Webwinkel met service van een speciaalzaak

Zelf een fout gemaakt in het leveradres > helemaal opgelost door e-Style Audio. Door het persoonlijke contact kreeg ik ook nog de mogelijkheid enkele vragen te stellen en die werden dus zoals in een speciaalzaak beantwoord. Voelt goed! Als t nou overal zo ging... Dank je wel Emiel Pruim!

Perfekt!

Simple order and very fast delivery!!!

Fijn!

Netjes op de hoogte gehouden van een preorder. Prettig persoonlijk contact. Zorgt voor een goede afhandeling. Interessant aanbod van producten. Kom hier nog wel is terug :)

Alles klopt

Precies wat je verwacht van een webshop: gedegen informatie, goede communicatie, vriendelijk, betrouwbaar, afspraken nakomen en leveren.

Uitstekend meedenkend

Ik had een ongelukje gehad met mijn bouwradio, opgestuurd voor reparatie. Dat ging helaas niet meer! Maar door het fijne mee denken heb ik weer muziek op de bouw!

Audio pro c10 top product

Mijn tweede c10, top aankoop! Vriendelijke en goede service.

Goede service, goede producten!

Snel en makkelijk te bereiken via de telefoon en niet zo'n webshop waar je eerst een bandje hoort.

Uitstekende leverancier

Uitstekende leverancier en prima "afer sales" service, met hart en passie voor audio, aanrader !

Zeer betrouwbaar!

Komt zijn afspraken na!

• Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijk contact, levering volgens afspraak.

Pluspunten

Communicatie met Emiel verliep steeds heel vlot, altijd heel snel antwoord.

Er was iets misgelopen met de levering van het pakket, maar werd snel opgelost door Emiel.

Pluspunten

Zeer goed opvolging

Pluspunten

Snelle reactie, persoonlijke aandacht.

Pluspunten

Super bediend! Mail contact werk perfekt, geen lange tijden wachten voor je antwoord krijgt. Werdt zelfs direkt gebeld door de eigenaar ivm een ruiling. Had eerst gekozen voor een Revo supersystem met tafel, maar viel qua klank tegen. De zelfde dag gemaild en kon direct geruild worden. Heb gekozen voor een Sonoro Meisterstueck. Kost wat meer , maar dan heb je ook meer! Veel betere klank , mooie droge bas , tweeken niet nodig: uit de doos zo geinstalleerd. En je kunt multiroom gebruiken met de undok app op meerdere merken. Mooie website en werkt met Bol samen. Zeer aan te bevelen.

Geen, zo blijven.

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service, heel goed.

Pluspunten

Super service, when the speakers arrived a day late from the supplier he delivered them personally to make sure I got them on time. Super client friendly.

None

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de service en de snelle service. Er is makkelijk contact op te nemen met Emiel. De ruark die we ontvingen was defect. Hierbij konden we snel contact opnemen en dezelfde dag werd er een andere ruark verstuurd. Deze hadden we de volgende dag in huis en deze doet het perfect. Door deze snelle service en contactmogelijkheden zijn we erg tevreden!

Pluspunten

Eigenaar Emiel is ontzettend klant- en servicegericht. Stelde mij in de gelegenheid om de speakers waarin ik interesse had, thuis in mijn eigen woonkamer uit te proberen. Nadat ik de speakers had besteld heeft hij ze ook persoonlijk gebracht. Eén van de speakers kwam helaas defect uit de doos. Een paar dagen later had ik een nieuwe in huis, wederom persoonlijk door Emiel afgeleverd (toch steeds een uur rijden geweest voor hem, enkele reis). Heb zijn service enorm kunnen waarderen en denk dat ik die nergens anders op deze manier had gekregen. Het contact gedurende het hele verhaal, als zeer prettig ervaren. Iedereen die opzoek is naar home audio, kan ik E-Style Audio van harte aanbevelen.

De website kan wat aandacht gebruiken.

Pluspunten

Beleving, kwaliteit en aandacht. Emiel geeft naast persoonlijke aandacht, professioneel audio advies. Brengt behoefte en gebruik goed in kaart en stemt een opmaat audio plan met je af. Ben heel blij met onze aankoop, wat een geluid!!

Pluspunten

Zeer vlotte en vriendelijke transactie

Prijzen correct aanpassen want die verschillen op de site van partners zoals bol

Pluspunten

Betrouwbaar bedrijf. Zeer snelle levering en netjes verpakt.

Pluspunten

Kwaliteitsproducten, duidelijke website, snelle levering, vriendelijk bedrijf.

Voor mij geen.

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.