Een hele goede ervaring

Snel, netjes en zoals beloofd

Zoals verwacht… Van aanvraag tot Levering en ophalen. Top

Vriendelijk en zeer snel

Prettig met pin te betalen bij levering. Altijd op tijd en snel leveren en ophalen

Goede en snelle service

Snel geregeld , snel gebeld na mailen en snel opgehaald. Goede service

Ik ben zeer tevreden over jullie bedrijf. Super snel en zeer vriendelijk werd ik geholpen. Super Super bedankt.

Snelle levering en ophalen

Snelle levering, op afgesproken tijdstip. Duidelijke info bij maken van de afspraak vor levering. Vriendelijke chauffeur, snel geplaatst.

Online de container besteld, geleverd op de dag die ik aangegeven had. Op de website weer aangegeven dat de container opgehaald kon worden en binnen 2 werkdagen werd hij opgehaald

Alles naar wens, maatwerk waar mogelijk naar wens van cl

Helemaal top.

Prima snel geleverd en prijs goed

Betaalbaar

Goed en vriendelijk

Duidelijke website, volgens afspraak gebracht en opgehaald, vriendelijk en vakbekwaam personeel

Goede service, komen afspraken na.

Fijne medewerkers, zowel aan de telefoon als op de wagens.

perfect geregeld

alles volgens afspraak geregeld

Voor onze verbouwing hadden we meerdere containers nodig. M&m kon snel schakelen bij het omwisselen van containers wanneer we vrij lastminute belde voor een wissel. (We konden dit zelf slecht inschatten en plannen omdat we geen ervaring in slopen en verbouwen hebben maar m&m speelde hier erg goed op in en daardoor liep het erg soepel met afvoeren!) Vriendelijke werknemers en een goede service dus, bij deze nogmaals bedankt!

Zeker 5 sterren waard

Ik heb vaker een container besteld bij M&M containerservice en altijd goede ervaringen gehad, zeker een aanrader.

Snel, meedenkend!

Vlotte en vriendelijke service

Erg fijne service aan de telefoon, plaatsingsmoment is prima in overleg te regelen, bij ophaal afspraak werd ook rekening gehouden met omstandigheden. Vriendelijke chauffeur en vlotte afhandeling door pinnen.

Maar niet tig maal om een beoordeling vragen.

Top ervaring

Duidelijke afspraak. Keurig op tijd.

Goede service en mooie prijs

Heb nu al 2 keer container gehuurd. Fijne service en goede prijs kwaliteit.

Punctueel en professioneel

Ook nu weer een super service. Snel geregeld, duidelijke afspraken en goede prijzen.

Super geregeld

Was top geregeld

Prima service. Ze komen de container netjes brengen en op de plek zetten die jij wil en ze halen hem ook weer snel op als je belt dat hij vol zit. Snelle service en vriendelijke mensen! Volgende keer kiezen wij weer voor M&M

Goede en snelle service

Fijn bedrijf om mee te werken leveren snel en halen de container ook weer snel op goede en betaalbare service

Volgens afspraak, goed geleverd