Uitstekend matras

Het was goed om bij jullie te zijn, eerlijk advies en zoals we al dachten gingen we met het duurste matras weg. Maar het slaapt werkelijk fantastische, ook veel hulp gehad nadat de auto sleutel in de stoepput was gevallen.

Snel en vakkundig

Vlotte afhandeling. Verstand van zaken

Snel, goed, Top service

Wij zien snel geholpen. Precies volgens afspraak en goed geadviseerd. Professionele adviezen en goede productkennis. Zeker aan te raden…… en onze matras is een Topper.

Heerlijke matrassen, en een Super en snelle service.

Professioneel en goed geholpen

Goed bedrijf en goede en snelle levering.

Op 4 Oktober een Seminautic Exellent matras laten maken voor onze Hymer camper met frans bed. Dit is goed en vakkundig geleverd. Klaar terwijl u wacht. Vriendelijk personeel en prima service ! We zijn zeer tevreden over alles.

Zeer goed en professioneel.

Zeer goede service en uitleg over de producten. Alles was zoals vooropgesteld.

Heel fijn geholpen voor ons topmatras

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en zo een goed topmatras samengesteld. Daarbij ook nog eens binnen een week geleverd, dat is natuurlijk top. We hebben ook kussens laten maken waar we op konden wachten, die bevallen helaas niet en liggen in de kast. Daarom 4 sterren en geen 5.

Prima boorlichting, snelle en vriendelijke service.

Snelle service, duidelijke en goede uitleg over de mogelijkheden voor een matras voor onze vouwwagen. Binnen een paar uur weer op weg en 's nachts al héérlijk geslapen. Een aanrader, fit nefrijf.

Fenomenaal bedrijf, werkelijk alles klopt. Zeldzame ervaring!

Het is een fantastische ervaring om bij jullie de matrassen voor mijn camper te bestellen. Ontvangst erg prettig, inmeten goeg geregeld, duidelijke uitleg over matras en welk type te kiezen na het proefliggen. Ergo, fijn advies. Tot slot een mooi product afgeleverd met goede pasvorm voor de camper, en met een kwaliteits uitstraling. Na paar maanden in gebruik in de camper nog steeds zeer tevreden. Ik vind jullie bedrijf uiterst professioneel en met een zeer hoge comfortabele uitstraling. Ik heb jullie aanbevolen bij diverse partijen, waaronder mijn camperdealer. Ik zou geen verbeterpunt(en) aan kunnen geven. Hier ligt een uiterst tevreden klant, en dat is eigenlijk zacht uitgedrukt. Ik ving Seninautic een fenomenaal bedrijf.

Heerlijk matras

Prima service; goede organisatie

Super service, snel en goed geregeld

Vanaf het moment dat we aankwamen werd elke minuut zinvol besteed. Het was ongelooflijk slecht weer, dus we zagen er tegenop dat het nieuwe matras in de caravan gelegd werd. Dit is zonder enig vlekje gelukt. Er werd netjes en vakkundig gewerkt. Heel blij mee. We moesten wel even wennen aan de matrassen zelf, maar na een paar nachten waren we er erg blij mee.

Perfect en snel geholpen

Slaapt lekker

Goede service met betrekking tot het maken.

Afspraak matras word direkt op maat gemaakt naar wens en voorkeur je kan er wachten of ga eens winkelen in ikea op wandel afstand en je word verwittigd als matras klaar is.

Wat een geweldig bedrijf.

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en deze worden perfect uitgevoerd in een woord geweldig. Dank jullie wel we slapen prima.

Buitengewoon uitstekend

Zeer klantgericht met een top service !

Prima ontvangst en dat we nog een nacht in de buurt op een camping konden verblijven.

Goede en vriendelijke ontvangst en en een goed afgewerkt product. Tot op heden bevalt het prima.

Top zaak

Alles perfect verlopen

Goed advies. Nu al 3 maanden tevreden

....8

Helemaal top!

Keurige ontvangst, goede uitleg, veel keuze. Wij zijn goed geadviseerd en slapen nu op een fantastisch matras in de caravan. Een gratis overnachting op een camping in de buurt was een kadootje!

Prima gehouden aan afspraak en zeer goede matras gekregen.

Na 2 vakanties op matras geslapen en voldoet aan verwachting.

De nieuwe matras is de beste keuze die we konden nemen bij jullie firma Seminautic. Zouden het iedereen aanraden. Top kwaliteit.

Perfect!

Een supergoed matras voor in de caravan, een aanrader!

Perfecte service.

Zeer correct en vriendelijk geholpen. Een bedrijf wat ik zeker zou aanbevelen. Met vriendelijke groet

Ekkersrijt 7423 5692 HL Son en breugel

085 4011615