prachtige parasol

soms niet direct bereikbaar maar wel altijd teruggebeld Zeker waar voor het geld!

Goeie spullen, goeie service

Fijne parasol gekocht. Stevige materialen en geeft goed schaduw. Leverancier was goed bereikbaar voor telefonisch overleg en vragen. Prettige medewerking.

prima produkt voor een redelijke prijs

Ik heb een grote zweefparasol gekocht van een zware kwaliteit. De duurzaamheid moet nog blijken maar het produkt voldoet aan de beschrijving en werkt naar behoren. Op dit moment ben ik er blij mee.

Het verzenden duurt lang !!

Het product ziet er goed uit. En het was op voorraad. Maar het duurt dan nog lang voor het daadwerkelijk verzonden wordt.

Erg tevreden

Hoog kwalitatieve loungeset voor een uiterst scherpe prijs. Ik ben erg tevreden!

Teleurstelling

Paar lederen handschoenen gekocht maar deze lijken super slecht in elkaar genaaid door iemand met Parkinson. Wat een slecht product! Ene handschoen dubbele naden en de andere drie dubbele. Duidelijk geen quality control!

net de jas die ik wou.

Opgegeven maatvoering van de jas klopt. Reeds getest in de regen en dik ok. Licht genoeg om comfortabel te wandelen,warm genoeg met een lichte trui,100% winddicht,en na een fikse regenbui kurkdroog van binnen. Zou ik zeker weer kopen,goede prijs voor een goede jas

te gek gewoon

Super snel en goed verzorgd

Super snelle levering, mooie prijs en keurig verzorgd.

Hele goede service als het uitverkocht is krijg gewoon een ander product

Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling van 17 maart Na behoorlijk oponthoud van de bestelling, reden ?. Toch de bestelling na contact binnen een paar dagen bezorgd. Goeie afhandeling.

Geachte mevrouw Horlings, Het is erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij hebben uw orderproces bekeken maar het is onduidelijk wat hier fout ging. Wij hebben deze zending alsnog verzonden. Tevens hebben we de betaling gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, www.Ping7.nl

Prima van begin tot eind

Accuraat, stipt en vooral niet duur voor de geleverde kwaliteit!

Redelijk tevreden

Kosten voor retoursturen zijn voor de koper, is jammer. Daarna vrij lang moeten wachten op mijn nieuwe snowboots, tussendoor is het bedrijf telefonisch slecht/ niet te bereiken, ook tijdens de openingstijden. Zou ik zeker verbeteren. Laarzen zijn verder ok, en mooi.

Geachte heer de Jong, Dank voor uw feedback. Met behulp van uw feedback kunnen we onze service verbeteren. Onze productfoto's en productomschrijvingen zijn volledig gebaseerd op het werkelijke product. Afhankelijk van het product publiceren wij ook productvideo's en maattabellen. Wij doen er alles aan om onze producten zo naukeurig mogelijk voor te stellen. Mocht u in de toekomst advies nodig hebben om de juiste maat te kiezen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. In bijna alle gevallen kunnen we de juiste maat op afstand adviseren. Hoewel uw retourlevering binnen de door ons aangegeven levertijdsindicatie plaatsvond, zullen we ons best doen om retourorders in de toekomst sneller te verwerken. Het is erg vervelend dat u ons niet kon bereiken maar op basis van de data van onze telefoonprovider zien we dat u ons tijdens de sluitingstijd heeft gebeld. Wij hebben u hierover gecontacteerd maar helaas weigerde u om uw review naar waarheid aan te passen. We zullen desalniettemin proberen om onze openingstijden in de toekomst te verruimen. Met vriendelijke groet, www.Ping7.nl

goede bereikbaarheid en service

Goed geregeld allemaal!!

