Perfecte dienstverlening

Ik heb de verkeerde headset besteld, men toonde begrip hiervoor en kreeg per mail de perfecte info, hoe ik verder moest handelen. snelle levering en perfecte dienstverlening

Prima service en snelle levering

Goed kwaliteit en snelle levering

Het werk goed en ben tevreden

Retourneren niet mogelijk

Slim truckje; Bijna alles zijn "hygiënische producten". Hier is niets retourneerbaar. Flauw...

Beste, Jammer om via deze review nogmaals te lezen dat je ontevreden bent. Via jouw e-mail hebben wij vernomen dat er iets niet goed gegaan is met jouw bestelling. Helaas heb je per ongeluk een headset met de verkeerde stekker besteld. Dit kan natuurlijk gebeuren, en het is geen probleem om de headset om te ruilen voor een model met de juiste stekker, dit hebben wij je in een reactie op jouw e-mail verteld. Om de stekker om te kunnen ruilen hebben wij aan je gevraagd om door te geven welke headset je nodig hebt, helaas hebben wij nog niets van jou mogen vernemen. Het is erg jammer dat wij via deze review nogmaals jouw ongenoegen moeten lezen. Naar aanleiding van deze review hebben wij in de afgelopen weken meerdere malen geprobeerd contact met je te krijgen (per telefoon en per e-mail). Helaas hebben wij hier geen reactie op ontvangen. Mocht je de headset om willen ruilen dan horen wij graag van je in een reactie op onze e-mail. Portofoonheadsets.nl

Tot nu toe een goed product

Goed in audio, het systeem werkt perfect.

Product beantwoordt volledig aan mijn verwachting

Prima product

Doen precies wat ze beloven, top!

Besteld en betaald, volgens afspraak geleverd.

Snelle service en goed materiaal!

Duidelijke website en de bestelling was snel geleverd! Top service. Ga hier zeker meer materiaal bestellen!!

snel en volgens afspraak.

Snel en volgens afspraak. En in verhouding tot andere sites niet duur.

perfecte service

duidelijke website er goede service

Snel geleverd perfect headset

Snel goed en mooie hoes werkt perfect

Snelle service, werd snel bezorgd. vind de bezorgkosten wel aan de hoge kant. Contact gehad met de klanten service of ik het juiste product had, netjes geholpen.

goede producten

snel geleverd, paste precies, goede geluidskwaliteit, normale prijzen, bestel er zeker nog een keer weer.

Wat een service

Gewoon zo goed!! Zo hoort het

Gewoon weg goede kwaliteit

Gewoon weg goede kwaliteit

super

heb al diverse portofoon headsets besteld snelle levering

Zeer goed produkt

correcte levering en leveringstermijn.

correcte levering en leveringstermijn

probleemloos

duidelijke website, snelle afhandeling, snelle levering.

Goed geregeld

Mijn ervaring met de producten is goed. Aanvankelijk was er een probleem met de levering maar deze is na goed contact met de servicedeskmedewerker opgelost. Kortom een betrouwbare winkel om al je portofoon (toebehoren) aan te schaffen!

Het oortje werkt naar behoren en zit goed

Top,

Kwaliteit

Prima kwaliteit voor prima prijs

Oortjes en microfoon werken naar behoren.

Goede kwaliteit

Westinghousestraat 36

9727GX Groningen

Onbekend

Over Portofoonheadsets.nl

Heeft u vragen? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op +31 (0)50-820 0321