Ik beveel dit iedereen aan. Niet te duur en prima service!

Zeer goed verzorgd en fijn in de communicatie

In alle opzichten betrouwbaar, goed in de communicatie, ook vriendelijk bij overleg of bij het afleveren/ophalen.

geweldige service

Snelle levering goede service

Goede service, goede prijs.

Eerste keer een container gehuurd. Vooraf eerst telefonisch contact gehad wanneer de container gebracht zou worden. Dit was heel prettig! Nadat wij klaar waren met de container kon ik het heel makkelijk via de site aanmelden om opgehaald te worden. Top service.

Snelle service!

Vriendelijk personeel, snelle service, goed telefonisch bereikbaar en op zaterdag open, aanrader!

hele goede en correcte service

het regelen, plannen en plaatsen van de container verliep simpel. ik ben ook netjes gebeld of alles klopte. ook het ophalen van de container is soepel verlopen. de chauffeur vroeg of het afval wat nog buiten stond ook weg kon en heeft alles voor me erbij geladen. Echte topservice

Gewoon goed

Goeie service

Helemaal top!

Simpel te bestellen, fijne service en niet duur!

Super bedrijf afspraken goed na gekomen

Kan bijna niet beter

Afgelopen twee maanden 4 containers besteld ivm de verbouwing van onze nieuwe woning. Alle 4 de containers geleverd en opgehaald op de afgesproken tijd, zowel leveren als ophalen super snel geregeld. Personeel binnen als de chauffeurs vriendelijk en klantgericht.

Afspraken goed na gekomen.

Er wordt snel gereageerd en de chauffeurs waren vriendelijk

Goeie service, makkelijk te boeken en snel bereikbaar.

Makkelijk online container te boeken, netjes volgens afspraak geleverd. Snel bereikbaar om afspraak te maken om volle container weer op te halen.

Levering en ophalen volgens afspraak. Goed geregeld!

Snelle en accurate service

Gedurende onze verbouwing al meerdere containers gehuurd. Altijd snelle plaatsing en ophalen van de container. Heldere afspraken en prijzen. Wij zijn zeer te spreken over M&M containers.

M&M containers komt de gemaakte afspraken na.

goede afhandeling

In tegenstelling tot een eerdere keer werd de bak nu beter geplaatst op onze aanwijzingen. De chauffeur kreeg hem ook heel kundig weer op zijn wagen geladen.

Prima , niets op aan te merken

Goede service en snel handelen; top!

Container een dag na aanvraag geleverd en op de dag van afmelden direct op gehaald.

Prima alles volgens afspraak

top het was mogelijk om een wissel te regelen in de zelfde ochtend.

Hele goede en vriendelijke service

Vriendelijk, snel geregeld, betaalbaar en een goede service

Zie hierboven

Duidelijke voorwaarden

Duidelijke voorwaarden en goede afspraken!

Snelle goede service

Kon de dag erop al container huren. Werd op tijd gebracht en volgens afspraak opgehaald.

Super dienst verlenging

Alles netjes op tijd

Alles netjes op de afgesproken tijd