Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

Levering en communicatie verlopen zeer vlot en professioneel. Producten zijn van hoogstaande kwaliteit.

mooie overzichtelijke site en snelle en goed service

mooie overzichtelijke site en snelle en goed service

Mooie overzichtelijk site, ruime keuze en snelle levering

Mooie overzichtelijk site, ruime keuze en snelle levering

Melody is gewoon de grootste kunstenaar in dit vak!!!

In één woord....TOP!!

Gisteren middag laat besteld, vanmorgen pakketje al binnen! Zeer snelle levering en communicatie. Het briefje erbij maakte t echt persoonlijk. Als verrassing nog monsters Echt blij verrast

Fijne en snelle service!

Fijne en snelle service!

Qms maakt het verschil met mijn leeftijdsgenoten.

Een fantastisch product. Het laat mijn huid stralen.

Fantastisch!

Permanent Beauty is dé zaak waar je vakkundig en oprecht advies krijgt, ook als het gaat om producten die zij verkopen! Gebeld met Ilona voor toch nog wat meer advies over de producten van QMS die ik thuis gebruik en zij nam alle tijd om me nogmaals te informeren wat ik het beste kon gebruiken, specifiek voor míjn huid! Het is elke keer weer een verrassing als je pakket thuisbezorgd wordt! Een leuk persoonlijk schrijven van Ilona zelf en een verrassingscadeautje met proefjes om uit te proberen als extraatje! TOP!

Alle producten worden heel snel geleverd wat heel fijn is en ik waardeer enorm de proefjes van producten die aan de hand van een geschreven bijsluiter vertellen wat het doet voor je huid en hoe het het beste kan worden toegepast. Top!!!!

Makkelijke bestelling en snelle levering.

Goede producten, die bij mij reeds lang bekend zijn. Omdat mijn salon gestopt is met de verkoop van QMS, bestel ik ze sindsdien hier.

Uitstekend !

Correcte levering, leuke verrassing bij de bestelling! Top, kan niet wachten op volgende bestelling.

super

snelle verwerking van de bestelling en heel verzorgde service

Snelle levering!

Snelle levering en fijn om proefjes te krijgen om te proberen!

Altijd snelle levering en leuke samples om te proberen!

Geweldig en snel !!

Makkelijk te bestellen en snel verstuurd.

Helemaal goed!!

Goede website snelle levering met wat extra proefjes. Heel fijn.

Ik ben helemaal tevreden

n.v.t.

Klantvriendelijkheid en advies zijn top!

Weinig meegemaakt, zo'n hartsvolle dienstverlening en goeie producten!

Overweldigend goed.

Niet alleen werd mijn bestelling prompt verzonden maar er waren monstertjes bijgesloten met een kaart hoe deze te gebruiken. Dat vond ik echt zo persoonlijk en lief. Ik ben fan.

Zeer fijn

Duidelijke website, snelle reactie, vlug verstuurd, mooi verpakt, top!

Goed geregeld

Hartelijk dank voor de extra uitleg en aanbeveling extra producten. Ik moet inderdaad nog wat aan lipcontour en oogpartij werken. Deze producten staan op mijn wishlist

Goede producten en prima service.

Goede producten en prima service.