Al heel wat fiets plezier gehad

We zijn zeer tevreden met de fiets, we hebben geen klachten

Rijd heerlijke licht

Ik heb hen nu bijna 2 jaar en ben erg tevreden goede service en goede gesprekken aan de telefoon voor de service dus als mijn man een fiets koopt heb nu het geld niet dan wordt het deze fiets cock janssen

Gewoon, al bijna 2 jaar: opstappen en wegrijden

Prima fiets, enige nadeel is de accu als je wat langer fietst en bijna thuis bent, accu staat nog op 20%, is het over. Rekening mee houden!

Zeer slechte service

Tijdens de verkoop kan alles maar……..28-08-2021 een reparatie aanvraag gedaan voor het vervangen van een binnenband,Amslod kwam met een reparatie voorstel op 15-10-2021 ruim 6WEKEN later.wat een service dus een lokale fietsenmaker gebeld welke aan huis de fiets na 3 dagen kwam repareren ,5000,00 euro uitgegeven en 0 service ,voor ons NOOIT meer Amslod

Beste Ruud, Onze excuses dat de afspraak later is ingepland dan gehoopt tijdens het hoogseizoen. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren en zullen uw feedback neerleggen bij de juiste afdeling. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen kunt u telefonisch contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Angenita van Amslod

Fiets is geweldig omdat we veel in het Heuvellandschap fietsen.

Sterke motor en sterke accu . Makkelijke bedienbare display.

Super kwaliteitsfiets, met een enorm rijgemak!

Mijn Amslod fiets is mij in de showroom aanbevolen. Hierbij is rekening gehouden is met mijn woonomgeving, de Limburgse heuvels. De motor zit bij de trapas. Dat geeft de fiets meer stabiliteit bij het bergop fietsen. De 600W accu is voldoende. Je moet vooraf wel rekening houden met de te fietsen afstand. Je gebruikt meer stroom bergop. Maar daarvoor biedt social media genoeg mogelijkheden om een mooie tocht te plannen. Amslod fietsen vallen zeker niet onder de goedkope categorie fietsen, maar daarom is een goede kwaliteit fiets gegarandeerd. Kijk bijv. naar het frame: geen lasnaden te zien, dus geen risico dat er scheuren ontstaan op deze plekken. Alom een aanrader, comfortabel fietsen op een hoogwaardige kwaliteitstitels. En de service aan huis, gelukkig bij mij alleen voor een onderhoudsbeurt, is perfect! Een aanrader!

Heerlijk genieten zonder problemen

Wij (mijn vrouw en ik) hebben in het voorjaar van 2020 beide een nieuwe Amslod fiets gekocht. We werden we prima en deskundig ontvangen in de winkel en mochten we een aantal fietsen uitproberen. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een fiets met middenmoter, waar we absoluut geen spijt van hebben. We hebben inmiddels vele kilometers met veel plezier en zonder ongemakken genoten van de fietsen. Wij raden dan ook iedereen aan te kiezen voor een Amslod fiets.

Zorgeloos genieten op een Amslod

Mijn vrouw en ik hebben nu 2 jaar beide een heerlijke fiets van Amslod. We hebben nog nooit zoveel gefietst. Ook op de vakantie hebben we de Amslods meegenomen. Weet je hoe fijn en ontspannen het is om door de smalle en soms steile straatjes in Heidelberg te fietsen, of langs het meer naar Luzern in Zwitserland te trappen zonder inspanning? Aangekomen in het centrum hoef je niet naar een parkeerplaats te zoeken en parkeergeld te betalen. Zorgeloos genieten kun je echt op een fiets van Amslod.

Top fiets

Ik ben heel blij met mijn fiets. Ik heb hem nu 2 jaar en fiets er met veel plezier op. Ik ga geregeld op de fiets naar mijn werk, 30 km enkele reis. Dan vind ik het een prettig gevoel dat ik een betrouwbare fiets heb.

Betrouwbaar en comfortabel

Na twee jaar voldoet de e-bike nog helemaal aan de verwachtingen. De accu gaat lang mee en loopt nauwelijks leeg bij weinig gebruik. Ook bij lage ondersteuning is het nog comfortabel fietsen. In heuvelachtig gebied kom je goed omhoog. Onderhoud aan huis is erg praktisch (twee fietsten tegelijk).

Amslod doet wat het zegt te doen

De adviseur bij Amslod Roermond was open en vakkundig en hij ging geen enkele vraag uit de weg. Ik kocht daardoor een elektrische fiets en Amslod maakte het afgesproken leveringstraject volledig waar en werd ik goed ingelicht over het “doen en laten”. Toen ik later, nota bene op de eerste dag van mijn vakantie, een error-melding op het scherm kreeg kon ik nog dezelfde dag terecht bij een Amslod vestiging in Apeldoorn, waar alles vakkundig en vriendelijk werd opgelost. Vanwege het onderhoudscontract waren er geen verdere kosten. Nu bijna twee jaar later, heb ik bijna 3500 km gefietst en ben en blijf ik heel tevreden over mijn stalen ros.

