Snel geleverd, snel opgehaald

Goede ervaringen!

Komen afspraken na

Aardige man die container kwam plaatsen en ophalen. Fijn telefonisch contact.

Goede service. Goed meegedacht door de telefoniste.

Uitstekende service!

Belde op vrijdagmiddag en binnen een uur stond de container in de voortuin. Ontzettend aardig, zowel de planner als de chauffeur.......

Gewoon top!

Goede communicatie en vriendelijke medewerkers

Vlotte levering, vlotte afhandeling.

Netjes op de afgesproken tijd gebracht en opgehaald zijn erg tevreden over de service en vriendelijkheid.

Geweldige service!!!

Door omstandigheden kon ik de container niet op tijd weer op laten halen, maar mocht ik hem langer houden. Dit was geweldig. Nog heel hartelijk dank daarvoor. Groetjes van Connie Meijer, Haps.

Super ervaring

Je belt het word geregeld top bedrijf

Goed contact, alles vlot geregeld!

Zeer correct geholpen. Erg fijn!

Container besteld, keurig op tijd geleverd en even soepel weer opgehaald. Helemaal top!

Klasse

Denkt mee en zeurt niet.

Goede snelle service

Container is keurig op de dag en tijd geleverd en opgehaald

Duidelijk, snel en vriendelijk

Na een aanvraag via de website werd ik al snel gebeld om een afspraak te maken. De dame aan de telefoon en de chauffeur van de container waren zeer vriendelijk.

Netjes geleverd

Makkelijk

Makkelijk een container besteld netjes optijd geplaatst en weer opgehaald super service!

Fijne communicatie en duidelijk over de producten

Ik vind het met name fijn dat er geen probleem wordt gemaakt als je de container wat langer nodig hebt. Ook worden de containers snel en professioneel geleverd.

Fijne mensen en goede service

Snelle goeie service.

Snel geregeld. Vriendelijke personeel. Goeie afspreken. Prettig bedrijf.

Keurige en correcte service!

Makkelijk en snel te bespreken via internet, met daarna aanvullend telefonisch contact. Aflevering volgens afspraak, op tijd en exact op de plaats waar de container het beste kon staan, en met duidelijke instructies over wat er wel en wat er niet in de container gedeponeerd kon worden. Ook afhalen ging soepel, en zonder dat er rotzooi op de plek van de container is achtergebleven.

Goeie communicatie en puike plaatsing en ophalen container

Zie boven

Toppie

Vriendelijke medewerkers. Komen afspraken na. Wil je de container langer dan de bestemde tijd, dan doen ze daar niet moeilijk over.

Duidelijke website, alles precies volgens afspraak

De juiste container werd op de afgesproken tijd gebracht en opgehaald (op dezelfde dag). De container werd in overleg met de vriendelijke chauffeur op de juiste plek neergezet. Toen de container eerder vol was dan gepland heb ik gebeld dat hij eventueel al eerder opgehaald mocht worden; ik werd vriendelijk te woord gestaan en ook vriendelijk bedankt voor het belletje. Volgende keer: weer M&M containerservice!

uitstekend

geplaatst wanneer afgesproken en in overleg op de juiste plek

Heel goed en goedkoop

Goes en snel