Amslod maakt dat ik met mijn nieuwe Wellington fiets meer vrijheid heb!

Zo blij met mijn nieuwe elektrische fiets Wellington dat ik meer vrijheid heb en zonder moeite mijn boodschappen doe en grotere afstanden leg.. Amslod heeft de plaats van de auto ingenomen .. milieubewuster en buitenlucht dat maakt je tot een blijer mens? Mvgr Monique Nieuwenkamp Almere

Goed advies

E-bike gekocht met een goede prijs kwaliteit verhouding. Nu 250 km gereden de 600 watt accu gaat 75 km mee, niet verkeerd. Wist wat ik wilde dus gelukkig gevrijwaard van allerlei verkooppraatjes.

Ben erg tevreden over de fietsen

Het zijn erg fijne fietsen ze rijden lekker

Super tevreden over het personeel en het advies die ons is gegeven

Aanschaf fiets

Bij de aanschaf van een elektrische fiets werd ik goed geholpen door de verkoper die echt de tijd voor nam. Mooie ruim opgezette winkel die veel keuze heeft . Gewoon een goede winkel.

Gezellig goed gesprek

Was een gezellig en goed gesprek

Prima geholpen bij aankoop en fijne ervaring bij aflevering

We zijn na enig vergelijk uitgekomen bij Amslod fietsen in Bergen op Zoom. Fijne ervaring met gedreven verkoper. Alle uitleg ontvangen en verschillende fietsen mogen uit proberen besloten de aankoop te plaatsen. Aflevering ging exact zoals was verteld. Klein probleem met opladen van een fiets, afspraak gemaakt met monteur. Draadje vervangen en probleem opgelost. Fijne fietsen en een goede ervaringen met Amslod tot zover. We hopen nog fijne fietskilometers at te mogen leggen en kunnen niet wachten tot de zomer komt.

Fietsen ingeruild

we hebben gekozen voor de zelfde fietsen als we 4 jaar geleden hadden gekocht, voor hetzelfde gekozen, omdat we hierover prima te spreken waren.

Toppie

Ik ben super goed geholpen, ze hadden alle tijd om mij te helpen om een goede keuze te maken , mijn vorige fiets was 7 jaar oud ,met mijn nieuwe fiets kan ik weer vele jaren fietsen, Mijn dochter heeft een nieuwe Sparta fiets gekocht ik zou niet willen ruilen met mijn amslod fiets. heel veel lof voor amslod. groetjes Marry Bults

Zeer mooie en goede zaak (Rotterdam Zuid) met uitstekende service

Na goede ontvangst met koffie heb ik een rondleiding gehad in de winkel met uitleg van de modellen. Na besluit van aankoop fiets wilde ik dat deze snel geleverd kon worden. Echter had Rotterdam deze fiets niet op voorraad maar kon ik de fiets ophalen bij locatie Papendrecht. Binnen een week had ik de fiets. In Rotterdam fiets laten afstellen en i.v.m. kras op accu is deze gelijk omgeruild. Geniet van deze fiets en ben zeer tevreden. Bedankt Mario en zeker tot ziens.

Prima fiets

Rijden al 4 jaar Amslod en al 28 duizend kilometer gereden. Geweldig toch?

mijn ervaring met Amslod ervaar ik als prima. Goede uitleg, proefritje maken. Bij ophalen fiets duidelijke uitleg. Alles netjes geregeld. Prima keus een fiets van Amslod, hij fiets heerlijk!

Vriendelijke personeel

Een hele fijne ervaring

Hele vriendelijke mensen die me geholpen hebben met een fiets uitzoeken. De levering was snel, je word op de hoogte gehouden wanneer de fiets geleverd word. Hele goede uitleg van alle functie's op de fiets. Ik ben super geholpen, en ik zou daar weer een fiets kopen toppie

Heel blij mee!

Fietst makkelijk en accu gaat lang mee

Voortreffelijk

Mijn ervaring in de winkel in Papendrecht was,vriendelijk, duidelijk en NIET opdringerig.

mooie fijne fiets voor de prijs

Door de bomen het bos niet meer kunnen zien, te veel fietsen en merken. Daardoor toevallig binnen gelopen bij Amslod shop. Daar kreeg ik goede uitleg en een hoop keus aan verschillende fietsen Door de prijs/ kwaliteitsverhouding uiteindelijk gekozen voor een amslod

Een hele fijne ervaring in Assenx

Een goede ontvangst, heel beleefd. Rustig rondgekeken wat ons aansprak en daarna een uitstekende uitleg van de verschillen. Je krijgt alle tijd en ruimte om de fietsen uit te proberen op de testbaan. Ondertussen wordt je drinken aangeboden. Het voelde voor ons als een warm bad.

We zijn heel goed ontvangen bij het uitzoeken van een fiets, vriendelijke man goed gesprek onder een kopje koffie en na de proefrit een goede uitleg over de service beurten dat was zeker een 10 waard Ook met de aflevering van de fiets thuis een vriendelijke man die alles goed uitlegde en de fiets rij klaar maakte

Prettig contact met verkoper, goed advies

Fijne zaak ik mocht alle modellen uitproberen. De fiets werd niet opgedrongen maar ik kreeg goed advies! De verkoper nam alle tijd en we zijn 3 keer teruggeweest omdat het toch een hele uitgave is. Het was geen probleem elke keer kregen we op een fijne manier de aandacht en informatie.

Geweldige fiets , zer blij mee

Wj zijn zeer tevreden over het verkoop persoonel en zijn blij met de fiets

Prettig personeel in de winkel. En onwijs fijne fiets

Erg blij met me aankoop van mijn Amslod fiets In de winkel werd ik prettig geholpen en namen ze alle tijd om alles uit te leggen en de fietsen uit te proberen

Zeer behulpzaam en goede uitleg over de mogelijkheden van een e-bike

Ik ben zeer tevreden over de verkoper. Hij heeft goede uitleg gegeven over de mogelijkheden van de e-bike. Tijdens de proefrit heb ik ervaren dat fietsen met een Amslod e-bike het fietsen nog leuker en gemakkerlijk maakt. Je kunt zelf bepalen welke ondersteuning je kiest. Je kunt toch lekker in beweging blijven zonder dat bergop je te veel moeite kost of dat je helemaal bezweet raakt. In het voorjaar ga ik volop genieten van mijn nieuwe Amslod e-bike.

Probleem bij aflevering goed opgelost

Eind vorig jaar een Amslod fiets besteld maar bij het afleveren bleek de koplamp niet te werken en dit was iets dat de betreffende medewerker ook niet ter plekke kon oplossen. Wel heeft hij het defect doorgegeven en binnen 2 weken stond er een monteur voor de deur die het probleem netjes heeft opgelost. Verder is het een fijn rijdende fiets, waar ik nu na een aantal maanden nog steeds heel tevreden mee ben!

Goede service en een prima product

Gekocht in Rotterdam zuid prima uitleg over fiets,daarbij is het ook een goeie fiets .Vriendelijk personeel niet opdringerig als je wat wil vragen wordt het ook prima uitgelegd .

Blankenstein 260

7943PG Meppel

038-202 0808

Over Amslod.nl

Amslod: snelst groeiende e-bike merk Sinds 2015 is Amslod in razend tempo gegroeid tot een van de grootste e-bike merken van Nederland. Bij Amslod krijgt u een fiets van grote kwaliteit, voor een fijne prijs. Omdat de fietsen rechtstreeks van de fabrikant komen, heeft u direct tot 40% prijsvoordeel.