Doen wat ze zeggen

Heb deze claim aan aviclaim overgedragen zonder enige verwachting. Top dat ze toch de overwinning hebben behaald. Bij een volgende claim zal ik julkie zeker weer inschakelen. En de no cure no pay is dan toch zeker het proberen waard om de claim over te dragen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austria

Ik dank Aviclaim voor hun inzet voor mijn claim.

Het heeft even geduurd, maar Aviclaim hield mij steeds via mail op de hoogte. Ik was er alsnog vanuit gegaan dat het niets werd maar uiteindelijk een goed resultaat.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Rayanair

Resultaat!

Snel het juiste resultaat!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian Airways

Wat aviclaim zegt, doen ze ook

In 2018 5 dagen langer in Portugal moeten blijven ivm een staking van Ryanair, daarbij flinke kosten moeten maken,Ryanair doet verder niets. Via internet bij aviclaim terecht gekomen,en van het begin af aan zijn wij goed op de hoogte gehouden over de claim tegen Ryanair. Omdat corona er tussen kwam heeft het iets langer geduurd en ook daar kregen wij bericht van. Nu 3 jaar later,wat aviclaim zegt doen ze ook,via de rechter de claim gewonnen en hebben wij de vergoeding gekregen. Hartelijk dank daarvoor.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Zeer vlotte service, zonder onnodige rompslomp

Zeer vlotte afhandeling. Eenvoudig aan te vragen, geen moeilijke procedures. Het bedrijf handelt de claim zelfstandig af en komt snel bij je terug om de claim af te handelen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

prima ervaring

Gewoon goede ervaring.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Icelandair

Hele fijne service met regelmatig updates!

2 jaar na dato hebben wij uiteindelijk toch ons geld terug mogen ontvangen. Aviclaim hield ons zoveel mogelijk op de hoogte van de lopende kwestie. Met uiteindelijk een fijne uitkomst.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Level

Zeer goeie service

Snel en snelle service!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? austrian airlines

Help, Professional, Persistent

Txs for taking on our claim & processing/pushing it for 2 yrs. In the end with a positive result! Along the way two recommendations: - place a timestamp on the documents of the claim (cronological is ideal) - provide a final calculation at the end, before/while doing the payout - provide a final celebration letter, that you are happy to announce, that the case was won

• Question in dutch, which I dont understand ;-(

erg goed, Aviclaim hield mij maandelijks op de hoogte van de voortgang. uiteindelijk goed resultaat

Afhandeling etc erg goed, Aviclaim hield mij maandelijks op de hoogte van de voortgang. met uiteindelijk een goed resultaat. de procedure heeft 2 1/2 jaar geduurd door de vertragingstactieke van de luchtvaartmaatschappij

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iberia

Best service

3 keer bij jullie geweest en alle tijd Goed behandeld. Top ga zo door

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Lufthansa

Prettig, zakelijk, succesvol

Het was voor mij een gok om in zee te gaan met een bureau als Aviclaim. Kost je toch 20%. Ik ben wel heel tevreden over de gang van zaken, het contact, zorgvuldigheid én resultaat natuurlijk. Goed gedaan.

Snelle afwikkeling

Goede ervaring en ook gehoord van familie en collega's.

Goede communicatie

Over voortgang en afhandeling.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Binnen een paar maanden mijn geld teruggekregen van een door corona geannuleerde vlucht. Zelf heb ik veel geprobeerd maar niks lukte. Super en netjes afgehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iberia

Heel fijn

Het duurt even maar het resultaat is wel wat je graag wil hebben Uitbetaling was supervlot na de uitspraak

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Schiphol

lang gewacht maar jullie zijn heel vasthoudend

zie boven

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? hv

Heel erg klantvriendelijk

Goed bereikbaar Vriendelijke personeel Komt beloftes na

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Goede service, goede snelle communicatie.

Ik heb de diensten als professioneel ervaren. Er werd duidelijk gecommuniceerd hoe de voortgang verliep en het uiteindelijke resultaat werd waargemaakt.

Het hele snelle behandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tuifly

Waardevol en succesvolle ondersteuning bij terugvordering van ticketkosten

Tijdens de procedure voor het terugvorderen van de ticketkosten van meerdere familieleden van geannuleerde vluchten hebben we de samenwerking met AviClaim als zeer prettig ervaren. Daar waar nodig werd er contact met je gezocht en de verdere afhandeling hebben zij verricht met succesvol resultaat!

Uitstekend werk

İk ben zeer tevreden met het resultaat dat zo snel is geregeld had het eerlijk gezegd niet verwacht

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

De intake is qua procesgang en het uploaden niet echt gebruikersvriendelijk, voor de rest is het OK.

Het is omslachtig en soms onduidelijk hoe documenten kunnen worden geuploadet en de procesgang is op dat punt zeker voor verbetering vatbaar. Het verdere verloop van het proces onttrekt zich aan mijn waarneming, maar het eindresultaat en de afwikkeling is adequaat.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Wat een verrassing!

Wij hadden de hoop al opgegeven dat we ooit onze centen terug zouden zien, maar Aviclaim heeft de zaak gewonnen! Enorm dankbaar en blij zijn wij! Hartelijk dank!

Professionele hulp

Eenvoudige en goede ondersteuning bij claimprocedure

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?