Product past perfect en zit als gegoten

Ondanks dat de zending vertraagd was. Heeft Jade dit goed opgelost. Over het product, gavelo sports bralette and legging militairy green, kan ik kort zijn. Het zit erg mooi om het lijf. Mooie kwaliteit stof. Het was het wachten meer dan waard. Fit &Style bedankt

Zit super fijn

Super mooi! Fijn merk. Zit super!

Aangename verrassing

Door blackfriday even moet wachten maar super leuk ingepakt met een lekkere verassing :)

Mooi spul

Mooie en goede kwaliteit en service. Is nu erg druk met de bezorging van alle bestellingen online komt dus iets later binnen maar dat is het zeker waard

Dank je wel, Lonneke! Daar doe ik het voor! Groetjes, Jade

Hele mooie producten en de service is ook altijd top. Voor mij de beste

Wat een geweldige service elke keer, producten voldoen aan de wensen, niet doorschijnend en geweldige pasvorm.

Hai Dolores! Dank je wel voor je mooie recensie! Altijd fijn om te horen dat ik m'n werk goed doe. 😜 Groetjes, Jade

Top service! Ben echt zó goed geholpen!

Ik koop altijd de verkeerde maten omdat ik er net tussen in val. Na even overlegd te hebben met fit en style, kreeg ik van 1 type legging maat L en de andere maat M opgestuurd en ze zitten beide geweldig. Dan weet je toch gewoon perfect wat je verkoopt? De kwaliteit vam de leggings zijn ook super.

Heel graag gedaan, Iris!! En heel veel draag plezier van de leggings. X Jade

Hele leuke winkel en contact

Hier ben je nog een persoonlijke klant met persoonlijke mail. Leuk handgeschreven kaartje én een klein verrassinkje bij je bestelling. Kleding is erg mooi en fantastische kwaliteit. I love it ❤

Thanks, Miranda!! Ik ben blij dit te horen.

Netjes snel en vriendelijk!

Jammer genoeg was het setje te groot maar ben prima geholpen. Tot de volgende keer!

Mooie sportkleding en snel geleverd

Mooi passende sport kleding, afgeleverd presentatie kan beter

Plus punten - Mijn levering was in goede status aangekomen. - de pasvorm van de Gavelo merk zit comfortabel aan mijn lijf zonder mijn huid te irriteren ook de model vorm zit goed aan mijn figur. Min punten - 1) De kwaliteit van de gym handschoenen van Power Princess vindt ik matig en geeft onvoldoende bescherming tegen eventuele 'klof' vorming a.d. handen. Misschien Fit & Style een betere merknaam voor i.d. toekomst kan naar zoeken? 2) Mijn levering arriveerde in a strak vel roze plastische bol van een verpakking. Vrolijk ( en ik heb begrip voor dat men minder kosten a.d consument toe wil dienen) hoewel, de presentatie kan wat netter eruit zien vind ik bvl. netjes in een op maat plat doos of netjes ingepakt een wat ruimere zak anders. Ik wou toch de eigenaar, Jade, alvast bedanken voor het op tijd te vermelden over de vertraging van het afleveren van mijn 1e bestelling bij FitenStyle en ook, voor d'r attent m.n extra kortingsbon bij mijn levering. Ga zeker gebruik van maken!

Snelle levering altijd alles op voorraad en echt superleuke en gave sportkleding maak je de Blitz mee!

Perfecte service

Zoals eerder ervaren verliep ook deze bestelling weer soepel en vlot. Ik had de bestelde broek snel in huis en geniet altijd van de persoonlijke noot die er bij zit.

Leukste legging-shopervaring ooit!

Vergeet de eenvoudige zakjes met daarin je kleding. Fit&Style zorgt voor een onvergetelijke verpakking, echt een feestje.

Super snelle goede service

Het pakket is snel verzonden en goed verpakt. Er zat een persoonlijk berichtje mij vrolijk verraste. Kortom een super goede service. Ik zal hier zeker opnieuw bestellen!

Altijd top kwaliteit

Super blij mee

Redelijk tevreden

Over het algemeen tevreden. Er zat een aardig bedankje op de verpakking van het pakketje.(attent) Helaas zat er na 1 keer trainen een haal in 1 van de bestelde leggings. Kan er dus niet goed mee squaten. Ga ik nog contact over opnemen. Groetjes Tamara

Bernet

Super snelle levering en werd super netjes in leuke doosje geleverd!

Had niet verwacht omdat ik lip oedeem heb benen dat ik het zou passen. En tot mijn verbazing paste het super zelfs hier en daar nog beetje ruimte. En het stond nog super leuk ook! Dankjewel love You All

Fijne webshop

Fijne webshop met goede service

Unieke kleding met een top kwaliteit

Altijd goede service en de kleding is top

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe fitness outfit, zit als gegoten. Ik ben ook, als marketeer, erg onder de indruk van het handgeschreven kaartje geadresseerd aan mij! Heel erg goed!!

Heerlijke legging! Goeie compressie en hij zakt niet af! Door de lekkere hoge tailleband met het touwtje blijft de legging goed op zijn plek zitten!

Levering is op tijd, prijs is in verhouding met kwaliteit heel goed.

Ik ben eigenaresse van een sportschool, dus sportkleding is mij dagelijkse kleding. En dan is belangrijke dat je er verzorgd uitziet. Dit is geen alie express kwaliteit. Dit is een dame uit Nederland die goede merken inkoopt en verkoopt. De service die ze verleent is met passie. Mijn voorkeur gaat uit naar de compressie broeken.❤️ Ik heb haar ooit 1x ontmoet op de beurs in FIBO, en ze is een prachtmens. Ik zeg gewoon bestellen!!!

Het was het wachten waard

Heel blij met mijn setje, goede kwaliteit. Ik moest er even op wachten, maar het was het waard. Fijne persoonlijke communicatie.