Mijn rolluik cassette was kapot in huis , en hier wad de prijs aantrekkelijk, dus toch maar gekocht en t is geweldig, werkt naar behoren

Het juiste onderdeel en een mooie stevige handzame behuizing en eenvoudige en duidelijke montage. Werking prima.

Snelle levering vanuit ruim assortiment

Het lijkt te kloppen dat ze hier iedere motor voor een rolluik of zonnescherm uit voorraad kunnen leveren. Geweldig!

Geweldig bedrijf

Duidelijke afspraken, daar staat dit bedrijf voor. Rolluiken en screen geïnstalleerd door vakmensen. Toen ik mijn afstandbediening kwijt was hebben ze mij geholpen de nieuwe te installeren net zo lang totdat het werkte.

Goed en snelle levering!

Goed en snelle levering ....aanbevolen!

Prima snelle levering juiste spullen

Gewoon zoals het hoort, snel en netjes geleverd, product past prima werkt goed.

Mooie producten, prima service.

Telefonisch geïnformeerd, dat een product later geleverd wordt. Prima service !

Compleet geleverd, verder alles prima. Geen opmerking!

Product stipt geleverd. Levering goed aangekondigd. Product zoals verwacht.

Onderdeel snel geleverd en zoals verwacht.

Juiste advies en snelle levering

Wist niet welke zender ik nodig had voor mijn rolluiken, met een beetje hulp van Rolluikonderdelen.nl de juiste gevonden en die was de volgende dag in huis.

Voorlopig voldoet de rolluikmotor aan onze verwachtingen. Vlotte levering.

Gezochte product snel gevonden en geleverd, top.

Op zoek naar een dopje voor boorgaten, super snel gevonden via zoeken op internet, bij rolluikonderdelen terrecht gekomen. Daar een eenvoudige, snelle en voor goede prijs de juiste kleur geslecteerd en was ook snel geleverd. Top dus!

Snel geleverd prima voor mekaar

Webwinkel met kennis van zaken

Via de chat informatie gevraagd over een oud rolluik wat defect was. Perfecte hulp gekregen en zo de juiste onderdelen kunnen bestellen. Alles zat degelijk verpakt en werd snel verzonden. Zeker aan te raden en fijne service via de chat.

Somfy motor

Somfy motor gekocht voorscreen , Werkt perfect , en zeer vlugge levering , Alles in orde een aanrader

Goede hulp bij problemen

Jammer dat ze niet kijken naar mijn vorige bestelling zoals gevraagd, maar eerst leveren en nadat ik contact opneem pas kijken naar mijn vorige bestelling. Daarna wel weer goed opgelost en geholpen.

Verkopen willen ze wel maar advies bij installeren laat te wensen over

Ik heb een hub aangeschaft en twijfel of deze wel werkt omdat er geen lampjes gaan branden. Ik krijg de opmerking heeft de hub wel voeding. Ik vraag nog om verder advies want ik heb alles gewoon aangesloten. Vervolgens hoor ik een halve dag niks, terwijl ze anders redelijk snel reageren. Op het einde van de dag komt er een installatie handleiding met de opmerking als het hiermee niet lukt moet je contact opnemen met de producent. Dit vind ik een waardeloze service. Ik heb speciaal hier gekocht ivm de mogelijkheid om vragen te stellen. Had het product beter ergens anders kunnen bestellen want de goedkoopste zijn ze zeker niet

Beste Erica, Bij ons kunt u vragen stellen via WhatsApp, en u ontvangt tijdens kantoortijden een reactie. Dit werkt anders dan een livechat, dus de reactietijd kan variëren. Mocht een antwoord te lang op zich laten wachten, dan kunt u ons altijd bellen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Als u aangeeft dat er geen lampjes branden, zullen we eerst vragen of de voeding is aangesloten. Het komt regelmatig voor dat dit over het hoofd wordt gezien. Mocht alles goed zijn aangesloten en u komt er met de handleiding niet uit, dan raden wij aan contact op te nemen met de helpdesk van Brel. Zij hebben meer expertise over het product dan wij. We zijn verbaasd dat u het niet op prijs stelt dat we u doorverwijzen naar een helpdesk die u uitstekend kan helpen. Misschien had u een slechte dag en moeten wij het daardoor ontgelden. Met vriendelijke groeten, Team Rolluikonderdelen.nl

Is een zeer goede product

Netjes geregeld

miscommunicatie over voorraadbeheer

Onderstaande review moet ik toch even corrigeren: er was een misverstand over wat de aanduiding 'op voorraad' betekent. Ik had 2 onderdelen besteld, terwijl er slechts 1 op voorraad was. Ik neem mijn oordeel terug, het is geen valse informatie op de website, slechts een mismatch in hoeveel producten op voorraad liggen, en een bestelling die gedaan wordt. De oplossing die door het bedrijf is geboden (annulering van de bestelling) is misschien niet wat ik had gewild, maar wel een acceptabele oplossing. Ik heb er uiteindelijk niets gekocht dus, maar alles wijst op een betrouwbare partij. De oorspronkelijke review: Anderhalve week geleden een onderdeel besteld, volgens de website op voorraad, dus leverbaar binnen 2 werkdagen. Vorige week al contact gehad: "foutje" in voorraadbeheer, maar de bestelling ligt bij de leverancier. Maar op de website staat nog steeds dat het product op voorraad is. Dat is dus gewoon gelogen, en een rechtstreekse overtreding van de reclame code. Ben benieuwd of het bij laks blijft of dat het nog slechter gaat worden.

Het kan inderdaad voorkomen dat de voorraad van een artikel in ons systeem niet altijd overeenkomt met de fysieke voorraad. Dit kan door verschillende oorzaken komen. Het spijt ons zeer voor het ongemak. We begrijpen dat dit voor u erg vervelend is en bieden onze excuses aan voor de fout. We waarderen uw feedback en nemen deze serieus. Omdat we begrijpen dat dit voor u een grote impact heeft, hebben we besloten uw order te annuleren. Dit geeft u de mogelijkheid om uw onderdelen elders te bestellen.

Snel en correct geleverd

Niks op aan te merken

Snelle levering en een overzichtelijke website

Snelle levering, prima product, goede service.

Alles snel en vakkundig afgehandeld

Afstandbediening

Doet wat het moet doen.