Goed geholpen en goed advies

Keurig geholpen

Fijne en deskundige medewerker.

super bedrijf

Goede ontvangst, duidelijke uitleg en hebben matras laten maken voor de camper en een Topdekmatras voor thuis. Over beiden zeer tevreden slapen er nu goed op, zonder wakker te worden met klachten door verkeerde houding of matras

Zeer vlot en zeer vriendelijke contact.

Na telefonisch contact een afspraak gemaakt. Op afgesproken uur werden we zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie of thee en wat meer uitleg over hoe alles zou verlopen. Met een vriendelijke medewerker heel wat uitleg gekregen in verband met de soorten matrassen waar we een keuze uit konden maken. Nadat we onze keuze hadden doorgegeven werd de matras in het atelier gemaakt terwijl we alles konden volgen met ook alweer een tasje koffie of thee. Nu de matras klaar was werd deze door medewerkers in onze camper geplaatst en klaar was kees. Enkel nog betalen en we konden onze reis verder zetten. Nogmaals hartelijk bedank aan iedereen die hieraan heeft meegeholpen. Vriendelijke groeten, Magda en Danny

Super ! Heel goeie service

Wij werden heel vriendelijk ontvangen op het bedrijf en kregen deskundige uitleg van een vriendelijke jongeman. De levering gebeurde aan huis zonder bijbetalen. De matras met speciale vorm voor in onze boot paste perfect,

Vakmanschap

Uitstekende materialen. Erg goede service en advies. Prima koffie. Kortom ze doen wat ze beloven.

Uitgebreide informatie en attente verkoopmedewerker(s)

Netjes geholpen na een ingeplande afspraak. Na het maken van de, voor ons juiste, keuze werden de matrassen geproduceerd en Metjes in de caravan geplaatst. Het is niet het goedkoopste adres maar we zijn heel tevreden over onze aankoop

Fabeltastisch

Van aanvraag tot levering een geweldige ervaring. De matrassen werden in Weesp (wij waren een lang weekend weg) met een laser systeem ingemeten. Zelf het hoogte verschil in de lengte zou gecompenseerd worden. We hebben in de bestelbus zelfs proef gelegen op de beschikbare matrassen. 2 weken later werden de custom matrassen geleverd in onze eigen thuishaven. We zijn er net 3 weken mee op vakantie geweest en hebben elke dag heerlijk geslapen. Een absolute aanrader.

''s Ochtends uitgerust opstaan.

Geweldige service en uitstekende matrassen en kussen.

Verwachtingen meer dan waargemaakt. Top service en uiterst vriendelijk.

Bijzonder goede service. Vakkundig en vriendelijk. Top bedrijf en personeel.

Prettig contact, zeer vriendelijke verkoper

Hebben vorig jaar een matras voor onze camper gekocht, die zo goed bevalt, dat we nu voor thuis zo,n zelfde hebben gekocht. We slapen al meer dan 30 jaar op waterbedden, dus het wil nog al wat zeggen dat we overgestapt zijn. Heerlijke matras, goede nachtrust.

Kwaliteit en duidelijke afspraken

Wij dachten dat ons matras direct mee zou kunnen maar dat lukte niet, geen probleem want alles werd keurig en zelfs eerder dan in eerste instantie afgesproken geleverd. Je betaalt zeker voor een matras van seminautic maar dan weet je ook dat je goed ligt! Inmiddels 2 weken geslapen op het nieuwe matras in onze vouwwagen en eindelijk weer zonder rugpijn!

Prima advies en maatwerk

Prima advies en maatwerk, fantastisch resultaat!

prof bedrijf. Zaken goed op orde

bestelling ging prima netjes gebeld conform afspraak geleverd ook netjes over gebeld bij uitlevering check of we tevreden waren.. keurig daar kunnen heel wat bedrijven van leren. Hier geen gegraai maar gewoon goed product leveren

goed geholpen en voorgelicht en lekkere koffie.

Fijn dat je kan blijven op een camping in de buurt om de matras uit te proberen, slaapt heerlijk en je wordt weer uitgerust wakker. Echt een aanrader!!

Super matras

Prima geholpen .Duidelijke uitleg.Super bedrijf.een aanrader.

Het zijn heerlijke matrassen slapen super goed

Netjes geholpen voor ons caravan matras, vriendelijk personeel, snelle service ,perfect matras

Slaapcomfort en uitleg in showroom

Matras slaapt prima. Ontvangst en uitleg in de showroom waren zeer prettig.

Rustig en goed advies.

Nemen goed de tijd om alles uit te leggen en ook proef te liggen. Geen opdringerig advies. Binnen een uur na bestelling al de pasklare matras klaar onder genot van een kopje koffie of thee kun je kijken hoe de matras voor je wordt gemaakt.

Uitstekende persoonlijk en snelle dienstverlening

Super fijne topper voor in de bus. Slapen zoals ik gewend ben.

Super concept. Advies, testen en meenemen op een dag.

Het concept van op afspraak komen proefliggen en een uur later je nieuwe matras meenemen is bij ons echt waar gemaakt. We slapen nu heerlijk op ons matras in de vouwwagen. Geen klachten meer in mijn schouders en nek. De investering meer dan waard.

Snel een uitstekende matras op maat

In 2 uur een prima nieuwe matras voor onze camper

Prettig ontvangst, goede infoen mooi product.

Afspraak zo gemaakt. Ontvangst goed. Keuze was er genoeg. Op nieuw matras konden wij wachten en meteen in onze camper leggen. Daarop heerlijk geslapen.

Perfect geholpen

Perfect geholpen, kan niet beter