• Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk contact, levering volgens afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Communicatie met Emiel verliep steeds heel vlot, altijd heel snel antwoord.

Er was iets misgelopen met de levering van het pakket, maar werd snel opgelost door Emiel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed opvolging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, persoonlijke aandacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super bediend! Mail contact werk perfekt, geen lange tijden wachten voor je antwoord krijgt. Werdt zelfs direkt gebeld door de eigenaar ivm een ruiling. Had eerst gekozen voor een Revo supersystem met tafel, maar viel qua klank tegen. De zelfde dag gemaild en kon direct geruild worden. Heb gekozen voor een Sonoro Meisterstueck. Kost wat meer , maar dan heb je ook meer! Veel betere klank , mooie droge bas , tweeken niet nodig: uit de doos zo geinstalleerd. En je kunt multiroom gebruiken met de undok app op meerdere merken. Mooie website en werkt met Bol samen. Zeer aan te bevelen.

Geen, zo blijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service, heel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service, when the speakers arrived a day late from the supplier he delivered them personally to make sure I got them on time. Super client friendly.

None

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de service en de snelle service. Er is makkelijk contact op te nemen met Emiel. De ruark die we ontvingen was defect. Hierbij konden we snel contact opnemen en dezelfde dag werd er een andere ruark verstuurd. Deze hadden we de volgende dag in huis en deze doet het perfect. Door deze snelle service en contactmogelijkheden zijn we erg tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eigenaar Emiel is ontzettend klant- en servicegericht. Stelde mij in de gelegenheid om de speakers waarin ik interesse had, thuis in mijn eigen woonkamer uit te proberen. Nadat ik de speakers had besteld heeft hij ze ook persoonlijk gebracht. Eén van de speakers kwam helaas defect uit de doos. Een paar dagen later had ik een nieuwe in huis, wederom persoonlijk door Emiel afgeleverd (toch steeds een uur rijden geweest voor hem, enkele reis). Heb zijn service enorm kunnen waarderen en denk dat ik die nergens anders op deze manier had gekregen. Het contact gedurende het hele verhaal, als zeer prettig ervaren. Iedereen die opzoek is naar home audio, kan ik E-Style Audio van harte aanbevelen.

De website kan wat aandacht gebruiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Beleving, kwaliteit en aandacht. Emiel geeft naast persoonlijke aandacht, professioneel audio advies. Brengt behoefte en gebruik goed in kaart en stemt een opmaat audio plan met je af. Ben heel blij met onze aankoop, wat een geluid!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vlotte en vriendelijke transactie

Prijzen correct aanpassen want die verschillen op de site van partners zoals bol

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar bedrijf. Zeer snelle levering en netjes verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwaliteitsproducten, duidelijke website, snelle levering, vriendelijk bedrijf.

Voor mij geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Reuze blij met de goed geadviseerde aankoop. Snelle levering,keurig verpakt. Volgende audio artikelen gaan hier zeker vandaan komen vanwege het goede advies en service

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goeie service

Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben door E-styleaudio zeer professioneel tevens persoonlijk behandeld. Ik raad het aan anderen dan ook ten zeerste aan hier hun producten te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer betrokken en persoonlijk richting de klant. Ik had een probleempje met een bluetooth speaker en kon daarover direct contact maken met de eigenaar die me uiterst vriendelijk te woord stond en zelf ook terugbelde. Deze man doet echt moeite om het zijn klanten naar de zin te maken en denkt goed mee over een oplossing. Hij is zelfs even bij me langs gekomen om te kijken wat er aan de hand was en heeft het prima opgelost. Lekker vlot ook en volgens afspraak. Kortom een topservice!

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelheid!

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werd na mijn bestelling direct gebeld dat er een andere versie van het product direct leverbaar was. Vervolgens snelle levering van dat product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrokken eigenaar, en een top product ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over e-styleaudio.nl

Filter op Taal