Goede fiets maar..

Afgelopen week werd mijn fiets afgeleverd. Wel veel en veel later dan de afgesproken termijn. Maar oké de fiets is er. Wat ik wel eigenaardig vind is dat er geen reservesleutels zijn bijgeleverd. Dit lijkt me zeker voor een fiets die flink aan de prijs is toch wel normaal. Omdat geen reservesleutel nogal een kwetsbaar gevoel geeft moet ik nu 2 toch wel dure reservesleutels ergens gaan bijbestellen.

Geweldige fiets

Eerst een fietstest bij ons thuis, wij hebben verschillende fietsen uitgeprobeerd en bingo bij de Amslod fiets. Ik was gelijk verkocht en wij hebben de Amslod fietsen direct aangeschaft, ik hoefde er niet meer over na te denken. Goede inruilwaarde en heel veel snufjes op de display, calorierenverbruik etc., zelfs een remlicht, dus super veilig. Nu nog afwachten of de service ook goed is als er iets aan gaat mankeren. Heb ook een verzekering afgesloten die je per maand kan betalen, wel zo handig. Ben een hele tevreden klant.

Slechte verkoper in Assen

Kwamen de winkel binnen slechts 1 verkoper die stond 15 min aan de telefoon Daarna slechte uitleg en omdat er maar 2 soorten zijn op het moment geen uitleg over de andere fietsen terwijl we vertelde dat we nog konden wachten tot begin nieuwe jaar Wel een proefrit gemaakt Maar verkoper had er duidelijk geen zin in! Waardoor we nu helemaal zijn afgeknapt op amslod wat natuurlijk jammer is

Beste Carla, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij komen we heel graag bij u op bezoek zodat u alle e-bikes kunt proberen. Mocht u alsnog graag de e-bikes willen testen aan huis, dan ontvangen we graag een e-mail met uw contactgegevens via klantiskoning@amslod.nl en dan zorgen we ervoor dat het nu wel goed gaat! Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Nieuwe fiets wordt niet vervangen

mijn nieuwe assortiment mtx-600 geeft storing, de motor moet vervangen worden. Er komt geen vervangende fiets, derhalve de fiets toch maar meegenomen op vakantie. Na 4 dagen hield de fiets er helemaal mee op. Gelukkig hadden we een fietsverzekering. De monteur geeft aan, dat de fiets niet te repareren is. Amslod gebeld met de vraag of voor deze €3000 kostende fiets vervanging is. NEE DUS. Advies: koop een fiets bij je lokale fietsenmaker!!!

Beste Henk, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de e-bike. Van mijn collega heb ik begrepen dat de motor volgende week binnenkomt. Helaas hebben we in deze tijden soms problemen om op tijd onderdelen te ontvangen van onze leveranciers. We zetten alles op alles om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Dit betekent wel dat u langer heeft moeten wachten, dit vinden we vervelend. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

zeer goed produkt

We hebben in Almelo van de verkoper de heer B.Snoek goed advies gekregen en mede daardoor twee prachtige York MTX E Bikes gekocht. Inmiddels drie weken fietsvakantie gehad, heel veel genoten van de kilometers met ondersteuning zowel Eco en Sportieve. Nogmaals dank voor de goede afhandeling verkoop en thuisbezorgd van de Amslod E-Bikes.

Heel slechte service ! Koop geen Amslod-fiets !

Tijdens onze fietsvakantie in Nederland viel op de eerste dag al mijn display uit. Fiets is nog geen jaar oud en wordt 's winters niet gebruikt! Accu verwisseld, maar daar lag het probleem niet. Ook de ANWB, waar ik verzekerd ben voor service onderweg, kon mij tot 2x toe niet helpen, ondanks contact met service afdeling van Amslod. Volgende dag vroeg gebeld met service afdeling, die direct aangaf dat de display kapot was. Een nieuwe zou besteld worden en deze kon mijn man zelf op de fiets monteren. Dus ik heb een fiets moeten huren! Na één week nog niets ontvangen, weer gebeld en toen gaf men aan dat de display in China besteld moest worden en dat levering nog wel even zou duren. Dus men had geen display op voorraad. Ik moest mijn volgende geplande fietsvakantie annuleren. Heb gevraagd om een vervangende fiets maar dat was geen optie. Na een week weer gebeld, zelfde antwoord dus gevraagd om een monteur aan huis. Deze kwam na 4 dagen maar kon ook niets voor mij betekenen. Wachten was op de nieuwe display. WAT EEN SLECHTE SERVICE. Moet een fiets gaan huren omdat de fietsvakantie niet weer geannuleerd kan worden , maar ook die kosten worden niet vergoed. En zicht op levering display op korte termijn is er ook niet. IK ZOU NIEMAND AANRADEN EEN AMSLOD FIETS TE KOPEN. DE SERVICE IS ONGELOFELIJK SLECHT! KOOP EEN FIETS BIJ EEN FIETSENMAKER IN DE BUURT, DIE GEVEN NAMELIJK WEL SERVICE!

