Topservice en top product

Nadat ik wat verwarring had, super goede en lieve reactie gehad. Superservice!

Netjes verpakt ontvangen

Tijdens een bestelling nog een aanvulling kunnen doen en dit is netjes geregeld. Producten die op voorraad waren netjes verpakt ontvangen met een klein aardigheidje. Aan aanrader.

Duurt lang

Het duurt erg lang voordat je vestelling verzonden word, reageren op belletjes en mailen ken je ook niet

Hallo Noa, Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt! Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. En we zullen er dan ook alles aan doen om je ervaring met Fit&Style te verbeteren. Ik heb even terug gekeken naar je bestelling. Dit ging om een back-order van 2 items van Gavelo waarvan 1 niet op voorraad was. Wanneer een artikel van Gavelo niet meer op voorraad is, word dit aangegeven op de artikel pagina, wanneer de maat is geselecteerd. Hierbij word ook aangegeven dat de levertijd dan +-2 weken is. Het spijt ons als dit over het hoofd is gezien en er miscommunicatie is ontstaan. Wij begrijpen dat wachten niet de meest leuke bezigheid is. Tevens heb ik even gekeken hoe het mogelijk is dat je verdere contact niet is beantwoord. Ik zie 1 email, op zaterdag avond 11-6. Klopt dit? Ik zie inderdaad dat deze mail niet is beantwoord, op maandag. Dat is inderdaad erg vervelend en had niet mogen gebeuren! Onze nederige excuses hiervoor. Wij zullen een persoonlijke kortingcode voor je aanmaken en toesturen via de email als goedmaker voor het over het hoofd zien van je email. Hartelijke groeten, Jade van Fit&Style

Fijne sportlegging

Goed en snelle levering met goede producten!!

Ik had mijn bestelling snel binnen en het was ook nog eens leuk verpakt met een handgeschreven kaartje erbij en een schattig klein doosje tiktak, super lief!! Dat zie je niet vaak meer. Ik ben super blij met mijn legging en bijpassende top! Het zit lekker en ik kan er goed in bewegen tijdens mijn training, het rekt goed mee wat ik heel belangrijk vind. Ik ga mezelf binnenkort op nog een leuke sport outfit trakteren.

Heel mooi

zeer mooie legging en een top maken een fantastische set. ziet er geweldig uit

Snelle levering, goede producten

Producten werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

Zit fijn

Zit goed

Top!!!

Super leuk. Kreeg gewoon een Cadeautje zo leuk verpakt

Fijn om te horen! Daar doen we het graag voor. Groetjes, Jade

Super mooie en chille legging

Zit fantastisch en supermooie kwaliteit ❤️ Service en contact ook uitstekend

Bestelling netjes en snel geleverd

Supeleuk dat er een handgeschreven briefje bij zit.

Fijne persoonlijke klantbehandeling

Goede service en leuk verpakt. Kwaliteit van de producten is ook goed. Zelfs nog een persoonlijk briefje erbij!

Prettig contact en snelle levering

Mooie legging en een snelle levering. Pakketje was ook leuk verpakt.

Gewoon geweldig

Super snelle service , heel leuk verpakt .

Dank je wel, Tinne!

Helemaal leuk

Prima service, leuk verpakt, netjes geregeld

Dank je wel, Niki. Daar doen wel het voor. Heel veel draagplezier!

Heel aangename legging!

Snelle en correcte service. Legging zit als gegoten en voldoet aan de verwachtingen.

Super fijn om te horen. Dank je wel, Sann!

Snel verzonden, producten goed verpakt! Helaas schijnt de legging bij mij mega door, maak er wel een slanker persoon blij mee. De top is wel super gaaf!

Hele fijne en snelle service!

Kreeg mijn bestelling de volgende dag al binnen. Leuk ingepakt en met een persoonlijke handgeschreven boodschap erbij. Echt een cadeautje om uit te pakken! Heel erg blij met mijn nieuwe sportbroek van Gavelo!

Product past perfect en zit als gegoten

Ondanks dat de zending vertraagd was. Heeft Jade dit goed opgelost. Over het product, gavelo sports bralette and legging militairy green, kan ik kort zijn. Het zit erg mooi om het lijf. Mooie kwaliteit stof. Het was het wachten meer dan waard. Fit &Style bedankt

Zit super fijn

Super mooi! Fijn merk. Zit super!

Aangename verrassing

Door blackfriday even moet wachten maar super leuk ingepakt met een lekkere verassing :)

Mooi spul

Mooie en goede kwaliteit en service. Is nu erg druk met de bezorging van alle bestellingen online komt dus iets later binnen maar dat is het zeker waard

Dank je wel, Lonneke! Daar doe ik het voor! Groetjes, Jade

Hele mooie producten en de service is ook altijd top. Voor mij de beste

Wat een geweldige service elke keer, producten voldoen aan de wensen, niet doorschijnend en geweldige pasvorm.

Hai Dolores! Dank je wel voor je mooie recensie! Altijd fijn om te horen dat ik m'n werk goed doe. 😜 Groetjes, Jade

Top service! Ben echt zó goed geholpen!

Ik koop altijd de verkeerde maten omdat ik er net tussen in val. Na even overlegd te hebben met fit en style, kreeg ik van 1 type legging maat L en de andere maat M opgestuurd en ze zitten beide geweldig. Dan weet je toch gewoon perfect wat je verkoopt? De kwaliteit vam de leggings zijn ook super.

Heel graag gedaan, Iris!! En heel veel draag plezier van de leggings. X Jade

Hele leuke winkel en contact

Hier ben je nog een persoonlijke klant met persoonlijke mail. Leuk handgeschreven kaartje én een klein verrassinkje bij je bestelling. Kleding is erg mooi en fantastische kwaliteit. I love it ❤

Thanks, Miranda!! Ik ben blij dit te horen.