Het matras bevalt mij zeer goed

Zalig slapen

Dit hadden wij eerder moeten weten! Wat een goed concept, matras voor onze caravan op maat gemaakt terwijl je wacht. Kopje koffie erbij :) En het belangrijkste, een goed advies heeft een heerlijk matras als resultaat gehad. Slapen weer zonder klachten.

Efficiënt vriendelijk klantgericht vakbekwaam en snel

Buitengewoon klantvriendelijk

De klant is koning merk je aan alles. De vriendelijke ontvangst. Zelfs de mogelijkheid als je van ver komt om gebruik te maken van 'n gratis overnachting op één van de vier in de buurt gelegen campings. Geen agressieve benadering of verkooppraatjes richting klant. Wij hebben het ervaren als een jeugdig bedrijf aan de ontvangst- verkoopzijde met vakmensen in het atelier. Klaar terwijl U wacht is een fantastisch concept. Hopelijk kunnen jullie dit in de toekomst blijven aanbieden. Inmiddels 50 nachten op de nieuwe matrassen geslapen zonder rugklachten.

We hadden 2 nachten overnacht op onze nieuwe boot en beide last van onze rug daarna. Toen hoorde we van familie van Seminautic. We zijn hier met onze bootmatrassen naar toe gegaan en zijn keurig geholpen. Nog geen 2 weken later waren onze nieuwe bootmatrassen klaar en thuis geleverd. We slapen beide super en nergens geen last meer van. Wij raden het iedereen aan!

Geweldige matras! Geweldige klantenservice!

Geweldige matras! Geweldige klantenservice!

Vriendelijk personeel, snelle service, topkwaliteit

We werden vriendelijk ontvangen met een lekker kopje koffie. Goede uitleg over de mogelijkheden en de prijzen. Proefliggen, kiezen, bestellen, rondje IKEA en we werden eerder dan gepland gebeld dat de matrassen al klaar waren. Alles werd netjes in de camper gelegd en we konden weer gaan! We liggen heerlijk op onze nieuwe matrassen!

Precies gekregen zoals verwacht

Hebben lang getwijfeld om nieuw matras van de caravan te nemen, telkens uitgesteld maar gezien de ervaring met het nieuwe matras hadden we dit jaren geleden al moeten doen. Het was wel een flinke uitgave maar is het wel waard geweest blijkt nu.

Goede ontvangst en uitleg wat er gaat gebeuren

De ontvangst was erg goed en professioneel. Daarnaast werd er medegedeeld wat de bedoeling en de stappen waren. Het inmeten en bepalen van het soort matras ging professioneel en soepel. De wachttijd werd goed voorspeld en was dus goed invulbaar. Kortom topprestatie voor een goede en voorspelbare prijs.

Prettige ontvangst, prima oplossing

Voor onze camper een prima topper op maat gemaakt. Heel blij mee! Helaas slaapt het bed nu beter dan thuis.

Goed en snel

Goed geholpen om een tussenstuk tussen de 2 matrassen in de camper te maken. Wilden een tussenstuk in 2 delen dat kwa ligcomport zoveel mogelijk op de matrassen leek. Dit is top gemaakt en ligt uitstekend. Was niet heel goedkoop maar altijd beter dan goedkoop en een tegenvallend product. Wij bevelen jullie bij anderen aan. Groet, Johan

Gewoonweg super

We zijn goed onthaald bij seminautic. Het was een geweldige ervaring . We hebben de matras nu al kunnen testen op twee verlengde weekends , en de matras slaapt gewoonweg super . Dank voor de geweldige service.

Goede ontvangst, uitleg en service. Niets zo belangrijk als goede schoenen en matras om op te slapen

Week weggeweest met camper op het nieuwe matras, heerlijk geslapen (excellent versie)

Prima kwaliteit

Goed geholpen en het matras bevalt geweldig goed.

Zeer goede service.

Maken van een afspraak is zeer eenvoudig en de ontvangst met een kopje koffie is erg vriendelijk. Na het "proefliggen" op diverse matrassen, kon het inmeten beginnen. Na zo'n kleine 2 uur waren beide matrassen gereed en konden wij met onze camper huiswaarts, waarna wij na 2 dagen aan onze vakantie zijn begonnen. Inmiddels slapen wij nu ruim drie weken op de nieuwe matrassen en ze liggen heerlijk. Je wordt 's morgens heerlijk uigerust wakker. Ik kan niet zeggen dat het echt goedkoop is maar het is zeker de investering waard.

Wij zijn prefect en vriendelijk geholpen. Het matras voldoet geheel aan onze verwachti

Fijn bedrijf!

