Pluspunten

Hergebruik van doosjes bij verzending (duurzaam!) (in mijn geval: doosje van diepvries sperziebonen)

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke website. Per mail moeizaam contact. Telefonisch stuk beter.

Reageer snel en uitgebreid op reacties van klanten ook als het niet positief is..... Had een aanbieding maar deze bleek enkele dagen later toch niet leverbaar. Echter artikel zonder korting wel leverbaar. klacht ingediend maar niet echt oplossing. Na telefonisch contact duidelijke uitleg en snap ik gang van zaken. Tip communiceer direct uitgebreider en kijk naar oplossingen.

Pluspunten

Winterhandschoenen voor op de motor gelicht. Prijs was prima, kwaliteit uitstekend. snelle levering, prima track&trace.

Geen

Pluspunten

Goeie spullen, niet te duur, snelle levering

Pluspunten

Netjes geleverd, alles zoals je mag verwachten.

Pluspunten

Uitstekend advies over kleding en maat en snelle verzending.

Werkt naar mijn idee zeer prettig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles zo als verwacht, goed dus

Pluspunten

Keurig geleverd!! En perfecte track and trace!!

Pluspunten

Goed snel en betrouwbaar

Pluspunten

Supersnel!!!! Levering binnen 12 uur!!! Keurig verpakt!

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke communicatie

Pluspunten

snelle en correcte levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijne, snelle communicatie.

Met een ander bezorgingsbedrijf werken. DPD was echt slecht. Bezorgde niet op het gewijzigde adres en bracht het pakje naar een winkel buiten de wijk waar ik het zelf moest ophalen. De kosten voor bezorging zijn hoog waardoor enige service wel verwacht wordt. Er werd ook niet op mijn email gereageerd. Maar dit staat los van uw service, die was heel goed!

Pluspunten

Kwaliteit voor een nette prijs en snelle levering.

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Uitstekende service.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, mooi product, keurige verzending

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle bezorging

verplicht aangetekend verzenden, zijn verkapte verzendkosten. Bezorging zet zo het pakketje neer.

Pluspunten

Goede service, had twee mitchell molens besteld maar er was een defect. Na melding hiervan gelijk een retour label ontvangen en dezelfde week nog een werkend vervangend exemplaar ontvangen.

Hou de service op het niveau zoals nu!!

Over Ping 7

PING7 is een online retailer. Onze bedrijfsfilosofie is best simpel: wij verkopen producten die wij zelf willen hebben. Alle producten moeten kwalitatief in orde zijn. Wij verkopen geen rommelproducten, alleen producten van hoge kwaliteit. Wij schreuwen niet met de laagste prijs. Wij focussen op service en persoonlijk advies. Wij nemen de tijd om u zo goed mogelijk van dienst te mogen zijn. Vanuit onze distributiecentrum kunnen wij uw bestellingen snel en efficiënt leveren. Bestellingen worden altijd met zorg verpakt doordat wij de magazijnswerkzaamheden zelf in eigen hand houden. Minder populaire producten zijn voorradig bij de magazijnen van onze partners waarmee wij goede afspraken hebben gemaakt over levertijden en verpakkingen. Waarom kiezen voor PING7? De wereld verandert en wij veranderen mee. Iedereen wilt zoveel mogelijk waar voor zijn geld. De meeste van onze producten kopen wij rechtsstreeks in bij de fabrieken, hierdoor is de prijs een stuk lager en profiteert u van dit voordeel. Wij verkopen alleen producten die kwalitaitief duurzaam zijn. De producten die door PING7 worden aangeboden behoren daarom tot de kwalitiatief hoogstaande in de markt. Hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs voor iedereen, dat is waar het bij PING7 om draait. Milieu bewust verzenden Bij PING7 willen we milieu bewust ondernemen. De aarde geeft ons alles. Wij kunnen niet leven zonder de aarde. Dat geldt voor ons, maar zeker ook voor onze volgende generaties. Daarom gebruiken wij deze beredenering ook in onze bedrijfsvoering. Bij PING7 herbruiken wij daarom al onze papieren verpakkingen: - Wij printen altijd, waar het kan, dubbelzijdig. - Wij versturen uw bestellingen, indien mogelijk/voorradig, in gebruikte kartonnen dozen. Deze gebruikte dozen zijn reeds een keer gebruikt maar zijn nog prima inzetbaar voor een tweede leven. - In plaats van plastic opvulmaterialen, vullen wij de loze ruimtes in dozen zoveel mogelijk met oud papier.