Snel geleverd, zeer snel opgehaald, duidelijk gecommuniceerd, vriendelijk personeel

Niets op aan te merken.

Van bestellen tot afspreken en van leveren tot ophalen, gewoon helder en duidelijk.

snelle service duidelijke website scherpe prijs

Ik had circa drie kuub puin. Vrijdag container besteld voor maandag, die dag volgeladen, dinsdag ochtend afgemeld en diezelfde middag toen ik uit mijn werk kwam was de container al opgehaald. Sneller kon niet.

Snel geregeld om goedkoop een container te huren, te plaatsen, ophalen kan iets beter

Het was snel voor elkaar om de container voor de deur te krijgen. Geen probleem en ook niet om de container iets langer in gebruik te krijgen. Alleen het ophalen kan iets anders. Anders in de zin met het proces wat daarvoor is ingesteld op de website. Op zaterdag om 10.30 uur online ingevuld dat de container opgehaald kan worden. Daarbij de keuze voor dezelfde dag en die ook aangeklikt. Netjes een bevestiging ontvangen en de hele dag thuis gebleven omdat de container op de oprit stond en ik er bij wil zijn als ze hem ophalen. Alleen niemand gezien. Ook niet een mailtje dat het een andere dag gaat worden of een telefoontje, niets. Dat kan beter. Ondanks de goede prijs, snelle plaatsing een mindere beoordeling omdat het ophalen toch er echt bij hoort en dat ook goed moet gaan. En dat is helaas niet het geval.

Dank je voor je feedback, Robert. We gaan dit voortaan beter doen. Door grote drukte kunnen we helaas niet garanderen dat we de container altijd op de gekozen ophaaldatum kunnen ophalen. Daarom vermelden we vanaf nu op de website dat de gekozen ophaaldatum een voorkeursdatum is en dat we de container binnen 3 werkdagen ophalen.

Prima service! Duidelijke communicatie.

Heel goed.

Snel en goed geregeld

Na een telefoontje stond de container de dag erna netjes optijd in de tuin! De ophaalafspraak was ook zo gepland. Dus ook deze keer weer helemaal prima!

Duidelijke huur van container Aardige chauffeurs met praktijk ervaring.

Netjes gebracht,en weer opgehaald. Chauffeur uiterst vriendelijk en correct.

Snelle service en afspraak = afspraak

Toegankelijke en overzichtelijke website. Leveren container netjes binnen overeengekomen tijdsblok. Chauffeur denkt mee met klant bij plaatsing van container. Eenvoudig afmelden container via website. Klantvriendelijk, prettig werken met M&M containerservice.

Kan niet beter

Snel gebracht, op tijd opgehaald

Snelle levering en afspraken worden nagekomen. Al verschillende keren container besteld en nog nooit problemen gehad. Aanrader.

Zeer goede service

Telefonisch goed te woord gestaan. Brengen en ophalen van container op tijd zoals afgesproken.

goedkoop om veel af te voeren en snelle reacties

Voor sloop van onze badkamer en toilet hebben we een 3 M3 container laten komen. hij zat mooi tot de nok toe vol en werd snel opgehaald.

Snelle en correcte afhandeling.

Het bezorgen ging super snel

Snellle service, duidelijk en goede prijzen!

Goede service, vriendelijk en opereren erg snel!

Formaat goed ingeschat, plaatsing en ophalen soepel

Bestellen ging makkelijk via de telefoon. Op basis van de vierkante meters vloer en plafond werd het formaat van de container ingeschat. Dit bleek goed te kloppen, hij zat precies tot de rand vol. Brengen en ophalen werkte goed, alles ging goed op tijd. Prima service

Goede service, vriendelijk personeel, prima container, fatsoenlijke prijs.

Super goede en snelle service

Zodra je de afspraak bevestigd, word er snel met je contact opgenomen en de afspraak ingepland. Ook gaan ze zeer netjes te werk. Een top bedrijf.

Snelle levering en ophaal service

Prima service, fijn dat bij ophalen, ik niet thuis hoefde te zijn, zolang men maar bij de bak kon. Brengen container na telefonisch contact, ook dat ging heel soepel.

Prettige mensen om me samen te werken

M&M containerservice is een prettig bedrijf en de medewerkers denken graag met je mee. Ik doe graag zaken met deze organisetie.

Goede service en snel opgehaald

Snel geregeld, duidelijke afspraken

De website geeft een duidelijk beeld van wat de kosten zijn (de laagste in de regio!) en hoe je de ophaalafspraken moet inplannen. Prima geregeld

wat op de website staat klopt. Ik werd netjes gebeld na het inplannen van het plaatsen. Er werd netjes gewerkt.

zelfde dag geleverd