Goede en snelle service

De storing met een onderdeel van de motor is adequaat opgelost.

Veel fietsplezier!

Uitstekende fiets, die Wellington.

Niets op aan te merken

Alles super goed geregeld, van bezoek winkel, proefrit, bestelling, bezorging, tot aan de service aan huis!

Fijne fiets loopt geweldig,prettig die grote accu voor lange afstanden Beetje aan de zware kant.

een dagelijks cadeautje

Ik fiets nu ruim een jaar op mijn Amslod Preston met voorwielaandrijving. Iedere dag bijna tien kilometer heen en terug naar mijn werk. Ongeacht het weer is dit fietstochtje iedere dag weer genieten, dankzij mijn elektrische fiets. Wel de geneugten van het bewegen in de buitenlucht, niet de lasten van tegenwind en de vele bruggen die Almere kent.

super fijn en accuraat bedrijf

Onze ervaring met de e-bikes van Amslod en hun personeel is in een woord te beschrijven: "super". We hebben de e-bikes in december 2020 gekregen, zelfs eerder dan in de planning stond. Bij vragen over bijvoorbeeld de verzekering van beide fietsen, werden we zeer goed en kundig te woord gestaan en geadviseerd. De aftersales van Amslod is ook zeer fijn. Medewerkers zijn zeer kundig en spelen goed in op de wensen en behoeften van de klant. Wij zullen te allen tijde Amslod aanbevelen. Ga zo door!

Fijne fiets

We hebben veel plezier van onze Amslod fiets. Enig nadeel is dat de oliekeerringen van de voorvork wat zweten.

Amslod, een goede en geweldige keuze!

Van begin tot eind zeer goede informatie gekregen middels brochure, telefoon- en persoonlijk contact. Ook aflevering was voortreffelijk. Al vele fijne kilometers afgelegd.

slechte accu's

Ik heb mijn Amslodfiets in mei 2020 gekocht en op dat moment was ik zeer tevreden. Na enige tijd begon de accu kuren te vertonen zoals het op de display aangeven dat er nog genoeg capaciteit aanwezig was in de accu maar op de stand van 49 % bleek dat de accu ineens leeg was. Dit meerdere keren ondervonden en inmiddels 2 accu's verder blijkt het euvel nog steeds aanwezig te zijn. Van de beloofde 150 km actieradius is mij nimmer gebleken en ik kom niet verder dan 90 km waarbij ik opmerk dat ik mij zoveel mogelijk heb gehouden aan de door Amslod opgegeven gebruiksvoorwaarden. Een fikse tegenvaller dus.

Beste Derk, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er contact is geweest. Wij sturen graag een monteur aan om bij u aan huis te komen. Zoals aangegeven zijn verschillende factoren van invloed op het behalen van de maximale actieradius. Zo heeft onder andere het weer, uw gewicht en het wegdek hier invloed op. Mochten wij u op dit moment ergens mee kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (optie 3). Of u kunt reageren op de e-mail die u van ons heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Geweldig fijne fietsen

Na altijd gewone fietsen gehad te hebben werd er weinig gebruik van gemaakt. Toen we een keer in de Amslod winkel waren en een half uurtje proefgefiets hadden waren we verkocht. Een goed advies in de winkel en fijne service daarna dus een goede beslissing dat we de Amslod fietsen gekocht hebben. Nooit gedacht dat Amslod ons nog aan het fietsen zou krijgen dank je wel

Een goede robuuste fiets

Nu ruim een jaar in bezit van de Amslod fiets en ervaar dit als een goed degelijke fiets.

Proefrijden bij Amslod... Gelijk gekocht en meegenomen. Een verrijking van het leven. Amslod bedankt.

Wij hebben de fietsen nu ruim een jaar. Wonen in het zuiden van Nederland en fietsen erg graag en veel. Wij ervaren de fietsen van Amslod als zeer goed. Laatst was het handvat stuk effe een mailtje en de dag erna kregen we met de post twee nieuwe handvaten. Ook de snelbinders waren wat slap kregen direct nieuwe toegestuurd. Ook zijn we een klavertjevier vakantie gaan doen. Fietsen mee op de fietsdrager. Tot nog toe verloopt alles prima. De fietsen zijn erg goed. Ook het opladen en het aantal km wat we ermee kunnen rijden is prima. Hopen er nog veel kilometers mee te maken de komende jaren.

Prima fiets

Goed advies gekregen en geniet van de fiets.