Slechte service.

Fiets gekregen eind maart. Display defect. Nu, eind mei nog steeds de beloofde display niet ontvangen.

Beste Judith, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega's van de servicedesk geven aan dat er contact is geweest. De display's komen deze maand binnen. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Voor het eerst op een koopzondag live kennis gemaakt met Amslod. Je kon allerlei fietsen uitproberen en kreeg goede uitleg. Meteen een order geplaatst. De rekening volgde enkele dagen later en na betaling werd hij keurig afgeleverd, met daarbij de nodige instructies van de monteur. Al meer dan 2 maanden fiets ik blij rond op mijn Aston MTX 600. Binnenkort is hij toe aan zijn 500 km beurt.

Mijn keuze was in 1e instantie Amslod gevallen, Echter bij nader inzien verder gaan oriënteren.

De telefonische reactie van de verkoopster, over evt. een kettingslot was kortom bot, “ik moest maar op internet kijken” Verder staan er op internet legio slechte ervaringen met Amslod. Dit bevestigde mijn ervaring.

Beste Mart, Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt. Graag komen wij alsnog met u in contact om u verder te helpen. Wij ontvangen graag uw NAW-gegevens via klantiskoning@amslod.nl. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Geen goede service

Ik ben niet tevreden over jullie. 4 weken geleden nieuwe fiets bij jullie gekocht na een week kreeg ik al storing zou opgelost worden vorige week. Blijkt dat de monteur niet de goede motor bij heeft. En zou aankomende vrijdag komen met de bevestiging vanaf half 3 krijg ik vandaag ineens een nieuwe mail dat het na nog een week later opgeschoven is zonder enige reactie waarom. Ik rijd hier al bijna 3 weken mee rond. De fiets stopt e onderweg elke keer mee en het is nog steeds niet opgelost. Bij mij een hoop frustratie. Aan een andere oplossing word niet gedacht. Vorige fiets bijna 10 jaar gehad en nooit geen problemen mee gehad.

Beste Suzan, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik vernomen dat er aanstaande vrijdag een monteur bij u langs komt. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd even contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Goede fiets hopelijk is de service ook goed als ik er ooit iets mee heb

service valt tegen

Anderhalf jaar geleden 2 fietsen gekocht, 1 zonder problemen nummer 2 maandagochtend fiets. Na aflevering werkte de controller niet goed= vervangen, 8 maanden gebroken rem, waren in die periode in Drenthe of we zelf naar Meppel konden komen! Service aan huis, O! bedoelen ze dat zo. Nu display kapot veroorzaakt kortsluiting. Nu mooi weer wij kunnen niet fietsen, wachten op een onderdeel wat een eeuwigheid duurt intussen loopt de garantie door zonder plezier. De oplossingen die worden aangedragen slaan nergens op, hebben 10 jaar ervaring met E-bike fietsen, waarschijnlijk hebben we de verkeerde haarkleur? Na de laatste mail geen reactie!

Beste L.B. Kerklaan, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik vernomen dat er gister contact is geweest. Wanneer het display binnen is, sturen wij deze direct naar u toe. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd even contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Heerlijke fiets om mee te fietsen.

Het is een goede degelijke fiets met veel trapondersteuningen. Het heeft vele extra en dat voor dat geld. Ben er super blij mee.

Vlotte, duidelijke aanpak.

Afspraak voor het testen van de fiets was snel gemaakt. Uitleg helder. Fiets ziet er degelijk uit en rijdt heel soepel.

Geweldige fiets

Heerlijke fiets en goede beslissing om een Amslod fiets te kopen

Kwaliteit e- Bike

Door een goede en snelle aflevering van onze amslod e-Bike hebben we al veel fiets plezier van onze e-Bike.

