Prachtig product gedragen door goed gemotiveerde organisatie.

Fantastische fietsen, kinderziektes meestal adequaat verholpen door prima gemotiveerd servicepersoneel., die de loyaliteit die bij serviceafhandeling hoort (nog) niet helemaal mogen/kunnen hanteren.

Wij zijn zeer tevreden over de fietsen die we gekocht hebben en daarbij een geweldige service bij klachten of als er iets stuk gaat is het 1 belletje en het wordt opgelost en een zeer goede klantenservice

Mijn ervaring is super goed heerlijk fietsen

Ik fiets nu altijd met wind mee dat is super lekker fietsen

Erg te vrede over de service

Wanneer er iets kapot was aan mijn E Bike dan was er altijd weer snel gerepareerd

Kwaliteitsfiets voor een goede prijs.

Mijn echtgenote en ik hebben beide een Ebike met middenmotor van Amslod gekocht in 2019 en fietsen er tot volle tevredenheid op. We hebben geen storingen of defecten gehad. Het is gebleven bij de banden op spanning houden en accu's opladen. Kortom: tevreden fietsers

Uitstekend, voldoet exact aan onze verwachtingen.

Hele goede informatie over de e-bikes, vriendelijke contacten, afspraken worden goed nagekomen. Aflevering van de fietsen was ook goed, goede uitleg en het belangrijkste, de e-bikes bevallen ons prima!

In Coronatijd binnen een week een nieuwe fiets voor de deur!

Ik wilde voor mijn vrouw haar verjaardag een nieuwe E-bike kopen. Maar waar? Alle winkels in lock-down. Tegen mijn gewoonte in toch maar eens gegoogled. Diverse aanbiedingen mogelijk. Na wat controlewerk gekozen voor meer direkte info bij Amslod. Met 2 dagen de folders in huis. Drie dagen later telefoon van Amslod of de folders waren gearriveerd en of er nog vragen waren. Mijn vragen werden direct en vakkundig beantwoord door een vriendelijke dame. Afspraak gemaakt voor een bezoek aan huis voor een eventuele proefrit. De keuze werd gemaakt, afspraak was dat er binnen een week een nieuwe fiets geleverd kon worden. De volgende dag kwam de factuur. Direct betaald en 3 dagen later is de fiets correct afgeleverd. Een HEEL tevreden nieuwe klant.

Super fijne fietsen

Sinds 2 jaar de fietsen van Amslod en een goede keuze geweest! Service is ook prima.

Fijne fietsen om te fietsen

Bijna 2 jaar hebben we onze Wellington en Aston en maken regelmatig een korte en langere fietstocht met veel plezier. Bij aankoop veel contact problemen maar nu niet meer. We hebben een jaarlijks onderhoud wat super gaat. Vriendelijk personeel en aan huis. De accus houden zich erg goed en >100km uitkomt. We gebruiken meestal de ondersteuning van 1 tot 3 wat ruimschoots voldoende is om gemiddeld zo'n 20 km te fietsen. Kortom, geen klachten en genieten.

Netjes

Goede voorlichting fiets keurig afgeleverd en super tevreden over de fiets

Prima fietsen en goede service

Na aanschaf nog geen moment spijt gehad.Nadat er een remkabel was geknapt na een noodstop werd deze na 1 telfoontje de volgende dag direct gemaakt onder garantie.De fietsen hebben een groot bereik ook met veel ondersteunig.Vrienden van ons hebben een fiets van een concurerend merk en merken dat alles stukken minder is.Zeer tevreden over Amslod.Van aanschaf tot levering tot gebruik.

Amslod zeer te spreken over geweldig service!

Amslod we zijn nog steeds heel blij met de fiets en.....geweldige service!

Super fiets

Op maandag proefrit gedaan op deze fijne fiets. Fedor heeft een duidelijke uitleg gegeven en dezelfde week werd mijn nieuwe fiets nog geleverd. Het is al verschillende dagen mooi weer geweest en ik ben heel blij met deze mooie fiets. De nieuwe serie is veel netter afgewerkt dan de vorige en hij doet zeker niet onder voor bv een Koga.

