo niet wilden accepteren hij een nieuw matras kon laten maken of het matras ging passen. Aangegeven dat wij dit inderdaad zo niet wilden accepteren, zeker niet bij een bedrag van €1500. Hierop is het linker matras opnieuw gemaakt met een afgeronde hoek net als bij het rechter matras. Het is dus uiteindelijk allemaal goed opgelost maar een vervelend gevoel dat hij ons eigenlijk naar huis had willen sturen met een matras wat niet goed past, overheerst. Ook omdat wij de verkoper daarna niet meer gezien hebben, ook niet bij het afrekenen. Dit maakt dat wij het bedrijf niet zouden aanbevelen bij onze familie, vrienden of kennissen.

Goed product en prima service

Maatwerk in alle opzichten

Vriendelijke ontvangst, duidelijk gesprek toegespitst op onze situatie en wensen. Fijn dat exacte maten van de kussens en matrassen worden gecheckt in de camper. Ook fijn om uitgebreid te kunnen proefliggen in de showroom. De levering ging sneller dan verwacht. Iedereen deed er alles aan om onze nieuwe matrassen en kussens voor sluitingstijd in de camper te krijgen, terwijl we erop gerekend hadden dat dat pas de volgende dag zou zijn. Opnieuw maatwerk. Bijzonder om vanuit de showroom te kunnen volgen hoe de matrassen worden gemaakt. Dat geeft allemaal vertrouwen. We zijn zeer tevreden met onze aankoop, de matrassen liggen fantastisch en we slapen heerlijk.

Goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

Prima geholpen

Perfect matras gekocht

Helemaal tevreden, in alle opzichten

Prettige ontvangst, al onze wensen betreffende een afwijkende maat matras, goed geanalyseerd en uitgelegd en vervolgens op maat gemaakt en afgeleverd. Alles binnen de afgesproken tijd. Matras voldoet perfect.

Super bedrijf.

Snelheid afwerking super goed.

prachtige services. zeer vriendelijk onthaal.

2 stuks matrassen voor mobilhome op maat gemaakt en 2 zitbankkussen de vulling vervangen terwijl je er op wacht. Het ziet er echt top uit. We hebben ze nog niet kunnen uitproberen daar de mobilhome nu nog in de winterstalling staat. Het zal pas april/mei zijn wanneer we er terug op uit trekken. Dan pas zullen we weten of ze ook top zijn om op de matrassen te slapen en op de zitbankkussens te zitten, maar eigenlijk ben ik daar zeer gerust in dat dit ook top zal zijn. In ieder geval zeer professioneel personeel dat zijn vak zeer bekwaam uitvoert.

Alles naar wens en lekker slapen

Ons matras bestaat uit meerdere delen, dus we we hebben er bijna de hele dag gestaan omdat er meer werk in zat en we er ook een topmatras op maat bij hebben genomen. Maar uiteindelijk was alles het wachten waard en paste alles perfect. We hebben er ondertussen al weer aardig wat nachten op geslapen en het bevalt prima. Zeker een aanrader!

snelle service, precies op maat: een aanrader

Matras werd ingemeten en precies op maat gemaakt. Klaar terwijl ik wachtte!

zeer goed

na jaren lang kussens te hebben gekocht variërend tussen de 5 en 125 euro had in nog steeds last van pijn in mijn hooft en pijn in mijn nek bij het opstaan (dagelijks) na een advertentie van jullie ben ik de side gaan bekijken. na lang aarzelen heb ik toch maar een afspraak gemaakt ik werd daar goed ontvangen en zeer goed geholpen na het een en ander uitgelecht te hebben van mijn klachten ben ik gaan liggen op een aantal kussens al snel hadden we door hoe mij kussen moest zijn niet te dik en ook niet te dun maar wel met nekrol op maat ook de lengte van de kussen is iets ingekort waarna de kussen voor mij precies op maat is gemaakt. ik heb deze kussen nu ongeveer 3 maanden en heb tot de dag van vandaag helemaal geen klachten meer gehad van nek en hooft pijn de kussen was wel aan de duren kant maar is elke cent waard.

Ben blij met mijn nieuw matras

Ik ben tevreden met mijn nieuwe matras en goede service die ik heb gekregen.

Slaapt geweldig

Het slaapt geweldig en vlotte service Top

Vlotte service

Goede ontvangst en uitleg gekregen. Matrassen waren een uur later al klaar.

Snel en vakkundig

We kwamen met de camper na het voorstellen koffie opmeten en zijn we met de honden gaan lopen We konden naar een losloopgebied in de buurt van de zaak Na een uur het matras klaar en werd in de camper gelegd Wij zijn zeer tevreden met de service en het matras

Goede ontvangst, prima uitleg en het matras op maat gemeten deze werd binnen de afgesproken tijd werd gemaakt. Top!!

Super snelle service en goede kwaliteit matras.

Bedrijfsgegevens

Ekkersrijt 7423

5692 HL Son en breugel

085 4011615

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.