Het vooroordeel dat je alleen bij de regio dealer een goede fiets scoort heb ik niet , Zeer tevreden over de proefrit op afspraak en de aflevering Service aan huis heb ik nog niet nodig gehad , maar als ik een vraag had die niet dringend was werd ik binnen 24 uur beantwoord Hoop er jaren plezier van te hebben en dat de plaatselijke dealer zijn ongelijk krijgt

Klantvriendelijk en duidelijke uitleg

Professionele benadering

Een super fiets, aangeschaft na prima te zijn geholpen in het test centrum van Assen

Een super fiets

Zeer goed bevallen

Eén paar suggesties controller na 3 maanden zoals hij één fietsen winkel . Eén leuke attentie als je 2 fietsen tegelijk koopt b.v.fietstassen ,bidonhouder. Het kunnen inloggen op iPad of laptop zodat je het kunt hij houden zoals hij navigatie systeem.

Helemaal top

Goed geholpen, goede service, raad ik zeker aan.

Zeer slecht

Wat een slecht bedrijf. 7 weken geleden 2 fietsen gekocht bij Amslod. Nog geen 1 dag fatsoenlijk kunnen fietsen. Fietsen werden afgeleverd met een verkeerd zadel waardoor ik niet bij de pedalen kon. Mee terug naar de winkel, deze reparen hem provisorisch zodat ik wel aan de trappers kan maar de zadel blijft los zitten omdat er een pin mist. 4x voor gebeld maar zou steeds terug gebeld worden, wat niet gebeurd. Uit eindelijk een boos telefoontje gepleegd en ja ze gaan t oplossen!!! Ze sturen me een pin op die ik er zelf in moet plaatsen. Prima zou je denken. 2dagen later krijg ik een pakketje van Amslod met..... jawel!!!! Een kettingkast ipv een pin. Ook de ondersteuning werkt soms wel soms niet. Gemeld maar niemand reageerd hier op de tijd op het computertje loopt steeds verkeerd. Dit gemeld en dan krijg je te horen: hiervan zijn we op de hoogte maar hier kunnen we voorlopig niks aan veranderen. Ook dit is niet gemeld bij de verkoop.Nu na 7 weken weer een boos telefoontje komen ze me mijn fiets ophalen en een leen fiets brengen zolang ik mijn fiets kwijt ben. 10min voor dat de chauffeur komt, krijg ik een telefoontje dat ze wel mijn fiets kunnen komen halen maar dat ze geen leen fiets bij zich hebben. Ze weten niet hoelang ik nu mijn fiets kwijt ben. Verkopen doet Amslod goed maar als je de fiets hebt is t hopenloos. Ik raad zeker NIET aan om bij Amslod een fiets te kopen.

Beste Jannie, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik begrepen dat u volgende week de fiets weer terug krijgt. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Goede fiets maar zeer matige electrische ondersteuning

In september 2019 een Amslod Newton 2020 Limited Black Edition 7 versnellingen voorwiel(rotatie) fiets ontvangen. Nu tijd voor een evaluatie van deze fiets. Goede aflevering, goede garantieservice, de accu was stuk. Prima fiets maar er is een grote maar. De electrische ondersteuning belooft niet wat de documentatie propageert. De ondersteuning bestaat uit een ecostand en sportstand = dus 2x5 standen. Helaas daar heb je niet zoveel aan . Extra power(sport) is alleen merkbaar bij optrekken vanuit stilstand . De software van de ondersteuning is geprogrammeerd als een soort cruise control bij een auto. In stand 1 word je vanzelf naar 11 km gezogen, stand 2 -15 km ,stand 3 -18 km ,stand 4- 21 km en stand 5 naar 25km. Voordeel is dat je dan wel altijd heel licht hoeft te trappen. Nadeel is echter groter dan het voordeel. De gemiddelde fietssnelheid ligt meestal tussen 15 en 20 km . Dit betekent bij 15 km dat de ondersteuning uit 2 stopt en je in stand 3 vanzelf naar 18km wordt gezogen. Je kan dus niet 16 of 17 km rijden . Idem voor stand 3 naar 4 . Indien je 19km wilt rijden MOET je als je ondersteuning wilt in zijn stand 4. Alleen die zuigt je naar 21 km . Dit bet ekent dus veel schakelen en oncomfortabel rijden. De zgn maximale accuprestatie van 150 km is dus alleen haalbaar in stand 1 bij max 11km !! Door deze sofware word je dus gedwongen in een hogere stand te rijden en daardoor is de actieradius bij de gemiddelde snelheid15-120km veel en veel lager tot hooguit 90 km . Vergeleken bij een vorige Amslod fiets uit 2016( voorwiel en rotatie) feitelijk een grote achteruitgang. Deze was gebruikersvriendelijker geprogrameerd, 9 standen en in stand 1 word je prima ondersteunt tot 20km .De overige standen geven meer power tot 25 km. Het accugebruik 430WH van deze fiets is net zo veel als de Newton 600WH. Na internet onderzoek contact opgenomen met Bafang om de software te laten wijzigen.. Dit is wel mogelijk maar Amslod wil hier niet aan meewerken ondanks mijn herh

