Super snelle afwikkeling

We verwachten dat de claim enkele maanden in beslag zou nemen. Tot onze verrassing stond de schadevergoeding na 14 dagen alsnog onze bankrekening! Super gedaan.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Ze geven niet op en gaan door tot het gelukt is

Het was best een lang proces vond ik zelf. In dec 2022 vlogen we en we hebben nu juli 2024 ons geld terug gekregen. Al een paar keer dacht ik: we gaan het geld vast niet terug krijgen maar dan kwam er weer een mailtje dat er progressie was gemaakt. Echt heel goed gedaan. De aanhouder wint!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British airways

Positief

Helaas deed Vueling er alles aan om een vertraging van meer dan 10 uur niet te betalen. Aviclaim is bijna een jaar bezig geweest met brieven sturen naar Vueling. Uiteindelijk zijn ze een rechtszaak gestart en wilde Vueling schikken. Ik ben blij dat het uiteindelijk is gelukt! Dat het zo lang duurde lag aan Vueling, niet aan Aviclaim. Hartelijk bedankt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Geweldig team

Super ervaring. Rechtszaak gewonnen en 2000 euro terug. Zelf kregen we geen contact en Aviclaim heeft alles geregeld. Goede communicatie. Top!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish airways

TOP

Na een slechte ervaring met Air France ben ik via een vriend bij jullie terecht gekomen. Dankzij jullie is alles in orde gekomen met de claim die ik had ingediend. Alles wordt zeer goed opgevolgd en het was fijn dat jullie me telkens op de hoogte brachten van de verdere ontwikkelingen. Ook de uitbetaling is zeer vlot verlopen! Super bedankt voor alles!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air France

Claim ingediend en uiteindelijk kwam de luchtvaartmaatschappij over de brug. Goede duidelijke service

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Britisch airways

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Sneller dan verwacht en makkelijk

Snel geregeld en het aanvragen was makkelijk

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

Na 23 maanden eindelijk actie

Het heeft allemaal veel te lang geduurd en veel te veel ergernis gegeven. Aviclaim heeft niets gedaan om onze belangen te behartigen. Pas na een heel boos telefoontje kwam er actie. Wij zullen iedereen ontraden om met Aviclaim in zee te gaan.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

Netjes geregeld volgens afspraak

Prima service. 29% provisie is best hoog maar je hebt er helemaal geen omkijken naar. Uploaden wat ze vragen en alles wordt geregeld. Je wordt netjes op de hoogte gehouden. En het geld wat teruggevorderd wordt van de vliegmaatschappij wordt snel op je rekening overgemaakt

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Australian airlines

Prachtig

Ik dank aviclaim hartelijk voor zijn steun met betrekking tot de compensatie.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easy jet

Vlotte en duidelijke hulp

Alles is vlot verlopen en ik kreeg ook voldoende uitleg om alles correct in orde te brengen. Echter vind ik de 29% wel veel die wordt afgehouden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Ze blijven vechten voor je geld.

Fijne eerlijke communicatie met aviclaim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Boven verwachting vergoeding voor vertraging van twee nachten ontvangen via Aviclaim

Heel blij met deze vergoeding. Toch nog een goede afsluiting dankzij Aviclaim. Regelmatig bericht ontvangen dat er aan werd gewerkt. Fijn om op de hoogte te worden gehouden.

Efficiënt en eenvoudig

Als je vooraf alle benodigde informatie hebt verzameld, dan is het proces verder heel eenvoudig en efficiënt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tap

Claim ingediend eerst via een andere partij, na 1 jaar nog steeds niets ontvangen, daarna via Aviclaim en het is door hun snel en goed afgehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Evaair

Je moet wel erg veel geduld hebben

Na onze vertraging hebben we ons als een groep aangemeld. Dit ging redelijk gemakkelijk. Maar later blijkt dat er een groot verschil is in het tijdstip van uitbetalen. En niet als groep behandeld zijn . De uitleg is verschillend. De meeste hebben inmiddels geld ontvangen. Maar er zijn er nog die wachten. Met erg veel geduld komt alles goed. Gr Evert.

Duidelijk en doeltreffend

Ik ben zeer tevreden over de manier hoe jullie te werk zijn gegaan. En ons op de hoogte hebben gehouden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Emiraten

Ik heb het uiteindelijk ontvangen wat heel fijn is.

Na heel lang niks meer horen kreeg ik ineens weer een mail dat ze bezig waren met een rechtzaak. Nu heb ik het ontvangen, dus ik ben heel blij

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Mauritius airlines

Alles perfect, goed gezelschap, verantwoordelijk en uitstekende service . Muy agradecida por la ayuda prestada en la recuperación de la indemnización del vuelo . Lo hicieron muy bien .

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Condor

Volhardend

Aviclaim is volhardend en schroomt niet om juridische stappen te ondernemen. Uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen na twee jaar!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? SAS

Geduld loont

Het duurt even, maar uiteindelijk een prima resultaat.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Swiss air

Eenvoudig proces en snelle afhandeling

Zie boven

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

very please with the service

very persistent in the goal to get the deserved compensation back. it took more then 2 years in whihc Aviclaim has regularly updated me on the status. Thank you!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian Airlines

De Corridor 14

3621 ZB Breukelen

0346 20 20 16

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?