Vakkundig bedrijf met gezellig personeel.

Levering van de containers netjes op de afgsproken tijd door gezellig chauffeurs. Prijs voor snoeiafval en huisraad is oke. Prijs van graszoden en grond is aan de hoge kant

Absoluut top service. Twee dagen na de bestelling werd de container geplaatst. Tevens is het bedrijf goed bereikbaar zowel telefonisch als online, top.

Voor herhaling vatbaar

Snelle en correcte levering ook bij ophalen van de volle container.

Goedkoop, snel zonder problemen

Aan alle verwachtingen voldaan. Keurig op tijd geleverd en container op de juiste plaats gezet. Na melding dat die vol was, is deze ook de volgende dag opgehaald.

Snelle levering en ophaal service

Overzichtelijke website , snelle levering en ophaal service

Op tijd geleverd en volgens afspraak weer gehaald

Via site besteld en op tijd geleverd en gehaald

Fijn geholpen volgende keer hoef ik niet te zoeken

Netjes geholpen en geregeld dus tot de volgende keer

Prima containers

Goede service en snelheid

Een super ervaring

Onlangs een big bag opgehaald voor grondafval. Paar dagen later een ophaal verzoek gedaan op de site. Big bag werd nog dezelfde dag opgehaald.

Wat een uitstekende snelle service als je op zaterdagochtend ipv bij de DAR je groenafval komt brengen! Netje van de aanhangwagen en de rest doen zij! Topservice is dat! gr Emile Poos

Klasse

Container aangevraagd via internet Kon niet op de aangegeven dag geleverd worden wegens drukte werd me verteld........ok dat kan ik wel begrijpen.........mevr zou me de maandag na de bewuste vrijdag bellen wanneer er een container vrij zou zijn mevr belde echter vrijdag al dat er maandag wel een container geleverd zou kunnen worden Kortom ..............kort krachtig en daagkrachtig Daar moesten we allemaal voor gaan Bedankt weer M&M

Super goed

Vriendelijke mensen aan telefoon en afspraak was zo geregeld. Top.

Altijd mooi op tijd.

Goed, snel en betrouwbaar

Fijne dienstverlening

Super service!!!!!

Top bedrijf

Snel en betrouwbaar

Container werd op de afgesproken tijd en plaats geleverd. Netjes van te voren gebeld en mee denkende planning in tijden van container schaarste

Snelle levering, goede communicatie

Gemakkelijk besteld en afgeleverd,

Eenvoudig te bestellen, snel en netjes bezorgd. Daarna ophaalafspraak gemaakt en de container zou op 06-05 opgehaald worden, buren gevraagd hun auto weg te zetten zodat de vrachtwagen de container gemakkelijk kan laden. Maar........ op 06-05 geen vrachtwagen te bekennen. Nu is de container op 07-05 opgehaald, op zich geen ramp maar geef even aan dat het niet op de afgesproken dag lukt!! Verder prima!

Een goede ervaring

Het bezorgen en ophalen ging heel vlot. Ik ben niet gebeld over tijden van bezorgen en ophalen zoals op internet staat? Ook een volder over wat er wel en niet in de bestelde container mag miste ik.

Snel geleverd, deskundig geplaatst goed advies over hoe vol de container mag. Snel opgehaald in 1 woord TOP

Snelle en goede service

Na een online bestelling direct de volgende dag telefonisch contact en nog dezelfde dag is de container gebracht.

Uitstekend!

Snelle bezorging, bij bellen dat de container opgehaald kon worden, werd dit ook snel opgepakt.

Goede service, netjes op tijd en vriendelijke mensen!

Goede service, container werd netjes op tijd bezorgd en opgehaald. Vriendelijke mensen, zowel de chauffeurs als de mensen aan de telefoon.

Snel

Klantvriendelijk en snel!