Bedankt voor de mooie jeans!

Snelle levering en fijn contact gehad

Ik had een vraag over welk model ik het beste kon bestellen en heb hierover goed advies gehad via de mail! Daarnaast was het ook nog eens heel snel in huis. Zeker een aanrader!

Beetje teleurgesteld

1ste keer broeken besteld zit er op 1 nog dat alarmgeval dus helaas weer retour

Hi Sonja, Bedankt voor je reactie. Excuses dat er nog een alarmlabel aan de broek zit. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Het artikel mag je kosteloos terugsturen. Groetjes, Team Jeans Inn

Supersnelle levering

Broek besteld van mijn favoriete merk. Zit heerlijk!

Een efficiënte en duidelijke onlinewinkel voor Jeans

Producten perfect, de website eenvoudig. Het pakket en de verpakking prima Alleen DHL een trage en op laatste moment qua berichtgeving is niet de beste bezorg dienst. PostNL geniet mijn voorkeur, duidelijk, efficiënter in berichtgeving en sneller.

uistekende site

Duidelijke website en snel geleverd.

mooie website met veel merken

Al vaker hier besteld, eerst nog contact gehad met klantenservice over advies maat, toen besteld, snel in huis en gratis verzenden. Top

Geweldige service. Ik had voor ophalen in een filiaal gekozen maar dat moest toch verzenden worden. Ze stuurde het direct na zonder daar kosten voor te rekenen. Top, ik kom zeker terug als klant!

Heel tevreden!

Makkelijk bestellen en snel geleverd!!

Al jaren vaste klant en altijd snelle levering

Vandaag besteld is altijd binnen een paar dagen netjes verpakt in huis. De winkel zelf ken ik niet.....dat is net effe te ver rijden vanaf m'n huis ;-)

Fijne webshop met snelle levering!

Ik heb de bestelling nog niet binnen. Duurt wel lang?

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen.Duurt wel lang.

Hi Lia, Bedankt voor je bericht. Helaas heeft je bestelling een beetje vertraging gehad bij DHL. Ik zie dat je bestelling nu bezorgd is. Veel plezier met je aankoop. Groet, Team Jeansinn.nl

Zondag besteld en snel in huis. Wat wil je nog meer. En de maten waren perfect dus niets hoefde retour :)

Heel Goed!!!

Altijd vlotte verzending en retouren snel verwerkt en terugbetaald. I love it !!!!!

Snelle levering met het juiste product!

Maat klopt!

Snelle levering. Broeken waren netjes en minimaal verpakt.

uitstekend

Vanaf het bestellen van de broek tot en met de levering van de broek. Prijs en kwaliteit is prima

Super snelle service

Super veel aanbod met goede prijs en snelle bezorging

Super veel aanbod met goede prijs en snelle bezorging

Mijn bestelling snel on huis

Als je een bestelling doet en het is op voorraad heb je het ook snel in huis en als het een klein pakje is door de brievenbus en ze hebben vaak kortings acties

Snel geleverd, ik ben super tevreden

Correct kledingstuk Correcte let

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering!!

Mooie jas en geleverd binnen 2 dagen. Top!

Fijne overzichtelijke site!

Super dat er direct op lengte gezocht kan worden! Na bestelling word er snel verzonden. Blij mee.

Zeer tevreden!

Ondertussen ben ik een vaste klant. Ik ben zeer tevreden over de snelheid van bestellen en leveren. Regelmatig zijn er goede aanbiedingen waar ik graag gebruik van maak.

Walstraat 75 4381 GD Vlissingen