Geweldige fietsen !

Wij hebben 14 maanden geleden 2 Amslod fietsen aangeschaft goede keuze Wij Waren al geruime tijd opzoek naar elektrische fietsen en genieten nog elke dag van onze keuze We kunnen wel een heel verhaal gaan vertellen over deze geweldige fietsen maar het feit dat we in deze 14 maanden bijna 7000 km probleemloos hebben gefietst zegt genoeg

Heel fijne en wendbare fiets

Fiets in 2021 aangeschaft en nog steeds enorm blij mee. Gaat als de brandweer met z’n krachtige middenmoter fluitend de helling op. Onlangs mijn fiets nog een beurt gegeven via Amslod. Mijn man heeft er een paar maanden geleden ook één aangeschaft.

Prima fiets, goede service

Nu bijna 2 jaar een fiets van Amslod. Rijdt prima, 1 x een computerstoring gehad, snel opgelost.

Ruim voldoende en goede fietsen

Wij maken heerlijke fietstochtjes met deze fietsen.

Geweldige fiets

1 jaar geleden een Amslod gekocht. Hele fijne solide fiets die er ook nog eens mooi uitziet. Onderhoud aan huis door Amslod. Heel blij mee.

Leuk geholpen, fijne fiets!

Toen wij op zoek gingen naar een nieuwe fiets kwamen we ook bij amslod in Heerhugowaard. We werden daar zeer prettig geholpen. Na een proefrit en wat informatie hebben we er thuis nog over nagedacht. Na een paar dagen terug naar de winkel en een mooie fiets gekocht waar ik tot nu toe zeer gelukkig mee ben!

Veel fiets plezier, goede service

Na de proefrit in Eindhoven, snel overtuigd. Snelle levering en fijne afhandeling. Fietsen door de Limburgse heuvels is een feestje dankzij Amslod. Eerste onderhoud op thuislocatie wordt vakkundig uitgevoerd.

Ik heb te weinig gefiets om ervaring te delen ,tot op heden geen klachten.

Prima fietsen

We hebben de fietsen nu 2 jaar. We hebben geen problemen met de fietsen gehad. Rijden prima, geen schokken bij wegrijden of schakelmomenten. De geleverde standaardzadels echter hebben we na een week noodgedwongen vervangen door de zadels van onze oude fietsen, we konden er niets mee. Voor de rest zijn het prima fietsen.

Fijne fiets waar ik voorlopig weer een flinke tijd mee vooruit te kunnen

In november wezen kijken bij Amslod in Meppel voor mijn eerste e-bike. Goed geholpen/geadviseerd, proefritje kunnen maken om de fiets te kunnen proberen. Snelle levering die niet helemaal vlekkeloos verliep wat wel snel en goed werd opgelost. Ik heb ook gekozen voor een volgsysteem (Tracefy), dit zou wel met wat meer informatie duidelijker mogen worden aangegeven. Bij de verkoop is mij niet geheel duidelijk geworden wat de kosten hiervan zijn terwijl dit voor bijvoorbeeld onderhoud/garantie wel duidelijk zijn. Ik heb de fiets nu zo'n 2 maanden in gebruik en dit heeft mijn mobiliteit een flinke boost gegeven! Kleine minpuntjes zijn de fietsbel die ik nog wel wil vervangen (bij de Action ligt dezelfde voor 60 cent ...) en ik vindt 't jammer dat in het donker/schemer bijna niet is af te lezen in welke versnelling je fietst. Over het geheel gezien ben ik zeer tevreden met de fiets.

Geweldige bike

Als je een sportieve en ook stevige fiets wil, met middenmoter,die zowel in de stad als in ruiger gebied alles goed doorstaat is het wel de York. Helderblauwe uitstraling met mooie belijning. Dus wil je een snelle fiets, top service en personeel zeer bekwaam, Bij Armslod fiets kopen is dan zeer raadzaam.

