Mooie fietsen, maar als er service benodigd is...

Op 27 mei is de oplaadkabel uit de accu geschoten, zijn de accu en kabel verschroeid en werken beide niet meer. Gelukkig is er verder niets ergs gebeurd, want de fiets stond in de schuur. Dit meteen ter garantie met foto’s aangemeld, maar kreeg de reactie dat dit niet onder de garantie valt. Onzin natuurlijk en na een bezwaar mocht ik de accu en lader opsturen ter controle, waarbij ze zouden controleren of ik de spullen niet had laten vallen of gebogen had. Waar zien ze me voor aan, maar oké. Terwijl ik de accu loshaal, zie ik enigszins tot mijn schrik dat de contactpunten van de accu en fiets gecorrodeerd zijn. Dezelfde dag op 1 juni melding hiervan gedaan met foto’s dat er wel meer aan de hand is en wellicht beide zaken met elkaar te maken hebben. Dit werd in zoverre serieus genomen dat de fiets moet worden opgehaald, naar Amslods zeggen binnen 2 à 3 weken. Inmiddels zijn we 4 weken verder en ondanks een herinnering van mijn kant hebben ze met een beroep op de drukte nog geen tijd gehad om de fiets op te halen. Mocht dat ooit nog gebeuren, dan volgt er natuurlijk controle- en reparatietijd en ben ik straks twee maanden m’n fiets kwijt met dit mooie weer. Gelijk meld ik ook een ervaring van vorig jaar. Op 26 juli vroeg ik een onderhoudsbeurt aan en wegens de welbekende drukte bij Amslod werd dat 7 september. Op zich geen enkel probleem, want het was een beurt uit voorzorg. Na de onderhoudsbeurt reed ik enkele honderden meters en deden de trappers opeens geen overbrenging meer. Ik baalde hiervan enorm, want de fiets deed het voor de beurt prima en notabene na onderhoud kapt ie ermee. Dit hebt ik dus meteen op 7 september gemeld en precies drie weken later zou een monteur komen. Hierover een klacht ingediend, want een dergelijke wachttijd is niet normaal. Nul effect natuurlijk. De monteur moest lachen toen ik vertelde wat het euvel was, herkende veelzeggend genoeg meteen het probleem en en heeft hem toen gerepareerd. Verder alles prima tot bovenstaande gebeurde...

Beste Gert, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike en langer moet wachten dan gehoopt. Van mijn collega's van de service desk heb ik begrepen dat er contact is geweest. Wij komen de e-bike bij u aan huis ophalen. Helaas is het op dit moment vanwege drukte niet mogelijk om eerder bij u aan huis te komen. Onze excuses. Bij het ophalen van uw e-bike zullen wij ook een leenfiets voor u meenemen, zodat u gebruik kunt blijven maken van een e-bike. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Mocht u op dit moment vragen hebben dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

hij doet het prima

geen klachten

Goede stabiele comfortabele fiets.

De fiets is stabiel en de zitpositie is goed op maat af te stellen. Het fietsen gaat fijn en het instellen van de ondersteuning is makkelijk tijdens het rijden. Dik tevreden en in korte tijd al heel wat km’s gereden.

Zeer tevreden over onze twee nieuwe amslodfietsen

Na ons goed georiënteerd te hebben over de diverse e bikes merken kwamen we uiteindelijk uit bij amslod. Gekozen voor de store in Vianen en hebben daar een prettig en goed gesprek gehad met de heer Ribourdouille. Na een proefrit om te bepalen of het een voorwiel of een middenmoter moest worden hebben wij gekozen voor een voorwiel motor . Binnen een week bericht van Amslod dat de fietsen geleverd zouden worden. De levering is ook zeer goed en prettig verlopen. Al met al zijn we zeer tevreden en hebben onze eerste kilometers erop zitten.wij kijken uit naar nog vele tochten. L

Zoals in folder, goed nederlands fabrikaat, fijne service, mooi frame, fietst heerlijk.

