Net €3600 teruggekregen voor mijn groepsreis

Ik dacht dat geld zien we nooit meer terug, maar keurig op de hoogte gehouden door aviclaim en ze hebben doorgepakt. Mocht het lukken dan hield ik rekening met 2 jaar doorlooptijd maar het was binnen 4 maanden geregeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

Snelle afhandeling. 29% is wel een groot bedrag als provisie maar we hadden zelf geen puf om er achter aan te gaan. Hoewel we ook hoorden dat sommige het zelf geregeld hadden en dit ook goed te doen was. Dus die keus hebben we zelf gemaakt. Bij minder hoge provisie hadden we 5 sterren gegeven

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Delta Airlines

Super goede service

Heel erg blij. Ze doen erg veel moeite om de compensatie te regelen. Zitten er continue boven op en houden je goed op de hoogte.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Eurowings

Zorgeloos

Prima en snel geregeld. Top

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Hebben de claim gewonnen

Echter van de reisorganisatie begrepen dat het bedrag in nov al overgemaakt zou zijn dit is in februari pas gedaan. Geen idee waar dat aan ligt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Euro wings

klasse

hallo, ales oke, ik had wat moeite om mijn handtekening digitaal te versturen, verder klasse.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? corendon

Communicatie en overleg kan beter

Het opstellen en indienen van de claim ging heel goed. Echter de opvolging - tussentijdse informatie - was vrij stroperig. Wij kregen alleen terugkoppeling als wij erom vroegen. Ook het touwtrekken over het laatste deel (15e passagier) heeft bijna een jaar "geduurd". En dan een juridische procedure willen starten voor € 400 zonder tussentijds overleg wat te doen. Uiteindelijk hebben hebben wijzelf het voorstel gedaan om het laatste deel te laten varen en tot uitbetaling over te gaan. DIt laatste werd vlot uitgevoerd.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

Zeer goede opvolging en resultaat

Even moeten wachten maar dit was de moeite waard. De opvolging was zeer goed en vriendelijk.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British airways

Zeer succesvolle service

Zelf maandenlang bezig geweest met Klm om mijn vergoeding te krijgen maar geen succes.Toen Aviclaim ingeschakeld en na een een lange periode toch succes behaald!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

2 keer gebruik gemaakt van de diensten en in 1 woord top!

Heb al twee keren gebruik gemaakt en beiden keren succesvol. Ook de inhouding is minder dan andere partijen. Dankjewel!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish Airlines

heeft wel enige tijd in beslag genomen

heb zelf niet veel hoeven doen, werd prima geholpen bedankt

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Delta

Klacht reeds vergeten, maar toch terugbetaald. Super!!!!!

De waren idd bijna een hele dag vakantie verloren, maar een compensatie van 852€ had ik niet meet verwacht!!!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui flt

Alles is snel en correct verlopen Dankjewel

Alles is snel en correct verlopen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tuifly

slechte communicatie

communicatie verloopt telefonisch en via email erg slecht , uitbetaling restant duurt zelfs maanden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? easyjet

Perfect afgehandeld

Om alles zelf te regelen is veel te moeilijk. Aviclaim regelt alles voor je en keurig uitgekeerd.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Doorzetten, wachten, geweldig resultaat.

Het vertrouwen dat Aviclaim mij gaf en natuurlijk de deskundigheid hebben ervoor gezorgd,dat er gerechtigheid is geschiedt.

Slecht

Via de maatschappij aanvragen krijg je 100% en nu word er 29% ingehouden. Ik vind dit belachelijk haal het percentage wat je wilt ontvangen maar bij de maatschappij vandaan. Nu word er oneerlijk uitbetaald. Dus mijn advies ga niet via deze weg maar rechtstreeks bij de maatschappij. Ik wilde claim intrekken omdat ik er achter kwam en hup je hangt al! Eėn medepassagier kon wel terug en kreeg het volledige bedrag maar ik niet terwijl ze de aanvraag niet compleet hadden en ik het laatste niet heb aangeleverd nee hoor je hebt gemachtigd (naar mijn weten ingetrokken) en je kan geen kant op.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Consistent

Ik was ten einde raad in een dispuut met Brussels Airlines. Zelf bellen en een oplossing voorzien werd moeilijk. Toen ontdekte ik Aviclaim en hun manier van werken. Na opmaak van het dossier, gaf ik de zaak door naar hen. Regelmatig werd ik geïnformeerd over het verloop. Na 2,5 jaar was er uiteindelijk een uitspraak in ons voordeel. Dankzij Aviclaim is rechtvaardigheid geschied; mijn oprechte dank gaat uit naar hen voor hun volharding en consistente opvolging in mijn dossier.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brussels Airlines

Uitstekend mailcontact

Een heel goede ervaring

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

super gemakkelijk zonder veel gedoe

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? klm

Je wordt goed op de hoogte gehouden over jouw traject en ze reageren snel op mailtjes. Het wordt allemaal voor je geregeld. Hele fijne ervaring!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air Portugal

Snel en goed afgehandeld

Er werd gezegd dat het 4 weken of langer kon duren. Maar binnen anderhalve week had ik het geld op mijn bankrekening. De afhandeling is zonder problemen verlopen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

effectief maar lang wachten

Veel informatie opgezocht en opgestuurd naar Aviclaim. Soms nog aanvullende informatie nodig. Als ik mailde hoe de status was, werd mij verzocht te wachten en niet meer te mailen naar de status. Al met al: compensatie ontvangen maar pas ongeveer na 12 maanden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? lufthansa

Goed, tevreden

Goed, tevreden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

De communicatie in het begin van het traject mag wel iets beter. Dit ging later beter

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Royal air Maroc

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.