Snel en goed geregeld

Ik had snel een container nodig,na reservering de volgende dag al voor de deur.

Makkelijk bereikbaar Snelle afhandeling

Heldere voorwaarden en service

Ik heb nog nooit zo'n goede container(service) gehad

Het was een van de zaken die foutloos verlopen zijn: het boeken, krijgen, vullen en retourneren van een container. Zonder dollen: prima service, goed bereikbaar en meedenkend. Bedankt.

Top bedrijf

Een fijn bedrijf. Je wordt goed geholpen en snel geregeld.

Niets op aan te merken

Snelle levering was mogelijk, behulpzame dame aan de telefoon die duidelijke uitleg gaf. Vriendelijke chauffeur. Container heeft wat langer dan 14 dagen gestaanzonder extra kosten. Volgende keer zeker weer M&M!

Zeer aardige man welke de bak kwam brengen, denkt met je mee…

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk Eerlijke prijs en goed bereikbaar op wat voor n manier ook.

Zeer goed verlopen

Fijn

Zeer goede service

Wij hebben een gesloten container gehuurd die geplaatst moest worden als wij er niet waren. Chauffeur belde netjes om te vragen hoe en waar we de container precies wilde hebben. Ook het ophalen ging zeer vlot. De container zelf was netjes en handig in gebruik.

Perfecte service

Afspraak was eenvoudig te maken middels hun website. Je wordt daarna gebeld en krijg je duidelijke informatie mbt levering en wat er wel of niet in mag.

Container was wel 1,5 uur te laat. Dat kost geld!

Goede communicatie, vriendelijk.. zeer aan te raden

Snel gebracht

Snel weer opgehaald Binnenkort heb ik er weer een nodig en bestel de container weer bij m&m containers

Snelle levering van container

En na een belletje om weer op te halen, gebeurd dit binnen 2 dageb

Container op tijd geleverd en opgehaald. Erg vriendelijk personeel.

Prima service!

Niets op aan te merken. Container geplaatst en na melding om hem op te halen binnen een dag weer opgehaald. Toppie!

Snelle en goede service!

Gemakkelijk in contact, snelle levering en na een ophaal verzoek via de site was ook het ophalen binnen een uur geregeld. Zeer vriendelijk en kundige chauffeurs! Prettig in omgang en denken echt in mogelijkheden.

Snel, vriendelijk en flexibel

Snel een container voor de deur, vriendelijke en flexibele service.

Ben tevreden over de snelle levering en ook het ophalen.

Super service goede afspraken

Gewoon goed

Snelle gebracht en snel gehaald zoals afgesproken Top

goede bereikbaarheid en komen afspraken na.

Klant vriendelijk en wordt goed geholpen.

Snelle service houden aan de afspraak

Het betellen is snel en makkelijk te regelen online ook het ophalen van de container is zo geregeld. de chauffeur die die container kwam brengen zetten hem netjes voor de deur en was vriendelijk.

Duidelijke afspraken

Ze komen hun afspraken goed na