goed contact en snelle plaatsing

zijn zeer flexibel en komen snel

Servicegericht, flexibel en eerlijk

We bestelde een 10m3 container gemengd afval en kwamen er achter dat we het afval beter konden scheiden in steen/beton en hout. Een telefoontje was genoeg en alles werd geregeld. Daardoor kregen we bij het verwisselen van de container zelfs geld terug. Geen gezeur, snel en eerlijk geholpen!

Snel en goed geregeld

Keurig een dag voor levering gebeld worden voor het tijdvak van leveren

Brengen wanneer je wenst en ophalen wanneer je wenst. Prijs is ook zeer gunstig

Proper dienst voor een concurrerende prijs.

Container vrijdag om 10:00 op de website besteld, 15 minute later was ij teruggebeld om de leveringsdetails te bespreken, de container was om 15:00 uur geleverd en precies op de juiste plaats gezet. ­čĹŹ

Doet wat ze zeggen

Duidelijkheid en stiptheid

prima service

Probleemloos plaatsen en ophalen.Goede service.

Container besteld voor schoon puin via internet. Ik werd vervolgens opgebeld om de zaken definitief te maken en een datum en tijd voor plaatsing af te spreken. Prima gelukt. Kreeg alleen wel een 6m3 container IPV de bestelde 3m3. Tot de helft mocht deze gevuld worden. Helaas geen wisselgeld dus de container viel een euro duurder uit. Maar ja. Ophalen ging ook prima. Ik hoefde niet eens thuis te zijn. Top!

goede af handeling

snel en goed

Goede service, snelle reactie mbt plaatsing van container.

Goede service, en ook nog redelijk goedkoop.

Zeer goede service

Zeer behulpzaam

Uitstekende ervaring met M&M. Alles mooi op tijd.

Geweldige service!

Fantastische service!! Word niet moeilijk gedaan als de container wat langer staat gewoon bel maar als die vol is! Super jongens! Bedankt!

5 sterren zegt alles

Kan niet beter

Goed en vlot geregeld

Ik heb goede ervaring met M&M containers. Gemakkelijk bestellen op internet, netjes op tijd gebracht en ook weer vlot opgehaald.

Goede prijs, goede kwaliteit

Flexibele en snelle levering van de container, vriendelijke mensen

Op verzoek in de ochtend geleverd Na het weekend gebeld voor retour, zelfde dag nog opgehaald ideaal!

Nog geen ervaring

Kan niks beoordelen , hebben nog geen container gehad ,pas05 -10 .

Goeie service, Prima communicatie

Precies volgens afspraak

top service

De chauffeur was prettig in de omgang: heeft samen met ons de beste plek uitgezocht om de container neer te zetten. Bovendien mochten we de container een week langer houden zonder extra kosten. Dat was zeer attent.

prima service

prima bedrijf, prima service

Goede service, komen afspraken goed na.

Vriendelijk kantoor personeel aan de telefoon, duidelijke uitleg over verhuur mogelijkheden, chauffeur ook vriendelijk en service gericht.