Fijne fiets, snel contact, verkoper kan beter

Ik ben blij met mijn fiets. Er zat een fout in het frame bij de eerste levering maar zonder aarzelen werd deze weer teruggenomen en werd een nieuwe geleverd. Verkoper in de winkel heeft goed geholpen maar de integriteit kan beter. Aangeven dat je na een aantal jaar als je accu minder is geworden, gewoon tegen de verzekering kan zeggen dat je hem hebt laten vallen zodat je een nieuwe krijgt, lijkt mij een vorm van fraude

Excellente Service door Amslod Nijmegen

Na lang zoeken naar een elektrische fiets bij Amslod in Nijmegen terechtgekomen. Daar rondgelopen in de showroom om te kijken naar een Amslod die ik op internet tegenkwam, na een fijn gesprek met verkoper Volkan te hebben gehad een proefrit gemaakt en besloten om de Amslod Highland F-LV black te kopen. Ik werd netjes via mail en sms op de hoogte gehouden van het verloop van de levering van de fiets. Na twee weken kreeg ik bericht dat de fiets geleverd zou worden door de door mij opgegeven afleverdatum. De chauffeur ( naam zijn even kwijt) was netjes op tijd en heeft de fiets helemaal opgebouwd alles uitgelegd , advies om even een proefstuk te fietsen. Na getekend te hebben voor ontvangst , de accu opgeladen en gelijk een stuk gefietst, tot op heden geen problemen. Lof voor Amslod over het verloop van koop tot aflevering

Bij toeval terecht gekomen bij Amslod in Almere. We konden meteen een fiets uitproberen. Na het fietsen 2 fietsen uitgezocht 1 fiets met een S frame en 1 fiets met een L frame. Met een offerte in de hand naar huis om het even laten bezinken. In het weekend besloten om de fietsen te kopen. Op maandag de winkel gesloten dus, konden wij de fietsen pas op dinsdag, bestellen. Nu zat mijn vrouw de reclamefolders te lezen, en zag dat Amslod fietsen te koop waren via Hema met € 500 korting i.v.m. paasactie. Dinsdag naar Amslod in Almere gegaan en de fietsen gekocht met de paasactie. We zijn geweldig tevreden met de verkopers en met de fietsen.

Zeer tevreden met mijn aankoop, fijne fiets

Goede service, prettig verkoper en degelijke betrouwbare fiets

Een goede fiets voor een mooie prijs!

Goede informatie en tips vanuit de winkel. Goede prestaties van de fiets op de weg.

Fijne fiets, fijn contact

Een fijne fiets die ook nog eens een mooi prijsje had. In de winkel een erg vriendelijke verkoper.

Ongelofelijk Super Goed Geholpen Top

Ik heb mijn Amslod online gekocht met de Adviseur van Amslod. Die alles tot in de puntjes hebt verzorgd. Precies zoals wij de fiets wilden hebben tot aan de voordeur. De monteur heeft alles prima uitgelegd en afgesteld. De oude fiets zonder problemen meegenomen , voor een mooie inruil prijs. Gewoon in 1 woord TOP.

Super service en snelle levering!

Ik was nog helemaal nieuw met elektrische fietsen. Meerdere winkels en merken was ik afgeweest, maar bij amslod werd ik heel goed en deskundig geholpen. Ik was helemaal enthousiast en nadat de fiets was besteld werd hij binnen 2,5 week voor mijn deur afgeleverd. De jongeman legde mij nogmaals alles uit over de fiets en wat ik verder nog moest weten. Helemaal super tevreden en kan iedereen amslod aanraden!

Service niet wat ik ervan had verwacht

Vorig jaar heb ik een fiets bij Amslod gekocht, helemaal tevreden ging ik naar huis. Bij de eerste 500km werd er tegen mij gezegd dat ik de fiets voor onderhoud moest brengen. Er zat toen een tik in mijn motortje en na lang zoeken hebben ze die verholpen. Nu een een jaar later heb ik weer hetzelfde probleem maar veel erger en kan nu niet meer fietsen. Telefonisch is Amslod niet te bereiken, ik heb toen een reparatie aangevraagd via de site en moet een maand wachten. helaas is dat voor mij niet te doen en ben ik verplicht om naar een andere fietsenmaker te gaan. Ik ben niet tevreden over de service van Amslod

Beste mevrouw Anouk, Bedankt voor uw review. Het is inderdaad ontzettend druk in de telefoonlijnen, hierdoor kan het zijn dat u er moeilijk door komt. Uw aanvraag is bij ons binnengekomen als een onderhoudsaanvraag, waarbij er geen bijzonderheden vermeld stonden. Een onderhoudsbeurt heeft geen haast en kan dus inderdaad rustig een maand wachten. Uiteraard bent u vrij om naar een andere fietsenmaker te gaan, echter vervalt dan wel de garantie van de fiets. Wellicht kunnen we u inplannen in ons servicepunt in Almere. Daar bent u sneller geholpen dan wanneer er een monteur aan huis langs komt. Mocht u dit willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Jeanine

goed geholpen

in winkel goed geholpen en bij aflevering wederom. Aardig personeel. Fiets doet het prima. Prijs / kwaliteit verhouding m.i. ok.

