Snelle, goede en duidelijke communicatie

Snelle en adequate afhandeling, in 1 woord geweldig

onvoldoende

er wordt alleen opgepakt wat geannuleerd is, maar niet de extra gemaakte kosten. Vervolgens wordt er twee maal niet gereageerd op de mail met de ingezonden bewijsstukken en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Graag zien we een vervolg op de claim voor de gemaakte kosten van nieuwe vluchten A22NL1550099 - 92748 TRK1352461035

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? austrian airlines

Super snel en fijn geregeld

Vlucht geannuleerd door Transavia. Hier niks over gehoord. Claim in gediend bij aviclaim en binnen anderhalve week had ik m’n claim binnen. Super snel en goed geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Super service, snelle afhandeling. Goede communicatie

Claim indienen ging heel snel (ook omdat ik mijn boardingpas had). Snelle reactie op emails en vragen. Ik heb Aviclaim al bij meerdere personen aangeraden. Topservice.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United

Geweldig, ontzorgend en snel!

Goede service, ontzorgend en snel goed geregeld!

Wow

Wow, wat een geweldige service.! Wij werden prima op de hoogte gehouden. Verwachtingen omtrent de duur van het proces werden duidelijk gecommuniceerd en bij elke stap werden wij keurig op de hoogte gehouden. Proces ging ook vele malen sneller dan verwacht.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United Airlines

Top en snel geregeld

Snel en eenvoudig alle benodigde documenten via site van Aviclaim kunnen uploaden, netjes en correct mailcontact over status van de claim en uiteindelijk in 2 weken geld terug gehad. Kortom een aanrader!!

Fantastisch snel geregeld.

Fantastisch snel geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

Snel en goed geholpen!

Snel en goed geholpen met compensatie verkrijgen van mijn geannuleerde vlucht

Goed geregeld

Na het indienen van alle gegevens duurde het ongeveer een maandje voordat de mail kwam met de bevestiging dat de claim akkoord en terecht was. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via mail. Na die mail duurde het 2 weken voordat het was uitbetaald (-25% natuurlijk). Snel geregeld dus in ongeveer 6 weken. Eventueel bij volgende claim zal ik weer contact met aviclaim opnemen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United airlines

Aviclaim overtreft onze verwachtingen!

Aviclaim communiceert duidelijk en snel. Na onze aanvraag hadden wij de dag zelf al een antwoord wat mogelijk was wat onze claim betreft. Wij werden op regelmatige basis op de hoogte gehouden over wat er ondernomen werd en de vorderingen hieromtrent. Aviclaim is ook duidelijk in wat de klant kan verwachten en omgekeerd ook. Topservice! .

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI

Uitstekende hulpverlening!

Vlucht werd verplaatst (meer dan 12 uur later dan initieel gepland). Enkele formulieren ingevuld en heel snel geholpen geweest.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Perfecte afhandeling

We moesten wel veel documenten doorsturen. Oudere Personen kunnen dit niet.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Keurige vlotte afhandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United Airlines

Heel erg bedankt Aviclaim voor de snelle service en de ontvangen compensatie. Een aanrader !

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Snel en correct

Wauw, ik had het nooit gedacht dat je effectief hiervoor een vergoeding kon krijgen. Bedankt om ons te helpen! En bedankt TuiFly, met jullie vliegen we niet meer.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TuiFly

Helemaal prima

Jullie zijn ook heel geduldig en vriendelijk en meelevend aan de telefoon!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Alle vluchten werden geannuleerd

Snel en duidelijke communicatie!

Tevens jammer dat ik Avi Claim heb moeten gebruiken, maar blij dat ze bestaan! Thanks again!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI

Zelf geen omkijken naar, maar wordt op de hoogte gehouden over voortgang!

Opdrachtverstrekking vereist van mij als klant een inspanning. Daarna is het wachten op een succesvolle afronding!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryan Air

super

Duidelijk wat je moet invullen en bijsluiten. Direct antwoord als er iets mist.

Fantastisch!

Dankjewel voor de snelle hulp en uitbetaling. Hele fijne communicatie. Zonder jullie was het wss nooit gelukt! Een hele vervelende ervaring rijker met Easyjet helaas.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Ontzorgen

Nemen de claim over en regelen dit snel en goed.

zeer accuuraat

snel en goed geholpen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Snelle afhandeling en uitbetaling van de claim

Snelle een duidelijke communicatie welke documenten en gegevens er aangeleverd moeten worden om de claim in behandeling te kunnen nemen.

keurig geregeld

netjes gecommuniceerd

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? transavia

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?