Niets op aan te merken

Enige vertraging met de levering door corona crisis, maar keurig persoonlijk benaderd door e-style audio.

Snel en vakkundig

Super snel geleverd!

Nette prijzen en snelle levering

Ondanks dat veel bedrijven door de impact van de Coronapandemie moeite hebben goede service te verlenen, is het e-styleaudio wel gelukt!

Snelle levering, uitstekend product

Zie boven

Supersnelle aflevering van online bestelling

Bestelling binnen 24 uur in huis en met een goede prijs

Goede dienstverlening en mooie producten

Goede dienstverlening en mooie keuzes

Snelle afhandeling

Alles snel en goed geleverd

Snelle levering knappe prijs

Gewoon alles prima tot nu toe. Wel twijfel over het versturen in de doos dan de fabrikant. Zo is aan de buitenkant te zien dat het een duur pakketje is.

Snelle levering en erg behulpzaam!

Had wat vragen of het formaat speakers en eventuele tips. Telefonisch erg netjes geholpen!

Levering van zeer goede service en product

Bij Emiel zijn we wezen luisteren omdat we een paar boxen op het oog hadden. We werden goed geholpen en hij wilde ze eventueel zelf komen installeren. Een maand later de beslissing genomen om de boxen te bestellen en zelf op te halen. Maar vanwege Corona ging dit niet door. Na overleg kwam hij ze brengen, maar niet verder dan de voordeur na een rit van ca. 100 km. Bedankt voor de uitstekende service en voor de gave boxen!

Levering was correct artikel bevalt mij erg goed boven verwachting

Ik heb een I phone maar de bijbehorende oor telefoontjes bevallen mij niet goed ik heb namelijk een zeer smalle gehoorgang en de oor telefoontjes van Apple zijn nogal groot. Deze oor telefoontjes van het merk Meters bevallen mij zeer goed, dragen erg comfortabel en het geluid is erg goed. Een punt om op te letten deze oor telefoontjes zijn niet compatibel met een I phone maar dat geeft op zich niet alleen de volume regeling van het snoertje werkt dan niet maar in mijn geval geen probleem, ik gebruik uitsluitend de volume regeling op mijn I phone.

Snelle service, snel contact.

Snelle levering van product, had een foutje gemaakt bij bestelling. Snel contact gehad en de zelfde dag opgelost. Er daarbij een fantastische product gekocht de Ruark R5.

Vriendelijk en attent

Na mijn besteding duurde het nog een dagje langer met de aflevering. Ik ben toen gebeld door een zeer vriendelijke medewerker die me hiervan op de hoogte bracht. Zeer attent.

Duidelijke site, goed op de hoogte gehouden van de voortgang vd bestelling en snelle levering.

Top service, perfecte after sales.

Op zoek naar een volledig Bluesound systeem. Emiel bood mij aan, een demo te geven bij hem thuis van zijn Bluesound set. Prettige ontvangst en goede uitleg. Emiel bood aan om de producten bij mij thuis te leveren, aan te sluiten en uitleg te geven. Toen was de deal snel gesloten voor een heel nette concurerende prijs. Installatie en uitleg bij mij thuis was perfect, Emiel legt alles enthousiast uit en neemt er alle tijd voor. Ook de after sales is super. Vragen via whatsapp, mail en telefoon worden snel en perfect beantwoord. Al met al..............niet verder zoeken, maar gelijk contact opnemen met e-styleaudio zou ik zeggen.

Zeer goede communicatie en snelle levering

Ik heb in mijn zoektocht naar een set KEF LSX speakers zeer goed contact gehad met Emiel. Hij reageerde snel, volledig en we kwamen snel tot een overeenkomst. Ook de levering was perfect, de set zat goed en stevig ingepakt.

Snelle verzending en goed ingepakt

Mijn Revo Supersystem gisteren ontvangen en zeer tevreden met de prijs en levering.

Aangename topservice!

Ik had een tweedekans product gekocht en voor hetzelfde geld een nieuwe product geleverd gekregen. Dat na een net telefoontje van de verkoper. Topservice dus wat mij betreft!

Zeer goed bevallen

Fijn telefonisch contact met eerlijke info. Snelle verzending (dezelfde dag) en goed verpakt.

TOP

KORT GEZEGT 5 STEREN

Snel en persoonlijk

Ik had snel telefonisch contact met e-styleaudio. Kreeg goed advies en ontving de speaker eerder dan ik had gedacht. Prettig was het persoonlijke contact. Dat mis ik vaak in deze digitale wereld en wereld waarin we steeds nieuwe cijfers in moeten toetsen...

Mooie spullen& super service

Positief

mooi kwalitatief aanbod

mooi kwalitatief aanbod

Zeer correcte afhandeling van de bestelorder en een supersnelle levering

THE+RADIO met dab+ bevalt uitstekend. Alleen jammer dat de dab+ zendersafe toe haperen wat niet met de radio heeft te maken maar met het netwerk wat eigenlijk voor gebruik buitenshuis is bedoeld.

Aan huis een demo gegeven. Zat een kleine beschadiging op het hout, geen probleem om een nieuwe te leveren. Ook de nieuwe werd thuis geleverd, geïnstalleerd. Communicatie was prima en vriendelijk.

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.