Makkelijk besteld, snel geleverd!

zeer positief. Ruim aanbod. Zeer scherpe prijzen.

Correct

Goede communicatie,instructies Snelle en correcte levering

Snelle levering!

Snelle levering!

Persoonlijk en hele goeie service

Er wordt de tijd genomen om de produkten te beluisteren met aandacht voor de wensen van de klant. Gewoon zoals het hoort!

Prima service: zorgde ervoor dat hij langer open bleef, zodat ik toch nog mijn speaker kon ophalen

Good

Swift delivery

prima uitgevoerd

goede communicatie, zeer vlugge en bovendien gratis levering, goede prijs voor het product

Prima service!

Na wat problemen met de draadloze verbinding van een set luidsprekers heb ik het mobiele telefoonnummer gebeld dat op de website vermeld staat. Ik werd direct vriendelijk te woord gestaan door Emiel en in de opvolgende dagen (zelfs buiten kantooruren) vakkundig ondersteund in een poging om het probleem op te lossen. Toen dat onvoldoende resultaat gaf en ik voorstelde om de set om te ruilen werd dit zonder problemen gepland. Kortom, erg tevreden over de service en geboden oplossing van e-Style Audio!

Zo zou het altijd moeten zijn!

Je word echt als persoon behandeld, niet als nummertje ,vriendelijke hulp alles goed verpakt als klant op je happy place en grote plus verstuurd met postnl dank je wel Emiel keep rocking gr hans

Goede service, snelle levering

Goede service en snelle levering!

prima geregeld en opgehaald

via web gekocht en betaald en opgehaald

Bijzonder goede service!

Na telefonisch overleg werd mijn bestelling snel en goed afgehandeld.

Prima service en goede prijzen

Voor het eerst gekocht bij e-style. Is me goed bevallen. Hoort bij de laagste prijzen. Info via mail over status bestelling is erg goed. Spullen zijn goed verpakt.

Perfekt

Perfecte service.

Zeer klantvriendelijk, en kennis van zaken!

Prettig contact, kwalitatief hoogwaardige apparatuur. Voldoende tijd om naar de speakers waar ik over twijfelde te luisteren. Goede prijzen ook.

Snelle bezorging. Scherpe prijs

Idem

snelle service

snel en correct.

Top product en snel geleverd!

Leuk setje speakers gekocht, doen het super!

Ok

Ok

Goede service en bekwaam

Gh

kwaliteit voor lage prijs

snelle levering, zorgvuldig (extra goed verpakt pakket) extra check over de bestelling (onduidelijk adres door autom. aanvul. )

Oordopjes besteld die de volgende dag binnen kwamen, echter was er een probleem met de bestelling. Na een mail te hebben gestuurd werd ik binnen 10 minuten gebeld met een goede oplossing. Dik tevreden met de oplossing en de service :).

Snel, goed verpakt en tevreden.

Website geeft voldoende informatie om keuze te maken.

super service

geweldige service, correcte prijzen

Optimaal

Bijzondere service, heel persoonlijk!!

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.