Had niet verwacht omdat ik lip oedeem heb benen dat ik het zou passen. En tot mijn verbazing paste het super zelfs hier en daar nog beetje ruimte. En het stond nog super leuk ook! Dankjewel love You All

Fijne webshop

Fijne webshop met goede service

Unieke kleding met een top kwaliteit

Altijd goede service en de kleding is top

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe fitness outfit, zit als gegoten. Ik ben ook, als marketeer, erg onder de indruk van het handgeschreven kaartje geadresseerd aan mij! Heel erg goed!!

Heerlijke legging! Goeie compressie en hij zakt niet af! Door de lekkere hoge tailleband met het touwtje blijft de legging goed op zijn plek zitten!

Levering is op tijd, prijs is in verhouding met kwaliteit heel goed.

Ik ben eigenaresse van een sportschool, dus sportkleding is mij dagelijkse kleding. En dan is belangrijke dat je er verzorgd uitziet. Dit is geen alie express kwaliteit. Dit is een dame uit Nederland die goede merken inkoopt en verkoopt. De service die ze verleent is met passie. Mijn voorkeur gaat uit naar de compressie broeken.❤️ Ik heb haar ooit 1x ontmoet op de beurs in FIBO, en ze is een prachtmens. Ik zeg gewoon bestellen!!!

Het was het wachten waard

Heel blij met mijn setje, goede kwaliteit. Ik moest er even op wachten, maar het was het waard. Fijne persoonlijke communicatie.

Eindelijk gevonden waar ik zo lang op zoek naar was!

Heel mooie kledij. Lang gezocht maar eindelijk gevonden waar ik op zoek naar was. Precies zoals wordt voorgesteld. Heel vlug antwoord via klantendienst Vlugge levering & goede service na verkoop.

Fijne webshop en leuke kleding!

Snelle verzending en leuke kleding, ik raad het zeker aan

Superblij met m n bestelling, ziet er echt mooi uit!

Top!!!

Voor de 2e x iets besteld en wederom super tevreden. Snelle levering en heel mooi verpakt. Hand geschreven kaartje bij het pakketje en de kwaliteit van de producten is erg goed.

Fijne goede.ervaring

Leuke spullen en goede servixe.

Perfect!

De sport setjes krijg je precies zo binnen als op de foto weergeven. Prachtige kwaliteit. Daarnaast is de dame van deze shop ook nog eens professional, snel en goed bereikbaar. Komt de klant tegmoed waar nodig. Nogmaals dank voor het snel versturen. Groet Nayana

Goede service En de kleding zit fantastisch

Helaas had ik de verkeerde legging ontvangen. Na contact is dit snel opgelost en is de juiste inmiddels onderweg. Snelle service!

Top levering, en heel blij met de verpakking. Broek past perfect.

Super zaak!

Ontzettend fijne website met extra opmerkingen erbij van de eigenaresse en een groot aanbod mooie merken. Heel leuk! Heel blij met mijn nieuwe set

Snelle levering van mooie producten

Handige site, overzichtelijk. Mooie producten, snelle levering en ontzettend leuk verpakt. Een hele persoonlijke benadering!

Service

Snel, vriendelijk en top kwaliteit producten. Mooie verpakking, alsof je een cadeautje uitpakt! Dankjewel Jade van Fit&Style!

Petfect

Snel geleverd. Blij met de hoodie!

Super blij mee

Ik kan niet wachten tot de box weer open mag, zodat ik kan shinen in mijn prachtige legging

super

snel geleverd en mooi spul

Keurig geleverd!!

Weer twee mooie leggings besteld voor mijn vrouw. Je kan op andere sites kijken maar je komt toch weer bij Fit en Style uit!

Mooie kleding van kwaliteitsmerken

Ik bestel al een paar jaar bij Fit& Style en ik blijf terugkomen op een bepaald merk die hier goed verkrijgbaar is in verschillende kleuren.