Goed en betrouwbaar

Duidelijke afspraken gemaakt, die M&M ook nakomt.

Goede en snelle service

Snelle levering, bak aanpassen na aanvraag container geen probleem. Goede communicatie. Alleen jammer dat de bak aan de overkant van de straat werd gezet ipv aan de kant van de werkzaamheden. Makkelijk weer opgehaald via het formulier op de website.

Uitstekend service

Ik heb een container van 3 kubiek meter voor twee weken besteld, op de afgesproken tijden was-ie neergezet. Tijdens de sneeuw periode heeft M&M 3 extra dagen zonder meer kosten de container verlengd. En dat waardeer ik enorm. Hier wordt de klant voorop gezet. Klasse!

Goede prijs, snelle levering, flexibel ingesteld

Er werd snel gereageerd op verzoek om container te plaatsen en op te halen. We hadden nog wat extra afval waarvan we dachten dat het niet meer in de container paste, maar daar werd op lokatie nog even fijn voor gezorgd dat het toch nog mee kon.

Vriendelijke chauffeur en strakke afspraak goed nagekomen .

Goede dienstverlening

Soepele communicatie en flexibele dienstverlening.

Top service zoals altijd!

Online besteld, Binnen 24uur geleverd, aan de deur betaald! Makkelijker gaat niet!

Zeer goed met m&m containers

Na telefonisch contact met jullie te hebben gehad, is alles goed geregeld

Hele fijne ervaring

Fijn contact gehad en vragen stellen was geen enkel probleem. Plaatsing en ophaling van container verliep ook vlekkeloos.

Snelle afhandeling, stipt nakomen van afspraken, vriendelijke medewerkers.

Zie boven

Snel en goed geregeld

Online besteld. De bestelling wordt telefonisch bevestigd. Container wordt volgens afspraak geregeld en opgehaald.

Makkelijk besteld en fijne afhandeling.

makkelijk besteld. simpel in communicatie dus allemaal prima!

Container was er snel en ook weer snel opgehaald.

Super service. Snel neergezet en ook weer snel opgehaald.

goede communicatie en fijne service.

netjes gebeld van tevoren zoals aangegeven en vlot opgehaald na afmelding container. zoals wij het graag zien. bedankt voor de fijne samenwerking en tot de volgende container.

Geweldige service

Snel geleverd en snel opgehaald. Vriendelijke chauffeur

Goede prijs. Snelle levering en ook meteen opgehaald toen we belden. Vriendelijke chauffeur.

Snel & Goed tegen een scherpe prijs!

Duidelijke website, vriendelijk contact ter bevestiging. Allemaal snel, goed en zonder verrassingen achteraf uitgevoerd tegen een hele scherpe prijs. Voorlopig even klaar met verbouwen, maar de volgende keer weer ......M&M.

prima geregeld

duidelijk informatie op de site en ook op kantoor bij het afhalen Vervolgens is hij snel opgehaald nadat we het op de site gemeld hebben

Snel

Altijd goed

Super. Flexibel, duidelijke en tijdige communicatie, vriendelijke medewerkers.

prima service

duidelijke website, komt afspraken na, goed telefonisch bereikbaar voor overleg

Uitstekende service en plezierige afhandeling extra wens.

Telefonische afspraak verloopt efficiënt en plezierig. Plaatsing en verzoek om container op te halen verliep vlot en volgens afspraak.

Gewoon zeer goed

Goede service, komen exact op tijd, zijn goed bereikbaar en als container vol is online doorgeven, ophalen heb je dan geen omkijken meer naar. Gewoon goed geregeld.

snelle levering en prettig in contact

alles gewoon zoals je mag verwachten!

Het was zo gepiept en alles liep zoals aangegeven.

Zeker aan te raden!