Vlotte en duidelijke service !

Precies wat je mag verwachten, vlotte uitleg, duidelijk en snel en makkelijk te boeken en regelen. Topbedrijf met nette chauffeurs

Toppers

afspraken en levering en ophalen perfect

niks klagen alles perfect gegaan zo als hoort levering en op halen

Snel en volgens afspraak

M&M kon snel een container leveren. En volgens afspraak ook weer snel ophalen. Enige kanttekening die ik kan maken is dat het huren van een container erg duur is.

Vriendelijk, snelle actie, echte ontzorging

Simpelweg goed en netjes.

Top alles goed geregeld

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf TOP

Mijn ervaring is erg positief, goede service en bekwaam personeel . Zeer vriendelijk te woord gestaan .

Zeer snelle en kordate levering van het bestelde

Zeer eenvoudig de benodigde container te bestellen en supersnelle levering

Volgende keer weer

Mooi op tijd geleverd. Neergezet waar wij dat wilden. (niet de makkelijkste plek!) Ook weer op de afgesproken dag opgehaald. Kortom, een volgende container gaandeweg weer bij M&M bestellen.

goede service! met zorg geplaatst

mijn enige minpuntje: ik was in de veronderstelling dat de container op maandagochtend opgehaald zou worden (dat had ik bij de bestelling aangegeven), maar dat werd woensdag. daardoor was het wat lastig om op dezelfde plek een tijdelijke douche-cabine te plaatsen.

Gewoon klasse bedrijf

Snelle afhandeling en levering. Ook een weekje extra was geen probleem, en zelfs kosteloos!!

Heerlijk gewoon goed.

Ik had een drie kuub puincontainer nodig. Deze online besteld en helemaal tevreden over het hele traject. Goed en duidelijk contact,goed in afspraken,goede aflevering met overleg over de plaatsing en tenslotte weernetjes opgehaald. Ik zeg Toppie.

Prima geregeld

Geen klachten, zou volgende keer weer gebruik maken van jullie diensten!

Snel en heel klantgericht…

Makkelijk en snel geregeld

Niet goedkoop maar wel goede servic

prima service

Container werd netjes gebracht en op de oprit geplaatst en na enkele weken gebeld en toen werd hij weer keurig opgehaald.

Snelle service. Goede prijs

Snelle levering en ophalen zonder probleem. Goede prijs.

Makkelijk, snel gereserveerd en geplaatst en makkelijk reserveren voor het ophalen. Dus helemaal top!

Alles volgens afspraay

Perfect geregeld

Container was keurig op tijd gebracht en weer gehaald.

Prima service.

Vriendelijk personeel, komen hun afspraken na. Pinnen bij de chauffeur is erg handig !

Afspraken na komen

Gewoon goed

Snelle service tegen een goede prijs!

Gewoon prima service.