Mooie fiets voor een redelijke prijs

Positief , heb op de 1e amslod 7 jaar gefietst . Nagenoeg geen problemen gehad. Daarom voor een nieuwe amslod gegaan.

Behulpzame verkoper en correcte levering

De verkoper stelde twee fietsen ter beschikking voor een proefrit. Na de proefrit kregen we het advies om er eens goed over na te denken en eventueel nog een tweede proefrit te plannen. Na onze aankoop werden de fietsen geleverd en afgesteld door een vriendelijke en behulpzame medewerker die ons ook nog een korte instructie gaf. Hoewel we nog niet veel hebben gefietst bevallen de fietsen tot nu toe prima en probleemloos.

Goed en netjes geholpen

Netjes geholpen proefrit gemaakt duidelijke uitleg hoe en wat niet opgedrongen om dit en dat te afsluitende beslist zelf koop afronden en mee geholpen om de fiets netjes in de bus geholpen

Slechtste keuze van 2024

Nog nooit zo’n slechte service mee gemaakt als het afgelopen half jaar! In februari een fiets gekocht die niet voldeed aan de beschrijving zoals die hoort te zijn. Na vele pogingen (elke reparatie duurde minstens 3 week) om de fietst bij hun te laten repareren haalde het zijn doel niet waar voor het bedacht is, namelijk repareren! Uiteindelijk kon die fiets na 5 maand dan eindelijk naar het centrale fietsen reparatie centrum in Meppel waar die 3 week aan gewerkt kon worden. Helaas was na de reparatie in Meppel het resultaat ronduit teleurstellend, van de 8 punten die we hadden aangegeven waren er zeker nog 3 aanwezig. Ik wil dan ook iedereen goed op het hart drukken om niet naar amslod te gaan voor je fiets.

Beste meneer Bolhuis, Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels contact gehad per mail. Hierin zijn we tot een passende oplossing voor u gekomen. Ik ga er dan ook vanuit dat het zo is opgelost voor u. Met vriendelijke groet, Jeanine

Prima fiets

Een prima fiets die aan de verwachtingen meer dan voldoet. Als de lage instap iets ruimer was geweest dan had de fiets voor mij een 10 gescoord. Ik mis een gedrukte gebruikershandleiding voor klein onderhoud, het verstellen van het stuur, de positie van de handremmen e.d. want dat leest nu eenmaal prettiger.

Werd goed geholpen

Voorlichting en informatie was goed. Hoop dat de nazorg ook naar wens zal zijn.

Wij kopen niet weer een Amslod

Medio 2019 hebben we 2 Amslod fietsen aangeschaft. Levering en uitleg in de winkel prima. In het begin waren de fietsen en de controle ook prima. Het te woord staan bij de servicedesk is vriendelijk, het contact met de fietsenmaker loopt ook op een vriendelijke manier. De service en het maken van de fietsen is echter zeer onder de maat. In deze 5 jaar verschillende mankementen gehad met beide fietsen. Je kunt alleen bij Amslod zelf terecht als er een probleem is met de fiets. Met de damesfiets zeker 3 tot 4 keer problemen gehad met de connector, die deed het dan wel weer, dan niet. Werd dan nagekeken, moest het weer doen. Dan na 2 a 3 maanden weer hetzelfde probleem. Dit kan natuurlijk gewoon pech zijn, maar dit maakte het fietsen van wat langere tochten onzeker. Recentelijk (begin 2024) is van 1 fiets de display kapot gegaan en vervangen, het duurde 4 weken voordat hiervoor een afspraak gemaakt kon worden. Factuur hiervoor pas in juni gekregen, betalingstermijn 4 weken en na 2! weken een herinnering dat we niet betaald hadden. 3 maanden later was er (weer) een probleem in de connector, nu helemaal geen ondersteuning meer. Hierin hebben we 3 maanden moeten wachten voor er een afspraak kon worden gemaakt om het mankement te laten beoordelen. Afspraken zijn 3x verzet, we konden wel terecht in een winkel op 80 km. Blijkt dat de middenmoter vervangen moest worden, een dure reparatie, waarbij dit in mijn beleving zo’n middenmoter dus niet erg lang meegaat bij een gemiddeld gebruik van deze fiets. Al met al bij problemen met de fiets iedere keer gedoe, afspraken die verzet worden, waarbij ik dus voor het laatste mankement 3 maanden zonder ondersteuning heb gefietst. Dit maakt dat we zeer teleurgesteld zijn in de service van Amslod. Wij kiezen niet weer voor een Amslod helaas, maar gaan naar een lokale fietsenverkoper. (We hebben ons hierop georiënteerd in de afgelopen tijd en hierbij is inruil van een Amslod voor deze lokale partijen niet aan de orde……)

