zeer teleurgesteld

na in het begin heel tevreden te zijn geweest over amslod ,ben ik nu erg teleurgesteld onze fiets is nu 3,5 maand oud en er breekt een spaak uit ,nadat ik een reparatie verzoek had ingediend en 2 onbeantwoorde mails had gestuurd, werd mij medegedeeld dat dit niet onder de garantie valt , dit is slijtage , bij de plaatselijke fietsemaker kreeg ik gratis een nieuw nippeltje wat het hele euvel is, bij hem zou dit onder de service vallen , ik vraag mij af wat mij de komende garantie periode nog staat te wachten, ik hoop dat ik niet voor nog meer verrassingen komt te staan , en dat ik iets positiever kan worden over amslod.

Mijn man en ik zijn heel te vreden wij hebben hiervoor ook deze fietsen gehad maar met voorwiel aan drijving zijn nu overgestapt met middenmoter meer als geweldig heel blij mee is een genot om te fietsen raad het bij veel mensen aan gr Truus Rooijakkers

prima fiets

ter vervanging van onze oude electrisch fietsen een prima keuze.

Fijne medewerkers, toffe fiets met een fantastische motor!!

Vooraf informatie bekeken via internet en brochure. Proefrit gemaakt in Den Bosch en meteen weer enthousiast over de Bafang middenmotor die we op onze oude fietsen ook al hadden. Snelle afwikkeling van de koop van 2 fietsen, iets té snel waardoor het niet helemaal duidelijk was hoe de korting en de inruil verrekend werd. Fietsen werden netjes afgeleverd door een gemotiveerde medewerker. Helaas was de voorraad aan gereedschappen niet goed aangevuld en kostte het hem wat meer tijd en moeite om alles goed af te stellen. Ondertussen al 500 km gereden en heel tevreden. Klein minpuntje is dat de bevestigingsschroeven van de standaard regelmatig aangedraaid moeten worden omdat ze los trillen.

Fietst perfect !!!

Behulpzame verkoper die alles duidelijk heeft uitgelegd. Na een proefrit (ook bij de concurrent) was het voor ons duidelijk. Een Amslod rijd zeer comfortabel en bediening is erg makkelijk. Daarnaast is de automatische verlichting ook ideaal. Kortom...wij vinden het hele mooie en goede fietsen.

Prima fietsen

Het frame van de Amslod fietsen zijn mooi afgewerkt, er is geen lasnaad te zien. Motor is geruisloos. Remt perfect met de schijfremmen voor en achter. Mooie deal met inruilen. Kortom een perfecte fiets.

Service nadat de fiets is afgeleverd is ondermaats

Fiets is afgeleverd met een kapot voorlicht. Nadat ik dit heb aangegeven ben ik al 3 weken lang bezig om m gemaakt te krijgen. Zoals het er nu naar uitziet gaat het nog 2 weken duren. Echt schandalig.

Beste Christy, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike en langer moet wachten dan gehoopt. Helaas wegens ziekte van onze monteur is de afspraak om bij u aan huis te komen verplaatst. Excuses voor het ongemak. Wellicht is het voor u een mogelijkheid om in één van onze werkplaatsen langs te komen. Onze werkplaatsen zitten in Almelo, Apeldoorn, Cruquius, Nijmegen, Papendrecht, Roermond en Meppel. Hier is dagelijks ruimte om een afspraak in te plannen. Mocht u dit willen, dan ontvangen wij graag een datum en dagdeel naar wens. U kunt reageren via de ontvangen e-mail of telefonisch contact via 038 20 20 808 (optie 3). Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Mooie fietsen en snelle goede aflevering

Na een plezierig gesprek in winkel en een proefrit besloten om 2 fietsen te kopen. Aflevering binnen 2 weken zoals beloofd. De fietsen zijn netjes afgeleverd met de basisafstellingen door vriendelijke man. Enige dagen later toch nog even contact gehad over afstelling en dit euvel is gelijk verholpen. De fietsen rijden fantastisch.

goed in de winkel maar telefonisch slecht

Perfect geholpen in de winkel Rotterdam. Telefonisch wordt er door Amslod niet terug gebeld. Dit wordt wel op het bandje gezegd

Beste Ed, Bedankt voor uw reactie en feedback. We zetten uw feedback door naar de desbetreffende afdeling(en) ter evaluatie. Zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Mochten we u op dit moment ergens mee kunnen helpen, dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Amslod is een geweldige fiets

Sinds een maand heb ik de Amslod Luton in mijn bezit en ik ben er heel erg blij mee, hij fietst een stuk beter dan mijn vorige elektrische fiets en hij heeft ook veel meer trap ondersteuningen wat vooral in het Limburgse heuvelland heel aangenaam is. In het experience centrum van Roermond werd ik ook heel goed geholpen, alles werd heel goed uitgelegd over de fiets en ik kon ook meteen een proefritje maken. De service van Amslod is ook heel goed, ze hebben het zelfs zo kunnen regelen, dat de fiets op mijn vakantieadres in Drenthe bezorgd kon worden, alles werd keurig netjes voor mij afgesteld en de fiets werd ook hier nog eens helemaal uitgelegd, de bezorger had alle tijd om mijn vragen te beantwoorden, echt super.

