Super snelle levering

Hele goede en overzichtelijke website. En goede stevige porto oortjes. Ben dan ook super tevreden.

Goed spul en snel geleverd

Snelle levering en doet het naar behoren

Uitstekende service en kwaliteit

Snel en vlot geholpen, medewerkers weten waar ze over praten. Top

Super goed

Ik had de verkeerde porto oortjes besteld. Deze kon ik na 2 maanden toen ik er achter kwam zonder probleem ruilen.

Duidelijke informatie op de site, en super levering een dag later

Snelle levering, alles zit keurig verpakt en de werking ervan is prima.

Super ervaring

Goeie portooortjes en super en netjes verzonden. Altijd keurig een mailtje gekregen over de zending

Duidelijke informatie op de website en snelle reactie via de mail.

Ik heb oortjes besteld voor een kenwood portofoon. De website is gebruiksvriendelijk en het contact per mail is snel. Wel ervaar ik het contact middels telefoon als slecht. Je moet veel keuzemenu's doorlopen en een aantal maal werd de verbinding verbroken. Dit kan beter.

Heel goed kwalitijd

Goed kwaliteit en handig, het zijn goede producten. Voor particulieren en zakelijke mensen. ook voor bewaking is het handig.

goed en snel

bestellingen snel binnen

Goede webshop en snelle levering

Goede ervaring en goede spullen. Zodra ik weer wat nodig heb kom ik zeker terug

Prima product

Werkt goed

Snelle levering Het product is wat ik had verwacht

goede en direct levering en goede kwalitiet.

zie boven regel.

Snel verstuurd, prima headset

Goede service en levering!

De portofoononderdelen die niet door onze eigen leverancier geleverd konden worden, leverden jullie wel. Ook zijn de prijzen heel scherp en de service is goed. Ik ben ontzettend tevreden!!

Goede kwaliteit

Heb een beveiligings oortje besteld werkt naar behoren goede kwaliteit en snel geleverd niet zo duur

Snel en goede kwaliteit

Snel en mooie kwaliteit

Goed produkt

Precies wat ik nodig had een goed werkend headset

Goed apparatuur, voor een goede prijs

3 oortjes besteld, en na 2 dagen al in huis, goed geluid, goede pasvorm en perfecte lengte van de draden.

Geweldig goede service .

Vriendelijk te woord gestaan door een medewerker en correct geholpen.Heel blij met mijn portofoon oortjes .

Perfect!

Prfecte bechreven item, zeer goede kwaliteit (geluid) en snelle levering! Wat wil een mens nog meer!? Een aanader dus, ik kom zeker terug bij jullie!

Top service en prijzen !

Ik had enkel een oortje besteld en met de feestdagen is die 2 weken later gekomen.. Vond het raar maar weet dat portofoons heel snel is. Had hen gecontacteerd en meteen een nieuwe gestuurd. Ondertussen had ik de vorige gekregen en mocht ik de 2de ook behouden. Edwards top service !

Over Portofoonheadsets.nl

Heeft u vragen? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op 050-820 0321