snel gevonden wat ik zocht

Website zit goed in mekaar snel producten gevonden die ik zocht en de dag erna zat bestelling in de brievenbus

Snel bezorgd, duidelijke site. Product goed

Snel bezorgd, duidelijke site. Product is degelijk en werkt goed

Goed advies gekregen en een Super product

Tijdje geleden hebben wij een aantal Heavy Duty Portofoon Headsets Gekocht, Daarvoor eerst contact gehad met Edward van Portofoonheadsets.nl. Heel veel informatie gekregen en welke het beste bij onze omstandigheden passen, Wij werken namelijk op muziek evenementen waar het Belangrijk is dat je wel goed verstaanbaar bent omdat de muziek. Nu hebben we ze al een aantal keer gebruikt en ze zijn echt geweldig. Licht in gewicht / Duidelijk verstaanbaar en super nette prijs/Kwaliteit verhouding Kortom, Voor goed advies en goede Headset oortjes moet je bij Portofoonheadsets.nl zijn zij weten waar ze over praten!

Super fijne oortjes

Ik en mijn collega zijn heel blij met deze oortjes. Portofoon oortje voor de Motorola CL446 met kevlar is stevig en zit goed. Er zit een behoorlijke lange kabel aan dat wat heel fijn is . De portofoon headset met acoustic luchtslang vindt ik zelf fijner zitten. Je voelt niet dat hij in je oor zit, en de omringende geluiden worden echt goed gedempt. Wel moest ik er een stukje van afknippen om hem echter passend te maken. Er zat kleiner Eartipje bij die voor mij nog beter is. Kan alleen nog niet vinden op de site hoe die te bestellen. En ook niet hoe je een nieuwe luchtslang kan bestellen

Alles volgens verwachting afgewerkt.

Bestelling en levering netjes en vlot afgewerkt. Geen probleem.

Snelle service en telefonisch goed geholpen met mijn vragen

In 1 dag geleverd.

Betrouwbare webwinkel

Snelle levering, zaterdag besteld en maandag in huis. Product zoals omschreven van goede kwaliteit.

Snel, duidelijke site goede kwaliteit

Mijn eerste bestelling. Op deze site terecht gekomen door duidelijke omschrijvingen.

Gekregen wat ik gevraagd had

Heb gekregen wat ik verwachte. Snelle en goede levering .direct een antwoord gekregen op een vraag en vriendelijk verder geholpen.

Aanrader

Mooie opberghoesjes, goede kwaliteit

Fijne website

Bestellen gaat makkelijk, ruime keuze, goede kwaliteit. Snelle levering.

Super netjes snel geleverd

Duidelijk overzicht op de site. Goede prijs en vooral netjes via mail op de hoogte gehouden worden. En dan ook nog snel geleverd worden. Ik zeg top.

Prima materiaal,

Prima materiaal en een snelle levering

Snel geleverd, goede kwaliteit

ja

Zeer Tevreden over aankoop.

Oortje werkt prima, 100% tevreden over aankoop.

Jullie doen het.goed

Jullie doen het prima en een snelle aflecertijd ga zo door

Super snelle levering!

Snelle verzending en goede kwaliteit

Snelle verzending en paste goed op de porto. Ik ga hier meer bestellen.

snel en een goed product

snel geleverd goed verpakt en een goed product

Snel geleverd.

Snelle levering, geod product.

Werkt perfect, goede kwaliteit.

Vlot en correct

Bestellen ging zeer vlot en de levering minstens zo snel!

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Westinghousestraat 36

9727 GX Groningen

050-8200321

Over Portofoonheadsets.nl

Heeft u vragen? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op +31 (0)50-820 0321