Dit jaar hebben we 3 elektrische fietsen bij Amslod in Vianen gekocht. Van de medewerkers kregen we uitgebreide uitleg over de fietsen, de verzekeringen en het onderhoud. Na aflevering bleek er een klein onderdeel van het stuur beschadigd te zijn. Dit ontvingen we een paar dagen later per post. Prima service dus!

De fiets rijdt licht en ook zonder ondersteuning

De fiets rijdt heerlijk licht en de computer werkt fantastisch! Het remlicht is ook een pluspunt

Topfiets en ze komen alle afspraken na.

Prettig contact in de winkel en alles klopt wat is afgesproken. Enne...heerlijke fietsende fiets.

Fijne en betrouwbare fietsen.

Onze eerste Amslod fietsen hebben we gekocht in 2018.Daar hebben we zes jaar lang mooie fietstochten op gemaakt,zonder problemen en goede service. Gezien onze ervaringen hebben we vier weken geleden opnieuw voor nieuwe fietsen van Amslod gekozen. We zijn erg tevreden over Amslod.

Na veel wikken en wegen en verschillende winkels bezocht te hebben fijn geholpen bij amslod nijmegen goede uitleg en geduldig en ze nemen echt de tijd voor je en je kunt elke fiets uitgebreid testen en proberen mijn vriendin heeft daar 4 jaar geleden ook al een fiets gekocht en nu heb ik daar ook de fiets gekocht beste service ooit

Fijne fiets in mijn favoriete kleur groen.

Heb de fiets pas 1 maand in mijn bezit maar wat een verademing een middenmoter ipv van een voorwielmotor die ik eerst had en ook nog in een mooie kleur groen.

Klantvriendelijk

Verkoper gaf veel nuttige informatie over de verschillende mogelijkheden. Zijn advies werd gebasseerd op mijn wensen. Zeer tevreden en ook nog een snelle levering.

Super, vriendelijk en klant gericht.

Zijn zeer tevreden over Amslod, al van het eerste moment dat ik contact had gemaakt voor informatie over een E bike tot de levering en zelf daarna. Alles liep op rolletjes. Zijn heel blij met de E bike. Fietst heerlijk, voor ons echt zijn geld waard. We hebben er twee gekocht de Luton EMV 540. Zeker een aanrader. Gr Miranda

Helemaal top

Zeer goede uitleg van verkoper en neem ook de tijd voor je. Waar de andere concurrenten iets van kunnen leren. Fiets die ik heb gekocht netjes afgeleverd. Bedankt Amslod!!

makkelijk fietsen

makkelijk fietsen ook zonder ondersteunig

Slechte service

Ik had een afspraak in mei omdat mijn motor geluid maakt ben er geweest geen ondelen , Nieuwe afspraak gemaakt verzet nog steeds geen ondelen toen weer mail verzet nog steeds geen onderdelen nu verzet naar juli hopen dat er dan wel onderdelen zijn , want die motor maakt steeds meer geluid.

Beste meneer Sulmann, Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw fiets. Ik zie inderdaad dat er een afspraak ingepland staat. Ik ga ervan uit dat deze gewoon door kan gaan en dat u daarna weer veel mooie kilometers kunt maken. Met vriendelijke groet, Jeanine

Fantastisch geholpen

we begonnen met twee fietsen in ons gezin, inmiddels is de vierde afgeleverd. duidelijke afspraken, goed advies en prima service!

zeer prettig geholpen door de heer Wiebe Wierda

Begin juni een bezoek gebracht aan Amslod Almere voor de aanschaf van een fiets. Ik was nog niet echt bekend met Amslod maar dat was snel veranderd. Met de juiste hulp, denk hierbij aan proefritten maken op verschillende types, van de heer Wierda ben ik nu eigenaar van een prachtige Amslod fiets.

perfecte service en goede kwaliteit

De hulp in de winkel en de aflevering waren zeer goed, de kwaliteit van de fietsen en het rijplezier dat we beleven is ook zeer goed. De mogelijkheid om tussen eco en sport te kunnen schakelen is heel fijn.

Zeer fijne ervaring met Amslod.

Fijne ervaring met amslod. Direct voelden we ons thuis met verkoper Pieter hij zette gelijk koffie en voerde een niet opdringerig leuk gesprek. Hij vroeg naar onze wens en besprak dit vakkundig met ons. Wist ons direct een proefrit aan te bieden en dat een schot in de roos was. We waren er eigenlijk zo uit. Ook hij regelde de gehele deal met inruil en verdere dingen zoals verzekering extra slot en onderhoudsbeurten perfect. Ook de aflevering van de fiets ging geheel naar wens.

sterke fiets, fijne accu

De fiets bevalt goed met een zeer sterke accu. Fietst ook zonder ondersteuning licht. Fijn geholpen door verkoper. Nam alle tijd.

uitstekend geholpen, zowel bij de aankoop als bij de aflevering

Fijne ongedwongen manier om een e-bike te kopen

super mooie fiets

ik had al een amslod , zins twee weken een nieuwe amslod. rijd super mijn vrouw heeft de zelfde gekocht. Hamilton / blauw

Bad service, bad bicycles, no return.

