Heerlijk ontspannen genieten

Ik voelde me hier op mijn gemak en heb heerlijk genoten van een dagje wellness

Heerlijk om te horen.

Goede ervaring gehad

Kleinschalig, goed verzorgd qua eten en drinken, Fijne rustige muziek, prettige behandelingen en een lieve eigenaaresse.

In 1 woord genieten

Heerlijke dag gehad samen met mijn dochter. Nergens aan denken en alleen maar genieten van de behandelingen en al het lekkers dat je krijgt voorgeschoteld.

Ontspannen op een kleinschalige manier

De hele dag in de watten gelegd worden door de dames. Eten goed verzorgd, alles met een persoonlijke touch.

Dank je Miranda voor je mooie beoordeling. Heerlijk als je inspanningen zo gezien worden. Gr. Anne

Ultiem relaxen!

Een heerlijk dagje genieten, waarbij veel persoonlijke aandacht is in verband met de kleinschaligheid. Behandelingen worden zeer professioneel uitgevoerd, met aandacht voor eventuele klachten. Het ziet er allemaal zeer schoon en fris uit en het eten en drinken is zeer goed verzorgd! Anne en Jolanda bedankt weer voor de goede zorgen, wij komen zeker weer een keer terug.

Dank je voor je lieve reactie. Jolanda en ik blijven onze best doen om jullie een geweldige dag te bezorgen.

Mooie locatie,vriendelijk

Mooie locatie,vriendelijk,we hadden mooi weer,en konden genieten van de mooie tuin.. Alleen vonden wij als er acht gasten zijn op 1 dag dat er wel 1 medewerkster bij mag in plaats van dat jullie het met z,n tweeen doen.Was een beetje onrustig.

Je hebt gelijk. We verminderen dan ook het aantal gasten tot in principe 6 per dag.

Altijd volop genieten dankzij Anne en Jolanda!

Iedere keer is het weer een dag wat in het teken staat van ontspanning, volop genieten en gezelligheid. Anne en Jolanda doen er alles aan om je een dag in de watten te leggen. Daarnaast zijn het 2 heerlijke, gezellige en goedlachse vrouwen .

Fantastisch goed verzorgd verblijf

Samen met een vriendin heb ik gebruik gemaakt van het sleeping beauty arrangement. Wat een heerlijke dag hebben we gehad. Volledig in de watten gelegd. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk verzorgd!

Prachtige locatie, kleinschalig dus daardoor heel persoonlijk. We zijn zijn de hele dag verwend. Echte aanrader!!

Genieten met een thuis gevoel

Geweldige dames, ze maken dat je je erg thuis voelt!! Door de behandelingen moesten we wel bijna slapend naar huis 😉 In een woord; heerlijk!!!

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg gezellig altijd een warm ontvangst. Voelt als thuiskomen. We worden altijd erg verwend. Vakkundig en compleet!

Kan ze niet bedenken!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Persoonlijke aandacht. Je hoeft zelf eens nergens aan te denken.

Zonnebank misschien een ander plekje

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

bedankt voor de geweldige medewerking! ondanks dat we te laat waren door omleidingen konden we het hele programma rustig afwerken. Jullie zorgen voor de directe rust die zo nodig is voor een middagje relaxen! alles om je heen kun je direct vergeten.