Snelle levering en zeer meedenkend.

Heel veel moeite bespaard door het huren van een dichte container. Goede prijs. Snelle levering en goede klantenservice. Zeer tevreden!

Snel geleverd en opgehaald

Goede ervaring... makkelijk via de site te regelen en snelle levering.

Ze doen precies wat ze zeggen dat ze doen

Alles gaat heel erg makkelijk, overzichtelijk en volgens afspraak.

Containers geleverd maar planning kon beter.

Goede prijs en behulpzame chauffeurs alleen niet op afgesproken tijd gebracht en gehaald waardoor planning in gedrang kwam.

Alles verliep soepel en zoals afgesproken.

Service op maat, puin afval goed geprijsd, stipte levering en ophalen

Prijzen voor puinafval gunstig, grond afvoeren is echter relatief duur tov andere bedrijven, wellicht per m3 tarief invoeren voor grond ipv huidige klassen 3, en 6 m3 enz? Is iig de reden dat ik naar andere manier van afvoeren heb gezocht, ik vond uiteindelijk een bedrijf dat per m3 grond afvoerde, stuk goedkoper. Zou echter liever bij M&M zijn gebleven.

Doen gewoon wat ze zeggen

Top ervaring. Mijn container was vol en binnen een half uur stond er een nieuwe

- Snelle reactie - telefonisch, prettig contact

Snel, correct en vriendelijk

Super snelle reactie. Duidelijke taal. Vriendelijk. Gewoon top!

Goed, snel, duidelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede, snelle service, afspraken in te plannen in een klein tijdvak naar keuze, op korte termijn een ophaalafspraak te maken. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen en een volgende keer opnieuw mee in zee gaan.

Uitsekend

Fijn contact en niet flauw in planning

Contact via mail etc perfect heel prettig en geen gezeur over weekje extra. Gewoon perfect dus

Heel erg positief

Keurig gebracht op de afgesproken dag en tijd. En 1 telefoontje en netjes weer opgehaald .

Stipt, betrouwbaar, vriendelijk en adequaat

De afspraken die ik telefonisch heb gemaakt zijn keurig nagekomen. De chauffeurs waren positief gestemd en dachten in oplossingen.

Goede communicatie en heel flexibel, een echte aanrader!

Fantastisch van begin tot eind.

Makkelijk aan te vragen, vlot (volgende werkdag) op locatie en toen ik de container iets langer nodig had was dat geen probleem. Ophalen ging even vlot.

uitstekend klantvriendelijk

Duidelijk in de communicatie. Prettige chauffeurs. Houden zich goed aan de afspraken. Goede service.

Goed meedenken en zeer snelle service.

Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en de bereidheid om met een oplossing te komen vond ik superfijn. Er werd medewerking verleend om ervoor te zorgen dat de container op de dag van de overdracht van de woning op tijd werd opgehaald.

Netjes op afspraak geleverd

Goede service je weet waar je aan toe bent

Ze helpen je de juiste formaat container te bestellen. Ze komen afspraken na. Container werd op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Top service!

Perfecte service

Uitstekende service en de container heeft langer tijd gestaan bij mij dan afgesproken was en er wordt niks extra berekend. Is wel aan te raden 👍

Gewoon bijzonder prettig.

Betrouwbaar, ontspannen, komen afspraken na.

Snelle Surves

Dik tevreden, snelle en goede service.

Container op tijd geleverd met een fijn overzicht van wat er wel en niet in mag. Aardige chauffeur en ook het ophalen verliep soepel. Hoefde niet thuis te blijven voor het ophalen. Prima service!