Komt belofte na

Belofte nagekomen, en snel en accuraat afgehandeld. Tussentijdse communicatie ook meer dan prima. Helemaal top!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air Europa

Geweldig.

Ik heb altijd vertrouwen gehad in Aviclaim. Ondanks de lange wachttijd veroorzaakt door Ryanair. Prima resultaat.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Concreet: alle documentatie opgestuurd, verwerkt door Aviclaim en spoedig geld terug gekregen. Prima communicatie en service.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Garuda

Prima geregeld

Goed en snel geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

goed werk verricht ga zo door toppie

dat ik goed op de hoogte ben gehouden door Aviclaim en dat jullie inzet beloond is geworden cool hoor ga zo door ben heel tevreden over jullie

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryonair

Zorgeloos

Zelf geen omkijken naar. Je wordt goed op de hoogte gehouden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Goed en snel afgehandeld.

Prima service en goede procedures.

Goed bereikbaar

Positief

Snelle afhandeling, goede communicatie met mooi resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI

Aviclaim heeft mij uitstekend geholpen! Het was een lang proces maar ik ben altijd netjes op de hoogte gehouden van wat er aan de hand was en wat aviclaim aan het doen was. Ik raad aviclaim zeker aan!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easy jet

Dikke prima!

Ondanks dat het kansloos leek een claim in te dienen, is het Aviclaim toch gelukt het maximale bedrag terug te krijgen.

Vasthoudend

Vasthoudend en doorgezet tot de vliegmaatschappij over ging tot vergoeding. Ook erg prettig dat ik tussentijds op de hoogte werd gehouden dat het process liep.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Airways

Vlotte nette service!!

Goede en snelle service

Via familie had ik dit bedrijf als tip gekregen voor het indienen van een claim bij een luchtvaartmaatschappij. Het is fijn dat zij alle administratieve rompslomp uit handen nemen en het werk voor je doen. Dat is die 25% voor mij dan ook zeker waard. Het geclaimde bedrag stond snel op mijn rekening.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Albastar airlines

Duidelijk en snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces.

Duidelijk en snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Ontzettend vervelend dat we jullie nodig hadden. Maar zo ontzettend fijn dat jullie er zijn. Dat scheelt zoveel gedoe. Jullie hebben steeds helder gecommuniceerd en als snel geregeld. Top

Top service!

Mijn claim is super snel en goed afgehandeld en de communicatie verliep heel soepel. Toppers daar bij Aviclaim!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Snel geregeld en goede communicatie

Goede communicatie en snelle afhandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI

goed , de volhouder wint!

Attent en communicatief

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? vuelta

Eenvoudig, duidelijk en snel.

De procedure via de website was helder. De verdere communicatie per mail verliep uitstekend. 25% inhouden bij resultaat is misschien wat veel, maar dat had ik er voor over om dit uit handen te geven.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui Fly

Blij dat we na anderhalf jaar toch nog geld terug kregen via Aviclaim.

Het was veel werk om alle gegevens van mijn reisgenoten en mij foutloos door te geven aan Aviclaim. Toen dat eenmaal gedaan was hadden we wel zoiets van: meer kunnen we niet doen. Het voelde wel als een opluchting dat we het uit handen hadden kunnen geven.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Laudamotion/Ryanair.

Fijne service

Een fijne service en een goed resultaat

Top dat het gelukt is

Wij hebben in 2018 een schade geclaimd. Dat heeft erg lang op zich laten wachten maar dat kwam ook door allerlei andere oorzaken. We hadden de moed al opgegeven maar Aviclaim niet en ze hebben het gewonnen voor ons. Super fijn.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryan Air

Doen wat ze moeten doen

Ze hebben de claim met succes afgerond. Het duurt lang, daar kunnen zij niets aan doen. Als het nodig is wordt er gecommuniceerd. Prettige samenwerking!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austria Airlines

Met enig geduld is alles vlot verlopen

Duidelijke communicatie, gebruiksvriendelijk systeem

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?