Een geweldige fiets

Wij hebben inmiddels twee fietsen van amslod en zijn zeer te vreden Goede prijs en kwalitijd

De fijnste elektrische fiets die ik ooit heb gehad!

Deze fiets heb ik nu 2 jaar en ik ben er nog steeds heel blij mee. Ik heb meerdere elektrische fietsen gehad maar deze steekt er kop en schouder bovenuit voor wat betreft comfort, accuduur en bedieningsgemak .

fijne fietsen voor een goede prijs

we hebben twee amslod fietsen die ons prima voldoen. nadat mijn man een ongelukje had gehad was het snel geregeld om een afspraak te maken om de fiets te laten herstellen. dit is voor ons allebei de tweede fiets van Amslod.

Geweldig!!

Amslod is echt een aanrader maar daar U fiets te kopen. De aankoop was in een woord perfect, personeel uiterst vriendelijk en goed verstand van de e-bike. Ook de service naderhand is geweldig. Wij zijn ook al voor de tweede keer gebeld of wij nog steeds tevreden zijn, waar maak je dat nog mee. Alleen bij AMSLOD!!

Mooie complete en betrouwbare fiets

We rijden nu op naar op een Amslod en zijn super tevreden. Één keer storing gehad met de motor, maar na het vervangen van een sensor nadien geen problemen meer gehad. Het onderhoud thuis voor de deur is ook perfect. Kortom, als mijn man zijn e-bike gaat vervangen gaat hij op zeker voor Amslod.

Goede service. Snelle reactie. Prima fiets.

Zijn heel goed in hun after care. Ook als je belt word je goed en snel geholpen. Al met al een zeer goede kwaliteit fiets met goede service.

Klachten worden serieus genomen en zo snel als mogelijk opgelost

Ben tevreden over de medewerkers van amslod.

Kwaliteit fietsen voor uitstekende prijs.

Zijn heerlijk rijdende fietsen, en goede klantondersteuning vanuit AMSLOD.

Fijne fiets!

Toen ik 5 jaar geleden ging proef fietsen bij Amslod, was ik gelijk verkocht. Ondanks dat ik op zoek was naar een kleinere frame maat (vanwege mijn geringe lengte) dan de daar kleinste, was het rondje fietsen gelijk een plezier. Ik heb nooit spijt gehad van de aankoop toen. Bijna twee jaar geleden werd ik in corona tijd aangereden door een te hard rijdende auto en werd mijn fiets total loss verklaard. Ik heb toen weer gekozen voor een zelfde fiets en ben er nog steeds blij mee!

Super fiets echt genieten iedere dag weer.

In November 2021 bij Amslot de Cruquis een electrice fiets aangeschaft. Daar werd ik heel goed, vriendelijk geholpen en goed voorgelicht. Na een proefrit gemaakt te hebben de fiets gekocht. Daar heb ik geen moment spijt van gehad. Werd keurig thuis afgeleverd . Ook aan huis de service beurt echt top. Ik rij elke dag als een vorstin op mijn Amslot fiets ben er heel Gelukkig mee

Superieure kwaliteit!

Kwalitatief hoogwaardige e-bike. Top service!

Fietsen zijn goed afgewerkt en fietsen uitstekend.

Amslod heeft alleen een verkooppunt in Assen. Onderhoud gebeurt door derden. Prima geregeld.

Niet goedkoop maar wel erg goede fietsen

2 fietsen gekocht, de Hilton LRX en de Wellington MRX in 2021. Was in mijn ogen geen koopje maar dan heb je ook wel iets. Enorm krachtige middenmotor die gaat als een malle! Geweldige service aan huis!

fietsplezier door goed materiaal en vele versnellingen

deze fiets heb ik gekocht en ben er erg tevreden over. Wind tegen of wind mee, er is altijd een versnelling die bij de weersomstandigheden past. 5 normale en nog 5 extra krachtige ondersteuningsniveaus. Ik heb gekozen voor service aan huis en een keer per jaar kan ik een afspraak maken en komt de mobiele fietsmonteur aan huis. Ideaal!!

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.