Goede service, snel een fiets gekocht

Een paar fietsen geprobeerd met een proefrit zodat ik de verschillen in de fietsen goed kon merken. Daarna mijn keuze gemaakt en werd goed geholpen in de winkel in Vianen. Alles werd goed uitgelegd en een paar dagen mijn fiets opgehaald en mijn oude ingeruild. Alles was snel geregeld.

Heel erg tevreden, een aanrader!

Ondertussen mijn 2e Amslod en de 3e hier thuis. Over vorige fiets dik tevreden, en de York die ik nu heb bevalt weer super. In Papendrecht zeer goed en niet opdringerig geholpen, aflevering thuis zeer correct. En over de kwaliteit van de fiets zeer tevreden. De vorige fiets ruim 3 jaar gehad, met gemak 90 km op een accu lading, en ook nu met iets keinere accu ruim 80km tot 15%. Ik gebruik wel regelmatig extra ondersteuning, zonder dat moet 100km wel haalbaar zijn. De middenmotor van vorige fiets als ook van deze, werkt subliem en traploos, dijk op, geen enkel probleem. Ook in Duitsland heuvelachtig terrein is voor de motor geen probleem. Klinkt misschien allemaal een beetje overdreven, maar t is echt waar, ik ben dik tevreden, en kan ze iedereen aanraden. Mijn vrouw heeft de Milton, ook die bevalt heel goed, die heeft nog extra tussenstanden mbt ondersteuning. Wat onderhoud betreft komen ze elk jaar, na afspraak, thuis onderhoud plegen, ook daar vol lof over! De rest moet je /u zelf ervaren!

Super goed geholpen. Snelle service

Verrassend goed.

Na lang opzoek zijn geweest naar een elektrische stadsfiets vond ik hem bij Amslot. Goed geholpen en vooral keurig informeerd mijn mooie fiets gekocht. Niets te veel gezegd de fiets rijd perfect.

prima geregeld

fijn dat de fiets thuis bezorgd kon worden. De fiets werd uitgepakt en alle belangrijkste zaken rustig uitgelegd, fijn. ik mocht hem daarna ter plekke proberen of alles het deed, verlichting, versnellingen. Het zadel, stuur werden afgesteld, en nam de tijd allemaal, en na de handtekening door mij reed hij pas verder, nadat ik geen vragen meer had.. Fijne fiets, moet nog ff wennen aan deze fiets qua grootte, en afwachten wat de range is, maar alleen nog maar gefietst met relatief lage temperaturen (6-10 C), en kwam op 1 lading op 57 km van 100-9%.......in de zomer zal dat nog meer zijn, dus ook daar ben ik tevreden mee.

Fiets doet aan al mijn verwachtingen

Fijne fiets doet het goed vriendelijk verkoper in Nijmegen

gewoon goed

ben altijd goed geholpen

Top geholpen en goede service

Onlangs 2 fietsen gekocht bij het filiaal in Vianen, goede uitleg gehad over de verschillende fietsen door een fijne verkoper. De levering was ook perfect en gelijk duidelijke uitleg gehad over de fietsen.

Super fijne fiets

De aankoop in de fietsenzaak in Almelo, was snel beklonken. Een mooie goede en fijne fiets voor een schappelijke prijs, goede voorlichting. Na een proefritje te hebben gemaakt, was het voor mij duidelijk. Een Amslod fiets moest het worden. Nederlandse kwaliteit !! De eerste paar honderd kilometer zitten er inmiddels al op en en ik krijg steeds meer zin om de fiets te pakken. Een echte aanrader !

Top service!

Een maand geleden in Vianen mijn fiets gekocht. Ik werd ontzettend vakkundig, netjes en correct behandeld. Fijne ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik heb een van de eerste modellen gehad en hier heel lang mee gedaan. Ik heb deze nu ingeruild voor een nieuw model. Inruil regeling is heel aantrekkelijk. Mooie prijs voor de nieuwe. Bij de nieuwe moet ik wel erg wennen aan de versnellingen. Die vind ik niet zo soepel. Verder tot zover erg tevreden.

