Snel en eerlijk service

Snel de container geleverd en op tijd opgehaald.

Super bedrijf

Super snel geregeld

Erg flexibel!

Doen wat ze zeggen

Alles volgens afspraak, transparant en duidelijk. Zeer tevreden.

Melden dat je een container nodig hebt en binnen één werkdag staat hij bij jou thuis!

Een afspraak wordt altijd nagekomen. Ook is het héél fijn dat ze je eerst altijd even bellen.

Snel en als afgesproken

Makkelijk om plaatsing en ophaalmoment aan te vragen. Keurig uitgevoerd. Top.

Goedkoopste in de regio

Snel geregelt en vriendelijke chauffeur. De goedkoopste in de regio. Aanrader dit bedrijf.

Klantenservice top, denken ze me aan oplossingen. Doet ze niet mogelijk.

Container volgens afspraak geleverd en opgehaald

Prima service. Zowel de digitale als persoonlijke communicatie (chauffeur, planner) verliep op een constructieve, heldere en prettige wijze.

Contact was prima, de container ook.

Prima service. Afspraak is afspraak

Vriendelijke, goede service

Na de bestelling werd er gebeld en een afspraak gemaakt. Bedrijf is coulant m.b.t. ophalen. Je hoeft niet thuis te zijn wanneer ze het ophalen.

Niks op aan te merken, super heldere communicatie en afspraken goed nagekomen! Fijne partij!

Prima container

Afspraken goed nagekomen. Goede verhouding prijs - kwaliteit

Snel en op tijd geleverd!!

Stipt op tijd!

Alles op tijd en aardige mensen

Goeie service en prijs

Heb een 3M3 bak gehuurd. Werd netjes optijd gebracht en gehaald. Vrijwel alles digitaal gedaan. Top zeg ik

Op tijd volgens afspraak en goeie communicatie

Heel fijn bedrijf en alles verliep volgens afspraak. Al meerdere containers hier gehuurd, altijd goed!

Snel en correct

Via internet snel en makkelijk een container besteld en later ben ik gebeld voor aanvullende afspraken. Goed en correct behandeld en de container stond op het afgesproken moment op de afgesproken plek. Ook het ophalen snel en makkelijk via internet aangemeld.

Naar tevredenheid

Snel en goede communicatie

Snelle levering, scherpe prijs en goede service

Eenvoudig te regelen.

Duidelijke wesite, eenvoudig te regelen. Houden zich aan de gemaakte afspraken. Prima service.

Super goede service

Was goede ervaring geweest

Zeer tevreden!

Dit is de tweede keer dat wij een container hebben gehuurd bij dit bedrijf en we zijn opnieuw zeer tevreden over de dienstverlening. Vlot, vriendelijk en betrouwbaar in elk contact. Een aanrader!

Deze keer een container gehuurd bij M&M-containers voor grofvuil. Zoals altijd weer een perfecte service..waarbij we na een belletje met de vraag of het erg was dat we wat meer dan de aangegeven percentages van bepaalde afvalstoffen in de container mochten weggooien goed gekeurd werd. En waren daarmee erg gematst. Buiten dit voordeel een prima service