Filters

9

Alles klopte

Alles werd zeer netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed,snel en goedkoop

snel geleverd en goedkoper dan collega. kwaliteit artikel is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed advies gekregen, een nieuwe motor voor mijn screen snel geleverd.

Aan de hand van foto’s van mijn oude motor van mijn zonnescreen heb ik nu door snelle reacties en goed advies en de snelle levering van een nieuwe weer een screen dat het doet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Screenmotor was kennelijk niet op voorraad hetgeen ik pas bij navraag achterkwam, maar na navraag keurig op de hoogte gehouden en produkt voldeed aan verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pas exact en eenvoudig te monteren

Vervanging van een motor voor het rolluik. Via app snel goed advies voor dat je besteld. Daarna geleverd zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Product is goed en makkelijk te verwerken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal top

Site is goed en duidelijk, kon daardoor in 1 keer het juiste product bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en makkelijk te monteren

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Reageerde snel op hulpvraag om juiste artikel te vinden Daarna keurig thuisgeleverd. Met duidelijke beschrijving

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service

Kon mijn product niet vinden op de website en werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen via de chat

Via de chat type motor kunnen bepalen en na het bestellen de volgende dag al binnen

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Wordt heel goed met al je vragen geholpen

Werd heel goed geholpen met al me vragen ook kon ik twee verkeerd bestelde handzenders terug sturen en kreeg ik de link van de goede handzenders . En de telefoon word direct opgenomen geen wachtrijen heerlijk bedrijf .

  • Aanbevelen? Ja
5

Vertraagde levering

Blijkbaar is het product niet voorradig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Harrie, Bedankt voor uw feedback. Het is jammer dat er verwarring is ontstaan. U heeft inderdaad de Carbon uitvoering besteld, die momenteel niet op voorraad is. Zoals bij het product vermeld staat, hebben we de zwarte variant op voorraad en hebben alle andere kleuren een levertijd van 5-10 werkdagen. Mocht u geen begrip voor deze levertijd hebben dan kunnen wij de order altijd voor u annuleren. mvg Team Rolluikonderdelen.nl

9

Prima

Heb een afstandsbediening bediening voor een zonnescherm besteld, voldoet aan mijn wensen. Aanvullend no uitleg gehad van Kasper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Goede snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie webside groot asortiment

na veel zoeken kwam ik de Rolluikonderdelen.nl tegen ,dit is in ons België land weer eens niet te vinden,dus heel blij dat ik mijn onderdeel heb gevonden en niet duur ,het iedentiek juist zelfde onderdeel en een zeer snelle verzending,onderdeel paste direct op de poort en het probleem is weer goed voor de volgende jaren

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Mijn bestelling via aangevraagd en ontvangen retourlabel met post.nl geretourneerd. Niets meer van vernomen, bij navraag zegt men dat het een geautomatiseerd proces is, waarbij bij ontvangst van de goederen een mail wordt gegenereerd. Nu dit niet is gebeurd is de conclusie dat men niets heeft ontvangen en ik te rade moet gaan bij Post.nl. Na er op te hebben gewezen dat er bij hen ook wel eens een foutje gemaakt kan zijn niets meer vernomen. ***

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Maarten, Wat spijtig om te horen dat je ervaring met de retourzending niet positief was. Het is inderdaad frustrerend wanneer zendingen zoek raken. Wanneer een zending kwijt is geraakt door PostNL wordt er een case aangemaakt en soms kan het proces wat langer duren dan verwacht vanwege externe factoren, maar we staan achter onze klanten en streven naar een bevredigende oplossing. Aan je review te lezen heb jij hier geen geduld en begrip voor en probeerd op deze manier je gelijk te krijgen. Jammer dat je deze weg ingeslagen bent. Met vriendelijke groeten, Team Rolluikonderdelen.nl

9

Erg goede service

Besteld dag erop al bezorgd monteren nieuwe rol haspel fluitje van een cent.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je bestelling snel is bezorgd en dat het monteren van de nieuwe rolhaspel zo gemakkelijk was. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we klaar om je te helpen! Met vriendelijke groeten, Team Rolluikonderdelen.nl

10

Voldoet aan de verwachting

Goede service en aflevering

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel en correct contact en levering

Heldere uitleg vooraf, telefonisch, en daarna snelle levering van het product. Toen dat niet het juiste was kon een ruil met het wel juiste snel plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven er altijd naar om snel en correct contact te hebben en een heldere uitleg te geven. Het doet ons goed te horen dat de ruil voor het juiste product ook vlot is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, zijn we er graag om je te helpen. Met vriendelijke groeten, Team Rolluikonderdelen.nl

10

Zoals steeds uitstekend

Ik heb reeds enkele keren besteld en altijd perfect afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Armand, Wat fantastisch om te horen dat je al meerdere keren tevreden bent geweest met onze service! We streven er altijd naar om uitstekende service te bieden en het doet ons enorm plezier om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt voor je trouwe steun en positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! mvg Team Rolluikonderdelen.nl

10

Goed geholpen met zoeken juiste onderdeel en installatie instructie gekregen en snelle verzending

Zeer goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marion, Wat fantastisch om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen met het vinden van het juiste onderdeel en dat de installatie-instructies nuttig waren. Het doet ons enorm plezier om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar! mvg Rolluikonderdelen.nl

10

Handzender SKX1-LC

Uitgepakt en het werkt direct .

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering prijs kwaliteit verhouding goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bolderweg 43

8243 RD Lelystad

088-3667373

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.