Verschrikkelijk

Contact gehad over een jurk voor de maat. Krijg het advies maat 42 te bestellen aangezien het Italiaanse maat was zou ik dan een S krijgen. Een dag te laat geleverd bleek dat ij maat 48 kreeg. Een week later een andere maat gekregen weer de verkeerde maat. Nu zeggen ze sorry was misverstand...jurk is wel overal uitverkocht. Hele slechte service kan er niks goeds over zeggen helaas.

Mijn kledingstuk was te groot. Teruggestuurd en binnen 2 dagen al mijn geld terug.

Leuke winkel & persoon

Behulpzaam persoon die je graag wil gelpen met outfits maken en advies geven. Ook hele mooie spullen

Hilde-Marie

Heeeeele fijne leuke mooie gezellige winkel met heeel veel mooie kleding en sieraden.

Verrassende, snelle en leuke bezorging!

Twee dagen na bestelling al gezellig thuisbezorgd (op zondag nb!) Fijn een berichtje vooraf gekregen. Uiteraard weer leuke kleding ;-)

Mooie winkel

Vriendelijk

Geweldige service

Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Open communicatie Klantvriendelijk en bereidwillig

Superfijne service

Wat lieve dames werken er. Snelle levering en super klantvriendelijk!

Super gave winkel, echt een aanrader!

Ruime keuze, veel hippe kleding In verschillende prijsklasse, en altijd vriendelijke meiden Sieraden zijn ook tof!

Super leuk en een prachtig pand en super lieve verkoopsters

Super lieve mensen en betaalbare kleding

Super geholpen en de nieuwste collectie van Malelions gekocht!

Super fijn geholpen door het team van Shop District en een nieuw pak van Malelions gekocht!

Ontzettend gezellig en vriendelijk

Als je binnenkort word je altijd voor een van de dames ontvangen met een glimlach. Je word altijd met liefde geholpen en ze doen altijd je best om jou de perfecte outfit te geven!

SUPER LEUK!

personeel is heel aardig en de kleding is zo leuk!! Ik ben heel blij met mijn nieuwe kleren! Super erg bedankt!!!

Supper tof

Hele leuke winkel bijna al m’n kleren komen er vandaan

Heel erg leuk

Was weer heel gezellig in de winkel heel leuke dingen gehaald van twisted babydoll

Leuk winkel

Fijne winkel erg aardig personeel wat je goed adviseert echt een aan rader

Leuke winkel

Vriendelijk personeel en leuke kleding

Leuke mix van merken en 10% korting gekregen

Fijne webshop en doordat ik mij had ingeschreven voor de nieuwsbrief 10% korting gekregen op Alix the label. Volgende dag was het blousje in huis. Blij mee !

Vriendelijk en klantgericht

Ik had online 2 jurken besteld. 1 was niet meer op vooraad. Via een mail was er een alternatief aangeboden als optie. De levering kwam snel. Top service.

Klantvriendelijk

Jurk besteld. Had vraag over de Italiaanse maatvoering. Kreeg snel antwoord. Was iets mis gegaan met de verzending en dat werd snel opgelost.

Erg klantvriendelijk!

Wat een klant vriendelijke dames!

Echt super

Snel geleverd zelfs toen ik wat wilde ruilen had ik het de volgende dag al weer binnen mooie kleding

Super snelle levering en top service!

Binnen 1 dag had ik mijn bestelling in huis! Top service en hele vriendelijke dame aan de telefoon! Top!👍🏻

Superlief ! Daar doen we het voor , XX

Kei goed

Super aardige mensen en geweldige service. Een dikke tien waard

Toppers!

Kleurige collectie, super vriendelijke dames en snelle online levering