Super service!

Kon gelukkig nog op de dag dat we wilde en werd ook weer op de dag opgehaald wat we wilde!

Prima dienstverlening.

Alleen maar positieve ervaring.

Vriendelijk, snelle service en betaalbaar

Vriendelijk, snelle service en betaalbaar

Prima geregeld

Solide geregeld allemaal

Snelle levering, duidelijkheid en vriendelijk personeel. Voor mij geen ander. Dikke 10.

Prettige service

Ik ben goed geholpen. Prettige mensen werken bij dit bedrijf

goede service. komen afspraken na.

Vriendelijke mensen. Afspraak is snel gemaakt. Ook vriendeĺijke chauffeurs. Kortom, goed bedrijf.

Hele fijne service !

De container werd snel geleverd en vakkundig geplaatst. Nadat onze verbouwing door sneeuwval een grote vertraging opliep, werd er vanuit M&M direct meegedacht en mocht de container een maand langer blijven staan. super service, thnx voor het meedenken!

Zand tussen het grind bleek een probleem

Als leek weet ik de regels niet, iemand met graafmachine heeft hem gevuld, en dan komt er altijd zand mee met het grind.

snel, vriendelijk, makkelijk

Super dienst, al de tweede keer dat wij er gebruik van maken en vast wel niet de laatste keer. Vriendelijke persoon aan het telefoon en pragamatische chauffeur. Super.

Perfect gegaan

Prijs en afspraak naar voller tevredenheid !!!

Makkelijk en vriendelijk

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering op afspraak

Alles volgens afspraak

Netjes volgens afspraak geleverd en snel weer opgehaald

Goed bedrijf ik zal het ieder wel aanbevolen

Snel en correct

Snelle en correct levering. Chauffeur was behulpzaam en had ervaring met containers. Ook de prijs is zeer aantrekkelijk tov concurrent. Ga zo door.

Snelle service, betaalbaar vriendelijk personeel

Geweldig een echte aanrader

Eenvoudig, snel en goed

Helemaal goed

Goed geregeld

Fijne communicatie en afspraken werden goed nagekomen

Snelle levering en goeie service

Super snelle levering en service. Top bedrijf. Zal er zeker weer eens een container huren als het nodig is. Aanrader

Super geregeld

Super en makkelijk geregeld.

Prima ..

Snel alles geregeld .

Goed meegedacht

Scherpe prijs en men denkt goed mee en komen met een oplossing

Snel contact en alles goed geregeld. Snelle en nette levering. Precies neergezet op de aangegeven plaats. En volgens mij een van de goedkoopste.