Persoon waren vriendelijke

Ik ben goed geholpen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Slm

zeven en een half

Uiteindelijk is er iets uitgesleept, maar niet het bedrag dat Aviclaim ooit zei te kunnen claimen. Dat kan, maar dan is de 1e inschatting niet goed. En ik begrijp dat voor het bedrag waar Aviclaim het voor doet, je niet kan en moet verwachten dat je zij het onderste uit de kan halen. Het proces heeft wel 5 jaren geduurd en regelmatig heb ik naar de stand moeten informeren. De afwikkeling liep wat stroef. De kwaliteit van het resultaat is slecht te beoordelen. Ik ken de juridische valkuilen niet.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? transavia

Doen wat ze beloven

Ondanks het niet meewerken van Turkisch Airlines de uitbetaling toch voorelkaar gekregen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish airline

Super snelle en duidelijke service

Na een omboeking van onze vakantie hebben we aviclaim ingeschakeld om de claim aan te vragen. Bij de luchtvaartmaatschappij kwamen we er echt niet uit. Nadat ik al onze documenten heb geupload zijn we heel snel geholpen en hebben we al snel bericht ontvangen dat we de volledige claim kregen, binnen 1 week stond het geld al op onze rekening. In 1 woord super!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Ik diende mijn claim in, binnen enkele weken was dit in orde.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? SLM

Communicatie erg slecht en ze weigeren de uitbetaalde compensatie over te maken

Juli 2023 gevlogen met British Airways waarbij onze vlucht geannuleerd werd op moment dat we al op Schiphol stonden. Vervolgens via Aviclaim een claim ingediend, waarbij we zelf meerdere keren erachter aan hebben kunnen mailen om überhaupt iets aan informatie te kunnen ontvangen. Vervolgens hebben wij rechtstreeks vanuit British Airways bericht ontvangen dat de compensatie werd toegekend op 14 maart. Aviclaim zegt echter niks te hebben ontvangen, waarna wij navraag zijn gaan doen bij BA. 2 weken later (27-3) van BA reactie ontvangen waarop zij aangeven de compensatie al te hebben overgemaakt op de rekening van Aviclaim (waarbij zij tevens het rekeningnummer + de swiftcode van Aviclaim hebben meegestuurd waarop het geld is overgemaakt). Nu blijft Aviclaim zich beroepen op dat zij niks hebben ontvangen en weigert over te gaan tot betaling van het deel waar wij recht op hebben. Zo zijn we nu bijna een jaar verder, heeft Aviclaim (op basis van informatie van BA) het geld al ruim 2 maanden op de rekening staan, en zitten wij met een bak frustratie en zonder compensatie. Wat ons betreft dus zeker geen aanbeveling en kun je beter zelf een brief opstellen of rechtstreeks een klacht indienen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Airways

Zeer goede ervaring!

Avickaim is een organisatie die goed digitaal is ingericht. Er wordt steeds snel gereageerd. Als klant moet je wel digitaal vaandrig zijn. Onze claim is zeer snel goed afgehandeld! Dank daarvoor.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Condor

Heel fijn

Ik vond dat ik goed op de hoogte werd gehouden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Naar een. heel slecht vlucht ben zeer tevreden

Fijn dat het gelukt is

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Air

Super!!!

Ik had de hoop al opgegeven maar Aviclaim heeft doorgezet en ik heb mijn vergoeding gekregen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish airlines

Snel afgehandeld , waarvoor dank

Claim is snel en naar tevredenheid afgehandeld.

Stroperig proces, reactief

Eigen initiatief loont. Goed lezen wat er wordt doorgestuurd. Op e-mails wordt snel gereageerd; de manier van communiceren verschilt per medewerker. Van attent en vriendelijk tot gepikeerd. Totale procedure heeft 10 maanden geduurd.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ba

Correcte en fijne service

Aviclaim zorgt ervoor dat je zelf niet dagen en uren kwijt bent aan het terug vragen van je claim. Je vult de gegevens in, levert de documenten aan en verder wordt alles voor je geregeld. Wij hadden een behoorlijk complex verhaal, en ondanks dat de luchtvaartmaatschappij bleef weigeren voor betaling en ons ongelijk gaf was het na maanden toch een fijne verrassing ineens de claim te ontvangen. Echt een aanrader!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkisch airlines

Zeer snelle en goede afhandeling van de claim.

Na vertraging van 24 uur eerst zelf claim neergelegd bij Easyjet, dit zonder resultaat. Hierna Claimeasy ingeschakeld waarbij binnen 14 dagen de claim werd geaccepteerd en uitbetaald, zeer snelle en goede actie.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Vlot geregeld.

Online alles uploaden, getekende volmacht meesturen en Aviclaim ontzorgt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air Serbia

Snel, overzichtelijk, top!

Aviclaim nam alles uit handen en regelde binnen 1 week de claim en uitbetaling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Zeer tevreden over de service

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Condor

Snelle service, je word goed geïnformeerd! Ze antwoorden snel via e-mail!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Eva air

Uitstekend afgehandeld

Goede service, mooi bedrag terug ontvangen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP Portugal

goed resultaat na een lang traject

Na een vertraagde vlucht uit curacao heeft het bijna twee jaar geduurd voordat dat ik 600 euro terugkreeg. Dank aan aviclaim. ze hielden me al die tijd op de hoogte van de stappen die ze ondernamen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? klm

Geweldig alles geregeld volgens afspraak

Alles netjes afgerond,dank U wel. En volgens afspraak ons op de hoogte gehouden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Mooi resultaat!

Wij hadden een claim neergelegd nav een geannuleerde vlucht. De vliegtuigmaatschappij vond dit onterecht maar Aviclaim hield vol. Na ruim 2 jaar hebben ze de zaak alsnog gewonnen en binnen 2 weken alles afgehandeld. In die 2 jaar hielden ze ons netjes op de hoogte van alle ontwikkelingen. Super bedankt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? FinnAir

Goede communicatie en afwikkeling al is het wel een beetje veel provisie.

Behoorlijk snelle afhandeling. Goede communicatie. Wel hoog provisie bedrag, maar dat is wel van te voren gecommuniceerd.

Succesvol

2 jaar lang is aviclam bezig geweest om ons geld terug te krijgen. Je werd goed op de hoogte gehouden. Duidelijke brieven, goed contact.

Super vlot geregeld

Door kennisen getipt dat de claim die ze ingedient hadden gelukt was. Wij hadden een afwijzing van transavia gehad en kwamen recent met Aviclaim in contact. Super snelle reactie en duidelijke communicatie

14 De Corridor

Breukelen 3621 ZB

0346 20 20 16

Über Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?

Kiyoh Bewertungen