Bestelling goed, nog niet ontvangen.

De bestelling ging prima, maar de bestelling nog niet ontvangen. Vriendelijke groet, Irma

Topproducten

Mijn vrouw heeft vaker bij jullie gekocht. Ik ben nu een aankoop gedaan en de tweede komt eraan zodra deze op voorraad is. Deze worden echter pas mer Kerst gegeven. Dus mocht er wat fout zijn dan hoop ik dat jullie service toereikend is. Maar ik ga er vanuit dat alles goed is.

Goed behalve de communicatir

De producten zijn in 1 woord geweldig. Maar ik wacht nogsteeds op antwoord over mijn eerste bestelling die niet volledig was. Ik heb n mail gestuurd en ook vis messenger gecommuniceerd maar ik wacht nogsteeds op antwoord. Want ik heb niks meer vernomen. Dat is wel jammer. Het heeft misschien met de verbouwing te maken maar als iets niet klopt met de bestelling is n antwoord wel handig.

Zeker voor herhaling!

Onderscheidend aanbod. Snelle levering. Mooi ingepakt met een handgeschreven briefje erbij. Goede kwaliteit en mooie fitting. Ik ben heel tevreden!

Heb 2 producten besteld welke snel geleverd zijn. één van de producten retour verzonden maar kreeg hier gelijk een bevestiging van dat deze ontvangen is dus dat is snel en duidelijk. Ga dus opnieuw weer bestellen!

Mega klantvriendelijk!!

Ik wilde wat omruilen op de website in een andere maat. Maar omdat ik niet goed aan het lezen was kwam ik er niet 1,2,3 uit. Ik heb gebeld en kreeg persoonlijk contact met Jade. Jade denkt met je mee, draagt oplossing aan waar je wat aan hebt. Ze is vriendelijk, vlot en sociaal in het gesprek. Een top bedrijf met super leuke spot wear.

Snelle levering, mooi product en liefdevol ingepakt♥️

Positief, glimlach op mijn gezicht. Dit is, samen met het feit dat de broek die ik gekocht heb, ook nog eens heel mooi is en lekker zit, zeker een site waar ik nu vaker ga bestellen.

Ik vindt de legging van cavalo wel wat klein vallen helaas maar voor de rest zit het uitstekend goede kwaliteit

Snelle service en perfecte maten.

Correcte en goede service

Mijn bestelling was er binnen de beloofde termijn en het was allemaal van goede kwaliteit, ik ga zeker nog terug bestellen

Stralende service voor een heerlijk pakkie

Helemaal geweldig

Wauw wat een mooie broek

Mooie stevige broek voel heerlijk aan.!

Perfecte Fit, Style en kwaliteit!

Absolute hoge kwaliteit, squat proof, goede fit, de maat zoals altijd, mooie style, je krijgt wat je ziet, en daarmee dus ook absoluut waar voor je geld!

Product jaar over datum

Op 3 augustus 2022 mijn bestelling geplaatst. Deze werd helaas later geleverd dan benoemd op de website. Maar goed dat is het ergste nog niet, bij het ontvangen van het product vond ik al dat deze een afwijkende geur had. Dacht dat het aan mij lag en hier toch gebruik van gemaakt. Tot ik enorme buikklachten ervaarde en ging onderzoeken waar dit aan lag, mijn menu is heel eentonig wegens sport dus daar kon het niet aan liggen, en erachter kwam dat het product al een jaar (!) over datum was. Ik vind dit erg zorgwekkend en hoop dat zij mij een passende oplossing kunnen bieden en in het vervolg hier goed op gaan letten om meer vervelende ervaringen en zieken te voorkomen.

Helemaal top

De kleding is geweldig. Het past, laat me mooi voelen en klaar voor een work-out. Alles is verlopen zoals verwacht. Heel erg bedankt!

Ik heb de leger groene cargo legging en ben helemaal verliefd, heb direct de zwarte gehaald! Geweldig

Mooi produkt, eerste bestelling ging goed, tweede zit ik nog op te wachtenn

Mijn eerste bestelling wad er de volgende dag, mijn tweede is er naar 3 dagen nig niet, produkt is erg mooi

Topservice en top product

Nadat ik wat verwarring had, super goede en lieve reactie gehad. Superservice!

Netjes verpakt ontvangen

Tijdens een bestelling nog een aanvulling kunnen doen en dit is netjes geregeld. Producten die op voorraad waren netjes verpakt ontvangen met een klein aardigheidje. Aan aanrader.

Duurt lang

Het duurt erg lang voordat je vestelling verzonden word, reageren op belletjes en mailen ken je ook niet

Hallo Noa, Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt! Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. En we zullen er dan ook alles aan doen om je ervaring met Fit&Style te verbeteren. Ik heb even terug gekeken naar je bestelling. Dit ging om een back-order van 2 items van Gavelo waarvan 1 niet op voorraad was. Wanneer een artikel van Gavelo niet meer op voorraad is, word dit aangegeven op de artikel pagina, wanneer de maat is geselecteerd. Hierbij word ook aangegeven dat de levertijd dan +-2 weken is. Het spijt ons als dit over het hoofd is gezien en er miscommunicatie is ontstaan. Wij begrijpen dat wachten niet de meest leuke bezigheid is. Tevens heb ik even gekeken hoe het mogelijk is dat je verdere contact niet is beantwoord. Ik zie 1 email, op zaterdag avond 11-6. Klopt dit? Ik zie inderdaad dat deze mail niet is beantwoord, op maandag. Dat is inderdaad erg vervelend en had niet mogen gebeuren! Onze nederige excuses hiervoor. Wij zullen een persoonlijke kortingcode voor je aanmaken en toesturen via de email als goedmaker voor het over het hoofd zien van je email. Hartelijke groeten, Jade van Fit&Style

Fijne sportlegging

Goed en snelle levering met goede producten!!

Ik had mijn bestelling snel binnen en het was ook nog eens leuk verpakt met een handgeschreven kaartje erbij en een schattig klein doosje tiktak, super lief!! Dat zie je niet vaak meer. Ik ben super blij met mijn legging en bijpassende top! Het zit lekker en ik kan er goed in bewegen tijdens mijn training, het rekt goed mee wat ik heel belangrijk vind. Ik ga mezelf binnenkort op nog een leuke sport outfit trakteren.

Heel mooi

zeer mooie legging en een top maken een fantastische set. ziet er geweldig uit

Snelle levering, goede producten

Producten werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

Zit fijn

Zit goed