Prima levering

Prima prijs/kwaliteit

Snel geleverd en het werkt :)

Super service en snel ook!

Door een klein foutje was mijn bestelling niet geheel compleet, maar door de top service hier, ben ik dik tevreden. 's Avonds om 22.00 een mail gestuurd over het missende item, 10 minuten later had ik een mail terug en de volgende dag werd het alsnog verzonden! Toppers!

top

Goede producten,goed verpakt verzonden. Alleen niet zoals op de website stond voor 21:00 besteld volgende dag in huis. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het 1 januari besteld was.

Beste Nanja, Bedankt voor je bestelling en je review! Het klopt inderdaad dat de bestelling een dag vertraging opgelopen heeft. Op 1 januari is ons magazijn gesloten in verband met oud & nieuw. Ook halen de postbedrijven die dag geen bestellingen op omdat zij gesloten zijn. Portofoonheadsets.nl

Goede mooie webshop!

Als wat je zoekt over portofoon apparaturen kun je hier terecht! En ze hebben een hele goede service. Ze staan klaar om je te helpen zoeken naar de producten. Volgende keer ga ik winkelen bij deze mooie webshop! Top! Bedankt! Echte aanrader!

Beste Daan, Bedankt voor je bestelling. Afgelopen week hebben wij inderdaad een e-mail van je ontvangen. Deze mail hebben wij binnen drie uur beantwoord. Het kan zijn dat deze in je spamfolder terecht gekomen is. Ook hebben wij dezelfde middag je gemiste telefoontje teruggebeld, maar kregen op dat moment helaas je voice-mail. Naar aanleiding van deze review heb ik meteen telefonisch contact met je opgenomen om je vraag te beantwoorden. Fijn dat het nu naar wens is opgelost. Portofoonheadsets.nl

Super snel geleverd goede kwaliteit

Goede kwaliteit snel geleverd. Perfecte service

Nvt7

Nvt

Perfect kwaliteit

Goed en snel. Wel aan de prijs.

Super goed

Een hele fijne portofoonheadses Mooie kwaliteit en past goed in mijn oor.

Snelle levering, vlotte afhandeling

Kenwood Speaker Microfoon https://www.portofoonheadsets.nl/kenwood-speaker-microfoon.html Product voldeed 100% aan de wensen en aan een schappelijke prijs!

Geen ervaring met portofoonheadset maar kom zekerterug als klant

Overzichtelijke site Snelle levering Kwaliteitsvolle artikelen

Draagt fijn en werkt goed!

Heel fijn in gebruik. Zeker een aanrader voor die prijs!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede klantenservice, goede producten

Er worden kwalitatieve producten geleverd en de klantenservice is erg goed.

Goeie klantenservice!

DHL had het pakket zonder inhoud afgeleverd, gelukkig ben ik goed geholpen door de klantenservice met een passende en snelle oplossing! Kwaliteit van de producten is ook goed!

toppers

helemaal geweldig. goede kwaliteit. best of the best

Gewoon goed

Altijd correct geholpen

Snel geleverd, goede pasvorm

Vlotte service

Bestelling was snel binnen, site is duidelijk

goede kwaliteit en ruime keus

al gebruikt op werk en je hebt een beter gehoor en microfoon dan de oortjes die wij daar krijgen

Wat problemen bij verzending, maar Anouk maakte alles dik en dik goed!

Heldere website, snelle levering

Op zoek naar nieuwe oortjes een bestelling geplaatst. Goed ontvangen, uitgeprobeerd en nu een vervolgbestelling geplaatst. Prima levering en afhandeling.

Snel

Heel snel geleverd

Over Portofoonheadsets.nl

Heeft u vragen? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op +31 (0)50-820 0321