Beste Peek, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega van de servicedesk heb ik vernomen dat er contact is geweest. Volgende week komt een monteur langs om het kleurendisplay te vervangen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Slechte service en slechte communicatie

Mijn electrische fiets is van half juni 2020 kapot. Service formulier ingevuld. En snel een bevestigingsmail ontvangen. Er zou op korte temijn contact worden opgenomen door de sercice afdeling. Tot zo ver prima. Maar daarna niks weer gehoord. Twee weken later maar een s gebeld. Mijn melding was er maar ze konden niet uitkeggen waarom er geen contact was opgenomen. Er werd afgesproken dat ik zo snel mogelijk tegen een gereduceerde prijs een display toegestuurd krijgen. Het was niet nodig dat er een monteur langs zou komen. Mijn handige partner kon deze eenvoudig zelf vervangen. Ik heb weer een week gewacht. Niks ontvangen. Zelf maar weer gebeld want er was door Amslod geen contact opgenomen. Ik kreeg een hele aardige mevrouw aan de telefoon maar ze had slecht nieuws. Er was nog niks naar mij toegestuurd. De displays waren al weken niet op voorraad! Ze kon mij ook niet vertellen wanneer ze wel weer binnen zouden komen. Ik vroeg aan haar “ dit gaat toch geen weken meer duren? “ ze antwoorde met “ ik durf het niet te zeggen”, ik heb geen idee Binnenkort hebben we vakantie en nemen wij de fietsen mee. Als het nog lang duurt wordt dat dus een probleem.

Beste Willeke, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega heb ik begrepen dat het kleurendisplay besteld is. Helaas hebben we in deze tijden soms problemen om op tijd onderdelen te ontvangen van onze leveranciers. We zetten alles op alles om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Mijn eerdte e-bike. Hij fietst heerlijk. Fijn dat er een sterke batterij, goede motor en meerdere versnellingsstanden opzitten.

Teleurstellend

De fiets is prima op wat kleine garantie punten na. De afhandeling van garantie en defecten duurt lang. Doordat er geen winkels zijn wordt de reparatie op locatie gedaan of de fiets wordt opgehaald. Op locatie duurt het een aantal dagen voordat er iemand beschikbaar is. Bij een schade wordt eerste een afspraak gemaakt om op te halen, dit duurt een aantal dagen. Dan wordt de fiets gerepareerd, dit gaat snel. En dan duurt het weer dagen (in ons geval 2 weken) voordat de fiets weer afgeleverd wordt. Als je de service belt kunnen ze niets zeggen over de planning. De communicatie intern loopt slecht. Voor service werd aanbevolen om een mail te sturen. Dit heb ik een aantal maal gedaan maar dan krijg ik geen reactie. Als ik bel vind men de mail maar die is blijven liggen omdat het druk is. Fietsen winkels doen geen service aan deze fiets, Voor mij geen fiets meer op deze wijze. Voortaan koop ik een merk die in de fietsen zaak om de hoek nagekeken kan worden. Zeker als je de fiets dagelijks nodig hebt.

Beste Remco, Vervelend om te horen dat uw schade heeft aan uw e-bike. Mijn collega van de servicedesk geeft aan zijn best te doen en er deze week bij u op terugkomt. Hij belt u deze week. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

GEEN service

Proefrit gaat goed en vlug. Verkoop wordt je ook goed geholpen(tuurlijk) Maar dan als je fiets klachten heeft. Wacht 4 weken op monteur je neemt middag vrij. Heeft hij niet de onderdelen bij zich. Raar wist wat kapot was. Dan moet je weer 2 WEKEN wachten op je volgende afspraak. Te gek voor woorden. Fiets dan dus 6 weken zonder ondersteuning of kan dus niet fietsen want daarvoor kocht ik hem kan niet zonder ondersteuning fietsen. Op de site van hun staat "klant is koning" nou dat niet hoor na aankoop. Slechte service als je hem èènmaal hebt. A. De Weerd