Een fantastische fiets

We hebben sinds 5 jaar elk een Amslod fiets met voor motor, de accu,s van deze fietsen gaan na 5 jaar nog steeds 80 km mee. Onlangs hebben we toch besloten vanwege een mooi actie van Amslod om 2 nieuwe fietsen met middenmoter te kopen. Wat een verschil in beide fietsen, de midden motor fiets rijdt echt anders dan een voor motor fiets. Bij de oude fietsen hoefde je alleen de trapper maar te bewegen, bij deze fietsen moet je toch een kleine inspanning leveren. Waar wij ook zo blij mee zijn dat je de telefoon kunt opladen via het kleurenscherm. Wij zijn er in elk geval heel blij mee. Oja en de oude fietsen doen wij ook nog lang niet weg (staan op de camping)

Prima service en mooie fietsen

Na het kopen van 2 fietsen was bij aflevering 1 fiets kapot. Deze is gelijk meegenomen en 2 weken later konden we eindelijk fietsen. Helaas was de afstelling niet goed van mijn fiets maar na het zien van een dimple gestuurd door de klantenservice kon ik hem heel gemakkelijk zelf instellen. We hebben ze nu een maand of 3 en het is een werkelijk genot om mee te fietsen.

Beste Eric, Bedankt voor uw reactie en feedback. We zetten uw feedback door naar de desbetreffende afdeling(en) ter evaluatie. Zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Wij wensen u veel fijne en veilige kilometers toe. Mochten we u op dit moment ergens mee kunnen helpen, dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Fiets is goed

Hallo Maar de actieradius met de hedon fiets valt iets Tegen. Met een volle accu en constant in de stand eco5 gereden ongeveer 80 km

Beste Henk, Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt. Verschillende factoren zijn van invloed op het behalen van de maximale actieradius. Zo heeft onder andere het weer, uw gewicht en het wegdek hier invloed op. Mochten wij u op dit moment ergens mee kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Erg positief

Een mooie fiets gekocht voor een mooie prijs. In de showroom Almelo een goed gesprek gehad waarbij alle voor- en nadelen besproken zijn. Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Ook bij het afleveren was er alle tijd om de zaken goed te regelen

Mooie manier om een fiets te kopen.

Thuis zelf een fiets model proberen als als het top is bestel je hem. Voor mij een bijzondere ervaring diverse modellen te testen.

Tevreden bij procedure aankoop nieuwe I-bike

Vriendelijk benaderd en vlotte afhandeling

Eton een tobmodel

heb 3 maanden terug een eton gekocht. Een topmodel maar is een tobmodel. Speling balhoofd en slecht afgestelde versnelling is keurig gerepareerd door monteur. Linker trapper viel regelmatig eraf dus zelf gerepareerd. Achterlicht/remlicht werkt niet en kon de monteur niet repareren. Zou een vervangende fiets krijgen maar al weken niets gehoord. Ondersteuning werkt niet altijd even goed, onder de 20% batterij ondersteuning werkt beduidend minder. Advies: koop geen eton

Beste Jan, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de service desk heb ik vernomen dat het verzoek voor het ophalen van uw e-bike door is gezet naar onze planning. Mijn collega van de planning zal zo spoedig contact met u opnemen om samen met u een afspraak in te plannen. Onze excuses dat u langer moet wachten dan gehoopt. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

We zijn zeer tevreden met onze e-bikes

Goede uitleg heeft bijgedragen aan de koop van een e=bike van Amslod.

Mijn man wist een Amslod winkel bij ons in de buurt.Ik ben meegegaan en was blij verrast goede uitleg goede prijsverhouding dus er was echt iets te kiezen proefrit gemaakt en toen was ik verkocht ik heb de e-bike nu al en aantal weken en ben heel erg tevreden of anders gezegd ben ik een blije klant.

