Uitstekende dienstverlening. Service gericht

Luidsprekers via internet gekocht, vanwege de drukke tijd in december werden de boxen zelf door e-styleaudio.nl bezorgd om een snelle levering mogelijk te maken. Toen de Luidsprekers niet bleken te voldoen werd alle hulp geboden om een betere keuze te kunnen maken.

Topservice

Ik kreeg 's middags een telefoontje met de vraag of ze de bestelde speakerset ook zelf langs mochten brengen omdat ie via postnl misschien pas na het weekend geleverd zou worden ivm black friday. Zelfde dag nog bezorgd dus!

Bij E-Style audio staat kwaliteit en service voorop, en leveren producten van de beste kwaliteit

Na een aanbeveling ben ik in contact gekomen met Emiel van e-styleaudio.nl. Met Emiel heb ik mijn wensen doorgesproken, hier heeft hij zijn visie, mening, tips en adviezen gedeeld om de juiste set voor te dragen. Mijn voorkeur ging uit naar een complete multiroomset van Bluesound. Ook na alle tips en adviezen bleek deze set de juiste voor mij te zijn. Na een keurige offerte werd een afspraak ingepland waarbij Emiel de producten aan huis levert en daar zijn expertise laat zien door de set samen te installeren, afstemmen en demonstreren. Service ten top. Inmiddels ben ik 2 weken eigenaar van een fantastische Bluesound Multiroom set. De HIFI kwaliteit, mogelijkheden van streaming, multiroom en portable maken deze set de juiste voor mij. Wij kunnen de komende jaren weer genieten van prachtige muziek en fantastische surround filmbelevingen. Bedankt Emiel

Top service, goed advies, persoonlijke aandacht en scherpe prijzen

Ik twijfelde nog tussen conventionele speakers of een soundbar. Na telefonisch contact met E-styleaudio kreeg ik een duidelijke uitleg en viel de keuze voor mij toch op 'normale' speakers. Samen hebben we een mooie surround set samengesteld. De verkoper is erg vriendelijk, heeft absoluut verstand van zaken en geeft een helder en goed advies. De apparatuur werd keurig volgens afspraak door de verkoper zelf afgeleverd, hoe mooi wil je het hebben? Ik ben super tevreden met het eindresultaat en kan E-styleaudio aan iedereen aanraden!

accepteert vvv bonnen en product geleverd binnen afgesproken tijd.

was te gek!

Via deze aanbieder kan je jezelf een mooi cadeau doen. Met installatie service is product geïnstalleerd en tegelijk uitgelegd. Heb een erg mooi product in huis!

snelle service

Service is adequaat persoonlijk en relaxed.

Snelle levering, uitstekende service

Na prettig telefonisch contact werd mijn product nog dezelfde dag verzonden, met een hele scherpe korting.

een goede cdspeler / radio, lekker retro model, geen losse boxen

Prima geluid, vind alleen de bassen te doordringend, erg zwaar. Zet ik ze in de min, vind ik het geluid toch te zwaar klinken. Vooral via de radio. Bij het afspelen van een cd ervaar ik dit als minder storend. Maar e.e.a. kan natuurlijk persoonlijk zijn.

Goed advies en heldere uitleg

Verkoper met verstand van zaken. Kan e.e.a. duidelijk uitleggen. Goed advies gekregen, en vriendelijk geholpen.

top!

Zeer goede communicatie, duidelijk website, vlotte afhandeling.

Webwinkel met service van een speciaalzaak

Zelf een fout gemaakt in het leveradres > helemaal opgelost door e-Style Audio. Door het persoonlijke contact kreeg ik ook nog de mogelijkheid enkele vragen te stellen en die werden dus zoals in een speciaalzaak beantwoord. Voelt goed! Als t nou overal zo ging... Dank je wel Emiel Pruim!

Perfekt!

Simple order and very fast delivery!!!

Fijn!

Netjes op de hoogte gehouden van een preorder. Prettig persoonlijk contact. Zorgt voor een goede afhandeling. Interessant aanbod van producten. Kom hier nog wel is terug :)

Alles klopt

Precies wat je verwacht van een webshop: gedegen informatie, goede communicatie, vriendelijk, betrouwbaar, afspraken nakomen en leveren.

Uitstekend meedenkend

Ik had een ongelukje gehad met mijn bouwradio, opgestuurd voor reparatie. Dat ging helaas niet meer! Maar door het fijne mee denken heb ik weer muziek op de bouw!

Audio pro c10 top product

Mijn tweede c10, top aankoop! Vriendelijke en goede service.

Goede service, goede producten!

Snel en makkelijk te bereiken via de telefoon en niet zo'n webshop waar je eerst een bandje hoort.

Uitstekende leverancier

Uitstekende leverancier en prima "afer sales" service, met hart en passie voor audio, aanrader !

Zeer betrouwbaar!

Komt zijn afspraken na!

• Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijk contact, levering volgens afspraak.

Pluspunten

Communicatie met Emiel verliep steeds heel vlot, altijd heel snel antwoord.

Er was iets misgelopen met de levering van het pakket, maar werd snel opgelost door Emiel.

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.