super service uitleg en ervaring

Audio pro sets gekocht bij e-styleaudio. Super service en uitleg.

Snel en klantvriendelijk

Luidsprekers waren keurig verpakt. Ik had een fout gemaakt met de adressering en dit was snel geregeld met e-styleaudio

Goed snelle levering

Helemaal top.

Ik had een vraag over de levertijd, even bellen en gelijk een persoonlijk antwoord, ik noemde mijn naam en voordat ik kon zeggen over welke bestelling ik belde: ohh u ben van de koptelefoon . . . nice ! Verpakking was stevig en goed, extra buiten doos met beschermende zwarte folie. Eerste keer dat ik hier ene bestelling gedaan heb, ik verwacht dat als ik in de toekomst nog iets nodig heb voor de leuke audio hobby, ik zeker ook op styleaudio.nl zal kijken.

Snel en makkelijk

Het product is precies zoals verwacht, en de levering was snel! Ik heb maar twee dagen moeten wachten.

Snelle levering en fijne contact

Snelle levering van de speakers en voor een tweede kansje ook goede kwaliteit. Nalevering van missende speaker steunen ook netjes telefonisch doorgegeven.

Bestellen, betalen en leveren conform deopdracht. Alles binnen de gestelde tijd. What else d‘you wan

Bestellen, betalen en leveren conform de opdracht. Alles binnen de gestelde tijd. What else does a man want in his life?

super

zeer vlotte en correcte afhandeling van m'n bestelling

Goede service!

Goede service en snelle communicatie!

Daadkrachtig en betrouwbaar

Ik heb mijn speakerset uitgebreid met een center speaker en 2e kans surround boekenplank speakers van Q Acoustics. Emiel reageert snel. Zowel de nieuwe als de 2e kans speakers werden op de afgesproken dag bezorgd in goede en nette verpakking. Ook de 2e kans speakers. Ik bestel hier graag nog eens. (misschien de nieuwe sub van QA)

Prima, snel geleverd

Snel ontvangen. Geen problemen

Na luistersessie in Hilversum een goede keuze kunnen maken

Op afspraak heb ik even een korte luistersessie in Hilversum mogen houden en dat was super fijn om te komen tot de beste keuze. Emiel heeft ook de speaker die ik wilde in de kleur die ik wilde snel kunnen regelen, ondanks dat die niet op de site stond. De communicatie hierover verliep vlot, net als de levering. Kortom: ik ben zeer tevreden en zou er zo weer kopen!

Uitstekende persoonlijke deskundige service

Een firma met hart voor zijn klanten. Denkt mee om situaties op te lossen, munt uit door professionele begeleiding en service verlening. Een aanrader voor iedere serieuze muziek liefhebber.

Prima zaak

Via marktplaats speakers zien staan, afspraak gemaakt en gelijk gehaald. Prima advies

Makkelijk besteld, snel geleverd!

zeer positief. Ruim aanbod. Zeer scherpe prijzen.

Correct

Goede communicatie,instructies Snelle en correcte levering

Snelle levering!

Snelle levering!

Persoonlijk en hele goeie service

Er wordt de tijd genomen om de produkten te beluisteren met aandacht voor de wensen van de klant. Gewoon zoals het hoort!

Prima service: zorgde ervoor dat hij langer open bleef, zodat ik toch nog mijn speaker kon ophalen

Good

Swift delivery

prima uitgevoerd

goede communicatie, zeer vlugge en bovendien gratis levering, goede prijs voor het product

Prima service!

Na wat problemen met de draadloze verbinding van een set luidsprekers heb ik het mobiele telefoonnummer gebeld dat op de website vermeld staat. Ik werd direct vriendelijk te woord gestaan door Emiel en in de opvolgende dagen (zelfs buiten kantooruren) vakkundig ondersteund in een poging om het probleem op te lossen. Toen dat onvoldoende resultaat gaf en ik voorstelde om de set om te ruilen werd dit zonder problemen gepland. Kortom, erg tevreden over de service en geboden oplossing van e-Style Audio!

Zo zou het altijd moeten zijn!

Je word echt als persoon behandeld, niet als nummertje ,vriendelijke hulp alles goed verpakt als klant op je happy place en grote plus verstuurd met postnl dank je wel Emiel keep rocking gr hans

Goede service, snelle levering

Goede service en snelle levering!

prima geregeld en opgehaald

via web gekocht en betaald en opgehaald

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.