Laden reviews...
Laden reviews...
93 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen herhaaldelijk het eenvoudige bestelproces, betrouwbare levering en vriendelijk personeel. De communicatie is helder en afspraken worden nagekomen. De service is betrouwbaar en de prijs-kwaliteitverhouding wordt als goed beschouwd. Over het geheel genomen ervaren klanten een positieve en consistente service.
M&m container service is een stuk goedkoper dan andere container services(bij mij scheelde het gauw €100,-). Tevens hebben ze snel geleverd, en na een telefoontje de volgende dag ook direct opgehaald.
Beveelt aan
29 August 2019
Dion
Groesbeek
Container besteld, volgende ochtend direct geplaatst. Ook het ophalen is makkelijk online te regelen, De volgende ochtend om 9 uur was de chauffeur er al. Ook complimenten voor de vriendelijke chauffeur. Over enkele weken waarschijnlijk weer een container nodig. Dat zal zeker een container van M&M worden.
Beveelt aan
29 August 2019
Remco
Beugen
Wij hebben binnen 2 weken drie bakken moeten afnemen. Helaas hadden wij het benodigde volume totaal verkeerd ingeschat. Enig coulance in de vorm van korting was fijn geweest. Het ging om kleigrond dus verder ook geen 'sorteer 'kosten voor M&M. Levering, ophalen etc ging wel snel. Om deze reden een voldoende gekregen.
Beveelt aan
27 August 2019
Agnes
Beuningen
Vrijdag ochtend gebeld, vrijdagmiddag stond de container er al. Handig is dat je dan alvast kunt pinnen en niet thuis hoeft te zijn bij het ophalen. En erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Per email ophaal opdracht verstuurd en dit werkte ook prima.👍
Beveelt aan
26 August 2019
Trudie
Grave
Contact liep vanaf moment één goed. Online aanvraag gedaan en de volgende dag direct gebeld en op de gewenste dag en tijdstip is de container geleverd. Echt super allemaal!
Beveelt aan
22 August 2019
Rick
Druten
Altijd snel weer opgehaald en gewisseld en prettig gecommuniceerd!
Beveelt aan
22 August 2019
Mees
Arnhem
Eenvoudig bestellen via website, daarna gaat alles vlekkeloos volgens afspraak.
Beveelt aan
20 August 2019
Erik
Wijchen
Snelle levering, dezelfde dag. Afrekenen bij leveren, ophalen handig. Je hoeft niet thuis te zijn.
Beveelt aan
18 August 2019
L
Wijchen
Snelle reactie, belletje van tevoren bij plaatsing en vriendelijke chauffeur(s). Ophaalverzoek ook snel afgehandeld, alleen bij ophaalverzoek geen telefoontje van tevoren gehad (misschien tip voor bedrijf).
Beveelt aan
16 August 2019
Marco
Zeeland
Snelle en correcte service!
Beveelt aan
13 August 2019
Britt
Nijmegen
Duidelijkheid op de site, makkelijk geregeld, en snel bezorgd.
Beveelt aan
11 August 2019
Erwin Seelen
Oss
Goed geplaatst. Hoed meegedacht. Is al de 6e container hier en altijd volgens afspraak
Beveelt aan
11 August 2019
Jeroen
Oss
Op tijd en prima volgens afspraak en goede prijs
Beveelt aan
11 August 2019
Wil
Nijmegen
Fijn bedrijf, aan de telefoon direct vriendelijk & kundig contact. Chauffeurs zijn prettig in de omgang. Verwarring over soorten containers van onze kant werd door M&M soepel en vriendelijk opgelost. Toen de vrachtwagen een muurtje van de buren had beschadigd (omdat de container in een krap steegje moest, niet zo gek dus) heeft M&M dit met excuses heel proactief opgepakt en het snel en mooi hersteld, waarbij ik steeds telefonisch op de hoogte werd gehouden. Pluim voor deze goede en betrokken service!
Beveelt aan
8 August 2019
Annelies
Nijmegen
Top service, vriendelijk, snel!
Beveelt aan
7 August 2019
Laura
Nijmegen
Goede ervaringen met M&M. Houden zich netjes aan de afspraak. Ook de prijzen zijn goed.
Beveelt aan
6 August 2019
Alex
Wijchen
Makkelijk en eenvoudig container bestellen, afrekenen en altijd goed geleverd.
Beveelt aan
6 August 2019
Bart
Balgoij
Bijzonder vriendelijk en behulpzaam, M&M containerservice is echt top!
Beveelt aan
6 August 2019
Bastiaan
Nijmegen
komen hun afspraken na en zijn duidelijk betreffende afspraken.
Beveelt aan
4 August 2019
René
Ewijk
Prima bedrijf
Beveelt aan
3 August 2019
F
Smulders
Klantgericht bedrijf met een vriendelijke benadering. Er wordt mee gedacht. Het leveren en ophalen gaat precies volgens duidelijke afspraken. Is er door omstandigheden een wijziging dan word je op tijd geïnformeerd. Topbedrijf!
Beveelt aan
3 August 2019
Marian
Druten
Alleen op de afgesproken ophaal dag kwam er niemand. Na moeten bellen
Beveelt aan
3 August 2019
L
Beugen
Goede service en prijs
Beveelt aan
3 August 2019
Ton
Wijchen
Mijn container was vol op de dag voor de 4 daagse door mn woonplaats zou komen. Slecht bereikbaar dus vanaf een uur of 8. Stond er dus om 7 uur al iemand aan de deur om de boel op te halen. Superservice!
Beveelt aan
30 July 2019
Marco
Beuningen
Via de site of telefonisch werd alles accuraat afgehandeld en werd er geleverd en opgehaald zoals afgesproken; TOP
Beveelt aan
30 July 2019
Jack
Boxmeer
Christiaan Huygensstraat 22
6603BC Wijchen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Recycling, Afvalbeheer
Webshops