Filters

10

Geweldige service!

Fantastische service!! Word niet moeilijk gedaan als de container wat langer staat gewoon bel maar als die vol is! Super jongens! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren zegt alles

Kan niet beter

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en vlot geregeld

Ik heb goede ervaring met M&M containers. Gemakkelijk bestellen op internet, netjes op tijd gebracht en ook weer vlot opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs, goede kwaliteit

Flexibele en snelle levering van de container, vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Op verzoek in de ochtend geleverd Na het weekend gebeld voor retour, zelfde dag nog opgehaald ideaal!

  • Aanbevelen? Ja
2

Nog geen ervaring

Kan niks beoordelen , hebben nog geen container gehad ,pas05 -10 .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goeie service, Prima communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies volgens afspraak

top service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

De chauffeur was prettig in de omgang: heeft samen met ons de beste plek uitgezocht om de container neer te zetten. Bovendien mochten we de container een week langer houden zonder extra kosten. Dat was zeer attent.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

prima bedrijf, prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, komen afspraken goed na.

Vriendelijk kantoor personeel aan de telefoon, duidelijke uitleg over verhuur mogelijkheden, chauffeur ook vriendelijk en service gericht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, snel en komen afspraken na

Goed, snel en komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne samenwerking en snelle levering

Vriendelijke mensen op kantoor en op de wagwn. Kundig en netjes bij plaatsing. Kunnen snel handelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Prima service, incl. regelen standplaats container bij de gemeente.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

service is prima. goed overleg met chauffeur en planner. Duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, klantgericht, makkelijk

Snelle, klantvriendelijke service. Makkelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goede communicatie en fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede, snelle service

Een goede snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Deskundig vriendelijk flexibel

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Gewoon geleverd volgens afspraak, en op afspraak weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs, goede service

Snel geregeld via internet. Kwamen de bak netjes brengen binnen de doorgegeven tijd. En ook weer ophalen toen hij vol was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte service

Snel geregeld, snel bezorgd, snel opgehaald, goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Goede service en prettig contact en ook nog eens niet duur

  • Aanbevelen? Ja
5

Lang wachten voor container wordt opgehasld.

Chauffeur die de container zou ophalen. Is zonder iets te zeggen vertrokken. Terwijl een andere chauffeur die een nieuwe lege container bracht. Zei deze volle container zou ik gewoon meenemen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Christiaan Huygensstraat 22

6603BC Wijchen

246454680

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.