Beste Annelies, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega van de servicedesk geeft aan dat er aanstaande woensdag een monteur bij u langskomt. Vanzelfsprekend proberen wij iedereen zo snel mogelijk te helpen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Slechte onbehoorlijke service

Mijn vrouw heeft 2 jaar geleden een amslod gekocht. De fiets werd bezorgd zonder enige uitleg. Steeds stopt de fiets tijdens een ritje. De ANWB bellen heeft geen zin (komen niet meer voor een AMSLOD fiets omdat het altijd problemen geeft, zei de ANWB monteur). ANWB komt alleen voor lekke band. Paar weken terug is de fiets er weer plotseling mee gestopt. Ondanks telefonische toezeggingen komt er geen monteur. Herhaaldelijke mails sturen heeft geen zin men reageert niet. Kortom ze verkopen alleen en doen niet aan service. Helaas kan je de Amslod ook niet inruilen voor een goed fiets. Omdat het een slecht product is geeft een rijwilehandelaar er slecht 2 of 3 tientjes voor omdat het een niet verkoopbaar product is. Beste mensen koop een e-bike die je wilt mar KOOP NOOIT EEN AMSLOD.

Beste Karsjen, Vervelend om lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega van de servicedesk heeft uw e-mail gelezen zal daar op antwoorden. Hij neemt ook telefonisch contact met u op. Mocht u vragen hebben kunt u mijn collega's van de servicedesk bereiken via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Fijne fiets, totdat er iets mis is

Een hele fijne fiets. Totdat er iets mis was met de accu, toch een essentieel,onderdeel van de fiets. Inmiddels wordt mij al jaren een nieuwe accu beloofd, maar dezelfde accu is volgens Amslod niet leverbaar op dit moment en in alle voorgaande maanden en ze weten niet wanneer wel.

waardeloze service

( mei 2 dure fietsen geleverd en nu 2 juli 1 fiets de helft van de tijd niet te gebruiken andere fiets blijft problemen houden. Service a moeilijk te bereiken per telefoon en zo ja dan geen afdoende oplossing. Op mails komt bijna geen reactie of pas naar meerdere dagen maar nooit een goede oplossing. Misschien hebben wij pech maar verkoop is binnen 2 dagen geregeld. Oplossing van problemen wil men blijkbaar niet doen. Mijn advies bezint eer ge begint. Jean Habets

Beste Jean, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega van servicedesk geeft aan u gisteravond telefonisch gesproken te hebben. De e-bike wordt opgehaald ter reparatie. Zodat u spoedig weer zorgeloos kunt fietsen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Fiets afgeleverd

Mijn fiets is afgelopen maandag 29-06-2020 afgeleverd niet zo'n goede ervaring er zou van alles worden afgesteld bijv zadelpen, voorvork, uitleg display niets van dat allemaal ,

Beste Jan, Vervelend om te horen dat de aflevering van uw e-bike anders is verlopen dan gehoopt. Dit is niet de bedoeling. Van mijn collega heb ik begrepen dat er afgelopen vrijdag direct een e-bike adviseur bij u langs is geweest om de e-bike af te stellen. Wij wensen u heel veel fietsplezier en veilige kilometers. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Met de klantenservice is zeer slecht

In een test van de ANWB (2019) over Amslod fietsen wordt in een reactie van Amslod op deze test gemeld dat Amslod twee extra software versies beschikbaar heeft voor een sterkere elektrische ondersteuning. Bij navraag in 2019 krijg ik te horen dat deze volgend jaar (2020) op de markt komen. Op mijn mail van 25 juni komt geen antwoord van Amslod. In het telefoongesprek dat ik zojuist heb gevoerd wordt mij slechts gemeld dat ' ze er mee bezig zijn, maar niet kunnen zeggen wanneer het op de markt komt'. Verdere uitleg blijft uit Op de eerste plaats als ik antwoord krijg op een schriftelijke mail. Op de tweede plaats wil ik een inhoudelijke antwoord waar ik iets mee kan: waarom het zo lang duurt, wanneer het er wel is, dat ik bericht krijg wanneer het er wel is enz. Ik heb nu het idee dat er helemaal niet aan gewerkt wordt