Beste mevrouw Geesteren, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt/verwacht. Wij doen ons uiterste best al onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Helaas kan het soms anders lopen dan u graag zou willen. Ik wens u vast heel veel plezier toe op uw eventuele nieuwe fietsen. Met vriendelijke groet, Jeanine

vriendelijk personeel en een goede service

Duidelijke uitleg en snel geregeld. de service aan huis is ook prettig en snel geregeld. prijs kwaliteit is goed.

Mooie fiets

Na een proefrit bij de winkel besloten om deze fiets te kopen . Er was toevallig een leuke korting dus dat was mooi mee genomen . Na een paar weken is de fiets netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. Zondag de eerste toertocht gemaakt . De versnelling werkte niet volgens plan na contact met de klantenservice is het opgelost door een duidelijk filmpje op YouTube . Dus nu op naar vele mooie tochtjes .

Helemaal goed

Vlotte service, alles volgens afspraak

Fantastische ervaring in de winkel en met het fietsen.

Op tweede Pinksterdag naar de Amslod winkel in Heerhugowaard gegaan om te informeren naar een nieuwe elektrische fiets voor ons beiden. Het was enorm druk maar de verkoper, Johan, was erg behulpzaam en nam echt de tijd om na uitleg van onze wensen een goede keuze te maken voor een proefrit op de gekozen fietsen. Ik heb gekozen voor een Amslod Hedon E-LV en voor mijn vrouw een Amslod Milton E-MV. Onze oude fietsen hebben we ingeruild. Na twee weken werden de fietsen netjes afgeleverd met uitleg over de werking en konden we fietsen. Inmiddels zitten de eerste paar honderd kilometer erop en de fietsen bevallen uitstekend. Er was een klein probleempje met de afstelling van de remsensoren maar na contact kreeg ik meteen een link naar een duidelijke video met uitleg hoe ik dit zelf eenvoudig kon aanpassen. Op naar nog meer fietsplezier en vele kilometers.

Zeer slechte ervaring

Ik heb vanaf april 2023 een fiets. In maart 2024 moet de motor al vervangen worden en ben hier nog steeds op wachtende. Iedere keer geeft Amslod aan dat het onderdeel niet verkrijgbaar is en de afspraak dus wordt verzet ( inmiddels al 5x verschoven) Nu is de afspraak weer verzet naar 22 augustus dus dat betekent dat de fiets al 5 maanden niet naar behoren functioneert en ik dus de hele zomer geen fietstochten kan maken. Schandalig! Ik zal hier nooit meer een fiets kopen.

Beste meneer Vliegen, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw fiets. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met een, denk ik, passende oplossing. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Jeanine

