Een fiets die functioneert zoals verwacht met een correcte oplossing bij een dingetje wat vragen bij mij opriep.. Al met al met in een zeer te t evreden koper

Fijne en eerlijke fiets in een goede prijs/kwaliteit, de Luton E-MV 540

Onze fietsen meegenomen naar o.a. Zuid Duitsland en daar uitgeprobeerd. De fietsen hadden daar geen moeite met heuvels e.d.,schakelden soepel en gaven net dat extra wat wij tijdens het fietsen nodig hadden. Ook het opladen tijdens de vakantie was geen punt. Vooraf wisten wij dat het uitnemen van de accu wat lastig was maar dat hebben we verholpen met wat WD 40 te sprayen op de bovenste slot kontakten. Het accuverbruik laat zien dat bij goed gebruik van de fietsmodes het accubereik ook in de buurt komt wat vermeld in de brochures. Kortom, een heerlijke fiets waar we nog lang plezier van hopen te hebben.

Garantie tot de deur.

Wat moet je nu zeggen. Hopeloos bij Amslod. 2 Wellingtons gekocht 1 had al heel snel mankementen ZELF opgelost omdat na weken wachten de monteur ziek was. Fiets nr: 2 spontaan code 8 error. Dan maar weer een afspraak maken. Eindelijk na weken vandaag 19-09 met nog een automatische gegenereerd bericht in de ochtend ter herinnering de monteur is tussen 13.39 en 15.39 bij u...Het vertrouwen was al beneden vriespunt mijn verwachtingen waren al niet te hoog en ja hoor geen belletje, geen mailtje en vooral niet de beloofde sms dus niks, noppes en nada...gewoon weer niet op komen dagen. Had er zelfs een onderhoudsbeurt bij gepland met het idee dan komen ze zeker want geld. Helaas... Het is schandalig ten top. Fiets staat al maanden als garagevulling te glimmen want ze zijn nieuw, wel een dure hobby zo. Triest Amslod.

Een ander stel met bieden een Amslod fiets onrmoet

Zoals we wel vaker doen, gingen we op een bepaalde avond, naheft avondeten nog een kleinrondje ( plm. 20 km) rond onze woonplaats fietsen. Ongeveer halverwege staat een kruisbeeld met een Bankje erbij, aar zaten tweemensen, ieblikbaar net weer willen vertrekken, hetgeen bij ons natuurlijk meten de opmerking ontlokte,Tim dat jullie plaats voor ons maken. Vervolgens ontstond er een geanimeerd gesprek. Uiteindelijk wilden die mensen vertrekken en viel hun oog op onze fietsen. Wat hebben jullie een stel mooie electrische fietsen, waar gekocht, en bevallen ze goed? Wij hebben toen dus zo eerlijk mogelijk onze ervaringen met de Amslod bikes weergegeven en de mensen beaamden dat ten volle en zij spraken tot onze eerste verwondering ook ontzettend positief overdekt Amslod bikes. Wat bleek nu dus? Aande overzijde van de weg stonden ook twee Amslod bikes en deze voor ons (onbekende) mensen hadden dus ruim een jaar geleden ook beiden een Amslod e-bike gekocht en wren daar net als wij Ehzerwold tevreden over.

Uitstekende e-bike, rijdt perfect

heel leuk geholpen en het is een super fiets

heel goed geholpen we hebben nu allebei een fiets van amslod netjes thuis bezorgd goede uitleg en super fijn om service beurten thuis te hebben.

Geweldige service

Geweldig geholpen in de winkel met duidelijke uitleg. We mochten zelfs een proefrit maken in de winkel. Ook nog duidelijke uitleg bij aflevering. Zeker een aanrader.

Erg tevreden

Ik ging voor een oplader en kwam met een nieuwe fiets naar buiten

Zeer tevreden.

Mijn oude fiets gaf problemen met accu. Nadat hij na een fietstochtje er helemaal mee ophield werd het tijd voor een nieuwe. Op een mooie zonnige dag naar Vianen, OP bezoek bij mijnheer Janssen. Hele prettige man in de omgang en na wat adviezen van deze man een nieuwe fiets gekocht. Alles verliep conform afspraak en na een vlotte levering ben ik al diverse malen weggeweest op de fiets. Ik heb een 8 gegeven omdat ik niet weet hoe het is als je problemen hebt met de fiets. Ik heb dat nog niet gehad dus ik kan daar niet over oordelen. Als ik problemen krijg met de fiets, accu, motor etc. en de afhandeling is hetzelfde als de afhandeling tot nu toe dan geef ik een 10.

Fietsen zijn top, service en bereikbaarheid totaal niet!

De fietsen zijn top, maar het inplannen van onderhoud kost heel erg veel tijd. Daarnaast via de webshop een nieuw zadel besteld: 3 weken later nog geen zadel, 2 keer gemaild (geen reactie), 8(!) keer proberen te bellen met wachttijden langer dan een half uur: er komt gewoon niemand aan de lijn.

Prima fiets

Ik heb in juli een Amslod wellington gekocht in Meppel Proef rit gemaakt en na tevredenheid aan koop gedaan Op afspraak geleverd Bij bezorging bleek deze niet goed afgesteld de bezorger had niet de kennis om dit op te lossen terwijl dit maar een kleinigheid is Daar moest nog iemand anders voor komen Dit werd goed opgelost Ik rijdt er nu een paar maanden tot tevredenheid opHet is een stabiele stevige fiets met goede remmen prima verlichting en extra veiligheid remlicht Heb nu een 600km gereden Hoop op veel veilige km Groetjes Jan van Dijk

Fijn bedrijf en hele fijne fiets

Al mijn 2e e-bike gekocht van Amslod. Bij de 1e zijn ze thuis gekomen met diverse fietsen om uit te proberen. Super gemakkelijk. . Hele fijne fiets gehad en prima service. Mijn 2e fiets heb ik in Eindhoven gekocht in de winkel. Heel prettig geholpen. Ik heb deze nu 2 maanden en heb na een klein probleempje (wat overigens prima naar wens is opgelost) al heel veel prettige kilometers gemaakt. Deze kwaliteit voor dat geld krijg je echt niet bij een andere merk-fiets.

