Top salon!

Dit is een hele goede salon. Je word hier heel fijn ontvangen. Ook de behandelingen zijn erg goed. Zeker en aanrader!

Ontspannen behandeling

Fijne behandeling gehad van Maartje! Enthousiaste dame met veel passie voor haar werk.

Geweldige service.

Ben ontzettend tevreden met de producten en service met een zeer snelle bezorging.

Gewoon super!!!

Beleza pura is een prettige plek en Maartje is eerlijk lief en kundig !!!

Een echt me time momentje sinds maanden

Heerlijk kan het iedereen aanraden. Had altijd een erg onrustige huid. Sinds ik bij Maartje kom en haar producten gebruik ziet mijn er huid er beter uit dan ooit.

Puur, eerlijk, heerlijk, heel deskundig, fijne sfeer, mooie producten/behandelingen en altijd gezellig!

Professioneel in elk opzicht!

Maartje heeft de beste salon, waar ik ooit ben geweest Altijd meedenkend en een luisterend oor voor iedereen. Ze is erg goed in wat ze doet en ik kom er graag! Goede producten en goede behandelingen!

Goed advies en snelle levering van het gestelde produkt

Goed verpakt, extraatje erbij,snelle levering.

Heerlijk

Heerlijk, ontspannend, professioneel, kundig, relax, sfeervol.

Hele fijn behandelingen en service

De behandelingen bij Beleza Pura zijn altijd heel fijn. Echt even een moment voor jezelf met hele fijne producten, heerlijk!. Maartje denkt heel goed met je mee voor het beste huidadvies op maat. Ze neemt echt de tijd voor je en de service is top! om even tijd voor jezelf te nemen. Kom heel graag in haar mooie salon!

Ontspannend

Altijd fijn als ik weer naar Maartje toe ga, met de heerlijke behandelingen van QMS en ANG.. ik zou het liefste iedere dag gaan!

Ben zeer tevreden

Zeer goede

Ik ben fan van de producten!!

Hele fijne behandeling gehad. Na 1 behandeling al resultaat. Begonnen met de fruitzuurpeeling thuis en de dagcreme met een tintje en mijn huid heeft nog nooit zo gestraald! Echt geweldig!!

Had producten online besteld van Dr Joseph, werd nog even terug gebeld om zeker te zijn of ik wel de goede producten had voor mijn type huid.

Fantastische klantvriendelijkheid

Nooit problemen gehad. Altijd meedenken als iets niet goed is gegaan met een bestelling, wat sporadisch is voorgekomen en erg klantvriendelijk is opgelost.

Fantastisch product en super lief om er een persoonlijk kaartje erbij te doen !!! En wat een verwennerij met de samples !! Thx ik ga ze met liefde gebruiken!!!

Heerlijke behandeling

Het was een heerlijke behandeling met een Glowy resultaat :-)

Even helemaal ontspannen

Het was alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst bij Beleza Pura ben geweest. Dit kwam helaas door corona en mijn persoonlijk nogal volle agenda. Mijn huid is een moeilijke (veel last van uitbraken). Maartje weet me altijd de goede vragen te stellen waardoor we samen tot de beste oplossingen en dagroutine voor mijn huid komen. Ik hou er nogal van dingen uit te proberen en ben slecht in het consistent volhouden. Voor je huid is dat wel echt nodig wanneer je het beste resultaat wilt bereiken. Maartje geeft me hier heel veel advies over en raad sommige dingen die uitprobeer ook echt af. De behandeling was nu iets anders dan ik normaal heb omdat ze met Craith producten heeft gewerkt. Ze ruiken heerlijk en dmv het algenmaskertje konden we goed zien wat de staat van mijn huid is. Ik kocht nog een peeling van Craith en ga met de Sckin acne Control aan de slag. Ik ging met een stralende en veel rustigere huid naar buiten en nam daarbij nog een portie motivatie om het thuis door te zetten mee! Bedankt weer Maartje!

Superfijn product. Lief briefje erbij en extra producten om te proberen

FANTASTISCH!

Het is een moment waar ik steeds naar uit kijk: mijn Moment bij Beleza Pura. Eens in de 4 weken ga ik trouw naar Maartje. Ze is zo kundig, ze weet ontzettend veel over de huid, en over mijn huid. Ze is lief en zachtaardig en dat vind ik heel prettig, kortom; mijn huid krijgt niet alleen een flinke boost, maar ikzelf ook. Ik gebruik álle producten ook voor thuis. Mijn huid ziet er sinds jaren veel beter uit, mijn pigment vlekken zijn bijna weg en ik gebruik ook altijd een juiste sunblock. Mijn huid straalt, en ziet er blakend gezond uit. Ik heb in t verleden verschillende schoonheidsspecialisten gehad in Venlo, maar bij Beleza Pura ( Maartje) klopt het hele plaatje gewoon. Het is In feite een cadeau voor mezelf en ik vind eigenlijk dat alle vrouwen ( maar ook mannen) dit verdienen!! Maartje: dich bis ‘n Topper!! X

Kundig, professioneel, vriendelijk & flexibel!

Dé beste! <3

Even een momentje voor mezelf...heerlijk!

Ik kijk altijd uit naar de afspraken met Maartje, buiten het feit dat ik echt even een momentje voor mezelf heb is mijn huid ontzettend opgeknapt door de behandelingen. Blij met de behandelingen en de producten van QMS, dankjewel Maartje! Tot snel weer! Liefs Nicole

Super service en zeer tevreden met bestelde producten

Op advies van Maartje heb ik het wenkbrauwserum van Revitalash gekocht en het werkt super. Mijn moeder vroeg me zelfs of ik mijn wenkbrauwen had geverfd. Omdat ik zo tevreden was met het persoonlijke advies en de service van Beleza Pura, heb ik daarna de tanning drops van Marc Inbane besteld. Ook met dit product ben ik erg blij! Een verantwoord tintje zonder ongezonde UV-stralen. Alle producten werden netjes en snel geleverd, in een mooie verpakking met leuke, extra goodies. Ik raad Beleza Pura bij iedereen aan en bestel hier voortaan al mijn verzorgingsproducten.

Maartje is deskundig, relaxed en ook nog eens heel lief! Een enorm fijne plek om te komen :)

Naar Beleza Pura gaan vind ik een feestje! De behandelingen zijn heerlijk, de producten super fijn en door Maartje voel je je enorm op je gemak. Echt een aanrader voor iedereen die eens (wat extra) aandacht aan zijn of haar huid wil besteden!