Super snel geleverd

Goede service snel en netjes verpakt....leuk bedrijf.....maar ook leuke gezellige winkels

goede service!

Ik had 2 verschillende broeken van verschillende merken besteld. Bleek dat de één een hele andere maatvoering had als de ander. Kreeg vooraf keurig een mail met de uitleg van die maatvoering toegestuurd, en ze hebben daardoor mijn bestelling voor verzenden nog kunnen aanpassen en hoefde er daardoor om die reden niets retour! Dat is meedenken!

Zeer tevreden en snelle levering

Voor de 1e keer bij jeans inn besteld, en nog met korting, helemaal mooi meegenomen, leuke merken, leuke website, snelle verzending, en de bestelling goed ontvangen. Zeer tevreden.

Goed meedenkend

Via internet besteld, in de winkel geruild

Gelukkig jeans in lengte maat 36. Lastig te vinden soms. Als je lang bent kun je niet overal terecht. Hier wel

Snelle levering, mooie kwaliteit

Prachtige kleding. Binnen 3 dagen geleverd. En voor een mooie prijs.

zeer tevreden

bestelling via de webshop is snel en goed geleverd. 1 artikel moeten ruilen voor een andere maat, ook dat is prima afgehandeld.

Super afhandeling

Gewoon goed .

Heel erg tevreden

Positief

Keurig geregeld

Prettig contact

Snelle levering, goed kwaliteit. Top!

Netjes ingepakt ,goed geholpen in de winkel bij het retourneren,en geld werd snel terug gestort

prima!

Keurig op tijd levering van exact wat we hebben besteld. De broeken zitten prima.

Top snelle levering en mooie broek.

Snelle en goede levering erg blij mee.

Snelle service, goede kwaliteit

Zandkleurige broek travelstof voldoet aan alle verwachtingen. Kleur als foto, mooi model, lengte L bij 1.68 perfect. Al mijn 3e broek van &Co. Blij mee

Erg tevreden met de broeken van LTB, maten waren in 1keer goed! Shirtjes passen ook, heel erg blij mee! Goede service, klopt iets niet wordt je meteen gemaild. Snelle levering ook, bestel zeker nog es weer!

Super geregeld!

Snel geleverd, retouren snel verwerkt al met al een betrouwbaar bedrijf

Heel snelle levering

Sneller kan niet

Afspraak was vlug gemaakt moest om 14:00 de winkel bezoeken en om 14:05 was ik al weer buiten en geslaagd dus dames zo kan het ook het moet geen uren duren om een kledingstuk te kopen En voor de die me geholpen heeft ( Ingrid ) dank u voor de snelle bediening

Ruime keus. Maten kloppen altijd. Precieze levering.

Gewoon goed.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gratis geleverd en gratis retour sturen. Uitstekende service. Bij retour je aankoopbedrag ook snel terug gestort op je rekening.

Snel geleverd. Duidelijke mails

Prima ervaring