Nadat ik een Amslod fiets had gekocht in Rijswijk, werd deze enige dagen later thuis afgeleverd. De chauffeur merkte op dat er een kleine beschadiging was aan de lak en nam de fiets direct weer mee. Een dag later werd alsnog de fiets afgeleverd.

Goed geholpen in Assen en geweldige fietsen uitgezocht en deze werden al binnen twee weken geleverd. Tot nu toe erg tevreden.

Degelijke, betrouwbare en sportieve electrische fiets

Sinds 6 maanden ben ik de trotse bezitter van een Amslod Highland F-VL met een 540WH accupakket. De fiets is lekker sportief, heeft een goede (en sterke) trapondersteuning met meer als voldoende "versnellingen" en ondersteuningsnivo's.

Fiets bevalt uitstekend

In filiaal Roermond goed en kundig geholpen bij afhalen fiets ook àlles volgens afspraak afgehandeld

Amslod maakt dat ik met mijn nieuwe Wellington fiets meer vrijheid heb!

Zo blij met mijn nieuwe elektrische fiets Wellington dat ik meer vrijheid heb en zonder moeite mijn boodschappen doe en grotere afstanden leg.. Amslod heeft de plaats van de auto ingenomen .. milieubewuster en buitenlucht dat maakt je tot een blijer mens? Mvgr Monique Nieuwenkamp Almere

Goed advies

E-bike gekocht met een goede prijs kwaliteit verhouding. Nu 250 km gereden de 600 watt accu gaat 75 km mee, niet verkeerd. Wist wat ik wilde dus gelukkig gevrijwaard van allerlei verkooppraatjes.

Ben erg tevreden over de fietsen

Het zijn erg fijne fietsen ze rijden lekker

Super tevreden over het personeel en het advies die ons is gegeven

Aanschaf fiets

Bij de aanschaf van een elektrische fiets werd ik goed geholpen door de verkoper die echt de tijd voor nam. Mooie ruim opgezette winkel die veel keuze heeft . Gewoon een goede winkel.

Gezellig goed gesprek

Was een gezellig en goed gesprek

Prima geholpen bij aankoop en fijne ervaring bij aflevering

We zijn na enig vergelijk uitgekomen bij Amslod fietsen in Bergen op Zoom. Fijne ervaring met gedreven verkoper. Alle uitleg ontvangen en verschillende fietsen mogen uit proberen besloten de aankoop te plaatsen. Aflevering ging exact zoals was verteld. Klein probleem met opladen van een fiets, afspraak gemaakt met monteur. Draadje vervangen en probleem opgelost. Fijne fietsen en een goede ervaringen met Amslod tot zover. We hopen nog fijne fietskilometers at te mogen leggen en kunnen niet wachten tot de zomer komt.

Fietsen ingeruild

we hebben gekozen voor de zelfde fietsen als we 4 jaar geleden hadden gekocht, voor hetzelfde gekozen, omdat we hierover prima te spreken waren.

Toppie

Ik ben super goed geholpen, ze hadden alle tijd om mij te helpen om een goede keuze te maken , mijn vorige fiets was 7 jaar oud ,met mijn nieuwe fiets kan ik weer vele jaren fietsen, Mijn dochter heeft een nieuwe Sparta fiets gekocht ik zou niet willen ruilen met mijn amslod fiets. heel veel lof voor amslod. groetjes Marry Bults

Zeer mooie en goede zaak (Rotterdam Zuid) met uitstekende service

Na goede ontvangst met koffie heb ik een rondleiding gehad in de winkel met uitleg van de modellen. Na besluit van aankoop fiets wilde ik dat deze snel geleverd kon worden. Echter had Rotterdam deze fiets niet op voorraad maar kon ik de fiets ophalen bij locatie Papendrecht. Binnen een week had ik de fiets. In Rotterdam fiets laten afstellen en i.v.m. kras op accu is deze gelijk omgeruild. Geniet van deze fiets en ben zeer tevreden. Bedankt Mario en zeker tot ziens.

Blankenstein 260 7943PG Meppel

038-202 0808

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.