Goede verkoop locatie, prettige bekwame verkoper, goede aflevering en een goede fiets met goede rijkwaliteiten.

Snelle levering, goede uitleg, precies wat ik wilde.

Al vele kilometers heerlijk gefietst!

Goed en snel

Goede uitleg Aan huis snelle afhandeling Net personeel

Rond uit slechte service

Mijn schoonouders hebben op 10 april twee fietsen hier gekocht . hadden ze dit maar nooit gedaan . op 20 juli storing met een sensor motor waardoor de fiets het niet doet. na diverse mailtjes en telefonisch contact nu nog steeds geen oplossing. zelfs geen bericht terug op de mail. ze zijn moeilijk te bereiken je moet heel veel geduld hebben om ze aan de lijn te krijgen . eerdere afspraak zonder reden afgezegd . nu na veel aandringen eerst 5 oktober gezegd dat ik daar geen genoegen mee neem nu hopelijk 24 september . enige compensatie zou zeker op zijn plaats zijn van amslod. vind het ronduit schandalig dat het zo lang moet duren en al die tijd kun je de fiets niet gebruiken.

Beste Tammy, Vervelend om te lezen dat uw schoonouders problemen ervaren met de e-bikes. Helaas kunnen wij u op basis uw (voor)naam niet vinden in onze klantsystemen. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl. Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Waardeloze service

Ik heb amslod fiets gekocht na een paar weken moest er al een nieuwe motor in nu is de accu stuk en moet ik weken wachten op een nieuwe accu terwijl de accu gewoon te koop is op het internet Conclusie mijn fiets heeft nu 1000 km gefietst en heeft meer stil gestaan Amslod bied totaal geen service

Beste Henk, Wat vervelend om te lezen dat u problemen met uw e-bike ervaart. Van mijn collega van de service desk heb ik begrepen dat er contact is geweest. Vervelend dat u langer moet wachten dan u gehoopt had op een nieuwe accu. Wij krijgen vandaag nieuwe accu's bij ons binnen en zullen u gelijk de accu toesturen. Zodat u spoedig weer fijne kilometers kunt maken. Excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, onze service desk is bereikbaar via 038 20 20 808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Negatieve ervaringen service AMSLOD

Fiets van Amslod is 2,5 jaar oud. Vorig jaar stortte ineens de lastdrager naar achteren. Gelukkig stond ik stil en heeft mijn man de lastdrager vastgezet. Monteur aangevraagd en reparatie uitgevoerd. Vervolgens kreeg ik error code 33 en viel de ondersteuning steeds uit. Monteur geweest, versnelling dusdanig strak gespannen dat het niet uitmaakte of ik in 1 of 5 reed, zwaarte bleef hetzelfde. De volgende dag schoot dit los en kon ik weer schakelen. Daarna ging het opladen niet goed. Ik moet meerdere keren de beide stekkers erin en eruit halen. Monteur aangevraagd. Voor die gebeld had voor een afspraak is mijn rechter remkabel finaal afgebroken en is de ondersteuning niet meer beschikbaar. Monteur is met vakantie, reparatie op 21 september. Via Amslod zou dit pas half oktober zijn. Kortom de fiets is rijp voor de schroothoop.

Beste Yvonne, Wat vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega’s van de service desk heb ik vernomen dat er een passende oplossing is gevonden. Onze vakmonteur komt bij u langs om de e-bike onder garantie te repareren. Zodat u weer met plezier kunt fietsen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Amslod is een klasse fiets, we zijn zeer tevreden over onze aankoop ook de prijs- kwaliteit is goed

Zeer mooie fiets met alles er op en eraan, met een grote afstand die je kunt afleggen, gemiddeld ongeveer 100 km eer je de accu weer moet opladen. Zeer goede uitleg als ze komen om de fietsen uit te proberen en ze nemen genoeg tijd voor je, als je vragen hebt als je samen proef gaat rijden. Ook bij de aflevering word genoeg tijd uitgetrokken als je nog vragen hebt en de fiets op jou aan te passen. klasse wij bevelen Amslod bij iedereen aan, die voor een elektrische fiets wil gaan om ook te kijken bij Amslod. ook de prijs-kwaliteit is goed.