Beste Gertrude, Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt. Onze e-bike adviseurs kunnen u het beste adviseren over onze elektrische fietsen. Over de verschillende uitvoeringen en de prijsverschillen daartussen. Voor meer informatie over onze e-bikes, de kortingen en de uitvoeringen verwijs ik u graag naar onze e-bike adviseurs. U kunt ze bereiken via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Slechte aflevering

Fiets is gedumpt op de oprit pedalen werden erop gezet . Geen uitleg niets want chauffeur had haast...Lege banden fiets niet afgesteld. En het blijft angstvallig stil van klanten service al 2 weken

Beste C. Venema, Vervelend om te lezen dat de aflevering niet is verlopen zoals gehoopt. Mijn collega van de servicedesk krijgt u telefonisch niet te pakken. Hij heeft u een e-mail gestuurd. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Niet al te gegoed ivm display

Sinds mei 2019 heb ik een Amslod Preston, het display is met vochtig weer niet te lezen, ben al vanaf maart bezig we zouden een nieuw display toe gestuurd krijgen nu zitten we al in juli en hebben nog steeds niets ontvangen ik kan begrijpen ivm corona dat het allemaal wat langer duurt maar dit is wel heel erg lang. Al diverse mailtjes naar Amslod gedaan en elke keer het zelfde verhaaltje nog even geduld.

Beste Marian, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Helaas is het kleurendisplay op dit moment niet op voorraad. Mijn collega's van de servicedesk zijn in contact met onze leveranciers. Helaas duurt dit langer dan gehoopt. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Slecht

Ik geef niet eens een ster. Wat een slecht bedrijf. Inmiddels hebben zij al 3 x de verbinding verbroken daar het te druk is. Dit terwijl zij mij vandaag tussen 14:30 en 15:00 zouden bellen. ( na zelf al 1.5 week met ze aan het bellen te zijn voor een olossing voor mijn drama fiets. Mijn fiets van 8.5 maand oud is inmiddels al aan zijn 4e motor toe. ( als je de nieuwe motor bij levering meeteld. Ik heb alleen maar pech met deze fiets en ze weigeren mij een nieuwe fiets te geven die te vertrouwen is. Nu bijna 2 weken geleden dat mijn fiets weer stuk is gegaan na een kleine 120 km fietsen en ze zijn nog steeds niet langs geweest om de fiets op te halen en een leen fiets te brengen. Ben zo klaar mee met dit bedrijf. Maar ja het is geen pakje boter wat je betaald voor de fies, 2890€! Dus Amslod kom jullie slogan eens een keer na dat de klant koning is en geef mij gewoon een fiets waar ik met vertrouwen op kan zitten zonder bang te zijn dat hij weer stil valt !!

Beste Suzanne, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega van de servicedesk heb ik begrepen dat er morgen een monteur bij u langskomt. Over de exacte tijd wordt u nog gebeld. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Waardeloos

Amslod fietsen. Wat een klote bedrijf is dat. Sinds april is de accu van mijn vrouw der fiets overleden. Nu na 3 maanden nog steeds geen accu. Na een gesprek van een medewerker van Amslod die mij te kennen gaf,dat het nog zeker 2 maanden kan gaan duren dat ze een nieuwe accu kunnen leveren. Op 2 juni werd ons beloofd dat de accu onderweg was en dat het binnen een week geregeld zou zijn. Een leenfiets of een ruil accu is geen optie bij dit bedrijf. Ik ben haast geneigd om zelf langs te gaan , maar dat lijkt niet zo'n goed idee volgens mijn vrouw. Dus beste mensen, weet waar je je fiets koopt.

Beste R, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de accu. Van mijn collega van de servicedesk heb ik begrepen dat er contact is geweest. Helaas is de accu niet op voorraad. We zetten alles op alles om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Dit betekent wel dat u langer heeft moeten wachten, dit vinden we vervelend. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Fiets prima, reparaties duren erg lang

fiets bevalt goed. Maar nu een paar keer gehad dat er wat mee was. Als eerste wordt je verwezen naar allerlei soorten filmpjes om het zelf op te lossen. Als dat niet lukt, mag je een reparatieverzoek indienen. Maar dan duurt het een aantal dagen voordat je iets hoort en nog langer voordat de monteur langs komt. Ik heb nu een verzoek liggen en krijg net te horen dat het 3 weken duurt voordat mijn fiets gerepareerd wordt. Ik koop dus de volgende keer gewoon weer bij de fietsenwinkel hier op het dorp mijn fiets. Kan daar altijd meteen terecht, krijg een leenfiets en dan wordt het snel opgelost. Dat is echt voor mij een reden om nooit meer voor Amslod te kiezen.

