Top geregeld

Alles in gevuld en hoefde voor de rest niks te doen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Goede communicatie en serieuze aanpak

Bij elke correspondentie is er meteen gereageerd en werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ook is de claim in kwestie binnen een redelijke termijn afgehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Slm

Binnen 6 weken geregeld bij klm terwijl ik sinds maanden alleen maar tegen een muur bij onze nationale trots liep. Wel jammer dat soort diensten nodig zijn en klm niet gewoon zijn verplichtingen nakomt.

Super goed geholpen!

Nadat onze vlucht afgelopen zomer werd gecanceld zijn wij uitstekend geholpen door Aviclaim. We werden telkens op de hoogte gehouden betreft de updates. Uiteindelijk hebben we een vergoeding gekregen van de vliegtuigmaatschappij. Dit alles door de hulp van Aviclaim. Super!

Snelle afhandeling

Na het opsturen van alle stukken in oktober werden wij iedere 2 weken op de hoogte gehouden. Vandaag werd ons geld gestort

Redders in nood!

Na een vertraagde vlucht van ongeveer 6u heeft Aviclaim onze redder in nood geweest. Super goed geholpen, de nodige communicatie en snel onze claim gestort gekregen. Als we ooit nog zo iets meemaken weten we waar we moeten zijn! Super bedankt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizz air

deskundig, helder in de berichtgeving, accuraat, klantvriendelijk

Aviclaim heeft ons goed geholpen. Als particulier had ik deze [rechts]zaak van de luchtvaartmaatschappij [zéér waarschijnlijk] niet gewonnen. Aviclaim heeft duidelijke informatie verschaft over de te lopen procedure en ons altijd op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Uiteindelijk is na ca. 6 maanden de rechtszaak gewonnen. Ook de financiële afhandeling is direct geregeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

goede service

duidelijke richtlijnen ivm voegen nodige stukken om de claim af te ronden, af en toe een up-date van de stand van het dossier, bij vragen krijgen wij snel antwoord.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? wizz

Scoort 100%

Prettig zaken doen. Spreken duidelijke taal en verkopen geen onzin.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Aviclaim heeft er goed voor gezorgd dat ik mijn claim gekregen heb

aviclaim heeft alles netjes afgehandeld en er voor gezorgd dat mijn claim uitbetaald is.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? tui

Aviclaim reageert snel, onderneemt actie en houd je goed op de hoogte van de voortgang.

Avi claim is duidelijk in haar communicatie en over wat je mag verwachten. Er werd direct actie ondernomen en ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van het proces. Prima ervaring, ik zou Avi claim de volgende keer weer inschakelen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryan air

Top geregeld!

Aviclaim heeft ons netjes op de hoogte gehouden van de stappen die er genomen zijn. Daarna voor elkaar gekregen dat we onze volledige gevraagde schadevergoeding terug hebben ontvangen. De kosten die Aviclaim hiervoor gemaakt heeft, waren netjes al meegenomen in de totaal claim, waardoor wij er nu niets van merken.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Deden er alles aan om schadevergoeding te verkrijgen en ik werd goed op de hoogte gehouden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Delta

We zijn zeer goed geholpen door Aviclaim Snelle en duidelijke communicatie en uiteindelijk toch ons geld terug. Dit hadden we zonder Aviclaim niet voor elkaar gekregen, dus heel tevreden!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Gewoon goed gedaan zoals gezegd was

Het probleem voorgelegd bij uw medewerkers en correct behandeld en uitgelegd hoe de procedure zou verlopen.

Betrouwbaar en efficiënt

Betrouwbaar en efficiënt

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizzair

Goede info en top resultaat

Buiten natuurlijk een fantastisch resultaat, ben ik zeer tevreden met de communicatie die elke update van de gang van zaken meteen doorgeven werd

Gemakkelijk, duidelijke communicatie!

Snelle reacties terug, daarnaast werd ik op het beging ook goed geholpen met de benodigde formulieren. Goede communicatie.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

De claim is keurig afgehandeld.

Over Aviclaim heb ik zeker geen klachten, maar ik vraag me wel af waarom die instantie nodig is en je er zelfs naar wordt verwezen door KLM. Onze claim was heel helder en had zelfs zonder claim gewoon afgehandeld kunnen worden door KLM. Dan hoeft er geen organisatie tussen die een kwart van de compensatie afroomt. KLM weet wie we zijn en wat er is voorgevallen en vraagt toch enorm veel administratieve handelingen voor ze tot compensatie overgaan. Kennelijk hopen ze dat op die manier mensen afhaken en hun compensatie laten schieten.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Delta-KLM

Geen gedoe duidelijke afhandeling

Geweldig ontzorgd!

Tijdens het traject ben ik peridoek goed op de hoogte gehouden. M.i. een geweldig service en ontzorgd.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI Airlines Netherlands

Snelle reactie en mijn klacht goed behandeld

We ontvingen het bedrag binnen 2 maanden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Redelijk tevreden

Jullie werkwijze was niet duidelijk voor ons. Ik had alles opgestuurd voor 2 personen, maar blijkbaar 1 vinkje ergens vergeten en daardoor werd er voor 1 persoon uitbetaald. Hierdoor moest alles in 2x (uiteindelijk wel gekregen) maar jullie werknemer had ook even contact kunnen opnemen over dat 'vergeten' vinkje.

Uitstekend geholpen

Wij zijn steeds goed geïnformeerd als er weer nieuws was en gelukkig met een goed eindresultaat.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Had ik zelf niet voor elkaar gekregen

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?