gewoon top

heerlijk fiets makkelijk in gebruik

Zeer tevreden met mijn Amslod Hilston LRX600

Na veel zoeken naar de juiste electrische fiets voor mij mede doordat ik een goede ervaring had met de Bafang middenmotor van mijn huurfiets ben ik uitgekomen bij Amslod ben zeer tevreden met de fiets en de service die ik kreeg met het aanschaffen en levering van mijn Hilston LRX 600 ik ben naar de fysieke winkel gegaan ook om te kijken naar de fiets die ik wilde ik had wat negatieve recenties gelezen maar heb me daaardoor niet laten afschrikken en ben op orientatie uit gegaan Ik heb dus een heel andere ervaring ik ben juist wel goed geholpen in de fysieke winkel en ook met de aflevering alles 100% in orde ook achteraf nog gebeld door Amslod of alles in orde was met de levering en of ik tevreden was Ook had ik nog een tikje bij het achterwiel niet echt storend maar heb dat aangegeven bij de service telefoon en daar komt gewoon nog een monteur even naar kijken voor de zekerheid Ik word wel goed geholpen door Amslod heb de fiets nu twee maanden en 500km verder en ben zeer tevreden !! en ben het echt absoluut niet eens met deze negatieve recenties en wil dit ook gewoon melden met deze beoordeling Het is gewoon een mooie fiets en een hele degelijk nederlandse fiets met een uiterst sterke middenmotor van Bafang Ik ben blij dat ik me niet heb laten afschrikken door de negatieve recenties ook met ondersteuning via de servicedesk ben ik zeer tevreden sturen direct een monteur als zekere voor het onzekere Ben echt 100% tevreden en ik vind dat ook andere mensen dit moeten weten A. de Jong Ouderkerk aan den IJssel

erg goede demonstratie en nazorg

een duidelijke demonstratie en proefrit, heb de verende zadelpen van de fiets van mijn vrouw vervangen door een vaste zadelpen waardoor het zadel ongeveer 5 cm kon zakken zodat ze met haar voeten bij de grond kan. Ik vind het jammer dat de zadelstand niet achterover gesteld kan worden, de vaste zadelpen staat wel wat achterover. Wij fietsen beide op stand 4 en kunnen dan ongeveer 100 km fietsen, de 200 km die bij verkoop werd verteld is een fabeltje. Wij zijn erg tevreden over de aankoop.

Prima fietsen en prima firma

De proefrit gaf de doorslag, deze fiets rijdt gewoon het fijnste. We hadden alleen beter 2 damesfietsen kunnen kopen i.p.v. een dames en een herenfiets, want onze meiden fietsen er ook graag op. De eerste onderhoudsbeurt komt eraan, hopelijk gaat dat ook weer prima.

Schandalige service Amslod

Wat een waardeloze medewerkers bij Amslod, totaal geen medewerking of inlevingsvermogen, behalve de verkopers. Die weten je wel te paaien. Fietsen die regelmatig niet ondersteunen, computers vallen regelmatig uit. Ook roesten ze zelfs op de rvs delen. Op de laatste reparatie moeten wij 8 weken wachten en konden de fiets niet gebruiken in de zomer. Na reparatie en onderhoud deden beide fietsen het geheel niet meer, Schandalig. Kan ook niet anders als ze een jongeman met haar tot z'n kin langs laten komen in een lege bestelbus zonder gereedschap. 2 jaar oud en nu al aan vervanging toe. Wij zijn erin getrapt, de lokale fietshandelaar is 100% beter.

Beste W. Huijbregts, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de e-bikes. Mijn collega van de service desk heeft u helaas telefonisch niet te woord kunnen staan daarom heeft u een e-mail ontvangen met de toelichting. Onze monteur is bij u aan huis geweest en heeft aangegeven dat de beide fietsen volledig functioneren na de uitgevoerde servicebeurt. Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw fiets op dit moment niet werkt. Echter is de manier waarop u gecommuniceerd heeft met onze monteur niet passend. Uiteraard doet onze monteur zijn uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Mochten wij u op dit moment ergens mee kunnen helpen dan vragen wij u uitsluitend een afspraak te maken via onze service desk, te bereiken via het telefoonnummer 038 202 0808 (optie 3). U bent wel van harte welkom in een van onze werkplaatsen. Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Fantastische fiets met snelle levering en persononlijke advies

Zoals afgesproken kwamen ze netjes aan huis zodat we konden fietsen en uitproberen. De levering was goed en snel. Binnen een week hadden we ze binnen. Ze hadden alle tijd voor ons met het proef fietsen en leveren. Het zijn fantastische fietsen. We zijn er heel blij mee en tevreden over.

TOP geweldige fietsen goed bedrijf egt toppers

Fietsen erg lekker kreeg een ongeluk met me fiets Slag in me voorwiel gebeld monteur gestuurt kurig opgelost We fietsen lekker door heel NEDERLAND Fam Kabel

Goede service en een heerlijke fiets.

Na een maand fiets genot kwam mijn snel binder tussen de naaf en trok de versnelling vast. De geleverde snel binders zijn van niet al te beste kwaliteit, slap. Maar ik kreeg een leen fiets en mijn fiets was snel en kostenloos gemaakt, alles werkt weer prima. Ik gebruik nu mijn fiets tassen geen snelbinder.

Service en garantie wanneer als het uitkomt

Mijn fiets nog geen maand oud fout code 08 sensor niet goed, amslid gebeld u moet twee weken wachten monteur in u regio is op vakantie ,balen ga zelf ook volgende week op vakantie ,Garantie ,servuce ,onderhouds contract allemaal mooi op papier maar geen uitvoering.........waardeloos

Beste Bert, Excuses dat u langer op reparatie heeft moeten wachten dan gehoopt. Wij hebben van onze collega van de servicedesk vernomen dat uw e-bike vandaag wordt gerepareerd in onze werkplaats in Almere. Wij wensen u alvast heel veel fietsplezier! Met vriendelijke groet, Angenita van Amslod

Prima service.

