Na onze bestelling zijn we prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De kwaliteit van het door ons gekochte product moeten we nog ervaren maar daar hebben we vertrouwen in.

Leveren wat ze beloven

Oortje en microfoon voor headawt besteld. Levering optijd,netjes verpakt en leveren wat ze beloven.

Vlotte levering.

Goed product werkt prima.

Nette prijzen en snelle levering

Uitgebreid assortiment, duidelijke omschrijving en nette prijzen. Levering gaat ook snel. Kortom: tevreden!

Zoals het hoort

Besteld, geleverd binnen beloofde tijdspanne.

Snel geleverd, prima kwaliteit!

De producten werden snel geleverd maar ik moest wel even bellen voor een factuur, die ik niet had ontvangen, maar geen probleem......die kwam er meteen aan!

Snelle en deskundige service, zelfs in het weekend

Geholpen met een headsets dat niet in de webwinkel te vinden was. Per mail contact gezocht en vrijwel direct antwoord. Ook in het weekend werd er gewoon gereageerd op de mail, hetgeen de bestelling zeer prettig maakte. Een zeer tevreden klant!

goede en snelle service

mijn bestelling kwam zoals omschreven snel en op juiste tijdstip zoals omschreven aan, goed verpakt en voldeed aan omschrijving

Klasse service goed geregeld.

Overzichtelijke site, alles zo gevonden en besteld. Alles keurig geleverd.

Mooi geleverd, en op tijd.

Werkt heel goed. Kan alleen maar bevestigen dat dit zeker geen miskoop is. Voor in de toekomst zeker nog voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit, goede safe verpakking en snel geleverd

Duurder dan gemiddeld, maar kwaliteit is top en goede leveringscondities en verpakkingen.

Prima website

Prima website, makkelijk bestellen, Levering niet binnen 1 dag wat ze wel beloven en best voor betaald. Donderdag besteld maandag in huis

Bestelling slechts deels geleverd

De bestelling is voor slechts een deel geleverd. Na contact met het bedrijf werd mij toegezegd het resterende product alsnog toe te zenden, echter is dit niet gebeurd. Helaas, maar hier zal ik niet meer bestellen.

Goedemiddag Thom, De missende eartips zijn inderdaad nagestuurd op de dag dat wij contact gehad hebben. Echter heeft PostNL deze vandaag per ongeluk op het adres van de afzender (ons dus) bezorgd. Wij hebben vandaag de eartips, met een paar extra, naar je opgestuurd met een track&trace code zodat het niet weer verkeerd kan gaan. Ik verwacht dat je deze morgen ontvangt. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat we het op deze manier op kunnen lossen. Portofoonheadsets.nl

Perfect!

Fantastiche producten ! Meer dan content !

Goed materiaal dure verzendkosten

Verzendkosten voor een enveloppe vind ik duur dus ben ik bijna verplicht veel meer af te nemen maarijn bestelling zeer tevreden over

Goede en snelle levering.Opheusden

Goede prijs kwaliteit

Duidelijk site en goede prijs kwaliteit verhouding.

Netjes geleverd op afgesproken dag, goed verpakt

Bestelling en levering verliepen heel vlot. Netjes op afgesproken dag

Altijd de beste kwaliteit van oortjes.

Snelle, volledige levering, communicatie daaromtrent helemaal top!

Ik zocht op zeer korte termijn een aantal accu's voor het portofoon-setje dat ik al jaren zelf in beheer heb. De accu's waren op voorraad, en werden prompt de volgende dag geleverd, zodat ik (alle) portofoon toch nog kon gebruiken tijdens het evenement waarvoor ze nodig waren. Netjes alles via email bevestigd, en track-and-trace werkte ook perfect.

Snelle correcte verzending

Vlugge levering zoals aangegeven van de verkoper. Het artikel voldoet aan de beschrijving en is van goede kwaliteit.

Perfecte dienstverlening

Ik heb de verkeerde headset besteld, men toonde begrip hiervoor en kreeg per mail de perfecte info, hoe ik verder moest handelen. snelle levering en perfecte dienstverlening

Prima service en snelle levering

Goed kwaliteit en snelle levering

Het werk goed en ben tevreden

Retourneren niet mogelijk

Slim truckje; Bijna alles zijn "hygiënische producten". Hier is niets retourneerbaar. Flauw...

Beste, Jammer om via deze review nogmaals te lezen dat je ontevreden bent. Via jouw e-mail hebben wij vernomen dat er iets niet goed gegaan is met jouw bestelling. Helaas heb je per ongeluk een headset met de verkeerde stekker besteld. Dit kan natuurlijk gebeuren, en het is geen probleem om de headset om te ruilen voor een model met de juiste stekker, dit hebben wij je in een reactie op jouw e-mail verteld. Om de stekker om te kunnen ruilen hebben wij aan je gevraagd om door te geven welke headset je nodig hebt, helaas hebben wij nog niets van jou mogen vernemen. Het is erg jammer dat wij via deze review nogmaals jouw ongenoegen moeten lezen. Naar aanleiding van deze review hebben wij in de afgelopen weken meerdere malen geprobeerd contact met je te krijgen (per telefoon en per e-mail). Helaas hebben wij hier geen reactie op ontvangen. Mocht je de headset om willen ruilen dan horen wij graag van je in een reactie op onze e-mail. Portofoonheadsets.nl

Westinghousestraat 36 9727GX Groningen

Onbekend

Over Portofoonheadsets.nl

Heeft u vragen? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op +31 (0)50-820 0321