Verwenmoment

Iedere keer als ik bij Maartje in de stoel lig is het weer een verwenmoment. Heerlijk relaxt, fijne producten, mooie salon en Maartje weet echt wat ze doet. Mijn huid is er op vooruit gegaan. Aanrader!

uitstekend

Maartje is een allround schoonheidsspecialiste met grote kennis van haar vak, vriendelijkheid voor de klant, en super behandelingen. Een gezichtsbehandeling is pure ontspanning met als resultaat een stralende huid. Ook haar productenlijn is top. Zelf ben ik fan van QMS. Nog een grote pré: Maartje houdt haar kennis up to date en heeft geregeld een leuk nieuw product in haar assortiment.

Beste schoonheidsspecialist

Ik kom al een aantal jaren met regelmaat en veel plezier bij Beleza Pura. Mijn huid is erg gevoelig en had veel last van oneffenheden. Na een aantal behandelingen hoefde ik geen foundation meer te gebruiken omdat de oneffenheden bijna of geheel weg waren. Maartje geeft vakkundig advies welke producten te gebruiken. Er hangt een goede sfeer in de salon. De behandelingen zijn erg fijn en ontspannend.

Ontspannen en genieten; ultiem self-care moment

Behandelingen bij Maartje zijn altijd een klein feestje; het is gezellig en relaxing. Je zou bijna vergeten dat het om je huid gaat. Ik had altijd een hele droge huid in de winter en een té vette huid in de zomer. Dankzij de behandelingen bij Maartje is mijn huid gladder, rustiger en reageert niet zo heftig op het weer. Ik gebruikte elke dag foundation en voel me nu eindelijk prettig bij alleen een getinte dagcreme. De producten voor thuis maken daarbij ook écht het verschil; lokale producten met een lage ‘footprint’ die ook echt doen wat ze beloven.

Fijne behandelingen in een prachtige salon en goede uitleg over de producten.

Oprecht de allerbeste producten en behandelingen

Vroeger veel uitgeprobeerd maar nu al jaren fan van Maartje en haar producten. Ik wil niks anders meer. De behandelingen werken niet alleen top voor mijn gezicht maar zijn ook heel relax en ontspannen. Vooral de massage van Maartje na het algenmasker. Mijn favoriete behandeling is dan ook die met het algenmasker en zuurstofbehandeling. Dankjewel Maartje!

Mijn huid is redelijk onrustig de laatste tijd, mede dankzij de adviezen en behandelingen is het al een stuk beter. Ik ben nog niet waar ik wil zijn maar superfijn dat er een plan ligt om mijn huid in topconditie te krijgen!

Superfijn

Hele fijne behandeling gehad en alles wordt je heel fijn uitgelegd

Heerlijke en professionele behandeling

Neemt de tijd, legt alles uit en je voelt je daarna heerlijk ontspannen.

Luistert goed en is heel vriendelijk!

Heel fijn intakegesprek en daarna een korte maar heerlijke behandeling gehad! Ze kijkt echt met je mee naar wat goed is voor jouw huid en is voorzichtig met nieuwe producten gebruiken:)

was een geweldige ervaring

rustgevende behandeling en goede uitleg over de producten en behandeling

Uitstekend zoals altijd

Uiterst snelle levering en hartelijk dank voor de staaltjes

Luvely!!!

Luvely!!!

Heerlijk

Goede adviezen, fijne behandeling en ook nog eens gezellig

Ik kom graag bij Maartje, erg kundig én gezellig. Ze weet waar ze het over heeft, is professioneel en zorgvuldig en geeft goed advies, mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien!

Super attent, vriendelijk, informatief en vlotte levering van prachtige producten!

Producten werden zeer verzorgd geleverd met lief berichtje. Uitermate hartelijk te woord gestaan.

Gewoon top!!! En prachtige producten

Maartje is kundig en eerlijk ze wil het beste vóór je huid en jou! Verheug mij altijd op de behandeling!

tevreden

mooi en met zorg verpakt, staaltjes zijn ook steeds leuk

Bestellen bij Beleza Pura is een feestje. Mooi en makkelijke website. En bezorging in een prachtig pakketje. Love it!

Fijne webshop, vlotte levering, fijne klantenservice.

Ik had nog enkele vragen over de intravital plus, Maartje heeft het goed uitgelegd. Leuke aanbieding, gelijk besteld.

Deskundig

Heerlijk om in de stoel bij Maartje te liggen en na de behandeling meteen resultaat te zien. Maartje adviseert deskundig over producten en afgestemd op de behoeften van je huid en je beurs.

Altijd persoonlijke en snelle service. Producten worden altijd zo mooi en liefdevol verstuurd. De kleine attentie en lief persoonlijke kaartje maken t compleet.

Wel goed

Ik had qms collagène system 3 steps besteld en men heeft mij de sensitive bezorgd. Prijs is wel dezelfde

Snelle bestelling snelle levering.