Mooi aanbod en snelle levering

Mooi aanbod PME-legend en snelle levering

Duidelijke site, makkelijk bestellen en goeie service

Prima leverin

Mooie broek gekocht, voor een goede prijs. Levering binnen 2 dagen prima.

Ik heb een uitstekende ervaring evenals eerder.

Ik kan niet anders zeggen dat mijn bestelling snel werd geleverd, sneller dan ik verwachtte. Een uitstekende webshop waar ik eerder al goede ervaring mee had. Ik kom zeker weer terug!

Snelle levering, vlotte omruiling

Snelle levering. De twee broeken die ik bestel, zijn niet individueel verpakt. Dat vind ik op zich niet zo fijn. Omruiling vanwege te kleine maat verloopt zeer snel: formulier ingevuld dat er al bijzit, adreslabel afknippen en opplakken en retourneren naar antwoordnummer. Dat is allemaal heel klantvriendelijk! Retouren ook snel in huis. Kortom: top service!

Zeer gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit

Zeer snel en correct met verzenden zowel retourneren. Kwaliteit top. Maten variëren wel bij woman&Co

Fijne webshop! Correct geleverd!

Mooie producten en snel geleverd

Leuke kleding, netjes en snel geleverd

Jeansinn is een veelzijdige winkel. Ze verkopen veel merken. Er hangt altijd wel wat leuks voor onze dochter of voor ons zelf! Wij komen er graag in de winkel of via de webshop

Super snel, en keurig met kortingscode erbij

Leuke actie regelmatig, 20%

Prima communicatie en snelle levering.

Correcte en snelle levering.

Correcte en snelle levering.

Snel geleverd. Goede service

Snelle verzending, prima product!

Na de bestelling was de broek er binnen een paar dagen, echt prachtig! Ben er blij mee, uitstekende website voor vaker bestellen van producten!

Goede, snelle koop

Mijn short kreeg ik snel en ook de verdere afhandeling verliep goed.

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke website, snelle verzending, goede prijs kwaliteit, goed product, tevreden klant

Zowel zakelijk als voor casual kleding is Jeansinn het juiste adres. Snelle bezorging en duidelijke website.

Goed en snel geleverd

Bestelde artikelen ontvangen - retour ging makkelijk maar nog niet afgerond

Ik heb een artikel retour gestuurd om om te ruilen maar nog geen bevestiging ontvangen dat nieuwe artikel onderweg is

Gewoon goed

Perfekte service

Makkelijk te bestellen snelle levering

Altijd goed

Goed snelle levering

Alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Erg wisselvallig met kortingen, gare website

Prima assortiment, maar de website is wel echt aan een flinke update toe. Ik heb het gevoel dat ze de webshop er ook een beetje bij doen, ipv echt serieus te nemen. Inloggen met een bestaande account werkt niet (via Chrome Incognito). Op een opmerking bij een bestelling wordt niet gereageerd. Voorraad indicatie klopt niet (altijd). Retour formulier is echt een drama. Bij het terug sturen verwacht men dat je elk product volledig gaat opschrijven en een compleet formulier gaat invullen. Echt niet meer van deze tijd. Op dit gebied is er zeker wel een hoop verbetering mogelijk.

Bestelling werd snel geleverd. Eén artikel was blijkbaar niet meer op voorraad, direct geld teruggestort gekregen. Dat is netjes. Had het alleen wel fijn gevonden als ik hier via een mailbericht van op de hoogte was gebracht.