Prima service! Duidelijke communicatie.

Heel goed.

Snel en goed geregeld

Na een telefoontje stond de container de dag erna netjes optijd in de tuin! De ophaalafspraak was ook zo gepland. Dus ook deze keer weer helemaal prima!

Duidelijke huur van container Aardige chauffeurs met praktijk ervaring.

Netjes gebracht,en weer opgehaald. Chauffeur uiterst vriendelijk en correct.

Snelle service en afspraak = afspraak

Toegankelijke en overzichtelijke website. Leveren container netjes binnen overeengekomen tijdsblok. Chauffeur denkt mee met klant bij plaatsing van container. Eenvoudig afmelden container via website. Klantvriendelijk, prettig werken met M&M containerservice.

Kan niet beter

Snel gebracht, op tijd opgehaald

Snelle levering en afspraken worden nagekomen. Al verschillende keren container besteld en nog nooit problemen gehad. Aanrader.

Zeer goede service

Telefonisch goed te woord gestaan. Brengen en ophalen van container op tijd zoals afgesproken.

goedkoop om veel af te voeren en snelle reacties

Voor sloop van onze badkamer en toilet hebben we een 3 M3 container laten komen. hij zat mooi tot de nok toe vol en werd snel opgehaald.

Snelle en correcte afhandeling.

Het bezorgen ging super snel

Snellle service, duidelijk en goede prijzen!

Goede service, vriendelijk en opereren erg snel!

Formaat goed ingeschat, plaatsing en ophalen soepel

Bestellen ging makkelijk via de telefoon. Op basis van de vierkante meters vloer en plafond werd het formaat van de container ingeschat. Dit bleek goed te kloppen, hij zat precies tot de rand vol. Brengen en ophalen werkte goed, alles ging goed op tijd. Prima service

Goede service, vriendelijk personeel, prima container, fatsoenlijke prijs.

Super goede en snelle service

Zodra je de afspraak bevestigd, word er snel met je contact opgenomen en de afspraak ingepland. Ook gaan ze zeer netjes te werk. Een top bedrijf.

Snelle levering en ophaal service

Prima service, fijn dat bij ophalen, ik niet thuis hoefde te zijn, zolang men maar bij de bak kon. Brengen container na telefonisch contact, ook dat ging heel soepel.

Prettige mensen om me samen te werken

M&M containerservice is een prettig bedrijf en de medewerkers denken graag met je mee. Ik doe graag zaken met deze organisetie.

Goede service en snel opgehaald

Snel geregeld, duidelijke afspraken

De website geeft een duidelijk beeld van wat de kosten zijn (de laagste in de regio!) en hoe je de ophaalafspraken moet inplannen. Prima geregeld

wat op de website staat klopt. Ik werd netjes gebeld na het inplannen van het plaatsen. Er werd netjes gewerkt.

zelfde dag geleverd

Goede service vriendelijk snel en goedkoop

Goede service vriendelijk snel en goedkoop

We bestellen altijd onze containers bij m&m goede en vooral snelle service.

Snelle afhandeling van zowel het plaatsen als het ophalen van de container.

Top service en zeer vriendelijk medewerkers zowel aan de telefoon als degene die de container plaatste. Container werd op de afgesproken datum geplaatst en vervolgens met een telefoontje weer opgehaald, uitstekend.