Wat ze beloven maken ze waar .

Super fijn matras voor in onze caravan gekocht. Na de vakantie terug gegaan voor een matras voor thuis.

Geweldig bedrijf.

Men luistert goed naar je wensen en maakt dade matras op maat. Je kunt het hele proces volgen vanachter een groot raam.

De prijs is stevig, maar service en comfort zijn Super

Gezien de prijs hebben we kort getwijfeld, maar slaapcomfort is niet in geld uit te drukken. We kunnen deze aanschaf iedereen aanraden

Een hele vriendelijke ontvangst en gemoedelijke sfeer. Personeel heel bekwaam en wist op alle vragen een antwoordt. De gemaakte onderdelen zijn zorgvuldig vervaardigd en ook de ingewikkelde modellen perfect gemaakt. Mijn complimenten.

Goede voorlichting & advies

Wij dachten een topper aan te schaffen voor het matras in onze caravan. Na goed advies besloten om nieuw matras aan te schaffen. We zijn er heel blij mee!

De eerste indruk was goed

Het is eigenlijk nog te vroeg om al een review te geven over het matras, want 2 nachten pas gebruikt

Goed matras, vriendelijke mensen, goede service

Er werken mensen met veel kennis en ze zijn allemaal even vriendelijk. Keurig geholpen. En daarna heerlijk geslapen.

Super geslapen

Deze matras en hoofdkussen doen exact wat moet! We slapen er heel goed op.

1 Geen onzinverhalen. 2 Goed en vakkundig advies. 3 Gedreven verkopers. 4 Je kan alle varianten van hardheden van het gekozen matras eerst uitproberen. Je krijgt daar alle tijd voor. 5 Je ziet wat ze voor je maken.

Geweldige ervaring

We zijn op een vakkundige manier geholpen. Een goed stappenplan leidt tot een goed matras voor onze vouwwagen en dat binnen 3 uur. Dit omdat we een rits om het matras hebben, anders is het matras binnen 1 uur klaar. We kwamen aan en er stonden wel meer dan 10 campers en caravans voor de deur. Een aanrader, die wij tegenkwamen op facebook en we toevallig dichtbij op een camping stonden!

Heerlijk geslapen in onze caravan

Het was het ritje waard. Werden vriendelijk ontvangen met een kop koffie. Volgens afspraak, op tijd geholpen. Ook zoals vermeld, was het met 1 uur klaar. Matras paste perfect. Alles ging zoals staat beschreven op de site.

Na het verkrijgen van ons nieuwe matras heerlijke slaapervaring in onze camper

Heel goed en snel geholpen

Mijn bed werd heel precies opgemeten en daarna kon ik in alle rust een matras kiezen.

De afspraak zelf was super goed geregeld, wij konden helaas niet met de camper zelf komen omdat deze nog niet de weg op mocht. Proef gelegen in de showroom, goed geadviseerd en de tekeningen voor de maat van het matras meegenomen. De week erna werd het matras geleverd, thuis, zonder extra verzendkosten. Het paste gelukkig en alles top geregeld. Echt een aanrader dus!

Fantastisch!!!!!!

Gisteren 2 nieuwe matrassen op maat laten maken voor in onze camper. Super goed advies van medewerker Stan. De “oude” matrassen waren dun en wij voelden de lattenbodem. Hierdoor ontstonden wat klachten wat natuurlijk niet de bedoeling is. Blijkt dat elke camper met dezelfde bulk matrassen wordt geleverd. In ieder geval na het opmeten ect. zijn wij teruggegaan naar onze camperplaats. Wij stonden in de buurt. Na 2,5 uur werden wij gebeld dat de matrassen klaar waren. Dus heen en keurig geplaatst. En ja dan ga je slapen. Wat een verschil in positieve zin. Heerlijk geslapen en geen vage pijntjes meer. Aanrader hoor!!!!

Klantvriendelijk en snelle service

Prima service, met de camper voor de deur, matrassen ingemeten, proef gelegen, keuze gemaakt en dan na twee en half uur worden ze in je camper geplaatst. Wat wil je nog meer SUPER!!

Uitstekend matras

Vakkundig geholpen, slapen nu heerlijk op een matras van jullie. Zijn er heel blij mee.

Fijne beleving

Een nieuw matras is zo gemaakt, kennismaken, opmeten uitzoeken en je matras wordt gemaakt. Binnen 2,5 uur hadden we een nieuw matras. Waar wij ons over verbaasde was dat oude matrassen zonder bescherming dwars door de hal werd gereden waar de nieuwe matrassen werden gemaakt…uit hygiënische oogpunt ( denk aan evt beestjes) vonden wij vreemd

Geweldig en zeker aan te bevelen

Na een eenvoudig te maken afspraak via de website werden we uiterst vriendelijk ontvangen om vervolgens door een verkoper een zeer gedetailleerd uitleg te krijgen wat betreft de mogelijkheden. Binnen 1 1/2 uur stonden we weer buiten met twee nieuwe matrassen voor onze camper. Klein detail "er werd ons zelfs een flesje water aangeboden voor de terug weg" (Wij waren daar niet met de camper).

Slaapverwekkend

Wij zijn al meerdere weken onderweg met onze Troll 542 en de toppers liggen heerlijk. Alleen hebben wij een probleem ontdekt: er ontstaat een ruimte van plus/minus 10 centimeter, te smal. Hoe dat op te lossen?

Super geholpen!

In een mum van tijd was de matrastopper voor de camper klaar. Precies op maat gemaakt. Heel goed en vriendelijk geholpen. Wat een leuk bedrijf!

Super matras

Snel en goede service

Geweldig Goed

Wat een fijne snelle service. Paket zou tussen 4 en 10 Juni komen Maar ik heb het vandaag 30 Mei al binnen gekregen. Jullie verdienen een DIKKE 10 Ga zo door. Een tevreden klant

Top service, top kwaliteit

Zeker een aanrader