Hartelijk ontvangen inde vestiging Heerhugowaard

Na een wat mindere ervaring in de opvang in Cruquius zij we heel hartelijk ontvangen in Heerhugowaard. Alles werd keurig uitgelegd en wij voelden geen enkele druk vanuit hun om de fietsen te kopen. Dit toch gedaan en we zijn er erg blij mee! Lidia

Prima fiets met uitstekende accu

Ik gebruik de fiets met veel plezier.

Fijn bedrijf mooie fiets

Mijn fiets in de winkel uitgezocht wers prima geholpen. Na 2 weken werd de diets thuis bezorgd. Kant en klaar kon er zo op weg. Prettige ervaring met dit bedrijf.

Goed voorgelicht, fijne testmogelijkheden, lekker fietsie!

Fijne ontvangst, behulpzame medewerker, die me ook ruim de tijd gaf om zelf te oordelen. Bij mijn keuze werden vervolgens alle ins- en outs over de fiets besproken voor een compleet beeld, inclusief opties, service mogelijkheden etc. De levering van mijn fiets (met aangepast zadel) ging ook soepel, met een testrit alvorens de bezorger vertrok na goed voorgelicht mbt accu laden en afstelling van de fiets als service. Helaas nu wel na enkele kilometers een raar tik-geluid in de 7de versnelling (werkt verder wel). Gelukkig werd ik na ruim een maand verrassend genoeg nog gebeld door een dame van Amslod ter evaluatie. Fijn!! Zij raadde me e.e.a. aan, het wordt dus opgelost tijdens een tussentijds bezoekje bij Amslod, of bij mijn servicebeurt (uit het afgenomen service pakket). Al met al een prachtige, soepele fiets, nodigt me uit om meer te gaan fietsen!

Tevreden gebruikers

Goede fiets Goed personeel Duidelijke uitleg Prima afleverafspraken

Fantastisch advies ,vriendelijke medewerke,Geweldig fiets .rs,

Hele fijne fiets en is heel comfortabel,Goeie motor ,mooie fiets,Heerlijke fiets Venton E-LD -549 met middenmotor en ABS- Remsysteem en bediening via het LCD kleurenbeeldscherm op het stuur.

Zeer tevreden met aankoop.

Fiets gekocht bij Amslot in Assen. Ontvangen door vriendelijke en kundige verkoper. Na een proefrit gemaakt te hebben kregen we een uitvoerige uitleg over ins en outs van de fiets. Na de aankoop en de papierwinkel de fiets op het fietsenrek geknoopt en huiswaarts gereden. Fiets is tot dusver probleemloos. Om kort te gaan:Een aanrader.

Netjes en compleet afgeleverd

Binnen een paar weken zijn onze nieuwe Amslod fietsen aan huis afgeleverd met een goede uitleg en op maat afgesteld . Na een week maakte een van de fietsen lawaai en ben ik direct naar het servicepunt in Assen gefietst, en ondanks de grote drukte en geen afspraak toch direct geholpen en was ik binnen een kwartier weer weg . Probleem verholpen klasse .

Prettig

Geen opdringerige verkoper maar gewoon goede uitleg . Fiets geprobeerd … besteld en goed afgeleverd

Het is gewoon genieten op deze E-bike

Ik heb al in de regen gefietst en zelfs dan is het genieten. Het is een fijne fiets met duidelijke en simpele handleiding. Gewoon genieten dus.

Ben goed en vlot geholpen

Goede ervaring bij dealer zeer informatief mooie fiets snelle levering Mooi aanbod voor 3 Jarig onderhoud aan de deur. Prima fiets goede ondersteuning door standaard zware motor en accu

Hele fijne ervaring gehad in de winkel in Rijswijk ,alle tijd werd genomen voor ons.Ook toen we nog even na wilde denken en de volgende dag terug kwamen .Niets werd op gedrongen om dingen extra tekopen. Geweldig zou zo weer mijn volgende fiets weer bij Amslod kopen

zeer slechte klantenservice / reparatie dienst.

Mijn vrouw heeft de Carlton FSV, maar n 6 maanden ging hij niet meer aan. Aangemeld voor reparatie, duurde 5 weken. Hij werd prima gerepareerd (nieuwe display en stuurbediening), en nu weer 3 maanden later weer niet aan. Accu is vol, want op mijn fiets, Newton FLV werkt de accu wel. Weer een week of 4 wachten voor reparatie. Mijn fiets ging in het voorjaar stuk. Het voorwiel kwam los, en de motor maakte een sterk schurend en krassend geluid. De monteur vertelde dat het net op tijd was, anders een nieuwe motor. 5 weken later begint het opnieuw, vooral stevig aanzetten (we waren op vakantie) een schrend en schokkend geluid vanuit de motor, ook nu het voorwiel zit iets los. En weer 4 weken wachten op reparatie? Fiets is prima, comfi en prettig, maar Amslod geeft waardeloze service ondersteuning. Een een produkt staat of valt met goede service, helaas daarom maar 2 sterren. Beiden betreuren de aankoop, en zitten te overwegen om deze af te stoten en een ander merk te kopen. Hiervoor 8 jaar probleemloos met een Gazelle gefiets, hebben spijt van deze aankoop, alleen door de zeer slechte service, moeilijk te bereiken.

Blankenstein 260

7943PG Meppel

038-202 0808

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.