Mijn man had reeds goed huiswerk gedaan, dus wist al heel veel over de fiets. De man in de winkel op Rotterdam zuid, was zo bedreven in zijn vak. Wist alles haarfijn te vertellen. Hij had er goed verstand van. Met de proefrit maken, deed hij niet moeilijk en gaf mijn man ook 'n fiets mee, wel zo gezellig om even met zijn tweeën te proberen. We gingen de Erasmusbrug op en via de Willemsbrug weer te terug. De extra 5 standen namen ons gezwind mee de brug over. Heerlijke fiets. Levering was ook fantastisch snel. Binnen één week. Geweldig.

Fijne fiets maar zeer matige service

Ik wilde mijn zadel beter stellen maar kreeg het niet vast. Het blijft maar draaien. Daarom een monteur gevraagd. Twee weken wachttijd, ik kreeg bericht dat ze tussen 9:09 en 11:09 zouden komen, maar er kwam niemand en er werd ook niet gebeld. Ik blijf daarvoor thuis en verzet afspraken! Toen de monteur kwam was ik weg… Nieuwe afspraak gemaakt, maar weer twee weken wachttijd! Hier word ik echt niet goed van…

Beste Fleur, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike en de afspraak vandaag niet heeft kunnen plaatsvinden. Van mijn collega van de service desk heb ik begrepen dat onze monteur in de file stond. Onze excuses. Daarnaast heb ik begrepen dat er een passende oplossing is gevonden en er een nieuwe afspraak is gepland om bij u aan huis te komen, zodat u spoedig weer fijne kilometers kunt maken. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Mocht u op dit moment vragen hebben dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Helder en duidelijk

Vriendelijke en duidelijk uitleg gegeven

In april heb ik de Carlton SRX in Leek gekocht. Tijdens het maken van een proefrit ondanks dat er maar 1 verkoper aanwezig was deskundig advies en tips gekregen. De bezorging was erg vlug. Ook tijdens het afleveren informatie gekregen en werden alle opties van de fiets doorgenomen. Bovendien is de fiets goed afgesteld zodat ik meteen kon fietsen. Kortom een top ervaring. Helaas heb ik door tijdelijke lichamelijke klachten nog niet veel gebruik kunnen maken van mijn prachtige fiets maar dat hoop ik binnenkort in te halen.

Fijne fiets en Goede service

Vanaf het moment dat we de winkel binnen kwamen zijn we goed geadviseerd. Fiets werd snel geleverd en vakkundig uitgelegd. Gebruik de fiets dagelijks, wat een verschil met mijn vorige ebike.

Zeer deskundig

Werd prima geholpen inde winkel en duidelijke uitleg over de verschillende soorten fietsen

De nieuwe e-bike voldoet volledig aan de verwachtingen.

Het gebruik van de e-bike is zoals verwacht. Het schakelen gaat prima en ook de accu voldoet aan de verwachten prestaties qua te verrijden afstanden.

Aan huis geleverd binnen een paar werkdagen, top geregeld

Na uitleg gehad te hebben wat de verschillen tussen de verschillende modellen fietsen en motoren zijn en wat proefritjes gemaakt te hebben op verschillende fietsen een keuze gemaakt en de fiets besteld. Al snel kreeg ik de bevestiging per email binnen. een dag later kwam de rekening binnen nadat ik deze had betaald kwam al snel het bericht wanneer de fiets geleverd ging worden. Deze werd een paar dagen later op de stoep afgemonteerd afgeleverd. 15 min. voor aanvang belde de chauffeur dat hij er bijna was. allemaal keurig geregeld. nu 2 maanden en 700 km verder nog steeds heel erg blij met de fiets.

