Fantastisch product en super lief om er een persoonlijk kaartje erbij te doen !!! En wat een verwennerij met de samples !! Thx ik ga ze met liefde gebruiken!!!

Heerlijke behandeling

Het was een heerlijke behandeling met een Glowy resultaat :-)

Even helemaal ontspannen

Het was alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst bij Beleza Pura ben geweest. Dit kwam helaas door corona en mijn persoonlijk nogal volle agenda. Mijn huid is een moeilijke (veel last van uitbraken). Maartje weet me altijd de goede vragen te stellen waardoor we samen tot de beste oplossingen en dagroutine voor mijn huid komen. Ik hou er nogal van dingen uit te proberen en ben slecht in het consistent volhouden. Voor je huid is dat wel echt nodig wanneer je het beste resultaat wilt bereiken. Maartje geeft me hier heel veel advies over en raad sommige dingen die uitprobeer ook echt af. De behandeling was nu iets anders dan ik normaal heb omdat ze met Craith producten heeft gewerkt. Ze ruiken heerlijk en dmv het algenmaskertje konden we goed zien wat de staat van mijn huid is. Ik kocht nog een peeling van Craith en ga met de Sckin acne Control aan de slag. Ik ging met een stralende en veel rustigere huid naar buiten en nam daarbij nog een portie motivatie om het thuis door te zetten mee! Bedankt weer Maartje!

Superfijn product. Lief briefje erbij en extra producten om te proberen

FANTASTISCH!

Het is een moment waar ik steeds naar uit kijk: mijn Moment bij Beleza Pura. Eens in de 4 weken ga ik trouw naar Maartje. Ze is zo kundig, ze weet ontzettend veel over de huid, en over mijn huid. Ze is lief en zachtaardig en dat vind ik heel prettig, kortom; mijn huid krijgt niet alleen een flinke boost, maar ikzelf ook. Ik gebruik álle producten ook voor thuis. Mijn huid ziet er sinds jaren veel beter uit, mijn pigment vlekken zijn bijna weg en ik gebruik ook altijd een juiste sunblock. Mijn huid straalt, en ziet er blakend gezond uit. Ik heb in t verleden verschillende schoonheidsspecialisten gehad in Venlo, maar bij Beleza Pura ( Maartje) klopt het hele plaatje gewoon. Het is In feite een cadeau voor mezelf en ik vind eigenlijk dat alle vrouwen ( maar ook mannen) dit verdienen!! Maartje: dich bis ‘n Topper!! X

Kundig, professioneel, vriendelijk & flexibel!

Dé beste! <3

Even een momentje voor mezelf...heerlijk!

Ik kijk altijd uit naar de afspraken met Maartje, buiten het feit dat ik echt even een momentje voor mezelf heb is mijn huid ontzettend opgeknapt door de behandelingen. Blij met de behandelingen en de producten van QMS, dankjewel Maartje! Tot snel weer! Liefs Nicole

Super service en zeer tevreden met bestelde producten

Op advies van Maartje heb ik het wenkbrauwserum van Revitalash gekocht en het werkt super. Mijn moeder vroeg me zelfs of ik mijn wenkbrauwen had geverfd. Omdat ik zo tevreden was met het persoonlijke advies en de service van Beleza Pura, heb ik daarna de tanning drops van Marc Inbane besteld. Ook met dit product ben ik erg blij! Een verantwoord tintje zonder ongezonde UV-stralen. Alle producten werden netjes en snel geleverd, in een mooie verpakking met leuke, extra goodies. Ik raad Beleza Pura bij iedereen aan en bestel hier voortaan al mijn verzorgingsproducten.

Maartje is deskundig, relaxed en ook nog eens heel lief! Een enorm fijne plek om te komen :)

Naar Beleza Pura gaan vind ik een feestje! De behandelingen zijn heerlijk, de producten super fijn en door Maartje voel je je enorm op je gemak. Echt een aanrader voor iedereen die eens (wat extra) aandacht aan zijn of haar huid wil besteden!

Een super gezellige, professionele salon, waar iedereen eens binnen zou moeten stappen!

Ik vind de salon van Maartje echt lekker laagdrempelig, maar mega professioneel. Waar ik me eerst een beetje ongemakkelijk voelde om me bezig te houden met huidverzorging leert Maartje me zonder dat ik het in de gaten heb, me een goede skincare aan! En daar voel ik me een stuk zekerder door!

Het is geweldig voor mezelf en voor mijn huid!

Een top ervaring!

De best service altijd een luisterent oor geen vraag of verzoek zijn teveel! Kom er graag en ben blij dat er ook goede service en klant vriendelijkheid bestaat.

Super service en advies!

Ik ben ontzettend blij met het goede advies dat ik heb gekregen! En deze salon verkoopt kwalitatieve schoonheidsproducten.

Fantastische service en mooie producten!

Ik heb onlangs het A/N/G Lift Up Eye Mask bij Beleza Pura besteld. Ik kreeg er een leuk briefje en granola van Lola Blanco bij, ontzettend lief én lekker. Het A/N/G Lift Up Eye Mask is een fantastisch product en werkt goed, precies wat ik nodig had na zoveel uren achter een PC scherm te zitten. Props voor team Beleza Pura! :)

Gewoon zo door blijven gaan!!

Persoonlijke benadering op hoog niveau en snelle levering van de producten met altijd een leuk geschenkje en vriendelijke boodschap.

Top !

Bestel al mijn huidproducten van QMS bij dit bedrijf,heeft altijd interessante aanbiedingen. Meestal heb je de producten de volgende dag al in huis met altijd een leuk persoonlijk berichtje erbij.

Oprecht en vakkundig

Maartje en Linda, bedankt voor jullie goede zorgen. Vakbekwaam en oprecht en zeker met een hart voor de klanten. Super tevreden over het advies, behandelingen en fijne producten.

Super snelle levering aan huis!

Toen ik aangaf dat ik graag enkele producten wilde bestellen, kreeg ik eerst enkele tips over hoe deze te gebruiken. Vervolgens werden de producten nog dezelfde dag bij me thuisbezorgd, samen met een leuke verrassing. Bedankt dames!

Alle vertrouwen in het advies en top service.

Uitstekend!!!

Gebeld voor meer info! Werd super goed geholpen telefonisch! Of ik de persoon al jaren kende! Goed geïnformeerd heb meteen mij bestelling ScKin blik groot gedaan! Zeker een aanrader voor de volgende keer BDW de granola van Lola was super lekker! Dank je wel 💕💕

Verwennerij in tijden van corona

Heel erg fijn dat in deze vreemde tijd met strenge corona-maatregelen, ik toch gewoon mijn favoriete Beleza Pura producten kan bestellen! Super snel geleverd, met leuke extraatjes. Echt een cadeautje!

Uitstekende ervaringen met alle bestellingen

Wat verdrietig dat jullie nu dicht gaan, hopelijk voor niet te lang. Sterkte en lieve groetjes Annemie. ( Zelf zit ik ook binnen, hoor bij de risicogroep. )

Top service.

Vlotte service, heel vriendelijk, en top producten indien u vragen heeft mogen deze gesteld worden en waarop er meteen op geantwoord wordt. Jammer dat ik niet dichterbij woon.

Prima, ben heel tevreden!

Prima, ben heel tevreden!

Geweldige service

Duidelijke website, super fijne producten