Netjes geleverd, goed ingepakt.

Snelle en goede oplossing geboden

Altijd goed!

Bestel al mijn jeans bij jeansinn.nl. Snelle levering en reageren snel op mailtjes!

Fijne winkels zowel online als in de winkelstraat

Snelle levering en fijne merken!

In de jeans zat een fout. merkte ik pas toen ik de kaartjes er af knipte. Was geen probleem mocht hem retouren . Werd zeer netjes geholpen

Snel

Makelijke site,snelle levering

Perfecte service

Per ongeluk een verkeerd pakketje retour gezonden. Snel en makkelijk contact gekregen met klantenservice en het pakketje werd weer zonder problemen naar ons verzonden. Wat een service!

Leuke, prettige sfeer. Fijne medewerkers die goed zijn in hun werk.

Topservice!

Mijn broek ging na 3 maanden kapot. Nadat ik de broek terug had gestuurd, kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe!

Professionele en goede service en producten

Vriendelijke medewerkers, snelle verzending, goede prijs kwaliteit verhouding!

Ideaal

Fijn bedrijf, de bestellingen kloppen altijd en de levering is snel!

Erg fijne webshop!

Al een paar keer besteld! Nu leuke kinderkleding gekocht :-) snel in huis! Goede service, een echte aanrader!

Goed geholpen door klantenservice en snelle levering. Zeker een aanrader!

Uitmuntend

Enige webshop. Groots assortiment voor elke gelegenheid. Uitermate snelle levering.

Uitstekend!

Veel geshopt tegen een goede prijs!

Snelle levering en alles is naar wens!

Besteld, betaald, blijkt niet op voorraad

Na dagen zoeken vond ik eindelijk de broek die ik zocht. Ik bestelde het product als cadeau voor een ander. Na 5 dagen ontving ik mijn geld terug. Het product was toch niet op voorraad. Zeer teleurgesteld in deze webshop.

Beste Tessa, Wat vervelend dat het product bij ons niet meer leverbaar was. Ik zie dat wij het bedrag binnen de gestelde termijn aan je hebben teruggestort en je hiervan op de hoogte hebben gebracht via een e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groet, Team Jeans Inn

Prima klantenservice

Bij de transporteur was mijn bestelling (een winterjas) vertraagd en ergens onderweg zoekgeraakt. Na een belletje en mail is zonder gedoe alles snel opgelost. Super!

Alles is naar wens!

vriendelijk en behulpzaam personeel

zie boven

Erg vriendelijk en kundig personeel

De jonge medewerkster liet mijn zoon van 17 eerst de goedkopere broeken zien, pas toen daar niet iets tussen zat gaf ze aan dat er nog andere mogelijkheden waren, maar dat die wat duurder waren. Er was alle aandacht om de juiste artikelen te vinden. Later bij de kassa werd alles zorgvuldig opgevouwen en verpakt. Fijne winkelervaring!

Super geholpen in de winkel

Ik ben super geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel en hulp was top. Leuke kleding kunnen kopen.

Het was goed leuke dingen hebben jullie

Ik werd netjes geholpen

Een leuke winkel om kleding te shoppen.

Gezellig personeel, mooie collectie elk seizoen weer. Je wordt er altijd gezellig en eerlijk geholpen.

Snelle levering en een goede service

Walstraat 75 4381 GD Vlissingen