redelijk goed

fijne fiets maar trapondersteuning valt wat tegen.

Tijden gedacht, een elektrische fiets is niets voor mij, in praktijk had ik het veel eerder moeten doen. Je fietst zo uren weg. Bij Amslod goed en netjes geholpen betreffend prijs, uitleg en inruil van oude fietsen.

Probleem fiets.

Wat heb ik een ellende met mijn CARLTON SX-600 fiets is twee maanden oud, er is al twee keer een monteur langs geweest die al verschillende onderdelen heeft vervangen omdat mijn ondersteuning steeds weg viel. Fiets nog steeds niet in orde! opgehaald naar de service afdeling meppel, motor vervangen maar de ondersteuning valt nog steeds weg onder het rijden. Amslod beloofd met een volle accu 150 km te kunnen rijden. Ik weeg 57 kg rijd op eco stand 2 en haal maar 65 kilometer, dus fiets weer naar meppel. Wat zou het een goede service van amslod zijn om een nieuwe fiets te geven.

Beste Map, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er contact is geweest en er een passende oplossing is gevonden. Deze week retourneren uw fiets. Zodat u spoedig weer met plezier kunt fietsen. Mochten wij u op dit moment ergens mee kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Zeeeer ontevreden !

Wil je veel ellende en stress koop dan een Amslod ! Eens een Amslod, nooit meer een Amslod !!! Service ? Nee, dat kennen ze hier niet ! Waarom zie ik alleen de positieve revieuws hier terug ?? Er zijn ook heeel veel ontevreden klanten ! Worden die weggefilterd ?

Beste Ineke, Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan verwacht. Mijn collega van de service desk heeft u een e-mail gestuurd. Wij vernemen graag welk probleem u ervaart met uw e-bike, zodat mijn collega van service desk een passende oplossing kan bieden. En u spoedig weer met plezier kunt fietsen. Onze service desk is te bereiken via 038 202 0808 (keuze 3), mijn collega's helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

kan veel beter

In maart 2021 2 fietsen gekocht bij Experience center Almelo. De ontvangst en uitleg gevolgd door proefrit zijn goed verlopen. Waarna we tot aankoop over zijn gegaan. Ook de aflevering en dergelijke zijn goed verlopen. ALLEEN bij 1 fiets zijn er steeds problemen; april; trapondersteuning werkte ineens niet meer. eind april; Code 30 ....monteur geweest. mei; accu laad maar tot 95% op....monteur geweest half juni; 1e beurt (500km.) dag erna Code 30. gebeld met Amslod en mijn onvrede geuit over deze slecht fiets. Wil deze graag voor een nieuw exemplaar omruilen omdat deze in het geheel niet aan de verwachting voldoet> DAT is dus NIET mogelijk!! vind ik bijzonder slechte zaak daar mijn vrouw de fiets dagelijks nodig heeft om naar het werk te gaan (moet nu dus noodgedwongen met de auto!!!) Aankomende maandag ga ik zelf de fiets naar Meppel brengen om hem te laten repareren en leenfiets op te halen, anders zou het nog een week duren voor hij thuis opgehaald kon worden. Had ik dit bovenstaande geweten had ik waarschijnlijk GEEN fietsen bij Amslod gekocht maar gekozen voor een plaatselijke dealer.

Beste Menno, Vervelend om te lezen dat er problemen zijn met de e-bike van uw vrouw. Van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er afgelopen week al contact is geweest. Zoals afgesproken komt u aanstaande maandag naar ons Expertise Centrum in Meppel. Onze vakmonteur zal de e-bike nalopen en daar waar nodig repareren. Zodat uw vrouw spoedig weer met plezier kan fietsen. Mocht u vragen hebben dan kunt u reageren op de ontvangen e-mail of telefonisch contact opnemen via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Na een bezoek aan experience center Rotterdam heb ik de Amslod Hilston online gekocht. Hierna een adequate en tijdige aflevering op afgesproken tijdstip. Heb inmiddels veel km's gemaakt op een zeer prettige en onderhoudsvriendelijke fiets. De Amslod Hilston is zeer zeker aan te raden voor woon-/werkverkeer en recreatief gebruik!

Snelle service, zeer klantvriendelijk

Heb mijn fiets online besteld, ik werd vrijwel direct terug gebeld en werd mijn order door gesproken. Na 14dgn kon ik fietsen, op mijn super fiets

super service

wat een geweldige service nadat ik met mijn eerste fiets van jullie veel pech heb gehad omdat deze al binnen 1 maand op brutale wijze was gestolen heb ik binnen 1 week weer een nieuwe fiets mogen ontvangen ,en hebben jullie dit probleem op een prima en zeer snelle wijze perfect opgelost , super

Ruim een jaar een Wellington fiets , bevalt goed , alleen maakt de motor vrij veel geluid , vergeleken bij die van mijn man , 2 x nagekeken en gesmeerd , niet geholpen ! Na een bezoek aan de werkplaats in Meppel is de motor vervangen ! Heel tevreden over !!

Binnen een jaar mijn oplader kapot! Mail gestuurd binnen 1 dag antwoord en zelfs al binnen 2 werkdagen mijn nieuwe acculader binnen. Op dit moment ligt de accu aan de oplader dus kan snel weer op de fiets stappen en genieten Groetjes een tevreden Amslod klant!!

Supercalifragilisticexpialidocius

Zoals hierboven beschreven, super, formidabel, geweldig, het einde.... Met weemoed nam ik afscheid van mn witte batavus, die er nog zo mooi uit zag.... was dit wel de juiste keuze.... ik heb eigenlijk geen trapondersteuning nodig..... Maar nu, dolblij met besluit en aankoop.... Echt een heerlijke fiets, makkelijk bedieningspaneel. Amslod heeft bovendien Fijn meedenkend personeel.

