Product snel ontvangen.

Geweldige klantenservice en top medewerkers!

Na het bestellen kwam ik er achter dat de verzending niet meer diezelfde dag plaats vond ivm tropenrooster. Na contact op te nemen was er toch nog iemand in het magazijn en konden zo de enveloppen voor onze trouwkaart toch nog verstuurd worden. En voor onze vakantie op de bus gedaan worden. Top service!

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Volgende dag in huis. Goed verpakt.

Super geleverd

Levering snel 1 artikel niet leverbaar direct geld terug gestort.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

De kleur van de enveloppen kwam overeen met wat op de website stond. Ook is het papier mooi dik en heeft een luxe uitstraling door het reliëf. Erg tevreden mee!

Goede, snelle service

Heb een product besteld en als verrassing naar het adres van een jarige vriendin laten sturen. Die jarige vriendin was zo nieuwsgierig dat ze Papicolor hierover heeft gemaild. Diecke van de customer service heeft dit mailcontact enorm goed opgepakt. Dus ben niet alleen heel tevreden over het product en de snelle verzending, maar ook over de extra service!

Beste Nienke, Bedankt voor je beoordeling! Een 10, geweldig! Wij mogen niet zomaar gegevens doorgeven wegens privacy. Het is voor jouw vriendin echt een verrassing gebleven, super leuk! Groeten, Diecke

Fantastische service!

Ik heb recent twee keer een spoed bestelling geplaatst bij Papicolor met afwijkende vragen en instructies. De dames Frauke en Diecke hebben mij beide keren zo fijn geholpen en onze organsiatie uit de brand weten te helpen. Echte goede service, ontzettend bedankt!

Beste Annette, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het ook fijn om met jullie samen te werken. In overleg is er van alles mogelijk! Groeten, Frouke en Diecke

Heel goed service!

bij bestelling een snelle levering.

Beste Kwarto, Bedankt voor uw beoordeling. Een 10, geweldig! Bedankt! Groeten, Diecke

mooie kwaliteit karton en snelle levering

Uit eindelijk bij papicolor de kleur gevonden waar in naar zocht en kwalitatief zeer goed karton. De volgende dag werd mijn bestelling al bezorgd en netjes verpakt.

Beste Claudia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de juiste kleur heeft gevonden. Groeten, Diecke

De webshop voor speciaal papier

Duidelijke en correcte omschrijving van producten, snel antwoord op vragen en snelle verzending

Beste Marleen, Bedankt voor uw beoordeling. Een 10, fantastisch! Bedankt! Groeten, Diecke

goede service, vlotte levering

Goede service, vlotte levering

Beste K de Bruijn, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn tevreden met een 8. Groeten, Diecke

Bestelling en levering vlot.

Beschrijving van het Goudenlijntjes Bullet Journal klopt, het is een mooie kaft, glad gedot papier, maar het boekje blijft absoluut niet open liggen. Ik gebruik het maar voor wat anders. Voor bullet journaling is het handiger dat het open blijft liggen.

Beste Anna, Wat vervelend dat het boek niet open blijft liggen. Ik ga dit intern neerleggen bij onze afdeling productontwikkeling. Bedankt voor uw tip! Groeten, Diecke

Snelle bestelling, echter laat de levering erg lang op zij wachten....

Maandag bestelling gedaan en direct de volgende mail ontvangen... “Wij kunnen deze eind van de week aanleveren, omdat er artikelen in productie zijn.” Het is inmiddels zaterdag en ik heb de enveloppen nog steeds niet... Een bericht dat de zending onderweg is of vertraagd zou wat mij betreft op z’n plaats zijn. Nu hopen dag begin volgende week ze aankomen....de tijd begint te dringen...

Beste Martijn, Onze excuses voor het ongemak. Wat vervelend dat u niet bent geïnformeerd over de vertraging. Wij gaan dit intern bespreken en hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt dat u langer op een product moet wachten dan geïnformeerd is. Groeten, Diecke

Pluspunten

Fijn dat er goed en proactief werd meegedacht door de mensen op het kantoor toen bleek dat een product niet voldoende op voorraad was Erg snelle levering ook.

Een exacte te voorraadvermelding.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super service, snelle levering, klein foutje, perfect rechtgezet. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heeft u verbeterpunten voor ons? Groeten, Papicolor

• Betrouwbaarheid

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Heeft u verbeterpunten voor ons? Groeten, Papicolor

Pluspunten

Goede kwaliteit, snelle bezorging.

Verzendkosten zijn wat hoog

• Betrouwbaarheid

Beste Marlous, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, bedankt hiervoor! Een 10, geweldig! Groeten, Papicolor

Pluspunten

Snelle levering etc

Kleur was totaal anders. Creme wit enveloppen besteld en licht gele gekregen. We hebben het meer geaccepteerd, maar het was wel vreemd.

• Betrouwbaarheid

Beste Jessie, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de kleur niet is zoals verwacht. Helaas is het altijd lastig te zien op een beeldscherm hoe de kleur werkelijk is. Wij constateren dat elk beeldscherm wat anders weergeeft. Het is natuurlijk altijd mogelijk om een artikel te ruilen. Groeten, Papicolor

• Betrouwbaarheid

Beste Isabelle, Bedankt voor uw beoordeling. Een 9, wij zijn hier erg tevreden mee! Heeft u verbeterpunten voor ons? Groeten, Papicolor

• Betrouwbaarheid

Beste Stephanie, Bedankt voor uw beoordeling. Een 10, wij zijn hier erg trots op! Groeten, Papicolor

Pluspunten

Papier is van goede kwaliteit en ontzettend fijn te snijden met een snijplotter

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooie enveloppen, exact wat er op de pagina afgebeeld wordt.

Nvt

• Betrouwbaarheid

Beste Ilona, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat het product exact is ontvangen zoals u had verwacht. Groeten, Papicolor

Over Papicolor International BV