helemaal goed

snel gevonden en snel ontvangen

Goed product en snelle levering.

Snel en netjes verpakt geleverd

Het bestellen ging makkelijk op de website. De levering was zoals te lezen is op de website. Helaas ontbrak er een schakelaar bij de bestelling, ik weet niet hoe er mee wordt omgegaan omdat ik dit zelf voor gekozen hebt dit zo te laten omdat ik hem achteraf niet nodig had. Maar wel jammer dat de bestelling niet compleet was.

Duidelijke site. Goede materialen.

Na de bestelling werd het item snel verzonden.

Uitstekende snelle service

Na het niet meer openen van een rolluik, snel geholpen door dezelfde dag langskomen van een service monteur. Vervolgens door een medewerker van rolluikonderdelen.nl het juiste benodigde product erbij gezocht compleet met bestel link. Rolluik werkt weer perfect.

Zeer compleet voor rolluiken, maar lastig onderdelen zoeken

Door grote wisseling van producten is het lastig om td vinden wat je nodig hebt als jouw onderdeel niet meer geleverd wordt

Na adequate advisering is er correct geleverd.

Niet altijd kom je een organisatie tegen die zo vlot en juist adviseert en daarmee veel vertrouwen geeft.

Prima geholpen in een best moeilijke situatie

Zie boven

Snelle levering, ruime sortering

Daarnaast fijne website, waarmee je gemakkelijk kunt vinden wat je nodig hebt.

Snel in huis

Gewoon goede en goedkope onderdelen

Snelle bezorging

Binnen 1 dag ontvangen top.

top

ik had een nieuwe handzender nodig voor mijn oude screen op een serre maar de eind instellingen waren ook uit mijn scherm ik ben keurig geholpen om het op te lossen het scherm doet het weer dus bedankt

alles prima verlopen

vlotte afhandeling snel verzonden en degelijk verpakt zodra we de andere vensters gaan aanpakken bestellen we zeker weer

snelle levering.

Optimaal

Vlotte levering en opvolging

Snelle levering.

Snele levering

Snelle levering en goede kwaliteit.

Ondanks leverinfsprobleem is et contact gehouden en ben ik goed geholpen.

Een hele goede en snelle service

Besteld dag later geleverd, helaas verkeerde maar dag erop het juiste onderdeel op de mat.

Heel ok

Snel geleverd en gemakkelijk geplaatst.

Goede info, snelle levering, goede prijs.

Snel levering

Eerst perongeluk een verkeerd product besteld, deze retour gestuurd en binnen een paar dagen was het aankoopbedrag op mijn rekening terug gestort.

Helemaal goed!

Product besteld... waarna snel en goed verpakt geleverd! Helemaal goed!

Zoals het hoort

Ruim assortiment, goede prijzen en top klantenservice.