Ik heb mijn Amslod nu vier maanden en heb nog nooit zoveel en met plezier gefietst.

Fijne fiets en prima service.

Fiets is na aankoop snel aan huis geleverd en vandaag de 1e service beurt gehad. Ook aan huis. Hoe makkelijk kun je t hebben. Dik tevreden over de fiets en de prima service.

Vakkundig en vriendelijk personeel in de winkel te Roermond

mijn fiets werd binnen 7 dagen thuis afgeleverd door vakkundig personeel die de fiets op mijn persoonlijke wensen en maten afstelde. het is een heerlijke fiets waarvan de accu tot het laatste beetje volle kracht blijft leveren, iets waar het bij mijn vorige e-bike nog al aan markeerde, hoe leger de accu werd, hoe minder ondersteuning je onder vond. Ook de afwerking is perfect, zelfs de software van de display is zeer uitgebreid en eenvoudig te bedienen. ik ben zeer tevreden met deze perfecte e-bike.

Verkoop en monteurs top, AFWIKKELING PROBLEMEN ZEER GROTE FLOP

REPARATIE AANVRAAG: 217194 EN 215398 We hebben 2 fietsen gekocht bij Amslod. We hebben 2 keer garantie, 2 keer services beurt gedaan. Er is tijdens reparatie, een probleem met een fiets eerst code 08 daarna, nadat monteur deze fout gemaakt had, probleem met de motor. Helaas motor moet vervangen worden. Er zijn vaker problemen met de motor zodat die vervangen moet worden. Wordt ons verteld. Er zijn op een dag 2 monteurs geweest en beiden constateren dezelfde fout. We hebben nu ruim 4 weken geen gebruik kunnen maken van deze fiets. We hebben nu ruim 6 keer gemaild met elke goedbedoelde instelling binnen AMSLOD. We zouden als de motor op woensdag 25 augustus besteld wordt op zaterdag 28 augustus een berichtje krijgen dat er een afspraak gemaakt wordt om de motor te vervangen, duurt ongeveer 40 minuten tot 1 uur en 10 minuten. Wachten dus op de afspraak. Reden we zouden de fietsen willen gebruiken tijdens vakantie. Zaterdag weer gemaild waar blijft de motor afspraak. Gisteren weer gemaild waar blijft de motor. Geen reactie meer. Mijn voorstel om een nieuwe fiets te sturen en deze oude retour zodat op een tijdstip dat de motor er wel is de fiets gerepareerd kan worden en dan weer als 2e hands verkocht wordt. GEEN REACTIE. REPARATIES OP DIT NIVEAU WERKEN NIET, als je geen goederen hebt om te repareren, maar zeg dat dan eerlijk tegen de klant en kom niet met deze utopie verhalen.

Beste Jose, Wat vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw e-bike, en langer moet wachten dan gehoopt. Van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er telefonisch contact met u wordt opgenomen door onze vakmonteur om samen met u een afspraak in te plannen voor volgende week. Zodat u weer fijne kilometers kunt maken. Mocht u nog vragen hebben onze service desk is bereikbaar via 038 20 20 808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Snel maar onzorgvuldig afgeleverd

De aanschaf en het papierwerk zoals verzekering is prima in orde. Het afleveren ging echter zeer gehaast. Zadel met veerpen ging van de fiets. Een gewone zadelpen werd er opgezet want anders kon mijn vrouw niet goed bij de grond. En weg was ie. Ik heb zelf maar naderhand gesteld. Niet zo goed zadel om te stellen. Dus zit inmiddels een andere op.

Beste Ruud, Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt. Mocht u op dit moment problemen ervaren met uw e-bike willen wij u natuurlijk graag verder helpen. Zodat u met plezier kan fietsen. Onze service desk is telefonisch bereikbaar via 038 20 20 808 (optie 3). Met vriendelijke groet, Mirjam van Amslod

Gewoon no nonsens mentaliteit, take it or leave it. Daar houd ik van.

Een heel goed product en de levering is met zorg geleverd

Ik kwam in een filiaal van Amslod in Almere. Ik werd daar prima ontvangen. De medewerker liet mij rustig rond kijken om een geschikte E-bike uit te zoeken en hij was duidelijk in de uitleg. Ik ben erg in mijn nopjes met de E-bike en heb al heerlijke tochtjes in de polder gemaakt. De behaalde snelheid met de ondersteuning is meer als voldoende om veilig deel te nemen in het verkeer. Dus met andere worden, een prima E-bike. Ik ben heel tevreden

Goed geholpen in Meppel. Mocht meteen een proefrit. De koop gesloten en een week later werd de fiets bezorgd. Goede uitleg gehad. Fiets werd keurig op mijn behoefte afgesteld. De fiets zelf laat niets te wensen over . Goede fiets voor zowel kleine en langere ritten. Display simpel in gebruik. Je kan precies zien hoeveel km je nog kan fietsen op de accu. Aanrader...

Super levering en oude fiets gelijk mee.

Het servicepunt in de winkel is heel gemakkelijk voor kleine reparaties of afstellingen. Sinds juni al ruim 600 km gereden naar volle tevredenheid. Verder zeer tevreden.