Mooie fiets voor scherpe prijs

Goede aanbieding met inruil oude fiets ,was beste koop in regio.

Een afspraak gemaakt met de winkel in Den-Bosch om bij mij thuis te komen om met de fiets die ik wou een proefrit te gaan maken .Vriendelijke meneer die alles goed uitlegde qua verzekering etc vragen die ik had .Zelden meegemaakt dat ik zo goeie service heb gekregen en dat ze aan huis komen.

Mooie en een fijne fiets gekocht

Voor de derde keer een fiets gekocht bij Amslod. Goed geholpen en een flink rondje gefietst, met een stevige helling erin. Geen probleem voor de fiets en mezelf Onderhoud en verzekering ook door Amslod geregeld . Dus weer verzekerd van jaren fiets plezier.

Top uitstekend!!! Rij plezier dagelijks van A naar B locatie gemakkelijk en lekker snel zonder haast

Ik ben aardig verrast door Amslod E-bikes heb tot nu toe geen klachten en zou ook niet graag in de toekomst slechte ervaring willen mee horen

Heerlijke fiets

Een heerlijke fiets. De fietsvheeft een prettige zit. Ik zit redelijk rechtop wat ik fijn vind. De motorvlevert heel veel kracht als dat nodig is maar je kan ook veel kilometers maken als je de ondersteuning iets minder zet. Niet minder belangrijk de fiets ziet er eigentijds en toch een beetje anders uit, zeker in de kleur die wij hebbenvgekozen,oranje.

Uitstekende service en kwaliteit.

Tijdens de aanschaf goede uitleg over de diverse fietsen, rustig diverse modellen kunnen uitproberen en behulpzaam met praktische adviezen. Nette aflevering conform afspraak en hierbij de fietsen mooi gemonteerd klaar gezet. Nog een laatste proefrit en genieten maar.

Goede fiets voor een redelijke prijs

Mijn Luton elektrische fiets rijdt licht en soepel, is goed afgewerkt en ziet er mooi uit. Achteraf had ik de accu liever bovenop het frame gehad dan onderop , omdat het laatste lastiger is met het uithalen van de accu. Het uithalen ging in het begin ook vrij lastig , hulpmiddel hierbij is een ( oude) bankpas bovenin steken, dan laat de accu makkelijk los .

Deskundig en vriendelijk geholpen

Ik zou een amslot fiets zeker aanbevelen als u toe bent aan een nieuwe fiets. De fiets werdt door de dealer in de cruquius ( bij hoofddorp ) perfect afgesteld en op maat gemaakt. Deze dealer en fiets zou ik zeker aanraden.

Wij hebben een Amslod fiets gekocht in de winkel in de Cruquius en daar zijn wij goed geholpen, wij wisten waar wij voor kwamen en binnen 10 minuten stonden wij weer buiten met een aankoop van een nieuwe fiets die netjes binnen een aantal bezorgd werd bij ons thuis.

Tevreden met opmerking!

Prima ontvangen in Hasselt,lekkere vlotte babbel door verkoper die doorslag heeft gegeven. Fiets bevalt goed,alleen bergopwaarts en schakelen is problematisch,ondersteuning valt dan uit,iedere schakeling opnieuw moeten aanzetten.....vervelend. Eens horen wat monteur zegt bij 1e onderhoudsbeurt ( 500km).

Beste fiets

Na heel veel proef fietsen van verschilende fiets winkels heb ik Amslod gekozen en na een maand heb ik ook een tweede fiets voor mijn vrouw gekopt.

Kan nauwelijks slechter

Ik heb mijn fiets nu 18 maanden. Hiervan heb ik 4 maanden niet kunnen fietsen , omdat de reparaties veel te veel tijd vragen. Motoraandrijving kapot gemeld 26 februari verwachte reparatie 22 april (als ik niet zelf er achter aan had gezeten was deze afspraak, ondanks melding van monteur aan amslod nooit gemaakt) Eerder al voorvork gebroken (eerste monteur kwam na 3 weken kon hem niet maken, dus 3 weken later fiets opgehaald door amslod om naar werkplaats te brengen, 3 weken later eindelijk gerepareerd) Daarnaast te veel kleine gebreken en wacht ik nog steeds (ruim 2 maanden nu) ook nieuwe remschijven achter.

