Goed en snel

Prima levering met nog wat extra’s erbij en ruim op tijd.

Na mijn vorige aankoop moest ik deze helaas retour sturen door een fout van mij, dit was echter geen enkel probleem en na retour sturen kreeg ik zeer snel mijn geld terug gestort. Nu weer besteld bij E-styleaudio en ook nu weer heel snel en netjes afgeleverd. Geen spijt gehad van deze keuze.

Geweldige sercice

Installatieservice Bluesound was top! Alle instellingen en functies staan meteen goed.

Geweldige spullen, super service!

Zeer goede en snelle service; klantvriendelijk.

super service uitleg en ervaring

Audio pro sets gekocht bij e-styleaudio. Super service en uitleg.

Snel en klantvriendelijk

Luidsprekers waren keurig verpakt. Ik had een fout gemaakt met de adressering en dit was snel geregeld met e-styleaudio

Goed snelle levering

Helemaal top.

Ik had een vraag over de levertijd, even bellen en gelijk een persoonlijk antwoord, ik noemde mijn naam en voordat ik kon zeggen over welke bestelling ik belde: ohh u ben van de koptelefoon . . . nice ! Verpakking was stevig en goed, extra buiten doos met beschermende zwarte folie. Eerste keer dat ik hier ene bestelling gedaan heb, ik verwacht dat als ik in de toekomst nog iets nodig heb voor de leuke audio hobby, ik zeker ook op styleaudio.nl zal kijken.

Snel en makkelijk

Het product is precies zoals verwacht, en de levering was snel! Ik heb maar twee dagen moeten wachten.

Snelle levering en fijne contact

Snelle levering van de speakers en voor een tweede kansje ook goede kwaliteit. Nalevering van missende speaker steunen ook netjes telefonisch doorgegeven.

Bestellen, betalen en leveren conform deopdracht. Alles binnen de gestelde tijd. What else d‘you wan

Bestellen, betalen en leveren conform de opdracht. Alles binnen de gestelde tijd. What else does a man want in his life?

super

zeer vlotte en correcte afhandeling van m'n bestelling

Goede service!

Goede service en snelle communicatie!

Daadkrachtig en betrouwbaar

Ik heb mijn speakerset uitgebreid met een center speaker en 2e kans surround boekenplank speakers van Q Acoustics. Emiel reageert snel. Zowel de nieuwe als de 2e kans speakers werden op de afgesproken dag bezorgd in goede en nette verpakking. Ook de 2e kans speakers. Ik bestel hier graag nog eens. (misschien de nieuwe sub van QA)

Prima, snel geleverd

Snel ontvangen. Geen problemen

Na luistersessie in Hilversum een goede keuze kunnen maken

Op afspraak heb ik even een korte luistersessie in Hilversum mogen houden en dat was super fijn om te komen tot de beste keuze. Emiel heeft ook de speaker die ik wilde in de kleur die ik wilde snel kunnen regelen, ondanks dat die niet op de site stond. De communicatie hierover verliep vlot, net als de levering. Kortom: ik ben zeer tevreden en zou er zo weer kopen!

Uitstekende persoonlijke deskundige service

Een firma met hart voor zijn klanten. Denkt mee om situaties op te lossen, munt uit door professionele begeleiding en service verlening. Een aanrader voor iedere serieuze muziek liefhebber.

Prima zaak

Via marktplaats speakers zien staan, afspraak gemaakt en gelijk gehaald. Prima advies

Makkelijk besteld, snel geleverd!

zeer positief. Ruim aanbod. Zeer scherpe prijzen.

Correct

Goede communicatie,instructies Snelle en correcte levering

Snelle levering!

Snelle levering!

Persoonlijk en hele goeie service

Er wordt de tijd genomen om de produkten te beluisteren met aandacht voor de wensen van de klant. Gewoon zoals het hoort!

Prima service: zorgde ervoor dat hij langer open bleef, zodat ik toch nog mijn speaker kon ophalen

Good

Swift delivery

prima uitgevoerd

goede communicatie, zeer vlugge en bovendien gratis levering, goede prijs voor het product

Over e-styleaudio.nl

e-styleaudio.nl is in januari 2012 opgericht door Emiel Pruim. Dit initiatief is ontstaan uit passie voor ondernemen en klantenservice. e-styleaudio.nl onderscheidt zich van andere webshops, waar de klant meestal een nummer blijft, door verregaande klantgerichtheid en directe service. Het doel van e-styleaudio.nl is persoonlijk contact met de klant, waardoor deze steeds de beste service ontvangt en scherpe aanbiedingen krijgt.