Wij hebben kort geleden twee matrassen bij Seminautic laten maken. Eerst kregen wij een inleidend gesprek waarbij we konden aangeven wat het probleem met ons huidige matras was en waar we last van hadden als we op dat matras lagen. Daarna konden we proefliggen op verschillende matrassen van Seminautic in verschillende prijsklassen. Het resultaat is een fantastisch matras, waarop we heerlijk slapen en niet meer stijf en stram wakker worden. Het was ook heel leuk om het maakproces van ons matras van dichtbij te zien.

Top service en heerlijk matras

Met de camper van Amsterdam naar Son en Breugel gereden en werden daar heel vriendelijk ontvangen. We kregen veel informatie en uiteindelijk een keuze gemaakt en hebben nu een geweldige matrassen. Aangezien we voor een luxe versie kozen met meerdere lagen was wachten geen optie maar de week erna werden ze keurig in Amsterdam afgeleverd en in de camper gelegd. Wij zijn zeer tevreden en willen tzt ook zo een goed matras voor thuis.

Gisteren onze nieuwe matrassen voor de boot in ontvangst mogen nemen. Matrassen passen perfect en liggen heerlijk. Ontvangst in de fabriek was goed, verkoopadvies was super. Verkoper dacht mee, hoe we de matras uit 3 delen het beste konden laten maken. Er zit namelijk over de 3 matrassen een topper uit één stuk, zodat je geen kieren hebt. Afmeting is namelijk 2,8 X 1,9 meter. Zijn niet goedkoop, maar goede nachtrust mag wat kosten. Bedankt Seminautic.

Snelle service en fijn matras

Wij zijn heel blij met ons nieuwe matras in de caravan. Nu kunnen we onbezorgd op reis, en staan we weer fit op smorgens.

16 maart gingen wij zonder afspraak even langs. Werden vriendelijk ontvangen door een meisje, deze ging voor ons even kijken of er iemand tijd had die was er. Werden geholpen door een vriendelijke jonge man. Nam alle tijd voor ons, werd prima uitgelegd het verschil tussen de matrassen en mochten de matrassen even uit proberen, Wij hebben een quinsbed. Deze is voor mijn man iets te kort, dit even aangegeven. Had een schitterende oplossing er zou boven aan een extra stuk gemaakt worden met rits van 16 centimeter. Deze kan je overdag opklappen en s avonds weer naar beneden zodat het bed langer is. Afgelopen donderdag hebben ze het matras gemaakt met extra stuk. We hebben vannacht voor Het eerst erop geslapen. Geweldig. Bij deze bedankt ik dit geweldige bedrijf. Echt een hele dikke 10 voor jullie.

Top!!!

Klantvriendelijk en super fijn geholpen

Super matrassen, heerlijk geslapen

Vervelend gevoel overheerst

Gisteren zijn we bij semi Nautic geweest voor nieuwe matrassen in onze camper. We zijn vriendelijk geholpen door één van de medewerkers en zijn rijkelijk voorzien van koffie en thee. Helemaal goed! Echter toen de matrassen klaar waren werden we door de medewerker die de matrassen gemaakt had gevraagd even mee te kijken omdat het volgens hem niet goed gegaan was met het opmeten. Wij deelden deze mening want van het linker matras was een hoek niet afgerond die bij het rechter matras wel afgerond was. De verkoper werd erbij gehaald en deze zei het op te gaan lossen. Er moest waarschijnlijk een nieuw matras gemaakt worden. Toen wij 10 minuten later het bericht kregen dat het matras klaar was, was ik een beetje sceptisch. Zo snel!? Toen ik ging kijken bleek het matras niet aangepast of opnieuw gemaakt maar gewoon in de hoek gedrukt te zijn. Er zat nog steeds een niet afgeronde hoek in het matras. De verkoper is er vervolgens weer bij gehaald en gevraagd hoe hij dit had bedacht. Hierop kwam hij met een uitleg dat de hoeken van onze bus niet gelijk zouden zijn en dat het matras daarom aan de ene kant wel afgerond was en aan de andere kant niet. Aangezien onze bus aan beide kanten precies gelijk is ging dit er bij mij niet in. De verkoper gaf uiteindelijk aan dat als wij dit zo niet wilden accepteren hij een nieuw matras kon laten maken of het matras ging passen. Aangegeven dat wij dit inderdaad zo niet wilden accepteren, zeker niet bij een bedrag van €1500. Hierop is het linker matras opnieuw gemaakt met een afgeronde hoek net als bij het rechter matras. Het is dus uiteindelijk allemaal goed opgelost maar een vervelend gevoel dat hij ons eigenlijk naar huis had willen sturen met een matras wat niet goed past, overheerst. Ook omdat wij de verkoper daarna niet meer gezien hebben, ook niet bij het afrekenen. Dit maakt dat wij het bedrijf niet zouden aanbevelen bij onze familie, vrienden of kennissen.

Goed product en prima service

Ekkersrijt 7423

5692 HL Son en breugel