Prima service en vriendelijke mensen

Prima service en een snelle levering van de fiets Keurig op de afgesproken tijd aan huis geleverd en af gemonteerd Inclusief de nodige uitleg, en het afvoeren van de verpakking is ook keurig geregeld Ben erg blij met de fiets Ik persoonlijk zou meer accessoires in de winkel willen zien IPV op de website iets uitzoeken

Ben in de winkel naar binnen gegaan,werd goed geholpen mocht met 2 fietsen rijden voor het verschil,heb gelijk een fiets besteld deze kwam op donderdag mooie levering de chauffeur/monteur kwam zeer bekwam over ,ben zeer tevreden ,kom maandag op de vereniging en mijn collega heb er ook 1 gekocht een blauwe hartstikke leuk toch een dikke 9 voor jullie hartstikke bedankt mvg 't moonen

Tevreden Amslod Fietser

Ben tot op heden zeer tevreden over de aankoop van mijn nieuwe fiets, de (Newton LTX-600) in het mat zwart met alles erop en eraan. Goed geholpen bij zowel de aankoop in Eindhoven als de aflevering. Gebruik het vooral voor de dagelijkse woon/werk afstand 32km, mits het niet regent. En sinds kort lekker in het weekend een zelf uitgestippelde route fietsen naar bezienswaardigheden. Kan wel zeggen dat ik er een nieuwe hobby bij heb. Fiets is reeds toe aan zijn eerste onderhoudsbeurt, wel fijn dat dit gewoon aan huis gedaan wordt. Moet alleen nog even ingepland worden, dus hierover kan ik nog niets zeggen.

Geweldige fiets voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

De eerste indruk in het experience center was al prima. De verkoper was een hele fijne man die mij geweldig heeft geholpen en geadviseerd. Het afleveren van de fiets was ook heel snel en vakkundig. Het fietsen op deze fiets is gewoonweg heerlijk en ontspannen te noemen. Kortom de Rolls Royce onder de fietsen voor mij.

Goede ervaring in de winkel. Alles was bespreekbaar. Ook bij afleveren prima. Hulp met het overzetten van mijn "oude" fietszadel op de nieuwe fiets.

Wat is fietsen toch fijn maar ze moeten wel van amslod zijn

Dit jaar besloten toch electrische fietsen te kopen. Wij gingen naar amslod leek we werden vriendelijk geholpen en had alle tijd voor ons. Dus we waren snel verkocht en kochten 2 nieuwe fietsen. We wonen op een eiland dus daar werd niet bezorgd. Maar geen enkel probleem ze werden in lauwersoog bezorgd en daar ook weer goede uitleg wat een service. We hebben 255 km gefietst en zijn super tevreden. We raden familie en vrienden aan om bij amslod te kopen . Goede service, erg vriendelijk, bezorgen zonder problemen. Dus een nieuwe fiets nemen amslod nemen

Prima geholpen

Aardige mijnheer die me goed heeft geholpen en zeker ook voor de maat van de fiets

Comfortabele e-bike ; snel geleverd

Ik ben blij met mijn e-bike. Vlotte levering.

Heel goede service en snelle levering

Ik heb online mijn fiets besteld met een kleinere accu.. 2 dagen later werd ik gebeld dat ik voor een klein prijsje een andere accu kon krijgen. Dit natuurlijk gedaan.. fijne fiets en ik heb er al veel fiets plezier aan gehad.

Vakkundig advies, ruime keus.

Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Ruime keuze, en de optie van een testrit geeft een goede beeld van de fiets. Afgemonteerd geleverd binne twee weken inclusief de door mij gewenste aanpassing van het frame m.b.t. de hoogte van het zadel. Wil je goed geïnformeerd worden voor een juiste aanschaf zijn locatie Rijswijk en locatie Rotterdam filialen waar ik goede ervaringen mee heb.

Prima ervaring

Heel klantvriendelijk geholpen en goed advies gekregen in Assen. Snel en keurig op afgesproken tijd geleverd en konden nog evt. vragen stellen en kregen goed advies.

Ongeveer 2 maanden mijn fiets in bezit

Tot vandaag heb ik geen klachten over de service en de fiets. netjes gebeld of ik tevreden was. Fiets is op tijd geleverd en netjes uitleg gekregen op mijn vragen. Bij de 500 km ga ik Amslod weer bellen voor mijn eerste service beurd. Hoop dat de service zo blijft. Met vriendelijke groet, Antonio

Alles klopt

De voorlichting en aflevering liep geheel volgens plan. Één advies, na twee maanden gebruik, geef de kopers een keuze tussen het huidige harde zadel of een zacht zadel

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.