Snelle levering, goed verpakt

Snel geleverd, en heb een leuke broek van @co in de actie op de kop kunnen tikken. Ben er heel blij mee. Helemaal top

Snelle en goede levering!

Gewoon goed en zal er vast weer bij bestellen.

Helemaal goed

Samen met een vriendin was ik in de winkel in Middelburg. De mooie rode broek was er wel in haar maat maar niet in de mijne. De behulpzame verkoopster heeft haar best gedaan maar naar Vlissingen gaan, was voor ons toen geen optie. Terugkomen was vanwege de afstand ook niet te doen. Gelukkig wist deze verkoopster te vertellen dat er online nog één zo'n rode broek te bestellen was. Thuisgekomen heb ik deze broek direct besteld en twee dagen later lag de broek keurig verpakt en met een briefje erbij al in de brievenbus. Ik ben helemaal tevreden zowel over de winkel in Middelburg als over de online bestelling.

Snelle levering en vriendelijk personeel

Heb voor het eerst via jullie besteld. Ik had telefonisch contact gehad en kreeg een erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon die mijn vragen beantwoorde. De jeans was er de volgende dag al en is erg mooi. Dank

Snelle bezorging

Mooi pak en supersnel geleverd

Gide service

Netjes

Snel en duidelijk

Wat ik besteld heb duurde niet lang voordat ik het thuis bezorgd kreeg en kon het goed volgen.

Fijne webshop, mooie jeans, goede, snelle en persoonlijke communicatie. Makkelijk retourneren en omruilen. Uiteindelijk hebben mijn zonen en ik een paar hele mooie jeans. Mijn zoon heeft een minder gangbare maat. Cars Jeans heeft een breed assortiment qua maten. Bij Jeans Inn beschikbaar. Wij zijn heel blij. Perfect eigenlijk. Dank je wel!

Prima levering

Snel, op tijd, conform afspraak

Snel goed ingepakt. Broeken zijn super goede kwaliteit en passen perfect.

prima verzorgt

ruime collectie, regelmatig aanbiedingen,overzichtelijke site

Snelle service en vriendelijke afhandeling van retourverzoek. Contact als prima ervaren. Ik was niet bekend met deze winkel/webshop maar zie geen probleem om hier in het vervolg weer te bestellen.

Prima broeken

Prima broeken

Snelle levering, thuis passen en omruilen wat niet goed is in de winkel

Snelle aflevering van de kleding.

Goede prijzen en snelle levering!

Goede prijzen en snelle levering!

Zeer tevreden klant

Online een spijkerbroek besteld Snel en volgens afspraak geleverd Mooie spijkerbroek, zeer tevreden

De bestelling was keurig geleverd in Vlissingen en de kleren zitten goed

Ik koop al jaren kleding bij Jeans Inn omdat ik daar altijd goed geholpen wordt

Zeer prettig, en veilig

Vond het erg prettig om via mail, persoonlijk bericht te krijgen dat mijn bestelde blazer niet meer leverbaar was. Ik reageerde en kreeg daarna wederom, ook nog vrij snel weer antwoord. Was wel jammer dat de blazer niet meer leverbaar was, maar dat is overmacht.

Top !

Nog steeds geen problemen ondervonden. Gewoon lekker makkelijk bestellen !

Goed snel

Jeansinn aanbiedingen komen geregeld via de mailinglijst binnen. Spullen zijn goed en snel binnen. Ben al een aantal jaren een tevreden klant bij jeans Inn.

Goede website, grote keuze uit merken en maten, goede aanbiedingen en snelle verzending.