Very dissatisfied with the service and the quality of the bicycles. We bought 2 bicycles (Amslod Dalton and Amslod Wellington) for us and picked them up in the shop in Almere. Both bicycles had technical issues from the start: loose bolts, the front sticker with a logo did not stick on one of the bicycles, and a more serious problem with the battery on a Dalton model. During cycling the battery tends to go loose and disconnect from the frame. Moreover, you can easily take the battery out even without a key. I cycled on this bicycle two times and had to stop and connect the battery a couple of times. And note, this did not happen on the bumpy road, just a normal cycling lane. It looks like this is a huge design defect on the Amslod battery connection. I went immediately to the shop, but their service was as good as nothing. The personnel is rude and lacks basic qualifications. On a close inspection of the bicycle construction, you can notice how fragile and sloppy all the wiring and accessories are. I feel nothing more than regret that I believed all the nice reviews here. I tried to contact their head office and return their products. Given how bad they are, you should not be surprised - there is no return! My bicycles is already 3 weeks at the repair shop. I am getting no updates, no replies to my emails, no answers on their service phones. These bicycles are not worth the money. Avoid them.

Beste meneer Protsyk, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt. Ik zie dat op 25 juni a.s. onze technische coördinator naar de fiets gaat kijken en deze indien nodig gaat repareren. Ik ga ervan uit dat u hierna weer veel mooie kilometers kunt maken. Met vriendelijke groet, Jeanine

Goede fiets.

Fijne fietsen en snelle levering.

Ervaring hadden we al met Amslod, fijne fietshandel en goede service gegarandeerd.

zwaar onvoldoende

In januari de drukte voor willen zijn en 2 e-bikes gekocht. Vanwege de specifieke wensen was Amslod een van de weinige aanbieders. De fietsen zijn snel geleverd, echter doordat de accu's leeg waren hebben we ze niet kunnen testen. Tijdens ons eerste gebruik, half maart, maakten de fietsen een onnatuurlijk geluid, waardoor we de service hebben ingeroepen. Momenteel 15 mei en de afspraak is reeds 4 maal verplaatst (zonder overleg en telkens op gepland op een dag die niet uitkomt vanwege ons werk, dit inmiddels al 3 keer doorgegeven). Last but not least, tijdens het oversteken van een kruising schoot de crankset los, adequaat ingrijpen van andere weggebruikers hebben een ongeluk voorkomen. Aangezien dit in een weekend plaatsvond heb ik dit middels e-mail gemeld, echter vanwege het ontbreken van enige reactie heb ik hier later achteraan gebeld, als reactie kreeg ik toen, we hebben het intern besproken en het wordt opgelost tijdens de geplande afspraak. Dit bedrijf neemt klanten totaal niet serieus.

Beste meneer/mevrouw Lemmens, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw fietsen. Uiteraard nemen wij uw klachten serieus. Helaas kan het gebeuren dat een afspraak verplaatst moet worden. Dat de afspraak dan gepland wordt op een dag dat u niet kunt is natuurlijk vervelend, er moet dan een ander moment ingepland worden. Ik zie dat de afspraak nu ingepland staat op 6 juni. Ik ga ervan uit dat de afspraak dan gewoon doorgaat en dat u daarna weer gebruik kunt maken van uw fietsen. Met vriendelijk groet, Jeanine

Zit nu al sinds 18 februari te wachten op een nieuwe accu

Bij aflevering van de fiets bleek dat de accu niet goed laadde. Melding gemaakt, ticketnummer aangemaakt en daar bleef het bij. Wachten nu 13 mei nog steeds op de levering van de nieuwe accu. Communicatie zeer slecht, je mails worden met standaard antwoorden beantwoord. Ze komen afspraken niet na. Als er gezegd wordt dat ze volgende week contact opnemen, kan je lang wachten want dat contact komt er niet. Levering fiets is overigens prima in orde, maar wat heb je daaraan als je er geen gebruik van kan maken.

Beste meneer Henk, Bedankt voor uw review. Ik zie dat er vanmorgen mail naar u is gestuurd over de levering van de accu. Onze excuses dat dit langer heeft geduurd dan dat u verwachtte. Met vriendelijke groet, Jeanine

Super fietsen

Beste amslod 2de amslod fiets bij jullie gekocht nooit meer een ander merk nooit een probleem bij jullie gehad het bereik (actieradius)is hoog heuvel op ook geen probleem ga weer veel fiets plezier beleven fiets groeten rob en Wilma oja de verkoper in delft mag je zuinig op zijn die krijgt van ons een 11 fijne verkoper

Klatnvriendelijk

Bijzonder vriendelijke meneer van de locatie Almere . Die mij de fiets uiteindelijk heeft verkocht . Meerdere fietsen aanwezig om een proefrit te maken.

Bedrijfsgegevens

Blankenstein 260

7943PG Meppel

038-202 0808

[email protected]

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.