Fiets is geweldig, Service is minder

Ik heb in 2022 een fiets gekocht, fiets geweldig en heb daarbij ook 3 jaar onderhoud. Dat gaat prima en de heren en dames aan de telefoon/de klantenservice doen hun best en dat ze niet de volgende dag een monteur op m'n stoep hebben snap ik ook. MAAR. Na 2 jaar is de connector van mijn fiets, naar m'n accu defect, dit had ik zelf ook gemerkt omdat de fiets soms wel en soms geen ondersteuning bood. Dit is vervelend en op 19-06 had ik een service afspraak en dacht ik (3 dagen ervoor begon bovenstaand euvel) dat is vervelend maar ik krijg toch onderhoud en dan kunnen ze dit direct fixen. Echter had helaas de monteur dit onderdeel niet bij zich en zou er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik kreeg een mail, dat de fiets op 31-07(dus vanaf 19-06 ongeveer 1½ maand later) gerepareerd zou worden. We hebben toen contact opgenomen en de uiterst vriendelijke dame aan de telefoon die het ook wel erg lang vond duren en die heeft de afspraak omgezet naar 09-07. 3 weken, nogsteeds best lang maar als dat het beste is wat er gedaan kon worden is het niet anders, netjes ook per mail bevestigd. Op dinsdag 25-06 krijg ik een mailtje van Amslod "Herplanning van uw afspraak". Door vertraging in levering moeten we deze afspraak annuleren en zult u een nieuwe afspraak krijgen. En die kwam ook een minuut later, we zullen uw fiets repareren op 21-08 (ruim 2 maanden na de onderhoudsbeurt). We hebben uiteraard getracht meteen telefonisch contact op te nemen maar we kregen niemand te pakken en hebben het na een tijd maar opgegeven en een mail verstuurd. Uiteindelijk is het zo dat vandaag (05-07) er een leenfiets is geleverd en mijn fiets is opgehaald (voor hoelang geen idee). Alleen was de koerier van Amslod de lader vergeten(vind ik heel vreemd bij een apparaat wat opgeladen moet worden), enige geluk wat ik nu had is dat mijn eigen lader wel paste. Al met al een heel fijne fiets, maar aan de service kan nog wel (leuke woordspeling voor een fietsbedrijf) gesleuteld worden.

onvriendelijke klantenservice

Ik heb een prachtige maar tweedehands amslod met 81 km gekocht. Helaas ben ik een onderdeel van me fiets kwijt. Nadat ik belde om te vragen na dat dit onderdeel werd me rendum zonder uitleg gevraagd na me postcode. waarop een bijdehante jonge dame zei dat deze niet correct was. toch woon ik echt op die postcode. gefrustreerd heb ik haar dit ook mede gedeeld waarop ze aangaf dat me toon niet aardig was? Pardon.....jij vraagt zonder uitleg na me postcode! Hierop heb ik het gesprek beeindigd en hulp via de mail gezocht. Echter gaf deze dame aan dat ze me gesprek had beluisterd en me klacht over het gedrag aan de telefoon NIET in behandeling ging nemen. Volgens mij heb je een ontevreden klant en zul je als organisatie toch een OPLOSSING willen zoeken. Na meerdere keren gemaild te hebben blijft ze melden ik GA NIKS voor je doen! SCHANDALIG! En me missende onderdeel.....TJA ...... Ik moet een formulier invullen. Prima. Ik heb alle gegevens netjes gemaild maar dit is niet op het formulier dus doen we niks voor u. Een service van LIK ME VERSIE!! Ik heb dan ook besloten om me verhaal hier te doen en mensen te waarschuwen voor een onbehoorde service van AMSLOD. ERRUG jammer gezien het een fijne fiets is.

Beste mevrouw Bosch, Bedankt voor uw review. De klacht hebben wij heel serieus genomen. Uw klacht was dat u vond niet netjes te woord te zijn gestaan. Ik heb het gesprek teruggeluisterd, daarin is mijn mening dat mijn collega u weldegelijk netjes te woord heeft gestaan. Ook een 2e collega die het gesprek heeft teruggeluisterd deelt deze mening. De collega die u aan de telefoon had kon u niet vinden in ons systeem omdat u geen klant bent, niet omdat uw postcode niet bestaat. Dat u vind niet netjes te woord te zijn gestaan is vervelend, maar mijn collega heeft in deze geen "schuld". U wilt graag een accudopje opgestuurd krijgen. Dat kan echter zoals meerdere keren aangegeven ben ik dan een ingevuld formulier nodig. Anders kan ik u niet in ons systeem aanmaken. U mag dat uiteraard een service van lik me versie vinden, maar dat is onze werkwijze en ik kan dat dan ook niet anders maken dan het is. Mocht u het accudopje alsnog willen ontvangen dan zie ik graag het ingevulde klantformulier retour. Met vriendelijke groet, Jeanine

Geweldige service.

Hele goede ervaring van bestelproces tot en met de aflevering.

