Klachten worden zeer serieus genomen

Bij het ophalen van container was er schade ontstaan aan de oprit! Ik had door opmerkingen van de klant een klacht ingediend bij M&M. Op de zelfde dag werd ik gebeld en binnen 24uur werd er een passende oplossing aangeboden. Ruimhartig en zonder gedoe. Marjon, van klantenservice bij M&M, was zo behulpzaam en begripvol dat ik me eigenlijk bezwaard voelde om mijn eerste beoordeling en opmerking! Door mijn werk heb ik vaak met bedrijven te doen gehad die afvalcontainers leveren en er gaat wel eens wat mis. Maar de werkwijze van M&M omtrent klachtafhandeling en service zorgt ervoor dat ik bij M&M klant zal blijven. Je leert een bedrijf goed kennen bij afwikkeling van klachten. Marjon, bedankt.

Snel, simpel, makkelijk. Dankzij jullie ben ik meteen van mijn zooi af! :)

No nonsense gewoon doen wat ze beloven

Prima service, correct personeel

Volgens afspraak

Goede communicatie, en volgens afspraak gebracht en gehaald

alles volgens afspraak

Prima communicatie en geheel naar wens uitgevoerd.

Keurig alle afspraken nagekomen, niks op aan te merken.

Okee

Snelle levering en goede service

Prima ervaring

Goede en snelle service

Goede service en komen hun afspraken na

Komen hun afspraken prima na. Goede service

Gewoon top!

Fijn bedrijf,nog nooit iets negatiefs ervaren.

Super bedrijf!

Twee keer een container gehuurd, er word netjes afgesproken wanneer en waar de container bezorgd mag worden. Voor het ophalen hoef je niet speciaal thuis te blijven, en word snel geregeld als je hebt laten weten dat de container vol is. Als de container vol is kun je bellen, dus je zit niet aan een tijdslimiet vast. Wij raden iedereen M&Mcontainers aan!

Snel, duidelijk, vriendelijk

Bijtijds een container besteld en afspraken gemaakt over de betaling. Ik kon al mijn huisraad kwijt in de container.

Prima en snelle service

Het bedrijf komt de afspraken na en is heel flexibel en snel met haar levering. Ook een big bag zak dezelfde dag nog ophalen bij de vestiging en ook nog eens dezelfde dag opgehaald bij je thuis.

Uitstekende communicatie en service

Nooit eerder een bouwcontainer besteld, maar dit was allemaal heel netjes en snel geregeld. Keurig van tevoren gebeld om een aflevertijd af te spreken, container werd ook op tijd opgehaald. Helemaal prima.

Netjes geholpen en nette levering.

Zowel telefonisch meerdere keren netjes te woord gestaan. De medewerker bij levering was heel vriendelijk en heeft de container netjes geplaatst. Het was fijn dat we zowel een plaatsings als ophaal afspraak vooraf konden in plannen. Deze zijn ook netjes nagekomen. Fijne service voor een goede prijs.

Perfect!!

Het is nu de tweede keer dat we een container van M&M hebben gehad. Ze regelen alles volgens afspraak en ontzettend vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Na aanvraag online bevestiging, plaatsing conform afspraak. Al meerdere keren gebruik genaakt van MM container service. Ze doen wat moet en wat je wilt. Bij telefonisch contact altijd behulpzaam, meedenkend en vriendelijk Gr karsten

Alles goed geregeld en snel afgehandeld

Was top

Snel en goed geregeld.

Prima bedrijf en uitstekende dienstverlening. Tevens aardige en vakkundige chauffeurs.

Afspraken worden nagekomen Goed bereikbaar

Snelle service vriendelijke chauffeur

Volgende dag container netjes bezorgd op de juiste afgesproken tijd. Aardige chauffeur. Een aanrader

Snel en netjes

Werd op de afgesproken tijd geleverd en na afmelding direct opgehaald. Prima!!

Snel, correct en meedenkend

We hebben in totaal vier containers gehuurd bij M&M en elke keer viel me op hoe snel er werd gereageerd en geleverd/opgehaald. Chauffeurs zijn zeer correct, vrolijk en flexibel. Zou een volgende keer zeker nogmaals voor M&M kiezen, het huis is inmiddels echter helemaal leeg.. ;)

Een goede service

Goede service En goed chauffeurs Die mee willen denken