Supersnelle en correctie levering!

In ochtend gebeld, twee uur later was de container er al. Dag later weer opgehaald. Voor een redelijk tarief ook. Top!

Snel geleverd en vriendelijk

Snel geleverd, vriendelijke chauffeur, goede prijs

Zeer goede service

Een zeer goede service. Wij zijn zeer te vrede over deze service vriendelijke chauffeurs die de bakken komen brengen en ophalen.

Uitstekend!

Alles klopt; nette en vriendelijke mensen

Goed en snel geregeld

Fijn contact, goede afspraken, vriendelijk personeel. Goede service.

Gaat het heel goed

Gaat het heel goed

Afspraak is Afspraak

Vooraf duidelijke communicatie en komen netjes op tijd de container brengen en ophalen. Vriendelijk personeel op de vrachtauto. Tip: bij verbouwingen heb je soms meerdere containers nodig die je overigens per keer besteld. Vanuit klantvriendelijkheid en het businessmodel naar je klant kun je overwegen om een prijsstaffel in te bouwen. Gekoppeld aan het feit dat je binnen een bepaalde periode de 2e en/of meerdere containers besteld moet hebben!

Super.

Zeer goede service en vriendelijke mensen .

Goede en snelle service

Snel geleverd en weer opgehaald, erg vriendelijk geholpen

Doen wat je beloofd

Goed te beteiken via internet/mail/telefoon. Op internet wordt service, kosten etc. duidelijk weer gegeven. Geen verassingen. Brengen en halen conform afspraak. Geen probleem met moeilijke plek om container neer te zetten. En dat door zeer vriendelijke chauffeurs.

Gewoon goed zoals afgesproken

Tijdens het laden viel er iets uit de container wat natuurlijk kan gebeuren, maar de chauffeur was erg behulpzaam en ruimde dit netjes weer op en liet alles schoon achter!

Betrouwbaar

Erg goede ervaringen mee. Komen afspraken na en verder geen gedoe.

Snel geregeld en snel opgehaald op aanvraag

Snel geregeld en snel opgehaald op aanvraag

Keurig

Keurig op tijd. Vriendelijke chauffeurs.

Goede communicatie Vriendelijk personeel Duidelijk

Prima bedrijf snelle service. Aardig personeel. Al een aantal keren een container besteld. Chauffeur keurig optijd en container geplaats daar waar aangegeven.

Fijn communicatie, afspraak is afspraak!

Het contact verliep heel prettig. Ze kwamen op de afgesproken tijd. De bak staat precies op de juiste plaats.

Snelle levering, goede informatie

Prima ervaring. Snelle levering. Duidelijke informatie.

Uitstekend!

Flexibel bedrijf waarbij ik regelmatig een container heb besteld. Altijd vriendelijke mensen. Altijd accuraat. Een aanrader.

Geweldig, opgeruimd huis en opgeruimd hoofd binnen twee dagen dankzij container

Even bellen, meteen en makkelijk een container kunnen regelen voor op mijn oprit, en hup ma twee dagen knallen een opgeruimd huis en een volle container, die meteen na mij telefoontje weer werd opgehaald. Perfecte service, ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker weer gebruik maken van M&M containers!

Snel en goed geregeld

Kort nadat ik via de website een container bestelde, kreeg ik een telefoontje: hoe laat wilt u de container en waar mogen we hem plaatsen. Op de leverdag (waar ik niet thuis voor hoefde te zijn) liep alles volgens afspraak. Een kort telefoontje was genoeg om hem een week of 2 later weer op te laten halen, ook daar hoefde ik niet voor thuis te blijven: perfect geregeld, tegen een prima prijs!

Snel geplaatst en snel opgehaald

Puma

Prima verlopen ,mooi op tijd en het ophalen ging ook vlot

Goeie bak

Goede chauffeur die mee denkt. Met humor.

Makkelijk

Via het internet besteld. Daarna werd ik gebeld om een levertijd af te spreken. Container vullen en weer even bellen om op te laten halen. Werkt prima.

Christiaan Huygensstraat 22

6603BC Wijchen