Beste Mirjam, Wat heerlijk om dit te lezen! We zijn supercalifragilisticexpialidocius blij met u als klant! Nog heel veel fijne fietskilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anne van Amslod

Na een bezoek in de winkel (Eindhoven) kreeg ik meteen een goed gevoel. Zeer relaxte mensen in vertrouwen twee fietsen mee gekregen en dat gaf al voor een grootdeel de doorslag om voor Amslod te kiezen. Na aanschaf fiets zijn we nu een paar maanden verder en het blijkt een perfecte keuze te zijn. Alleen deze week even contact opnemen belletje is stuk maar ik ben er van overtuigd dat ze dat oplossen Of ik Amslod aanraad zeker weten Top bedrijf.

Fantastische fietsen en prima service

Fijne bediening in winkel en goed advies bij proefrit ,daarna snelle aflevering ,prima service na melding van klein probleempje met instelling van display. Daarna eerste service beurt ,na 500 km, keurig aan huis verzorgd.

Ik heb pas een Amslod Wellington gekocht. Hiervoor had ik een Sparta C5. Maar deze voldoet aan al mijn verwachtingen. Alleen mag er wel een betere bel op ,want zelf als je er naast fiets is deze zeer slecht te horen . Dat vind ik bij fiets niet horen Dus doe daar iets aan.

Wat een fijne fiets! We hebben er al aardig wat kilometers mee gefietst. Lekker in de natuur en de fiets brengt ons overal naartoe. Lekker dagje fietsen van 75km, ergens overnachten en de volgende dag terug. We zijn er heel blij mee, en hopen er nog jaren van te kunnen genieten!

Prima fiets.

Fiets, Hamilton MTX-600, gekocht in Apeldoorn. Prima voorlichting, adviseur heeft alle tijd. Alle fietsen op zijn voorraad en mag je uitproberen. Na een week is de fiets thuis netjes afgeleverd en afgesteld, met ook nu duidelijke uitleg. De fiets bevalt goed, even wennen aan versnelling en ondersteuning, is wat anders dan de elektrische fiets die ik had, maar dan is het ook goed. Fiets is stevig en ligt als een blok op de weg. Leuk detail, remlicht als je remt. Schijfrem met ABS. Al met al zeer tevreden.

Wij zijn een stel 80+tot ongeveer 2 jaar geleden fietste we nog zo,n 100 km op een dag Maar een kunstknie stuurde roet in het eten vandaar onze fantastische Amslod fietsen kunnen we weer !!

Gefietst zonder zadelpijn op mijn Venton fiets van Amslod.

Via Facebook reclame ontvangen van Amslod en de folder van hun aangevraagd. Deze folder was zo uitgebreid en duidelijk dat we uiteindelijk goed snappen hoe een elektrische fiets werkt. Wij kozen voor de Venton, middenmoter, met een groot frame. Bij Amslod hebben de fietsen een grote accu en de middenmoter 80 n-m. Voor deze prijs nergens anders tegengekomen. Thuis afgeleverd en afgesteld.

Vriendelijk en goed geholpen

Goede ervaring bij amslod Assen, goed advies gekregen, proefrit kunnen maken en toen waren we overtuigd van het merk amslod, zodat we besloten hier 2 fietsen te kopen. Binnen 3 weken de fietsen thuis afgeleverd , kleine uitleg gehad en de fietsen op onze maat afgesteld. Kortom een tevreden amslod fietser ook naar de eerste 200km tot alle tevredenheid.

Mijn fiets plezier kan niet meer kapot dank zij Amslod

Waar je in Nederland ook bent Met het rijden van Amslod wordt je pas echt verwend !

Super kwaliteit voor een nette prijs!

Super kwaliteit voor een nette prijs. Een keer service gevraagd, omdat spatbord scheef stond. Dezelfde dag stond de servicebus voor de deur. Goed geholpen!!

Kwaliteits fiets voor een goede prijs

In de winkel werd goed geluisterd naar mijn wensen. Vervolgens heb ik op twee voor mij afgestelde fietsen een proefrit gemaakt en daarna gekozen voor de fiets met de middenmotor. lle communicatie, zowel mondeling als via de e-mail verliep tot tevredenheid. De aflevering van de fiets verliep soepel, al mijn vragen werden beantwoord en de fiets goed afgesteld. Kortom, ik ben een tevreden Amslod ffistser

Goed geregeld maarrrr

Goed geregeld maarrrr, Jammer dat je verplicht ben om naar een zaak van Amslod te gaan voor exacte prijzen. Jammer dat de goedkoopste fietsen met 3 versnellingen NIET leverbaar zijn, het is een soort lokeend. Verder ben ik goed geholpen en de verkoper wist exact waar ik het over had als ik het over de misleiding had. Andere fiets aanbieders werken trouwens precies hetzelfde

Prima fiets, snelle levering en prima service! Alles klopt!

Eerst erg goed van informatie voorzien in het Experience Centre. Aansluitend een proefrit kunnen maken. Na de proefrit een prima aanbod ontvangen mbt de 2020-modellen. De volgende dag (zondag!) telefonisch de deal kunnen sluiten. Vervolgens levering conform afspraak. Ook het wat later vervangen van een versnelling in een duim-versnelling ging goed. Ook een latere check en reparatie van een gewone versnelling verliep vlot (garantie-geval).

Uitstekende service.

Vriendelijke mensen die mij goed hebben geholpen. Als er een probleem is wordt dat gelijk opgelost. Zeer tevreden over mijn E-Bike.