Geweldige fiets voor een prima prijs

Enorm goed geholpen door de medewerker in de winkel. Geen boelshit praat maar eerlijke mening en goed onderbouwd. Wij zijn enorm blij met de fietsen waar dagelijks gebruik van wordt gemaakt. Top winkel

Zeer goede comfortabele fiets

Rijdt erg fijn heerlijk en je voelt geen hobbels op de wegen ...lange fietstochten intussen al gemaakt Dikke 10 voor de fiets en de prijs is het waard !!

We hebben nu voor de tweede x een fiets van Amslod, dus dat zegt genoeg. In de winkel goede duidelijke uitleg over verschillende fietsen en toen een proef rit gemaakt op de fiets die ons voorkeur had. Super fijne fiets we hebben toen besloten om voor de wellington en de Aston te gaan. Fijn dat er een remlicht op zit (veilig) ook voor andere weggebruikers. De fietsen werd thuis afgeleverd en verder werden de fietsen , fiets klaar gemaakt.laatste dingen werden uitlegt. Nu wacht op mooi weer en veel veilige kilometers fietsen. Tonny en Etienne Mengerink

Perfect.

Fijne duidelijke manier van uitleg. Heb veel verschillende fietsen mogen uitproberen. Grote keuze van verschillende fietsen. Fijne verkoper, die geen druk op jou als koper legt. Amslod houd zich aan de gemaakte afspraak. Tv reclame komt overeen met dat wat je meemaakt bij Amslod. Af levering is perfect. Al met al zeker de moeite waard om mijn volgende fiets bij Amslod te kopen.

En hopen vele jaren fiets plezier te beleven .

Wij kochten in maart 2024 naar volle tevredenheid een Amslod dames en een herenmodel e-bike bij de Amslod vestiging in Almelo.

Fijn en duidelijk geholpen , top !

Had mij van tevoren via internet geïnformeerd. Daarna zonder afspraak langs gegaan in filiaal Meppel. Fijn en duidelijk geadviseerd. Na een uitgebreide proefrit besloten tot de koop over te gaan . En direct mijn bestaande fiets in kunnen ruilen . Top ! Afgelopen weekend al tocht gemaakt van 40 km en fiets rijd super ( met middenmoter) , prima ondersteuning en accu nog niet half leeg .

Fijne fiets en vlotte service.

Ik heb een nieuwe Amslod York gekocht bij Amslod in Emmen. Het is een fijne fiets en bevalt mij goed. Voor de eerste service beurt kon ik na het aanmelden via de website al binnen een week terecht in Emmen. Tijdens het wachten op de servicebeurt werd ik voorzien van een kopje koffie. Al met al een prima ervaring voor mij.

Super blij met Amslod Wellington

Na 5 jaar heel tevreden op mijn Amslod Wellington gefietst te hebben was ik toe aan vervanging. Niet vreemd, bijna 16.000 km op de teller geeft aan dat er goed gebruik van is gemaakt. Opnieuw gekozen voor de Amslod Wellington maar dan de nieuwe uitvoering. Accu voor in het frame en middenmotor maakt de fiets super stabiel. In Vianen goed geadviseerd door sympathieke medewerker. Interessante korting door inruil van mijn oude fiets. Kortom, hier fietst een tevreden klant.

Verkoper nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Wij konden ook gelijk een proefrit maken. Ook bij het thuis afleveren van de fietsen werd alles duidelijk uitgelegd en de fietsen werden helemaal op ons afgesteld.

Top E-bike

Een prima fiets en een goed service bij Amslod

Prima fiets!

Voor mij de eerste fiets met ondersteuning. Na de aanschaf moest de accu tot 3 x tot 4% ‘leeg-gereden worden. Ik merkte dat de ondersteuning bij 20% accu aanmerkelijk minder wordt en vanaf 10% helemaal niet meer ondersteuning geeft. Dit is voor mij mij wel een groot min-punt aangezien ik deze fiets juist heb aangeschaft vanwege verminderde spierkracht als gevolg van MS. Was wel attent geweest als dit bij aanschaf/levering duidelijk was gemeld. Nu ik dit weet zorg ik natuurlijk dat de accu na iedere fietstocht aan de lader gaat. Verder dik tevreden en blij met deze fiets!:-)

Mooie fiets voor scherpe prijs

Goede aanbieding met inruil oude fiets ,was beste koop in regio.

Een afspraak gemaakt met de winkel in Den-Bosch om bij mij thuis te komen om met de fiets die ik wou een proefrit te gaan maken .Vriendelijke meneer die alles goed uitlegde qua verzekering etc vragen die ik had .Zelden meegemaakt dat ik zo goeie service heb gekregen en dat ze aan huis komen.

Mooie en een fijne fiets gekocht

Voor de derde keer een fiets gekocht bij Amslod. Goed geholpen en een flink rondje gefietst, met een stevige helling erin. Geen probleem voor de fiets en mezelf Onderhoud en verzekering ook door Amslod geregeld . Dus weer verzekerd van jaren fiets plezier.

Top uitstekend!!! Rij plezier dagelijks van A naar B locatie gemakkelijk en lekker snel zonder haast

Ik ben aardig verrast door Amslod E-bikes heb tot nu toe geen klachten en zou ook niet graag in de toekomst slechte ervaring willen mee horen

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.