Prima en snel geregeld

Bestellen op de website was een makkie en snelle aflevering!

Snelle levering, goeie prijzen.

Goede site en snelle afhandeling/bezorging

Goede site en snelle afhandeling/bezorging

goede levering

Betrouwbare winkel, snelle en nette levering

goed kwaliteit en snelle levering

goed kwaliteit en snelle levering

ik had nog sokken besteld om geen bezorgkosten te krijgen maar waren niet leverbaar hebben ze netjes terug gestort zonder bezorgkosten dat is pas service

snelle correcte levering

snelle correcte levering

Makkelijke site, snelle levertijd, volledige informatie.

Idem

Meer dan prima!

De bestelde kerstcadeautjes werden persoonlijk aan huis afgeleverd door Jeansinn omdat DHL niet tijdig zou kunnen bezorgen. Dat noem ik nog eens service van een lokale ondernemer!

Prima online ervaring !

Heel veel keus op de site. Heel vriendelijke klantenservice als je een vraag hebt ! Aanrader voor online-shopping !

Gewéldige service

Uitstekende maatvoering. Zelfs lengtematen. Klant vriendelijk. Wij komen daar graag zelfs vanuit Gouda.

Snelle en fijne service!

Snelle en fijne service. De bestellingen worden met zorg ingepakt en ontzettend snel verzonden.

Goede klantenservice

Makkelijk bereikbare klantenservice. Doen wat ze beloven. Mooie kleding met regelmatig korting acties. Zeker de moeite waard om bij deze winkel te gaan kijken

Snelle levering!

Altijd snel geleverd! Fijne shop!

Zoveel jeans op voorraad! Genoeg keuze in lengte 38!

Top service!

Snelle levering en snel contact via mail.

Topservice

Snelle levering, netjes verpakt en het belangrijkste: fijne, goed passende jeans!

Prima, snel en probleemloos

Verkoopster in ‘eken keer juiste broek. Ipv 1 maar gelijk 3!! Broeken gekocht!!!!,

We hadden in een aanbiedingsweekend besteld en later bleek niet alles meer op voorraad te zijn. Daarover kregen we een persoonlijke mail en het geld werd snel teruggestort. Wel jammer dat de voorraad niet overeenkwam met de website. Netjes verpakt bezorgd en eenmaal gratis retour.

moelijk naar het joiste maat zoeken Cijfer 8

moelijk zoeken

De bestelde items lagen netjes klaar in de winkel. 1 Item kon niet geleverd worden, geld werd gelijk teruggestort. Perfect geregeld dus!

Prima service, alles mooi op tijd

Top en snel geregeld