goede bereikbaarheid en service

Goed geregeld allemaal!!

Geachte heer Johan, Wij hebben u gecontacteerd met een passende oplossing (vergoeding verzendkosten en geld retour) maar helaas kregen we geen gehoor. Tussen medio november 2020 en eind december 2020 kampte PostNL met leveringsproblemen. Wij kregen slechts een deel van de retourpakketten binnen. Wij hebben PostNL gecontacteerd en sinds het nieuwjaar is dit probleem niet meer voorgekomen. Met vriendelijke groet, www.Ping7.nl

Heerlijk warme handen voor een prima prijs

De winter motorhandschoenen die ik bestelde, zien er degelijk uit en zitten prima. De prijs was goed en inclusief verzenden. De verzending liep wat vertraging op maar met een goede communicatie en nette afwikkeling van Ping7 kwam alles uiteindelijk op z'n pootjes terecht. Service!

Snel geleverd en goede producten

Snel geleverd en goede producten

goede ervaring

goede ervaring

De ervaring met de verkoper was prima!

De bezorging was beneden peil! Het pakket was afgeleverd bij buren zonder een briefje bij ons in de bus. De buren vertelden dat hij het pakket daar af gaf als was het hun pakket. En zij verwachtten ook een pakket dus dat leek in orde. Later belde hij weer aan met het aan hen geadresseerde pakket met de mededeling dat het eerste pakket voor de buren was en dat zij, wij dus, niet thuis waren. Op hun vraag of hij bij ons een briefje in de deur wilde doen antwoordde hij bevestigend. Hij heeft dit vervolgens niet gedaan! Terwijl wij de hele dag in de kamer aan het werk waren!! De volgende dag zag ik op track and tracé dat het pakje bezorgd was!

Ik ben zeer tevreden

Mijn bestelling werd zeer snel en goed verpakt geleverd.

Vlot geleverd

Vlot geleverd, mooi product, blij mee

Prima product

Op tijd geleverd, kwaliteit minder dan verwacht

Levering was zoals aangegeven binnen enkele dagen, super. De gevoerde flanellen blouse vallen groot en zijn lang, (juist goed voor ons). Kleur was wat afwijkend met afbeelding, (minder maar kan). Kwaliteit van de blouse is helaas minder dan verwacht.

goede prijs kwaliteit en een nette en correcte levering.

Netjes

Wat ik kocht was vriendelijk geprijst en snel geleverd.

In het wknd besteld en maandag in huis.

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit en heel scherpe prijzen

Prachtige uitstekende kwaliteit en hele snelle levering op één dag. Jullie komen jullie correcte manier van werken aan

contact, afhandeling levering, kwaliteit (teaken tuintafel) zeer behoorlijk

Eén negatieve vaststelling betrekkelijk het artikel (tuintafel): bij het plaatsen van de 4 poten die vastgezet dienden te worden met een combinatie van een schroef aan de ene en een moer aan de andere via voorgeboorde gaten, bleek één schroef/moer niet te passen in het voorgeboorde gat, zij bleek compleet krom te zijn waarschijnlijk bij de preparatie voor de latere montage thuis. De prachtige en zeer soliede tafel bekoorde ons echter zodanig dat we niet de moeite hebben genomen om dit te signaleren, temeer daar de andere schroef perfect was gepplaatst en deze ene schroef/moer voor genoeg stabiliteit zorgde. Ik had daarenboven de kromgetrokken schroef op geïmproviseerde wijze terug aangebracht in omgekeerd richting zonder evenwel de beoogde stevigheid te bereiken. De gehele tafel maakte echter inderdaad een zeer stabiele en soliede indruk, vandaar ...conclusie: prachtige tafel !

Makkelijk bestellen goede levering

Geen klachten goed geregeld

prima en snel

voldeed volledig aan verwachting

Betrouwbare firma!

Bestelling keurig afgeleverd- mooie tafel, en teakolie netjes nageleverd. Dank.

matig-redelijk

iets onlogische website met vastliggende keuzes zeer onduidelijke communicatie over status bestelling, verzending, we hebben er twee maal over gebeld en dat doen we bij webshops over het algemeen niet. wel een goed product

Mijn ervaring met ping7 is uitstekend.

Heb na telefonisch advies via internet een wax jas besteld en deze is keurig en snel geleverd.

Fantastische levering

Goeie ervaring

Kwaliteitsproduct voor een schappelijke prijs

De teakhouten bank lijkt ogenschijnlijk stevig aan de prijs, maar na een vlotte levering blijkt het product en het teakhout echt van uitstekende en duurzame kwaliteit te zijn ! Ik verwacht hier nog heel veel jaren plezier van te beleven :-)

Goede webshop

Komen afspraken voor 100% na

Doen wat ze beloven

Over Ping 7

PING7 is een online retailer. Onze bedrijfsfilosofie is best simpel: wij verkopen producten die wij zelf willen hebben. Alle producten moeten kwalitatief in orde zijn. Wij verkopen geen rommelproducten, alleen producten van hoge kwaliteit. Wij schreuwen niet met de laagste prijs. Wij focussen op service en persoonlijk advies. Wij nemen de tijd om u zo goed mogelijk van dienst te mogen zijn. Vanuit onze distributiecentrum kunnen wij uw bestellingen snel en efficiënt leveren. Bestellingen worden altijd met zorg verpakt doordat wij de magazijnswerkzaamheden zelf in eigen hand houden. Minder populaire producten zijn voorradig bij de magazijnen van onze partners waarmee wij goede afspraken hebben gemaakt over levertijden en verpakkingen. Waarom kiezen voor PING7? De wereld verandert en wij veranderen mee. Iedereen wilt zoveel mogelijk waar voor zijn geld. De meeste van onze producten kopen wij rechtsstreeks in bij de fabrieken, hierdoor is de prijs een stuk lager en profiteert u van dit voordeel. Wij verkopen alleen producten die kwalitaitief duurzaam zijn. De producten die door PING7 worden aangeboden behoren daarom tot de kwalitiatief hoogstaande in de markt. Hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs voor iedereen, dat is waar het bij PING7 om draait. Milieu bewust verzenden Bij PING7 willen we milieu bewust ondernemen. De aarde geeft ons alles. Wij kunnen niet leven zonder de aarde. Dat geldt voor ons, maar zeker ook voor onze volgende generaties. Daarom gebruiken wij deze beredenering ook in onze bedrijfsvoering. Bij PING7 herbruiken wij daarom al onze papieren verpakkingen: - Wij printen altijd, waar het kan, dubbelzijdig. - Wij versturen uw bestellingen, indien mogelijk/voorradig, in gebruikte kartonnen dozen. Deze gebruikte dozen zijn reeds een keer gebruikt maar zijn nog prima inzetbaar voor een tweede leven. - In plaats van plastic opvulmaterialen, vullen wij de loze ruimtes in dozen zoveel mogelijk met oud papier.