Goede en behulpzame service

Zeer correcte service. Aviclaim houdt je regelmatig op de hoogte, en reageren ook zeer snel op je mails. Zeer goede ervaring gehad!

Top organisatie

Altijd bereikbaar, altijd word ik in hoogte gesteld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryan Air

Geweldi!!!

Heel goed geholpen. Snelle reactie. Echt een aanrader

Geen inhoudelijke berichten

Tussentijds geen inhoudelijke toelichting ontvangen. Bij schikking geen uitleg waarom het bedrag afwijkt van mijn vordering. Ik weet oprecht niet waarom het bedrag zo veel lager is dan mijn vordering.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Een correcte afwikkeling en goede feedback.

Wij zijn netjes geholpen door een partij die garant wil staan voor zijn vastberadenheid omtrent opgelegde claim. Zij zet zich in voor gerechtigheid en komt geregeld met informatie m.b. voortgang zaak.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Britisch Airways

Goed geregeld

Nadat ik alles had ingevuld, was ik het eigenlijk alweer vergeten. Een aardige tijd later krijg ik een mail dat ik het terugkrijg, nou mooi meegenomen toch!

Super snel resultaat

Super snelle afhandeling en resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United Airlines

Snelle afhandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Claim afgerond, administratie kan veel beter

Onze claim is afgehandeld. Tussentijds meerdere keren dezelfde info moeten aanleveren, zelfs mijn IBAN nummer…. Administratie en communicatie zijn onvoldoende.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Het duurde al met al wel erg lang, heb het idee dat er gewacht wordt op genoeg deelnemers voor een rechtzaak. Wel goede communicatie en naar tevredenheid afgehandeld.

Tevreden !

Met goed resultaat geholpen om mijn recht te krijgen . Ik vond het ook fijn dat ik tussen door op de hoogte werd gehouden van de stand der zaken ! Bedankt !

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Aerlinges

Alles goed geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Snelle en correcte afhandeling

N.a.v. klacht Transavia duidelijk en vlot mail verkeer. Uiteindelijk een correcte afhandeling.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Na twee jaar hebben ze KLM nog weten te laten betalen

Na twee jaar hebben ze klm nog weten te laten betalen voor een annulering

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Contact is moeizaam.

Aviclaim heeft onze claim uiteindelijk goed afgewikkeld. Wat jammer is dat ze geen contact opnemen als de termijn, die zij zelf aangeven verstreken is. Dat is jammer. Je krijgt wel altijd een reactie maar dat is dan nav een door de cliënt geschreven mail. Misschien een leerpuntje. Verder prima afhandeling.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

prima resultaat voor een correcte prijs

relatief gemakkelijke opstart van het dossier met goede opvolging en snelle antwoorden bij vragen ; goed resultaat bekomen na 1,5 jaar voor een correcte prijs

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Eenvoudige procedure en duidelijke succesvolle afhandeling. De zaak wordt goed opgevolgd ook al is de afhandeling langdurig omdat het moet rekening houden met wettelijke termijnen maar einde goed alles goed. We kregen een stevig bedrag terugbetaald omdat de aanhouder (Aviclaim) wint en genoeg impact heeft. Die impact heb je spijtig genoeg als individueel persoon niet. Dankjewel.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Beste medewerkers van Aviclaim, Ik wil jullie bedanken voor jullie doorzetting vermogen. Het heeft enige tijd geduurd maar jullie hebben de zaak gewonnen Mijn zaak is naar alle eerlijkheid en rechtvaardigheid afgehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ainur

Hier had ik meer van verwacht

Wij hebben de hulp ingeschakeld toen we meer dan 7 uur vertraging hadden. Informatie krijg je amper en we hebben minder terug gekregen dan bij de vertraging binnen Europa van 4 uur met Vueling. Na bijna een jaar ben ik zelf achter deze vergoeding aangegaan. Wij hebben dus commissie betaald en ze hebben niet echt hun best gedaan de gehele vergoeding te krijgen. We hadden recht op €600,- per persoon en hebben €400,- voor twee personen ontvangen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Eurowings

Snelle reactie

Goed geregeld en snel reactie op vragen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Zeer deskundig ook werd ik tussendoor keurig geïnformeerd over de stand van zaken.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Zelf enkel info verschaft dmv paar formulieren

Resultaat : mooi bedrag op onze rekening waar we eigenlijk niet meer op hadden gerekend! Top van Aviclaim dat ze op deze manier zijn opgekomen voor onze rechten!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? transavia

Sufficiënt

Het duurde even, maar uiteindelijk is de vergoeding wel binnen gekomen. Het indienen van een claim verliep makkelijk, maar de uiteindelijke uitbetaling liep moeilijk. Er werd geclaimd dat dit lag aan de vliegtuigmaatschappij waarop ik een claim had ingediend, maar aangezien je de maatschappij zelf niet mag benaderen, voelt dit meer alsof het makkelijker is een vinger naar iemand anders te wijzen. Ik kreeg regelmatig een bericht over een juridisch traject, waar ikzelf nogal sceptisch over was, vooral na beoordeling van een kennis met juridische achtergrond. Toen de advocaat van Aviclaim me benaderde, heeft hij me achtergelaten met een naar gevoel. Nogmaals, ik weet niet aan wie het uiteindelijk precies lag dat het gehele proces lang duurde, maar ik ben blij dat het afgerond is.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Zeer blij met de service

Aviclaim heeft echt voor me gestreden en gezorgd dat ik 2 jaar na de vertraging nog steeds een vergoeding heb ontvangen!! Geweldig :))

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Duurde 5 jaar, ben blij dat het dmv Aviclaim nu rond is.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Swiss Air

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?