Heel behulpzaam en denken mee, reageren Snel en bellen op

Goede service , klantvriendelijk, voor herhaling vatbaar

Soepel verloop van bestellen tot ophalen.

Geweldige service

Top bedrijf goed geregeld geen klachten

No nonsens

Prima communicatie via de site en telefoon. Vriendelijke chauffeur met kennis van zaken

Optijd geleverd en keurig daarna op afgesproken datum wwer opgehaald

Snelle levering, positief contact

Positieve ervaring. Om 2 minuten voor 12 gebeld, om 16.00 al geleverd. Ook met ophalen zijn ze super snel. Duidelijke prijsweergave. Helemaal geen negatieve punten.

Op tijd geleverd volgens afspraak

Snelle levering. Brengen en ophalen op afgesproken tijdstip.

Diverse malen een container gehad van MM altijd netjes volgens afspraak geleverd en weer opgehaald , ook de chauffeurs erg vriendelijk !!!

Heel prettig

Bij ophalen van container ging het even mis waardoor stoepband sneuvelde van onze voortuin. Maar dat werd heel pro actief opgepakt en ruim vergoed.

Sneller dan verwacht

Levering was iets eerder dan verwacht. Al om 07:35 ipv 08:00. En nu ben ik al niet zo'n ochtendmens. Dus dat was even schakelen. Ophalen ook op de aangevraagde dag, ondanks dat ik dit op een feestdag aanvroeg. Daarbij had de chauffeur wel wat moeite met de gehuurde vrachtauto. Dus mssn kan je hem een plezier doen door een eigen meegeven.

Prima service, niks op aan te merken

Afspraak maken gaat snel en makkelijk. Verder vriendelijk geholpen en afspraken zijn netjes nagekomen. Kortom alles is prima!

Goed en goedkoop!

De container werd netjes op tijd geleverd. En goed aan de kant van de weg geplaatst. Nadat ik een mailtje gestuurd had dat hij weer opgehaald mocht worden is dat ook op zeer korte termijn gebeurt.

fantastisch bedrijf, snelle levering

ik kan niet anders zeggen ronduit alles goed geregeld en georganiseerd. alles binnen een dag. deze organisatie verdient een pluim en zeker nu tijdens de corona tijd waarin veel burgers gebruik hebben gemaakt van hun.

Vakkundig bedrijf met gezellig personeel.

Levering van de containers netjes op de afgsproken tijd door gezellig chauffeurs. Prijs voor snoeiafval en huisraad is oke. Prijs van graszoden en grond is aan de hoge kant

Absoluut top service. Twee dagen na de bestelling werd de container geplaatst. Tevens is het bedrijf goed bereikbaar zowel telefonisch als online, top.

Voor herhaling vatbaar

Snelle en correcte levering ook bij ophalen van de volle container.

Goedkoop, snel zonder problemen

Aan alle verwachtingen voldaan. Keurig op tijd geleverd en container op de juiste plaats gezet. Na melding dat die vol was, is deze ook de volgende dag opgehaald.

Snelle levering en ophaal service

Overzichtelijke website , snelle levering en ophaal service

Op tijd geleverd en volgens afspraak weer gehaald

Via site besteld en op tijd geleverd en gehaald

Fijn geholpen volgende keer hoef ik niet te zoeken

Netjes geholpen en geregeld dus tot de volgende keer

Prima containers

Goede service en snelheid

Een super ervaring

Onlangs een big bag opgehaald voor grondafval. Paar dagen later een ophaal verzoek gedaan op de site. Big bag werd nog dezelfde dag opgehaald.

Wat een uitstekende snelle service als je op zaterdagochtend ipv bij de DAR je groenafval komt brengen! Netje van de aanhangwagen en de rest doen zij! Topservice is dat! gr Emile Poos