Heldere website, snelle levering

Op zoek naar nieuwe oortjes een bestelling geplaatst. Goed ontvangen, uitgeprobeerd en nu een vervolgbestelling geplaatst. Prima levering en afhandeling.

Snel

Heel snel geleverd

Snelle service, goede prijzen

Onlangs voor het eerst iets besteld bij Portofoonheadsets.nl. De bestelling was snel binnen. Ruime keuze, goede prijzen.

service zoals het hoort te zijn

de service: snelle reacties, meedenken, proactief, klantvriendelijk, vlotte afhandeling

product volstond mijn verwachting

Hij is goed alleen jammer geen extra dopjes om te vervangen

Snel geleverd en top kwaliteit huismerk

Mooie kwaliteit en er werd een gratis opberg zakje meegeleverd. Ga ik zeker vaker bestellen.

Uitstekende service. 2x betaald door een internet storing, binnen enkele dagen het teveel betaalde geretourneerd.

Zeer goede ervaring

Makkelijk en overzichtelijk Snelle reactie Snelle levering Prijs/kwaliteit

Snelle service en snel herstel van een foutje

Bij het inpakken is mij een verkeerd artikel toegestuurd. Ik heb daar ‘s avonds over gemaild en kreeg dezelfde avond nog antwoord. De volgende dag is meteen het juiste artikel toegestuurd en pas na aankomst daarvan kreeg ik een retourlabel met het verzoek het verkeerde artikel (kosteloos) terug te sturen. Alleen maar positieve ervaring met dit bedrijf dus!

Goede en snelle levering

Volgende bestelling zou ik zeker doen

Perfecte fit goede kwaliteit

Werken geweldig en de kleur valt bijna niet oo en ze worden niet zo gelig als de transparante uitvoering

Snelle levering en prima produkt

Overzichtelijke site met goede keuzemogelijkheden tegen een goede prijs.

Goede opvolging van levering

Houden klanten goed op de hoogte van de levering en doen er alles aan om producten die niet in voorraad zijn zo snel mogelijk bij de klant te leveren. Top service.

Fantastisch bedrijf, leuke creatieve slogans op de verpakkingen. De zending was incompleet per abuis en werd dezelfde dag opgelost en zelfs extra opbergtasjes voor de headsets er gratis bij. Aanrader!!!

Prima !

Snelle levering en prima snoertje

Goede kwaliteit prijs en service

Het product was snel binnen, goede prijs en kwaliteit!

Goede service, duidelijk en snelle reactie op vragen. Anouk is top !!!

Goede online winkel.

Telefonisch bereikbaar. Dat is goed. Product ook snel ontvangen.

Levering en prijs/kwaliteit verhouding zijn top

Besteld, volgende ochtend in huis

Na onze bestelling zijn we prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De kwaliteit van het door ons gekochte product moeten we nog ervaren maar daar hebben we vertrouwen in.

Leveren wat ze beloven

Oortje en microfoon voor headawt besteld. Levering optijd,netjes verpakt en leveren wat ze beloven.

Vlotte levering.

Goed product werkt prima.

Nette prijzen en snelle levering

Uitgebreid assortiment, duidelijke omschrijving en nette prijzen. Levering gaat ook snel. Kortom: tevreden!

Zoals het hoort

Besteld, geleverd binnen beloofde tijdspanne.

Over Portofoonheadsets.nl

Heeft u vragen? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op +31 (0)50-820 0321