Van ontvangst tot levering perfect

Het totale proces loopt echt op rolletjes. Goed ontvangst met gelijk een kop koffie. We hebben nog maar twee nachten op het matras geslapen maar wel heerlijk wakker geworden zonder drukplekken op de heupen want het originele matras was veel te dun. Wij kunnen alleen maar positief zijn over zowel de medewerkers die ons te woord hebben gestaan en advies hebben gegeven tot aan het matras.

Geweldige service en uitstekende kwaliteit.

Zelden een klantvriendelijker bedrijf mee gemaakt. Echt uniek in zijn soort. Vriendelijk, deskundig, en uitstekende kwaliteit van producten. Ik beveel het iedereen aan!

Geweldige service!

Snelle afspraak, goede ontvangst. We werden in de watten gelegd! Deskundige advies en de matrassen waren in een uur tijd klaar! Ze zagen er keurig uit.

Top snelle afspraak en nog dezelfde dag slapen op het nieuwe matras

In de ochtend gebeld of er nog plekje was, gelukkig wij konden nog vroeg in de middag terecht en dezelfde avond sliepen wij op ons nieuwe matras. Ps hij ligt nog steeds heerlijk. Top service dank.

Top geregeld! Even een afspraak maken en alles is geregeld. Ze leggen het zelfs in de auto.

Wij hebben een topper gekocht voor de caravan. Deze moest op maat gemaakt zodat het goed past. We hadden een matras meegenomen waar hij op moest liggen. Deze haalde ze zelfs voor mij uit de auto en toen alles klaar was hadden ze zelfs die matras ook even in folie ingepakt. Helemaal top Een min punt. Nu ligt mijn vrouw langer in bed dan ik en moet ik zelf het ontbijt klaarmaken. ;-)

Prima deskundig en gastvrij bedrijf

Voor onze camper, deze zomer twee nieuwe matrassen laten maken. Heldere uitleg, keuze’s voorgelegd. Leuk detail dat je het proces van maken kunt volgen. Twee uur later werden de matrassen in de camper geschoven. De oude konden daar blijven. Top geslapen hadden we eerder moeten doen!

Super geholpen

Wat een goed concept!matras op maat naar wens klaar in een uur. Klantvriendelijkheid met een hoofdletter K!

Goede service, fantastische matrassen en snel gemaakt

Goede ervaring met dit bedrijf. Hartelijke ontvangst, goede voorlichting en perfecte matrassen. Je kan wachten terwijl de matrassen gemaakt worden, waarbij je zicht hebt op de fabricage van je eigen matras onder het genot van een kopje koffie

Goede snelle service!

Wij wonen niet in de buurt en zijn met de camper die kant op gereden voor informatie. Ze konden dezelfde dag nog de matras op maat maken. Moesten paar uurtjes wachten en dat kon daar op locatie, maar ik ben lekker gaan wandelen. Matras ziet er top uit en slaapt goed.

Nette ontvangst, goede begeleiding bij de mogelijke keuzes. Snelle afhandeling. Overzichtelijke factuur.

Geweldige service

Je komt en wordt direct super vriendelijk ontvangen. Na enkele minuten ook al geholpen. Binnen 2,5 uur was het bed weer opgemaakt en konden we verder. Wat een top product. We zijn een waterbed gewend thuis, in verband met spierziekte, maar werkelijk dit bed slaapt ook uitstekend. Ik zal het iedereen aanbevelen

top geregeld

Vanaf de eerste afspraak tot de uitvoering is het perfect geregeld. Goede ontvangst, en uitvoering ter plaatse . aanrader voor een ieder. En belangrijk ook weer lekker geslapen.

Zeer te vreden

Goede klantvriendelijkheid, zeer correct geholpen!

Top kwaliteit matras en Top service

De ontvangst, het verblijf, de mogelijkheid om in de buurt te Campersen of het maak proces bij te wonen zijn ideaal voor als je op afstand woont!

Top kwaliteit, klant vriendelijk

We zijn met open armen ontvangen, zéér vriendelijke onthaal. Verwend geweest met koffie en thee. Mooie en duidelijke uitleg over de producten. Testen van de producten. Prijzen overlopen, Je krijgt een mooie gelegenheid om te beslissen, er wordt niets gedwongen. Na goedkeuring binnen een uur en half : nieuwe matras, die je mee kan volgen als deze gemaakt wordt door de ramen tussen magazijn en verkoop punt. Nog nooit in ons leven zo'n service gekregen. Top Firma dikke 5 sterren en zekers een 10 Groetjes Familie Van de Velde-Van den Bergh uit België

Geweldig goed geholpen.

Voor een 2e keer, een aanrader

Prachtig concept, top product.

Onder het genot van een bak koffie, kregen we eerst advies over de mogelijkheden. Vervolgens werd alles direct op maat gemaakt en geplaatst. Slapen nu 6 weken, (elke nacht) op het matras, en het is de investering absoluut waard. Tevens het vermelden waard, onze vier kinderen waren mee. Ook die werden tijdens het wachten geweldig verzorgt en konden naar hartenlust spelen in de speel / game hoek.

Vriendelijke ontvangst

Prettige sfeer, goede voorlichting en een goed bakje koffie

verbazend...! binnen 1 uur 15 min was de matras met al mijn gekozen optie s klaar en konden we de volgende dag op vakantie !!

Fijne bediening. Mooi materiaal. Transparant

Een betere service is niet mogelijk

Het uitzoeken en aanschaffen van een nieuw matras voor onze caravan was voor ons bij Seminautic een zeer aangename ervaring. Echt fantastisch. Vriendelijk ontvangst, snelle service en professioneel advies. Kwaliteit in service en product.

Vakmensen

Mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Van onthaal tot de matras in de camper lag alles super gelopen. We slapen zalig!

Top super

Communicatie was goed, we werden goed ontvangen en onze matras was snel klaar en voldoet prima.

Zij doen wat zij beloven

Gisteren hadden wij om 11.00 uur de afspraak staan en werden keurig ontvangen. Even later meldde zich slaapexpert Stan die ons haarfijn meenam naar het eindresultaat. Er werd rustig de tijd genomen en perfect uitgelegd wat de verschillende mogelijkheden waren. We hebben uiteindelijk gekozen voor de Rolls Royce onder de matrassen met de coolcoating. We zijn even teruggereden naar onze camping in Nijnsel en om 15.30 uur werd onze aankopen in de camper geplaatst. Perfect passend. Stan had aangegeven dat wanneer wij een grotere camper zouden kopen, de matrassen konden worden aangepast. In iedergeval voordeliger dan hele nieuwe aan te schaffen. In ons enthousiasme hadden we echter de oude achtergelaten. Vanmorgen per mail contact opgenomen en 1 a 2 uur later beide Stan dat onze oude matrassen ware "gered" uit de recycling container. Klasse.

Na 25 nachten te hebben geslapen op ons nieuwe matras kunnen we stellen dat het een beste koop is geweest!