Beste meneer Meijerhor, Bedankt voor uw review. Ontzettend vervelend om te lezen dat u opnieuw problemen ervaart met uw fiets. Helaas is het momenteel ontzettend druk. Het mooie weer komt er weer aan en veel mensen willen graag onderhoud laten uitvoeren, of ontdekken een defect aan de fiets nadat deze weer uit de schuur komt. Deze mensen willen wij uiteraard allemaal zo snel als mogelijk helpen, echter is dit niet altijd mogelijk. Wellicht dat u met de fiets naar een servicepunt van ons kunt komen, in de meeste gevallen bent u dan sneller geholpen. In het contact met mijn collega heeft u gevraagd om een leenfiets. Ook die hebben wij in de meeste servicepunten wel beschikbaar. Echter zoals mijn collega ook vermeld heeft, zult u deze dan wel zelf op moeten halen. Wanneer wij een leenfiets aan huis komen brengen zit daar dezelfde wachttijd tijd op als de monteur aan huis op dit moment. Mocht ik een afspraak in een servicepunt voor u kunnen maken, of moeten kijken of er een leenfiets beschikbaar is, dan hoor ik dit graag van u. U mag dan mailen naar [email protected] of [email protected]. Voor nu wens ik u een heel mooi paasweekend toe. Met vriendelijke groet, Jeanine

Fijne , stabiele, wendbare fiets

Had hiervoor een e-bike met voormotor en accu achterop. Hierdoor voelde het niet als stabiele fiets ( beetje zwabberig) Bij de nieuwe Amslod voelt het veel stabieler.

Wij zijn dik tevreden met de fietsen.

De e-bikes voldoen aan onze verwachtingen. Ook zijn wij tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen bij de aankoop. Deskundige en vriendelijke verkoper in Eindhoven.

Goed geholpen in de winkel, oplevering goed af gehandeld Fiets doet het prima.

Uitstekende service optijd geleverde fietsen vriendelijke winkel bediende

Topfiets en advies

Heel fijn geholpen in rotterdam bij de heer jansen, eerlijk advies gekregen niet opdringerig. Na een uitgebreide proefrit op een paar fietsen samen met mijn vrouw beide overtuigd welke het moest worden. Advies was deskundig en eindelijk iemand met verstand van zaken. Nam ook de tijd voor ons, wij gaan zeker terugkomen als we er nog een nemen.

Fijn voor elkaar !!

Na mijn verzoek om een folder te versturen , ging alles van ‘n leien dakje Bedankt voor de snelle en goede levering . We hopen dat we net zoveel plezier van de fietsen hebben , zoals de levering ging . Het zou misschien nog prettiger geweest zijn als het wat minder digitaal geregeld was . Maar dat is misschien , dat we al wat ouder zullen zijn !! Gr.

zowel bij aanschaf en aflevering is service uitstekend

De verkoper in Vianen heeft mij uitstekend geholpen en gewezen op de betere fiets voor mijn doel als recreatiefietser. Ook was er een snelle levering die prima is begeleid door de bezorger. Kortom mijn 2e fiets van Amslod is een uitstekende keus gebleken.

2 mooie fietsen gekocht

Naar verschillende advertencies te hebben gekeken van verschillende merken zijn we bij Amslod geslaagd. De verkoper liet verschillende modellen zien en uitgelegd wat ze zoal verschillen. We maakte een proefrit. We hadden besloten om de fietsen te kopen en te laten bezorgen. Dat was binnen een week. De chauffeur die de fietsen bracht heeft alles na gelopen en nog een keer alles uitgelegd. Nu fietsen we er dagelijks op als het weer het toelaat.

Een fijne fiets die bij me past

In de Amslod winkel in Almere kon ik alle modellen uitgebreid proberen. De verkoper vertelde eerlijk over alle voor-en nadelen bijvoorbeeld van een accu in het frame of een accu achterop en van voorwiel- en middenmotor aandrijving. Op die manier kon ik de fiets kiezen die het beste bij me paste. Ik heb de fiets nu een maand en ben er erg tevreden over. Ik fiets veel meer dan daarvoor. Blij met mijn Amslod e-bike!

Goede service, snel een fiets gekocht

Een paar fietsen geprobeerd met een proefrit zodat ik de verschillen in de fietsen goed kon merken. Daarna mijn keuze gemaakt en werd goed geholpen in de winkel in Vianen. Alles werd goed uitgelegd en een paar dagen mijn fiets opgehaald en mijn oude ingeruild. Alles was snel geregeld.

Heel erg tevreden, een aanrader!

Ondertussen mijn 2e Amslod en de 3e hier thuis. Over vorige fiets dik tevreden, en de York die ik nu heb bevalt weer super. In Papendrecht zeer goed en niet opdringerig geholpen, aflevering thuis zeer correct. En over de kwaliteit van de fiets zeer tevreden. De vorige fiets ruim 3 jaar gehad, met gemak 90 km op een accu lading, en ook nu met iets keinere accu ruim 80km tot 15%. Ik gebruik wel regelmatig extra ondersteuning, zonder dat moet 100km wel haalbaar zijn. De middenmotor van vorige fiets als ook van deze, werkt subliem en traploos, dijk op, geen enkel probleem. Ook in Duitsland heuvelachtig terrein is voor de motor geen probleem. Klinkt misschien allemaal een beetje overdreven, maar t is echt waar, ik ben dik tevreden, en kan ze iedereen aanraden. Mijn vrouw heeft de Milton, ook die bevalt heel goed, die heeft nog extra tussenstanden mbt ondersteuning. Wat onderhoud betreft komen ze elk jaar, na afspraak, thuis onderhoud plegen, ook daar vol lof over! De rest moet je /u zelf ervaren!

Super goed geholpen. Snelle service

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.