Wat een slecht bedrijf

Het is dat ik echt 1 ster aan moest klikken want ze verdienen er echt geen. Wat een gigantisch slecht bedrijf is dit. Op 1 mei j.l. e-bike gekocht. Snelle levering hoor mevrouw. Niet. Kon afspraak krijgen voor 11 juni !!! Contact opgenomen , met veel pijn en moeite kon levering verzet worden naar 24 - 05 omdat ik 26 naar het buitenland moest. 21-06 stap ik op de fiets, ik wil rechtdoor, stuur slaat om naar links en deed niets meer. Ik lelijk gevallen, arm en been gewond. Kan er absoluut niet mee rijden want stuur is niet verbonden met het frame. Direct contact opgenomen met Amslod, die ik zowaar aan de telefoon kreeg, moest soort van schadeformuliertje invullen en er zou maandag uiterlijk dinsdag contact opgenomen worden. Helemaal niemand. Ben vanaf dinsdagmiddag aan het bellen en mailen, er wordt niet meer opgenomen, emails worden niet beantwoord. Heb telefoonnr. van een verkoop meneer, die nam wel op, zaak uitgelegd en gezegd dat ik 4 juli weer weg moet en dat ik een fiets nodig heb dan, en dat ik eigenlijk heel graag mijn geld terug wil of een andere fiets want deze deugd echt niet. Hij zou gaan regelen. Pas op 27-06 krijg ik een mail dat er op 5 juli een monteur langs komt voor reparatie. Aaarrgghh, dit is aan huis niet te repareren hoor. En ik moet de 4e weg. Ben gaan bellen, mailen naar ieder mail adres, alle tel.nrs. maar wordt niet opgenomen en krijg geen reactie. Volgens mij zijn ze failliet en daar kan ik me van alles bij voorstellen, wat een slecht bedrijf is dit en wat een minachting spreiden zij ten toon tegenover hun klanten. Ik zit met een onbruikbare fiets van 2500 Euro en ze laten je echt barsten, zo erg.

Beste mevrouw Bodde, Bedankt voor uw review. Het is natuurlijk ontzettend vervelend wanneer u problemen ervaart met uw fiets. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. Ik zie dat u inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Komende vrijdag komt onze monteur bij u voor reparatie van de fiets. Ik ga ervanuit dat u daarna weer veel mooie kilometers kunt maken. Met vriendelijke groet, Jeanine

Zeer vriendelijk, goed en correct.

Zeer goede voorlichting over fiets.(Luton E-MV). Inmiddels 250 km gefietst. Fietst heerlijk,met fijne vering en zeer stabiel. Simpel te bedienen. Groet Henk.

Goede aankoop

Het aankoopproces en aflevering, van de hele fijne fiets plus de service achteraf waren prima! Klein mankement werd snel opgelost.

top fiets

Na eerst een Amslod met voorwiel motor, nu een fiets met middenmoter. Fietst heerlijk, na drie weken al 250km heerlijk gereden.

Heel goede verkoper en bezorger

Bij binnenkomst in de amslod winkel ging alles vriendelijk en rustig goede uitleg van begin tot het eind. De bezorging ging ook gemoedelijk .

Heb goede ervaring met een amslod fiets dit is onze tweede fiets. Heb nu een witte fiets, enige tegenvaller is dat als je het extra slot gebruikt wat ook bij jullie vandaan komt het erg zwaar is het slot en de lak van de fiets snel beschadigd raakt. Het worden dan zwarte strepen.

Via mijn neef en zijn vrouw heb ik besloten om een elektrische fiets aan te schaffen zij hebben mij overgehaald om in vianen deze fiets te kopen voelde gelijk goed goed gesprek met de verkoper goed uitleg geen verplichting om een fiets te kopen gewoon relax Raad andere mensen die een fiets Willen kopen DOEN

Prima voor mekaar.

Goede service en prima verkopers

Zeer goede uitleg en behandeling voor en van de klant.

Dik tevreden

Ook na paar 100km nog steeds dik tevreden over nieuwe fiets. Er was bij aflevering een probleem met accuslot (waar niemand wat aan kon doen) maar zeer tevreden over oplossing en communicatie hierover. Kortom een aanrader!

Blankenstein 260

7943PG Meppel

038-202 0808

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.