Snel, correct en vriendelijk

Super snelle reactie. Duidelijke taal. Vriendelijk. Gewoon top!

Goed, snel, duidelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede, snelle service, afspraken in te plannen in een klein tijdvak naar keuze, op korte termijn een ophaalafspraak te maken. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen en een volgende keer opnieuw mee in zee gaan.

Uitsekend

Fijn contact en niet flauw in planning

Contact via mail etc perfect heel prettig en geen gezeur over weekje extra. Gewoon perfect dus

Heel erg positief

Keurig gebracht op de afgesproken dag en tijd. En 1 telefoontje en netjes weer opgehaald .

Stipt, betrouwbaar, vriendelijk en adequaat

De afspraken die ik telefonisch heb gemaakt zijn keurig nagekomen. De chauffeurs waren positief gestemd en dachten in oplossingen.

Goede communicatie en heel flexibel, een echte aanrader!

Fantastisch van begin tot eind.

Makkelijk aan te vragen, vlot (volgende werkdag) op locatie en toen ik de container iets langer nodig had was dat geen probleem. Ophalen ging even vlot.

uitstekend klantvriendelijk

Duidelijk in de communicatie. Prettige chauffeurs. Houden zich goed aan de afspraken. Goede service.

Goed meedenken en zeer snelle service.

Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en de bereidheid om met een oplossing te komen vond ik superfijn. Er werd medewerking verleend om ervoor te zorgen dat de container op de dag van de overdracht van de woning op tijd werd opgehaald.

Netjes op afspraak geleverd

Goede service je weet waar je aan toe bent

Ze helpen je de juiste formaat container te bestellen. Ze komen afspraken na. Container werd op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Top service!

Perfecte service

Uitstekende service en de container heeft langer tijd gestaan bij mij dan afgesproken was en er wordt niks extra berekend. Is wel aan te raden 👍

Gewoon bijzonder prettig.

Betrouwbaar, ontspannen, komen afspraken na.

Snelle Surves

Dik tevreden, snelle en goede service.

Container op tijd geleverd met een fijn overzicht van wat er wel en niet in mag. Aardige chauffeur en ook het ophalen verliep soepel. Hoefde niet thuis te blijven voor het ophalen. Prima service!

Netjes en correct

Altijd makkelijk contact via intenet of telefoon en komen altijd afspraken netje na.

Super snelle en goede service

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Bedankt👍

perfecte service

Denken altijd mee in oplossingen en optimale plaatsing. Containers worden snel geleverd en vakkundig geleverd.

Goede afspraken die ze nakomen

Duidelijk en vriendelijk

Snelle en goede service

Container snel en goed geregeld. Netjes afgeleverd en ook weer netjes en snel opgehaald.

Alles goed en makkelijk geregeld voor een schappelijke prijs

Container werd keurig op tijd geplaatst en na gebruik weer netjes opgehaald. Super makkelijk en handig!

Ik ben goed geholpen

goed contact en snelle plaatsing

zijn zeer flexibel en komen snel