Beste Marijke, Vervelend om te lezen dat u langer moet wachten dan gehoopt. Mijn collega van de servicedesk doet zijn uiterste best om u eerder in te plannen. Helaas kan het zijn dat het door de drukte iets langer duurt voordat er een afspraak wordt ingepland. Vanzelfsprekend doen wij ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Bij fietspech geen hulp

mijn vrij nieuwe fiets valt steeds uit en geeft een code aan. Twee maanden geleden zou een kabel worden vervangen. Ging niet door. Twee weken geleden kreeg ik te horen, dat er niet een kabel maar de motor vervangen moest worden. Dit is kort voor onze vakantie. Zonet gebeld met de vraag wat het alternatief is. Die is er NIET. Nu een fietsvakantie zonder fiets. Volgende keer naar de lokale fietshandelaar, die heeft tenminste een leenfiets. :-(

Beste Henk, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega's van de servicedesk geven aan dat de motor op dit moment niet op voorraad is. Binnen twee weken is de verwachting dat de motor er weer zal zijn. Uiteraard wordt u dan spoedig geholpen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Zeer slechte service.

Verkopen willen ze wel, in het verleden twee elektrische fietsen met voorwielmoter van Amslod gehad, bevielen wel goed maar als je service moest hebben was het bedroevend, monteur had niet veel tijd en maakte de opmerkingen dat we nogal buietn de route lagen en maakte zich er met een Jantje van Leien vanaf met het vervolg dat later een colega de boel weer moest komen nakijken. Vorig jaar op een aanbieding ingegaan met middenmotor, dit bevalt redelijk maar zoveel ondersteuning als ze zeggen ervaren wij niet. Af en toe al de melding 08 (Hall sensor motor) op het display, op zaterdag 20 juni was het helemaal afgelopen, niets meer. Meteen gemeld maar tot op heden, dinsdag 30 juni, alleen als reactie dat ze het inplannen, verder niets. Kan dus al bijna anderhalve week geen gebruik maken van de fiets. Zal Amslod dan ook niet aanbevelen.

Beste D.H. Doetinchem, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik begrepen dat u in de planning staat voor het langskomen van een monteur. Vanmiddag ontvangt u een e-mail voor een afspraak met de monteur. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Goed en eerlijk advies

Goed advies, kwaliteit en prijsverhouding klopt. Alleen advies niet helemaal correct partner heeft middenmotor advies Amslod was Voorwiel motor dit is bijna niet te combineren!

Beste Robert, Helaas kunnen wij u niet vinden op basis van uw naam in onze klantsystemen. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via klantiskoning@amslod.nl. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Mooie fiets

Slechte service. Telefonisch slecht bereikbaar na meer dan een uur wachten en te horen krijgen “het is erg druk” maar de verbinding verbroken. Accu na een rit van 50 km al gezakt naar 35 %.

Beste Hans, Helaas kunnen wij u op basis van uw naam niet vinden in onze klantsystemen. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via klantiskoning@amslod.nl. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Slechte nazorg

Ik wacht nu al ruim 3 maand op een nieuw display, de huidige kwam onder het glas condens, elektronica en vocht is geen beste combinatie. Heb reeds 2 maal gevraagd wanneer deze geleverd kon worden, reactie was 2 keer na een maand, wilde hem zelf ook nog wel vervangen maar daar zie ik na 3 maanden vanaf, ze komen hem nu maar zelf vervangen. Ook de capiciteit van de accu is na 1800 km en nog geen jaar gebruik met ruim 35% verminderd, lijkt me wel heel erg snel, verder fijne fiets maar service is ver onder de maat. Vraag mij af als de fiets echt niet meer kon rijden of er dan ook 3 maanden gewacht moest worden?? Wilde nog een fiets voor mijn partner aanschaffen maar dat zal door deze ervaring zeker geen Amslod worden.

Beste Peter, Vervelend om te lezen dat uw problemen ervaart met uw e-bike. Helaas is het kleurendisplay op dit moment niet op voorraad. Hierdoor moet u langer dan wachten gehoopt. Zodra het kleurendisplay binnen is sturen mijn collega's van de servicedesk deze naar u toe. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod