Correcte afwijkingen volgens afspraak flexibel ingesteld

Mijn verzoeken worden correct beantwoord en bevestigd. Ledigen gebeuren keurig op tijd door professionele werknemers Ik ben zeer tevreden over mijn relatie met m&m Vriendelijke receptionist(te)

Eenvoudig online bestellen van een container. Vriendelijk en behulpzame dame tijdens telefonische afstemming en een bijzonder vriendelijke chauffeur. De chauffeur was zeer behulpzaam en vriendelijk, chapeau! Die kan je met een gerust hart naar je klanten sturen.

Makkelijk en duidelijk

Makkelijk te reserveren, duidelijke afspraken en keurig verzorgd.

Erg tevreden

Goede afspraken, bellen om je op de hoogte te houden. Kosten zijn zeker niet te duur. Ik ben heel tevreden, Gr Wienny

Keurig geregeld

goede service goede afspraken.

komen hun afspraken goed na en de service/ het meedenken ook helemaal top !

Goede service en prettig meedenken

Vooraf contact gehad en samen gekeken welke container het beste paste bij mijn behoefte. Daarna snelle en betrouwbare levering en ophalen van de container

Prima, alle afspraken zijn goed nagekomen. Meer wil je niet.

Geweldige service.

Het is allemaal heel soepel verlopen. Netjes geholpen. We hebben er goed gebruik van kunnen maken tijdens onze verbouwing. Mochten we in de toekomst alsnog een container nodig hebben. Zullen we dit zeker weer bij M&M doen.

Erg goede service, snel en goede communicatie

Zoals de titel al zegt. Snel, niet te duur en goede communicatie

Uitstekende flexibele service

Dienstverlening is zoals beloofd flexibel en passend geweest. Communicatie helder en tijdig. Erg klantgericht. Heel netjes!

Grote gesloten container netjes afgeleverd en opgehaald na 2 weken. Levering kon zelf iets aangpast worden qua tijd voor mij. Topservice!

Ideaal, snel & goedkoop

Vriendelijke chauffeur, denkt mee met plaatsen container. De beste prijs Snel en geen gezeur achteraf Top top top

Goed overleg vooraf, alles op tijd bezorgd

Altijd afspraken na komen,gewoon zoals het hoort.

Praktisch, snel en vriendelijk

Praktisch, snel en vriendelijk

Snelle levering!

Alles precies zo als afgesproken.

Container besteld om een woning te ontruimen. Bestellen ging simpel, en snel geleverd. Meedenkt personeel.

Zeer goede service

Zeer goede service en nette prijs

Zeer goede en snelle service voor een goede prijs

Goede en snelle service voor een goede prijs

Probleemloze afhandeling

Eenvoudig te regelen via de website. Ook het inplannen voor het ophalen verliep gemakkelijk en volgens afspraak. Met vragen kan gebeld worden en men denkt mee met de klant. Enig aandachtspunt: als je een gesloten container levert met bijbehorende sloten, dan graag ook voldoende en passende sloten leveren. Verder top geregeld tegen een concurrerende prijs.

Gewoon goed

Snel geregeld, geleverd en weer opgehaald

Heel goed,alles snel geregeld en top service

Super goed geregeld!

Ik heb wederom een prettige ervaring gehad met MM Containerservice. Het boeken via internet gaat makkelijk, het persoonlijke contact om de levering door te spreken is prettig en ook het ophalen liep goed! Super service!

Zeer goed, doet wat je mag verwachten

Levering is meestal zeer snel, en men doet (waar mogelijk) niet moeilijk over dat de container wat langer staat. Ook ophalen zonder probleem en snel.