Beste Cako, Bedankt voor uw reactie en feedback. We zetten uw feedback door naar de desbetreffende afdelingen ter evaluatie. Mochten we u op dit moment ergens mee kunnen helpen, dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Goede ervaring met E Bike Amslod

Goede uitleg over de fietsen gekregen en mee geoefend, al verschillende keren wat langere ritten nu gefietst, hoewel het goed gaat toch enige twijfel of ik niet beter een middenmotor had kunnen nemen, vanwege dat je voorzichtig moet zijn zijn als je over kiezelsteentjes moet rijden en zand bij voorwielmotor. Verder heel blij met mijn elektrische fiets vooral met wind tegen.

Fantast

Onze tweede Amslod Wellington gekocht. Na 2 ritjes vroeg ik mijn vrouw of ze somswel eens zwaar mee moest trappen zonder dat er een hoogteverschil was. Tot ik op het display de melding kreeg : sensor torque error . Dus een fout .Na het melden bij Amslod hebben we een prachtige oplossing gevonden . Volgende week wordt de fiets omgeruild. Ik krijg een nieuwe fiets. Amslod bedankt. Dit is nog eens service .

Heb de Amslod E-bike nu vanaf februari dit jaar en er tot nu toe ruim 1200 km mee gefietst. Meestal in Ecostand 1 of bij tegenwind 2. Mijn ervaring is dat er makkelijk 150 tot 180 km met 1 batterijlading gereden km worden. Prima fiets. Nog geen tekortkomingen aangetroffen.

Zeer slechte service.

In maart 2 fietsen gekocht bij Amslod. Na 2 maanden de motor kapot, dat kan gebeuren. De fiets zou opgehaald worden en er zou een leenfiets bezorgd worden. 4 weken verder fiets nog niet opgehaald. 4x gebeld iedere keer werd beloofd morgen komen we de leenfiets brengen en de kapotte fiets ophalen. Echter we wachten nog steeds Dit is de ervaring van 3 kopers bij ons in de straat Al met al zeer slechte service.

Beste Thijs, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van servicedesk heb ik begrepen dat uw fiets morgen wordt opgehaald. Vanmiddag wordt u gebeld voor een tijdstip. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808. Met vriendelijke groet, Sanne van Amslod

Fijne fiets, bij eerste servicebureau wel wat afstelling nog nodig

De fiets(en) bevallen uitstekend. Bij de eerste servicebureau nog wel wat kleine puntjes t.a.v. de afstelling. Zeker aan te bevelen.

Prima fiets voor een goede prijs

Snelle levering, vriendelijke en vakkundige bezorger. Een veel voorkomende storing is dat na een aantal kilometers de versnelling opnieuw afgesteld moet worden, dat had bezorger wel even uit mogen leggen. Verder een zeer tevreden klant.

Fantastisch!

Nadat de beslissing genomen was een elektrische fiets aan te schaffen ben ik mij eens gaan verdiepen in alle types en merken. Veel reviews gelezen en daaruit bleek al dat Amslod goed beoordeeld werd. Na de goede instructies voor de proefrit in Vianen was ik direct "verkocht" Zowel de voor,- en middenmotor getest. Fijn want op deze manier kun je goed het verschil merken. Ik gebruik de fiets dagelijks voor woon/werkverkeer. Ik ben erg tevreden over de service, de grote actieradius van de accu en last but not least het uiterlijk en de prestaties van deze fiets. Kortom, had ik al veel eerder moeten doen!

Mooie zaak in Roermond met een erg vriendelijke verkoper.

Goede service en uitleg bij het bezorgen thuis. Erg tevreden over de fietsen! Following