Mooie kleding van kwaliteitsmerken

Ik bestel al een paar jaar bij Fit& Style en ik blijf terugkomen op een bepaald merk die hier goed verkrijgbaar is in verschillende kleuren.

Leuk assortiment

Van kiezen tot bestellen geen probleem. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer de artikelen onderweg zijn en het is leuk verpakt met een persoonlijk kaartje. Ook betalingswijze geen enkel probleem

Een feest op jullie pakket te ontvangen!

Wat een klantvriendelijke manier van een pakket aanbieden,het persoonlijke kaartje met geschreven persoonlijke bericht,met glitterpen....een mini tiktak ! Mooi verpakt.Om niet te vergeten ! Zo ben je als bedrijf anders dan andere... Gr Alice.

Goede kwaliteit en super snelle levering

Het product was naar verwachting, goede kwaliteit van stof. Super leuk ingepakt met een lieve berichtje erbij. Super snelle levering!

Jullie hebben zo leuke sport kleren

super

weer erg mooie legging binnen

Supersnelle service

We hebben het s avonds besteld en de volgende dag was het er! En de broeken zitten heerlijk!

Superleuke shop!

Leuk assortiment, vooral Gavelo broeken zijn een aanrader. Eigenaresse is ook erg aardig, elke keer weer feest als ik pakketje binnen krijg :)

Snelle service en levering

Ik heb contact gehad via de Facebook chat over een product dat op dat moment niet op voorraad was, super snel antwoord over de levertijd. Ook netjes een mailtje gehad toen het product weer op voorraad was. Na bestelling heb ik het pakketje de volgende dag ontvangen. Aldus super tevreden over de klantenservice en de levering! (En ik ben fan van handgeschreven kaartjes, ook dat is een pluspunt!)

Menselijk contact en prachtige kleding

Woooooow ik ben voorbij enthousiast!! Zeer comfortabel en ook nog heeeel mooi!!

Top ervaring!!

Had een legging van Gavelo in de sale besteld die bij nader inzien niet op voorraad bleek te zijn toen kreeg ik via de klantenservice van Fit&style verschillende opties aangeboden waaronder het uitkiezen van een andere legging uit de huidige collectie!! Bestel snel weer een legging bij Fit&style, super fijne legging en wat een geweldige service!!!

Prima bedrijf goede kwaliteit spullen

Kwaliteit

Mag alleen de prijs beetje laag

Top: snelle, persoonlijke en mooie levering van geweldig gaaf broekkie!!

Ik vond het geweldig dat ik door de persoonlijke hulp toch nog de sportlegging heb kunnen krijgen die ik zo graag wilde. Als het persoonlijke contact niet zo vlot was verlopen was het niet gelukt. Erg behulpzaam dus en snelle levering. En......de broek draagt heerlijk. Geen idee nog hoe ze in de was blijft, dat is nog even afwachten. Top behandeling dus. En oh ja...het was heel leuk verpakt. Echt een cadeautje. Helaas zag ik de broek op een andere site een tientje goedkoper maar door het fijne contact was ik blij hier gekocht te hebben. De prijs is niet altijd het belangrijkste vind ik.

Betrouwbaar en vlot

Mijn product voldoet aan alle verwachtingen. Het bestellen en leveren verliep vlot.

Sportieve kwaliteit met female touch

Zeer verzorgde en correcte levering met een persoonlijke toets van de afzender. Mooie en kwalitatieve kleding, voor herhaling vatbaar...

Super gave leggings!, keurige levering, top service!

Ruime keuze in assortiment, roze pakketje is altijd een feesje in je brievenbus!! Ook via mail snel reactie terug.

Snelle service!

ik vond het fijn om bij jullie te bestellen! Snelle levering kortom heel fijn!

allemaal super verpakt en geregelt en een hele goeie kwaliteit stof

Mooi broeken zitten erg prettig

Leuke verpakking bij ontvangst, persoonlijke boodschap erbij. Sportkleding zit als een tweede huid.

Gave legging en super fijne service

Ik heb een anarchy apparel legging gekocht want die zijn zoo stoer! Kreeg er ook veel complimenten over. Met mijn 1,63 is de XL broek een beetje lang maar hij zit wel super goed. Hij krult amper op bij mijn. Buik en zit lekker tijdens het sporten. Toen ik besteld had kreeg ik een persoonlijk berichtje van Jade dat het een dagje later kwam. En toch eerder dan verwacht had ik de broek helemaal netjes ingepakt met een fijn handgeschreven kaartje. Super fijn! Zou zeker nog een keer hier bestellen.

Super goede service en vooral heel erg fijn dat je via de mail goed op de hoogte gehouden wordt waar je pakket zich bevindt. En super leuk ook een handgeschreven kaartje bij je bestelling dat maakt het een stuk persoonlijker. Kortom super blij mee bedankt xxx

Hai Anouk, Super fijn om te horen dat je er zo blij mee bent! Groetjes, Jade van Fit&Style

Snelle levering van geweldige producten

De kleding zat als gegoten!!

Hele mooie kleding

Jammer dat het heel erg klein valt. Ik hoor graag jullie antwoord op mijn messenger bericht. Groetjes Bianca Verzijl