Geachte heer Johan, Wij hebben u gecontacteerd met een passende oplossing (vergoeding verzendkosten en geld retour) maar helaas kregen we geen gehoor. Tussen medio november 2020 en eind december 2020 kampte PostNL met leveringsproblemen. Wij kregen slechts een deel van de retourpakketten binnen. Wij hebben PostNL gecontacteerd en sinds het nieuwjaar is dit probleem niet meer voorgekomen. Met vriendelijke groet, www.Ping7.nl

Heerlijk warme handen voor een prima prijs

De winter motorhandschoenen die ik bestelde, zien er degelijk uit en zitten prima. De prijs was goed en inclusief verzenden. De verzending liep wat vertraging op maar met een goede communicatie en nette afwikkeling van Ping7 kwam alles uiteindelijk op z'n pootjes terecht. Service!

Snel geleverd en goede producten

Snel geleverd en goede producten

goede ervaring

goede ervaring

De ervaring met de verkoper was prima!

De bezorging was beneden peil! Het pakket was afgeleverd bij buren zonder een briefje bij ons in de bus. De buren vertelden dat hij het pakket daar af gaf als was het hun pakket. En zij verwachtten ook een pakket dus dat leek in orde. Later belde hij weer aan met het aan hen geadresseerde pakket met de mededeling dat het eerste pakket voor de buren was en dat zij, wij dus, niet thuis waren. Op hun vraag of hij bij ons een briefje in de deur wilde doen antwoordde hij bevestigend. Hij heeft dit vervolgens niet gedaan! Terwijl wij de hele dag in de kamer aan het werk waren!! De volgende dag zag ik op track and tracé dat het pakje bezorgd was!

Ik ben zeer tevreden

Mijn bestelling werd zeer snel en goed verpakt geleverd.

Vlot geleverd

Vlot geleverd, mooi product, blij mee

Prima product

Op tijd geleverd, kwaliteit minder dan verwacht

Levering was zoals aangegeven binnen enkele dagen, super. De gevoerde flanellen blouse vallen groot en zijn lang, (juist goed voor ons). Kleur was wat afwijkend met afbeelding, (minder maar kan). Kwaliteit van de blouse is helaas minder dan verwacht.

goede prijs kwaliteit en een nette en correcte levering.

Netjes

Wat ik kocht was vriendelijk geprijst en snel geleverd.

Over Ping 7

PING7 is een online retailer. Onze bedrijfsfilosofie is best simpel: wij verkopen producten die wij zelf willen hebben. Alle producten moeten kwalitatief in orde zijn. Wij verkopen geen rommelproducten, alleen producten van hoge kwaliteit. Wij schreuwen niet met de laagste prijs. Wij focussen op service en persoonlijk advies. Wij nemen de tijd om u zo goed mogelijk van dienst te mogen zijn. Vanuit onze distributiecentrum kunnen wij uw bestellingen snel en efficiënt leveren. Bestellingen worden altijd met zorg verpakt doordat wij de magazijnswerkzaamheden zelf in eigen hand houden. Minder populaire producten zijn voorradig bij de magazijnen van onze partners waarmee wij goede afspraken hebben gemaakt over levertijden en verpakkingen. Waarom kiezen voor PING7? De wereld verandert en wij veranderen mee. Iedereen wilt zoveel mogelijk waar voor zijn geld. De meeste van onze producten kopen wij rechtsstreeks in bij de fabrieken, hierdoor is de prijs een stuk lager en profiteert u van dit voordeel. Wij verkopen alleen producten die kwalitaitief duurzaam zijn. De producten die door PING7 worden aangeboden behoren daarom tot de kwalitiatief hoogstaande in de markt. Hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs voor iedereen, dat is waar het bij PING7 om draait. Milieu bewust verzenden Bij PING7 willen we milieu bewust ondernemen. De aarde geeft ons alles. Wij kunnen niet leven zonder de aarde. Dat geldt voor ons, maar zeker ook voor onze volgende generaties. Daarom gebruiken wij deze beredenering ook in onze bedrijfsvoering. Bij PING7 herbruiken wij daarom al onze papieren verpakkingen: - Wij printen altijd, waar het kan, dubbelzijdig. - Wij versturen uw bestellingen, indien mogelijk/voorradig, in gebruikte kartonnen dozen. Deze gebruikte dozen zijn reeds een keer gebruikt maar zijn nog prima inzetbaar voor een tweede leven. - In plaats van plastic opvulmaterialen, vullen wij de loze ruimtes in dozen zoveel mogelijk met oud papier.