Klanten tevredenheid

Prima verwerking van mijn order. Fijn werd het toen er een probleem was, er snel en oplossend werd ingegrepen. Uiterst tevreden met de service. Ga zeker weer opnieuw kopen.

Uitstekende service en contact

Fijn en uitgebreid telefonisch contact gehad over welk type speakers meest geschikt zou zijn. Op basis daarvan besteld bij e-styleaudio en de volgende dag al in huis. Zeer tevreden!

Wat een top service.. super speakers en top geïnstalleerd

Ik heb de a36 pro audio speakers gekocht en deze geven top geluid en werken met WIFI dus makkelijk met een app te bedienen. De eigenaar van de shop heeft ze bij me thuis geïnstalleerd en ik ben helemaal tevreden. Nu nog even uitzoeken of hij ook gekoppeld kan worden met Google nest.

Netjes en betrouwbaar

Snelle service. Werd zelfs gebeld of ik er van op de hoogte was dat t iets later aankwam. Dus niet woensdag maar vrijdag. Ook zeer bereid informatie te verstrekken. Aanrader.

Uitstekende klantenservice en product

Informatie opvragen per telefoon ging vlot, antwoorden waren to the point en advies was uitstekend afgestemd op vragen. Levering ging razendsnel, website-informatie was uitstekend. De geleverde luidsprekerboxen van Q Acoustics voldoen volledig aan de verwachting en de prijs afgemeten aan de kwaliteit is uitstekend, je krijgt veel meer waar voor je geld als je dit vergelijkt met andere luidsprekermerken.

Goede service/advies, prettige communicatie en snelle levering

Van telefonisch contact met Emiel op maandag voor advies tot aflevering van de bestelde items een dag later - erg fijn geregeld. Al met al een aanrader.

Snelle levering en nette prijs!

Ik wilde 2 center speakers hebben voor mijn beide surround sets. Estyleaudio belde mij meteen op of ik inderdaad 2 speakers wilde hebben of dat dit een fout was. Ik heb uitgelegd dat ik er 2 nodig heb en voor een heel nette prijs beide speakers gekregen. Ook ging er iets mis met de levering door PostNL. Ook daar heeft Estyleaudio direct iets mee gedaan! Fijne service en nette prijs!

product bleek toch niet op voorraad, oplossing was ok.

product bleek niet op voorraad, waardoor ik of een week moest wachten of de volgende dag een geopende product wilde ontvangen, waarbij bij beide oplossingen 50eur van de prijs afging. Ik heb voor het laatste gekozen en er miste wat accessoires die meegeleverd zouden moeten zijn, die ik nog steeds niet ontvangen heb. Het was een duur product, maar het is mogelijk achteraf te betalen. Dus geen risico's gelukkig mocht er wat fout zijn gegaan. Zou wel vaker bestellen bij deze webshop.

Ervaren als prima!

Goed geholpen en duidelijke uitleg!

Prima communicatie, snelle verzending. Mooi product

Mooie radio gekocht/ Afhandeling prima.

Good and quick service

I ordered a set of speakers from the shop to Belgium and they were sent promptly and safely, so all perfect.

Geweldig product

Goed geholpen door de verkoper .. Allas naar wens , bedankt

Goede service en persoonlijk advies.

Fijn dat er nog een winkel is die snapt dat iemand van klassieke muziek houdt.

zelden zo'n positief bericht geschreven

De geleverde service door Emiel is buitengewoon; hij heeft ons goed geadviseerd en verzorgde de installatie en afstemming prima. Alles verliep pijlsnel, zeer persoonlijk en dus klantgericht. We hebben hem al aanbevolen bij een vriend in Amsterdam en waar mogelijk zullen we dat opnieuw doen

Goede radio.

Mooie radio, goed geluid, handig met de batterijen als je de radio verplaatst

Prima, snel geleverd

Duidelijke website, informatievoorziening goed en snel geleverd.

Goede webwinkel

Goede website met goede prijs/kwaliteit-verhouding en goede betaalmogelijkheden met kopersgarantie. Helaas, de bezorging liet te wensen over, maar daar kan deze webshop weinig of niets doen ...

Alle tijd werd er genomen voor de installatie thuis.

Vanaf de aankoop tot aan de installatie thuis, prima communicatie en een geweldige muziek kwaliteit thuis waar we ZÉKER heel veel luister plezier van gaan beleven!

Van bestelling tot levering is gewoon goed

Van begin tot einde is de communicatie als zeer prettig bevonden en zeer snelle levering.

De eerste met een 10

Daar ze op zaterdag niet aanwezig zijn en snel speakers nodig had ! Kwam het bedrijf ze netjes op maandag middag thuis brengen !! Betere service voor een klant die telefonisch voor de eerste keer contact heeft kan je niet vinden

Klantvriendelijk en op maat advies

Klantvriendelijk en op maat advies

Snel en klantgericht

Geweldig geholpen en zeer deskundig bedankt

Zeer kundig bedrijf en zeer net persoon met deskundig advies en nette prijzen voor top apperatuur. Ben vanaf Groningen naar Hilversum gereden en was de moeite waard.

Behulpzaam en flexibel

Ik mocht de luidsprekers thuis beluisteren op eigen apparatuur en eventueel retourneren als ik niet tevreden zou zijn.. Mooie deal gemaakt,

goede en snelle service

Op zaterdag gebeld of ik iets kon bestellen en komen afhalen. Direct geregeld dat er iemand was om mij te helpen. Erg fijn.

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.