Verkeerde levering door een productiefout perfect opgelost

Verkeerde levering door een fabrieksfout snel en goed opgelost

Snelle levering!

Fijne webshop, ruime keus, snelle levering en vriendelijke medewerkers

Fijne jeans gevonden en besteld! Snel in huis en prima verzonden. En als er iets verkeerd gaat in het bestelproces wordt er super snel gereageerd op vragen per mail en het probleem direct opgelost. Heel vriendelijk en klantgericht personeel. Aanrader!

Mijn klacht over een aangekochte broek werd serieus genomen en goed behandeld. Het mailcontact met de werknemers van Jeans-inn was goed, snel, efficiënt en het is volledig naar wens opgelost. Chapeau!!

Prima service n.a.v. klacht

Broek ging pillen binnen een paar weken. Via de webshop een nieuwe gekregen onder garantie.

Leuke korting, goed verpakt en snel geleverd!

Maken belofte waar!

Goede prijs/kwaliteit en maken waar qua service wat ze aanbieden. Gratis verzending en retour. Helaas was mijn bestelde maat te groot en had men de gewenste maat niet voorradig.. Maar retourzending qua communicatie, procedure en terugbetaling echt top en heel klantvriendelijk. Hierdoor zou ik zo weer bij hun bestellen!

Door slechte verpakking kapot overhemd

Laat ik voorop stellen dat de 6 artikelen die ik had besteld van mooie kwaliteit waren. Dat de kleren afzonderlijk geen plastic verpakking hebben kan ik vanwege duurzaamheid ook waarderen. Daardoor is de kleding wel kwetsbaarder. Wat er in mijn geval gebeurd is: Er waren 6 artikelen besteld. De eerste 5 zijn in de zak gestopt. Die was toen vol. Het 6e artikel, een overhemd, pastte er eigenlijk niet meer bij. Die is er toch ingepropt, waardoor die niet verder kon dan halverwege de zak en waardoor de kraag van het overhemd bovenin in de kniprand zat. Ik kon dat niet weten, want de 'dikke prop' zat onderin. Je verwacht dan geen artikel op de rand bovenaan de zak, daar waar je moet knippen. Ik heb de zak voorzichtig open geknipt, daar waar je hoort te knippen en voelde toen weerstand. Ik had bovenin de kraag van een overhemd geknipt. Omdat ik heb gehandeld zoals het hoort en JeansInn geen verantwoordelijkheid hier voor wil nemen, hebben ze mij bestolen. Zo voel ik dat. Echt slechte service. Ze snijden zichzelf hiermee in de vingers, want ik had anders zeker honderden, zo niet duizenden euro's besteed hier, omdat, zoals ik zei, het mooie producten betreft.

Beste Ineke, Wat vervelend dat een van de items door eigen toedoen is beschadigd. Onze verzendzakken zijn groot en over het algemeen passen hier makkelijk 6 items in. Ook zijn ze zo ontworpen dat je geen schaar of mes nodig hebt om te zakken te openen, dit kan simpelweg door gewoon de plakstrip los te trekken. Om deze reden kunnen wij, zoals eerder via mailcontact al is gecommuniceerd, niks voor je betekenen. Met vriendelijke groet, Jeans Inn

Snelle levering mooie broeken

Binnen een paar dagen de bestelling van een Bermuda en een lange spijkerbroek ontvangen netjes verpakt en het zijn heerlijke broeken

Ik bestel mijn jeans altijd bij jeansinn.nl!

Snel en netjes geleverd

Prima ervaring, mooi verpakt, snel binnen! Goede maat! Dus 2 fijne broeken erbij

Netjes geleverd, goed ingepakt.

Snelle en goede oplossing geboden

Altijd goed!

Bestel al mijn jeans bij jeansinn.nl. Snelle levering en reageren snel op mailtjes!

Fijne winkels zowel online als in de winkelstraat

Snelle levering en fijne merken!

In de jeans zat een fout. merkte ik pas toen ik de kaartjes er af knipte. Was geen probleem mocht hem retouren . Werd zeer netjes geholpen

Snel

Makelijke site,snelle levering

Perfecte service

Per ongeluk een verkeerd pakketje retour gezonden. Snel en makkelijk contact gekregen met klantenservice en het pakketje werd weer zonder problemen naar ons verzonden. Wat een service!

Leuke, prettige sfeer. Fijne medewerkers die goed zijn in hun werk.

Topservice!

Mijn broek ging na 3 maanden kapot. Nadat ik de broek terug had gestuurd, kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe!

Professionele en goede service en producten

Vriendelijke medewerkers, snelle verzending, goede prijs kwaliteit verhouding!

Ideaal

Fijn bedrijf, de bestellingen kloppen altijd en de levering is snel!

Erg fijne webshop!

Al een paar keer besteld! Nu leuke kinderkleding gekocht :-) snel in huis! Goede service, een echte aanrader!

Goed geholpen door klantenservice en snelle levering. Zeker een aanrader!

Uitmuntend

Enige webshop. Groots assortiment voor elke gelegenheid. Uitermate snelle levering.

Walstraat 75

4381 GD Vlissingen