Absoluut top!

Buiten dat de broeken echt super lekker zitten en lang meegaan is de service van Jade echt top! Lieve dame.

Nieuwe favoriet

Ik bestelde een fitness legging en een sportbh. Beide zitten super lekker, de maat is goed! De legging is zoals omschreven: schijnt niet door, squatproof, en ziet er luxe uit. De service is super. Jade kwam de bestelling langsbrengen aangezien ik in hetzelfde dorp woon. Ik kom zeker terug.

Uitstekend!

Mooi kwaliteit in verleden ook aankopen gedaan.Een terugkomende tevreden klant! Snelle vriendelijke afhandeling.

hele fijne ervaring

producten waren en snel en prachtig ingepakt. uitstekende service

Bedankt voor je toffe review! Lieve groet, Jade

Juiste advies!

Verkoopster was erg snel in haar reacties. Ze toonde begrip en gaf een goed advies zonder te overdrijven over haar product. Ik heb uiteindelijk een hele toffe legging gekocht en ik kreeg mooie complimenten erover. Wanneer ik weer een nieuwe mag aanschaffen bij mezelf, zal ik zeker eerst op de website van Fit&Style kijken!

Super bedankt voor je lieve woorden!! Groetjes, Jade van Fit&Style

Superservice en topkwaliteit!

Snelle bezorging.kleding mooie kwaliteit en erg vriendelijk en goed geholpen!

Bedankt voor de prachtige kleding

Zeer mooie exclusieve fitness kleding! Snelle levering. Tijd gestoken in de verpakking en een persoonlijk kaartje. Leuk! Dankjewel! :)

Betrouwbaar

Betrouwbaar, nog even nagebeld. Krijgt snel en duidelijk antwoord.

Dankjewel voor je fijne review! Groetjes, Jade van Fit&Style

Leuke webshop.

Leuk assortiment. Gepaste prijzen. Makkelijk te bestellen en betalen.

Dankjewel voor je fijne review! Groetjes, Jade van Fit&Style

Tolle Sportkleidung und superschnelle Lieferung!

Danke schon!!

Mooie producten en snelle service

Bestelling ie heel snel verzonden. Bleef even hangen bij Post NL, maar dat is niet aan F&S te wijten. Handgeschreven kaartje bij de bestelling voelde heel persoonlijk en betrokken. Leuk detail!

Goede communicatie, leuk briefje met attentie erbij en natuurlijk prachtige kleding!

broeken waren precies goed! Pakketje was onwijs leuk ingepakt, met een kaartje en een chocolaatje ! En snel geleverd!

Super service, mooie items!

Jade reageert snel op berichten en weet telkens een selectie met mooie en aparte items aan te bieden!

Geen problemen gehad, alles netjes en op tij geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Hoge kwaliteit en fijne elastische pasvorm

Superservice en veel keuze. Aanrader!

Legging besteld van better bodies. Deze werd netjes de volgende werkdag geleverd! daar houd ik van :)

Prachtige legging. Mooie kleuren. Blijft goed op zijn plaats zitten, zakt niet af.

Top broek en snelle service

Mooie kwaliteit, snelle levering en superleuk verpakt!

N hele leuke sportbroek gekocht.

Top !!

Snelle levering, en zeer goede kwaliteit. Echt een aanrader.

Super mooie kwaliteit legging

Pre order bestelling. Duurde uiteindelijk wel iets langer dan gewenst maar hele mooie legging van Anarchy.

Bestelling goed, nog niet ontvangen.

De bestelling ging prima, maar de bestelling nog niet ontvangen. Vriendelijke groet, Irma

Topproducten

Mijn vrouw heeft vaker bij jullie gekocht. Ik ben nu een aankoop gedaan en de tweede komt eraan zodra deze op voorraad is. Deze worden echter pas mer Kerst gegeven. Dus mocht er wat fout zijn dan hoop ik dat jullie service toereikend is. Maar ik ga er vanuit dat alles goed is.

Goed behalve de communicatir

De producten zijn in 1 woord geweldig. Maar ik wacht nogsteeds op antwoord over mijn eerste bestelling die niet volledig was. Ik heb n mail gestuurd en ook vis messenger gecommuniceerd maar ik wacht nogsteeds op antwoord. Want ik heb niks meer vernomen. Dat is wel jammer. Het heeft misschien met de verbouwing te maken maar als iets niet klopt met de bestelling is n antwoord wel handig.