Geweldige service

Voor 16 uur bestelt en de volgende dag in huis.

Goede kwaliteit, wel duur.

Mooi stevig papier en enveloppen. Wel jammer dat de brieven 5 gram te zwaar waren, zodat er 2 postzegels op moesten.

Schnelle Lieferung nach Deutschland. Materialen super!

Schnelle Lieferung nach Deutschland. Materialen super! DANKE!

Goede ervaring

Goede enveloppe, kleur zoals verwacht.

Flexibel!

Dank voor het wijzigen (door het pakketje op te zoeken en label te wisselen) van het afleveradres. Super goede service!

Mooie enveloppen, prijs kwaliteit oke

prima service

ze hebben me goed geholpen om mijn account zowel de betaling in orde te maken.

De ene dag besteld en de volgende dag keurig verzorgd in huis

Vriendelijke en snelle service

Mooie enveloppen

De enveloppen zijn zoals op de site beschreven staat en worden netjes en op tijd geleverd

Geweldige service!

Zeer snelle en goede levering. Goed verpakt. Ik ga er zeker vaker bestellen!

Snelle vlotte levering, mooi papier

Super papier voor mixed media

Super service en kwaliteit!

Ik bestelde enkele witte metallic vellen in a4 formaat en de kwaliteit is super! Ik kon er zelfs op printen en ben dus helemaal tevreden!

Goede service, prima kwaliteit

Mijn vragen werden over de e-mail snel en duidelijk beantwoord. Ik had mijn bestelling binnen 2 dagen in huis en ben blij met de kwaliteit.

Snelle en nette levering!

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Het papier zag er netjes uit en ik had het snel binnen. Het enige minpuntje: ik heb een kleurenwaaier met 37 kleuren Original papier besteld en gekregen (maart 2020), maar jullie hebben veel meer kleuren dan deze 37. Jammer dat niet alle kleuren Original in de waaier zitten.

Alles zeer duidelijk en goed omschreven op de website. Makkelijk bestelproces en top leveringstijd. Niets op aan te merken!

Snel en netjes geleverd

Ik had papier, enveloppen en pennen besteld. Alles zag er netjes en goed verzorgd uit.

Snel en netjes verpakt

Snel, netjes verpakt.

Goed product Goed bedrijf

Alles snel geleverd. Had wat moeite met het zoeken in de digitale catalogus Alles echter in orde gekomen

service zoals het moet zijn

goede service, door de corona drukte toch snel geleverd, mooi verpakt. waarom geen 5 sterren? stay sharp

Maandag besteld, dinsdag in huis! Netjes verpakt dus ga ik zowiso nog bestellen!

moest lang wachten op bestelling.

misschien door corona moest ik bijna een week wachten op mijn bestelling

Snelle en correcte levering.

Een goed assortiment

Mooie enveloppen

Ik hoefde maar een soort en ook maar 50 stuks. Dus normaal een mini bestelling. Toch werd die netjes en snel geleverd. Kwaliteit enveloppe en kleur was naar wens.

Hele goede service

Onze enveloppen werden heel goed en snel geleverd. Ze zagen er ook erg mooi uit en we waren heel tevreden! Een klein minpuntje is dat alle enveloppen per 6 verpakt zitten. Zeker bij een grote vraag aan enveloppen vonden we dit jammer. Heel veel plastieken verpakking hebben we moeten weggooien. Het zou interessant zijn om ook in grotere oplagen te kunnen bestellen. Voor de rest echt een hele goede service! Met vriendelijke groeten, Eline