Goeie service!

Mooie webshop en snelle levering

Mooie webshop en goede klantenservice, goed geholpen aan een nieuwe jas. Zeker een aanrader

Uitstekend!

Snelle levering en duidelijke communicatie via de mail.

Fijne webshop, Vriendelijk personeel

Overzichtelijke webshop met een ruim assortiment aan merken en trends. Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld. Omdat ik meerdere items in de juiste maat had besteld en één afwijkende maat werd er al snel contact opgenomen of dit klopte. Super fijn dat ze daar op letten en de tijd voor hebben.

Goede en snelle levering

Fantastische winkel.

De winkel is groot, overzichtelijk en er is veel keus. Het personeel is vriendelijk en staat klaar om je te helpen. Door de vele merken in verschillende prijsklasse zit er voor iedereen wat bij. Regelmatig leuke (online) acties met scherpe prijzen. Snelle verzending bij een online bestelling en altijd de mogelijkheid te retourneren. Daarnaast een goede service. Kortom een top winkel waar ik met plezier regelmatig even binnen loop.

Super service!

Gister besteld en vandaag al binnen super levering! En een mooie goed werkende site, zeker een aanrader.

Amazing!

Echt hele leuke items besteld en snel ontvangen. 1 item kwam later maar hier werd goed over gecommuniceerd! Zeker een aanrader.

zeer slechte ervaring

paar weken geleden pme t-shirt gekocht nu al gaatje ze konden niks doen zeer slechte ervaringen de laatste keer dat ik daar iets koop.

Snelle levering en goede service!

De beste service ever!!

Ik kocht een broek en had al zo een zelfde, dus wist de maat. Bij levering bleek dat de broek kleiner was en niet overeenkwam met het maatlabel, dit komt bij alle merken wel eens voor. Ik nam daarom contact op met Jeansinn, ze begrepen het probleem en hebben de moeite genomen om de spijkerbroeken na te meten en mij een met een goede maat te sturen. Deze service heb ik nog nooit meegemaakt. De meeste webshop zeggen dat ze een foute batch hebben gehad en er niet aan kunnen doen. Ik koop al mijn jeans nu bij Jeansinn.

Slecht

Zondag bestelling gedaan nu zaterdag nog niets binnen

Goedemiddag, Helaas is er vertraging opgelopen bij DHL waar wij niks aan kunnen doen. Wij hebben jouw bestelling binnen de gestelde termijn verzonden. Hopelijk kun je de bestelling alsnog snel ontvangen. Team Jeansinn

perfect

besteld en snel in huis

Leuke collectie en altijd snel geleverd

Leuke collectie en altijd snel geleverd!

Goede prijzen, snelle service

Goede prijzen en goede, snelle service!

Goede vriendelijke en snelle dienstverlening

Snelle opvolging van de bestelling en kwaliteit van de producten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goed - snelle verzending !

Nogmaals, zeer goed. Snelle verzending en mooie korting !

Goede webshop

Eenvoudig maar goede webshop, makkelijk en duidelijk,perfecte track & trace kortom ; een aanrader.

uitstekend

uitstekernd

Goede service,snel geleverd

Snelle levering!

Snel geleverd en goede service ook via email.

Op naar 5 sterren!

Helaas ging er iets mis met de bezorging van mijn online bestelling. Meteen over gebeld. Jeans Inn was goed bereikbaar en heeft het direct opgelost. Alsnog de volgende dag in huis! TOP!

Omruilen geen probleem is top