Complete fiets met fijne rij-eigenschappen voor een schappelijke prijs

In de winkel in Apeldoorn kreeg ik uitgebreid de gelegenheid om fietsen te vergelijken en er op proef te rijden. De medewerker was deskundig en vriendelijk. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor een mooie Amslod Hedon, met de accu weggewerkt in het frame in plaats van op de achterdrager. De fiets is erg compleet uitgerust en rijdt heerlijk met een krachtige ondersteuning. Het is alleen jammer dat je geen kleuren kunt kiezen, ik had 'm liever in het groen gehad, maar die kleur is enkel voorbehouden aan de Eton. De fiets werd volgens afspraak geleverd en door de monteurs afgesteld en uitgelegd, allemaal keurig. De handleiding komt echter niet overeen met mijn fiets, die was namelijk voor de nieuwe modellen nog niet beschikbaar en wordt t.z.t. nagestuurd. Dat hadden ze echter wel even vooraf kunnen melden, want nu heb ik eerst zitten prutsen met de instellingen van de computer voordat ik er achter kwam dat de handleiding voor een ander type computer was... Maar op die twee punten van de handleiding en het gebrek aan kleurkeuze na ben ik verder volledig tevreden. Ook met het onderhoudscontract en de verzekering via Amslod.

Heerlijk met tegenwind naar mijn werk.

Een goede levering en een fijne fiets. Ik woon dichtbij de duinen en kom zonder puffen de helling op.

Mijn tweede amslod fiets goeie ervaring net zoals met de eerste.zou 5 sterren hebben gekregen als de fiets was afgeleverd met de juiste versnellings afstelling. Werd opgelost met een filmpje goed zelf te doen. Maar ik denk niet als je niet technisch bent.

Beste Hugo, Bedankt voor uw reactie en feedback. We zetten uw feedback door naar de desbetreffende afdeling(en) ter evaluatie. Zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Wij wensen u veel fijne en veilige kilometers toe. Mochten we u op dit moment ergens mee kunnen helpen, dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Mijn verwachtingen ruim overtroffen

Mijn eerste contactmoment was toen ik het Experience Center in Cruquius bezocht. Ondanks dat ik geen afspraak gemaakt had werd ik uitermate vriendelijk door medewerker Dani ontvangen. Omdat ik al een model in gedachten had (Hedon E-MV-540 met inruil van mijn oude e-bike) en deze ook in de showroom aanwezig was kon ik na uitleg over de werking al direct een proefrit maken. De fiets beviel me dermate goed dat ik hem meteen besteld heb. Volgens opgave zou de bezorging ong. 3 weken duren maar in de praktijk bleek dat 18 dagen te zijn. Dus ook wat dat betreft was ik blij verrast. De bezorging ging precies zoals in de video wordt vertoond, dus vooraankondiging per mail, telefoon 30 minuten voor aankomst, uitpakken, proefrit eerst door bezorger, daarna uitleg en proefrit door mij zelf. In de tussentijd werd mijn oude fiets ingeladen. Nu, ruim 14 dagen na bezorging werd ik gebeld door Amslod hoe mijn bevindingen tot nu toe zijn. Ook dit telefoongesprek verliep uitermate vriendelijk en de medewerkster nam ook alle tijd. Kortom, Ik ben 100% tevreden voor wat betreft contact, informatie over levering, de levering zelf en de telefonische follow-up en 100% blij met mijn nieuwe Amslod en heb er ook veel bekijks mee.

Het was eigenlijk zo gefietst!!

Wij kwamen voor de actie 2e halve prijs, was best druk. Maar terwijl de verkoper met andere bezig was konden wij een ritje maken. Bij terugkomst moesten we even wachten maar kregen we wat te drinken. Toen waren we aan de beurt, verkoper legde alles duidelijk uit en kon op alle vragen goed antwoorden. Hij vertelde alles duidelijk en rustig dat was fijn. Fijn dat snel rond was en fiets ook zo snel geleverd werd!! Heel blij met mijn fiets...

Mijn ervaring met Amslod is heel erg positief.

Een prettige ontvangst in de winkel in Heerhugowaard waarbij alle tijd genomen werd voor uitleg en ruim gelegenheid werd gegeven voor een proefrit. Ook bij aflevering werden de fietsen eerst in orde gebracht er was er daarna alle gelegenheid voor het testen van de fietsen en het stellen van vragen. Toen mijn fiets (de Hedon) tijdens onze eerste fietstocht problemen gaf (er liep iets aan en de display sloeg herhaaldelijk op hol) werd er niet moeilijk gedaan en vond binnen anderhalve week omwisseling voor een nieuwe fiets plaats. Alle hulde voor Amslod voor deze wijze van serviceverlening.

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.