Zeer grote keuze, magnifieke kwaliteit, deftig van prijs: een aanrader!!!

Zeer goede en snelle afhanding van de bestelling, die toch in deze bizarre corona-tijd, mede door de uitstekende werking van postnl.(postnl.be), binnen de vooropgestelde tijdslimiet geleverd werd.

Erg goede service

Ze hadden onze bestelling niet compleet op voorraad maar mailden ons snel met een oplossing en aanpassing van de prijs.

Goede ervaring

Gekleurd karton besteld. Het werd snel en netjes geleverd. Ook is er veel keus op de website.

Snel geleverd!

Goede ervaring. Veel keus qua enveloppen kleuren en de volgende dag al in huis.

Slechte enveloppen!

De helft van de enveloppen die ik bestelde waren al half dicht met lijm! Toen ik de enveloppen wou openen sleurde 1/4 ervan. Dit was een enorme teleurstelling.

Ontbreken factuur na telefonisch contact nog niet ontvangen is minpunt

Levering bestelling erg snel is prima. Voldaan via Ideal Factuur ontbreekt, maandag 3 februari, telefonisch contact met de vraag om factuur per email te verzenden. Tot op heden niets ontvangen. Is een minpuntje. Hoe vaak moet ik nog bellen? In geval ik de factuur snel zal ontvangen, zal ik dit bedrijf aanbevelen.

Snelle en kwalitatieve levering!

Erg tevreden met de kwaliteit en de snelheid!

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede service, snelle levering.

Mooie kwaliteit en uitstekend geholpen met mijn vraag over een bepaalde kleur. Ik ben erg tevreden.

Goede ervaring.

Ik heb een bestellinggedaan en het is keurigafgeleverd.

Duidelijke site, goede productbeschrijving correcte afhandeling.

Duidelijke webshop, snelle levering !

Papicolor karton besteld met een patroon erin voor kaartjes die ik zelf maak. In de webshop besteld op zaterdag en maandag al levering.

Snelle levering en goed verpakt

Zondag besteld en dinsdag binnen. Het was allemaal goed verpakt.

Mooie spullen, maar verzending valt aan te werken

Besteld op maandag; product was op voorraad. Vrijdag nog niets binnen, gebeld; ‘oh ik idd dat het nog niet verstuurd is, zal het vandaag versturen’. De Fijn natuurlijk, maar daarbij vraag ik me af wanneer had ik het ontvangen als ik niet gebeld had..? Volgende dag werd het bezorgd in een grote pakketdoos; dit terwijl het om een tijdschrift ging. Zonde van alle materiaal en pakketpost (milieuverspilling!) Had gewoon door de brievenbus gekund. Erg jammer en als ik dit geweten had, had ik niet bij papicolor besteld.

Snel, uitstekende kwaliteit

Duidelijke website, snel geleverd, uitstekende kwaliteit.

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

Ik zocht vierkante enveloppen op formaat 14x14 cm voor mijn kerstkaarten en vond deze bij Papicolor. Overzichtelijke site, snel en netjes geleverd. Mooie enveloppen, tevreden!

Vriendelijk, maar heb mijn bestelling na een week nog niet ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst omdat het voorwerp volgens de site beschikbaar was. Na een paar dagen kreeg ik een mail dat het uitverkocht was, maar dat ze het op 5 december konden leveren. Op 5 december had ik nog niks gehoord, heb gebeld en kreeg te horen dat het nog niet verzonden was. Daarna kreeg ik een mail dat ze het zouden versturen en hoopte dat de post het de 7 de zou leveren. Dit is niet gebeurd.

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Op 27 november heb ik online een bestelling geplaatst. Bedrag is van mijn rekening afgeschreven, maar had geen bevestigingsemail gekregen van mijn bestelling. Wel heb ik een e-mail ontvangen om een beoordeling te geven over mijn ervaring/bestelling wat ik eigenlijk vreemd vind want ik heb nog niks ontvangen. Na enkele dagen zelf telefonisch contact opgenomen en er werd gezegd dat ze mij een traceer e-mail zullen sturen. Vervolgens hele dag niks binnen gekregen. Tot op heden voor mij heel verwarrend. Mijn bestelling niet steeds niet binnen... heb nu ook geen flauw idee of de bestelling wel goed is doorgekomen... hopelijk is het dat ze intern niet snel problemen afhandelen en dat ik alsnog een e-mail krijg over mijn bestelling.... maar voorlopig ben ik niet zo enthousiast met mijn eerste ervaring bij dit bedrijf.

Nette site, snelle service

De site is overzichtelijk en i kj had de producten vrij snel en netjes in huis

Echt heel snel en vakkundig!

S'middags iets dubbelzijdigs in afwijkende maakt ontworpen en ingediend, de volgende dag al in huis! Misschien zal het ook wel eens wat langer duren. Maar nooit zo lang en echt voor een prikkie, als je het vergelijkt met de mega drukkerijen. Dank!

Voel mij beetgenomen

Ben een trouwe klant. Ik wil iets in kleur 916 kopen. Op de site lees ik dat deze kleur eruit loopt. Opgebeld. Advies: bestel de actuele kleurenstaal en maak hieruit je keuze. Ruim € 9,00 betaald. Twee dagen later grote doos met kleine kleurenstaal ontvangen. Ik kijk: aantal kleuren is gedaald van 60 naar 52. En kleur 916 zit nog gewoon in de collectie Ik ben nu even ver, alleen € 9,00 armer. Slecht, gewoon slecht!