Topfiets!!

Goede prijs voor een superfiets. Ook na 1 jaar fluit ik iedereen voorbij.

Bij storing in het display, goed opgelost. Nieuwe werd opgestuurd ik heb het zelf gemonteerd.

Amslod ebike hadden we jaren eerder moeten doen

Na heel wat wikken en wegen, onderzoeken en vergelijken zijn we oktober 2019 tot de slotsom gekomen dat de Amslod e-bike precies hetgeen was wat we moesten hebben. Grote accu zodat het opgegeven bereik ook werkelijk gehaald wordt. 7 versnellingen en 10 ondersteuningsstanden. Altijd de juiste combinatie voor een heerlijk dagje toeren. We hebben wel twee kettingsloten goedgekeurd voor een zware motorfiets erbij gekocht want deze fietsen worden niet "uitgeleend" haha Na een tijdje fietsen zeiden we beiden "dit hadden we jaren eerder moeten doen"

Boven verwachting

Van de e-bike was de levering volgens afspraak en de uitleg uitstekend. Al diverse keren een lange tocht gemaakt. Met windkracht 5 a 6 had de e-bike geen problemen.

Fijne fiets

Ik ben zeer tevreden over mijn amslod fiets. We ( mijn man heeft er ook een ) hebben er al vele mooie tochten mee gemaakt. De service is ook goed. Als ik bel voor een onderhoudsbeurt dan wordt er een afspraak gemaakt en komt de monteur aan huis. Goed geregeld.

Mooie perfect werkende fiets

Nu 5000 kilometer gereden met de fiets. Soepele en sterke ondersteuning. Eenvoudig regelbare ondersteuning en versnellingen. Model is Venton LTX. Prachtige matzwarte fiets met rode accenten.

mijn ervaring met als amslod had een verkeerde start.

De aflevering van de fiets ging niet goed, de monteur had nergens tijd voor. De fiets was niet goed afgesteld en zo waren er meer dingen. Na een bezoek aan het service centrum in Meppel, werden alle dingen netjes opgelost. Ik was hier erg tevreden over. Ik ben erg blij met mijn fiets

Fijne fiets

We hebben in 2019 twee Amslod fietsen gekocht in Almelo, sindsdien fietsen we erg veel en hebben er ontzettend veel plezier van, ook de service is wat ons betreft perfect. Wij zijn zeer tevreden over onze Amslod fietsen

Goede voorlichting

De verkoper van de vestiging in Almere was uiters vriendelijk en gaf ons geheel vrijblijvend goede voorlichting. De fietsen na de proefrit meteen gekocht en zijn zeer tevreden met de fietsen.

Wat ben ik blij met deze fantastische fiets

Afgelopen jaar weinig kunnen fietsen ivm de behandeling tegen borstkanker. (Chemo/bestralingen) Wel kleine stukjes kunnen fietsen! Wat was ik blij met mijn ebike! Dit jaar hopelijk dagelijks mijn fiets te gebruiken!

Tot nu toe geweldig ,top

Ben zeer tevreden zoals de mensen bij je thuis komen en je alle tijd geven om verschillende fietsen uit te proberen en de fiets voldoet echt aan mijn verwachtingen

Top service in corona tijd!

Mijn oude elektrische fiets was echt aan vervanging toe. Gelukkig kon er auto naar me toekomen met verschillende fietsen, waar ik uit kon kiezen. Ik dacht dat er een verschrikkelijke lange wachttijd op zou zijn. Maar de verkoper Benjamin verzekerde mijn dat dit echt niet langer dan een week zou zijn. Dat klopte ook. Ik kon mijn nieuwe fiets al binnen drie dagen in huis hebben. Omdat dat mij niet uit kwam is het 5 dagen geworden. Perfect geregeld, ik kan nu weer zonder problemen naar mn werk toe fietsen. Duidelijke uitleg van kundige mensen. Heel blij mee.