Prima geholpen! Fijn matras!

!!

Daar zijn geen worden voor het is gewoon perfect

Prima kwaliteitsmatras en goede service

Onze nieuwe camper bood geen goed slaapcomfort. Dankzij de goede matrassen van Seminautic nu dik voor elkaar. Niet goedkoop, maar geld waard

Behulpzaam, kennis van zaken, vriendelijk

Ze nemen de tijd en denken met je mee in mogelijkheden.

Na een vlotte intro is de matras zeer snel gemaakt

Super , fijne matras

De matras is geweldig, geen rugklachten meer, heel fijn en tevreden. Goede kwaliteit, vriendelijk personeel, luisteren goed naar de klant. Het bedrijf is een echte aanrader, wat ook fijn is ze maken het klaar terwijl je wacht.

Geweldige ontvangst, hulp en advies en de topper is vakwerk

Wat mooi dat je kunt zien hoe vakmensen aan het werk zijn met de matrassen. Zo krijg je nog meer waardering voor vakmanschap. Aan de logistiek binnen dit bedrijf, kunnen we een voorbeeld nemen. En de medewerkers zijn erg vriendelijk en bekwaam.

Vriendelijk, professioneel en snel!

Uitstekend geholpen

Snelle afhandeling.

Super service en goed meedenken

Er was alle tijd om de wensen te bespreken voor een matras in onze caravan. Goed meegedacht. Vooral oog voor de beste oplossing en niet de duurste oplossing. Wij komen graag terug wanneer wij een nieuw matras nodig hebben voor ons bed thuis.

Mooi matras

Goede ontvangst en uitleg. Mooie afwerking van het matras

netjes en duidelijk geholpen door vriendelijke personeel

Snel en kwaliteit

Plezierig en professioneel personeel , en je kunt kijken hoe je matras geproduceerd wordt

Correcte afspraak,service en prachtig product!

Zie opmerking in een zin

Seminautic maakt waar wat ze beloven

Een vrachtwagen heeft een standaard matras. Een matras waar iedereen wel een mening over heeft van wel- of niet goed. Ik was er niet tevreden over en werd wakker met een gevoel niet uitgerust te zijn. Na een fijn informatief gesprek in de showroom "proef liggen". De keus was snel gemaakt. De Scania matras heeft een afwijkende vorm en maat. Opmeten, en ik kon er op wachten. Na anderhalf uur was de matras klaar. Past perfect en slaapt heerlijk! Na 2 weken elke nacht in de vrachtwagen overnachten ben ik zeer tevreden en kan ik het laten maken van een individuele maatwerk matras aanraden! Top service en een bedrijf waar ze alle tijd voor je nemen.

Geweldig.

Heerlijk nieuwe matrassen. Goede info van de verkoper.

Boven alle (hoge) verwachtingen

Alle tijd werd genomen om de juiste keus te maken en binnen 1,5 uur lag er een perfect mooi uitgevoerd matras in onze camper.

Kan niet beter

Bij Seminauric een camper matras gekocht voor een Frans bed. Omdat wij geen lattenbodem hebben, maar een massieve plaat, werd er een speciale ondermatras geadviseerd voor vochtafdrijving. Alles werd keurig opgemeten en gemaakt. Ze hebben de matrassen in de camper geïnstalleerd en dezelfde avond hebben wij er heerlijk op geslapen. Een echte aanrader!

Professioneel en ter zake kundig

Onze 17 jaar oude matrassen waren duidelijk aan vervanging toe. Na een speurtocht op internet uiteindelijk bij Seminautic terechtgekomen. Tijdens de afspraak werden de juiste vragen gesteld en adviezen gegeven. Na akkoord werd het matras binnen 1 uur gemaakt en netjes in onze caravan gelegd. Tijdens de daarop volgende vakantie hebben we sinds lang heerlijk geslapen, door ons nieuwe matras in de caravan. Perfect en aan te bevelen.

Klantvriendelijk organisatie en prettig zaken doen.

Een opmerkelijk goede klantvriendelijke behandeling. Wij zijn erg tevreden ook over het product. Voor kwaliteit een9!

Snelle sevice en uitleg, hoe of wat.

We kregen een goede uitleg, en konden de matrassen ook zelf testen. Zodra we besloten hadden welke matras we wilden hebben, zijn ze aan de slag gegaan. Met een kleine 2 uur lag het nieuwe matras al in de caravan.

Slaap zoveel beter dan hiervoor op m'n boot

prima service

Het proces naar het produceren van het matras verliep zonder problemen. We werden heel prettig ontvangen en het was leuk om te zien hoe eea gemaakt werd. De kwaliteit van het opdekmatras is voldoende tot goed. Eigenlijk is het iets te zacht.

Uitstekend matras

Het was goed om bij jullie te zijn, eerlijk advies en zoals we al dachten gingen we met het duurste matras weg. Maar het slaapt werkelijk fantastische, ook veel hulp gehad nadat de auto sleutel in de stoepput was gevallen.