Super support en goede communicatie en uiteindelijk vol resultaat!

Heel tevreden. Paul

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Een lange adem werd beloond

In 2018 hebben wij onze claim ingediend. Vanwege stakingen bij Ryanair werd toen onze vlucht gecanceld. Het heeft erg lang geduurd, maar vandaag kregen we bericht dat het bedrag aan ons wordt overgemaakt. AviClaim hield ons iedere maand op de hoogte. AviClaim is door hun vasthoudendheid geslaagd in hun werk. Een dikke pluim hebben zij zeker verdiend.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Beetje teleurstellend na een eerdere positieve ervaring

Mijn claim werd na maanden afgewezen omdat British Airways geen bedrijf is dat onder de Europese Unie valt. Er werd mij een vonnis doorgemaild dat als precedent werd aangewend. De redenering om mijn claim niet te behandelen raakte kant noch wal en ben hier dan ook tegenin gegaan. Laatste reactie van Aviclaim was dat ze toch niet zouden verdergaan met de behandeling van de claim (al hadden we zeker recht op een compensatie: vlucht een uur voor vertrek geannuleerd per mail + herboekt op een vlucht 6 uur later en vertrekkende vanuit een andere luchthaven). Plots krijg ik weken later een mail dat er een compensatie werd toegekend waar Aviclaim een dikke commissie van afneemt. Ik heb het gevoel dat de compensatie werd toegekend omdat ik zelf ben beginnen argumenteren naar Aviclaim toe waarom de afwijzing geen steek hield, niet omdat zij zelf het voor mij hebben opgenomen. Het heeft mij dus enorm veel moeite gekost om de compensatie te krijgen, wat niet zou mogen gezien de commissie die ze opstrijken en het feit dat je dit aan hen uitbesteed. Zij zouden het werk dus voor jou moeten doen. Anders had ik beter zelf rechtstreeks bij de vliegmaatschappij een claim ingediend, dan had ik er evenveel moeite in moeten steken, maar had ik wel het volledige bedrag van de compensatie gekregen, zonder een commissie te moeten afgeven.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Airways

Duurt lang

Ik dacht dat het lang duurde en vergeten was

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Rynair Wizzair Sunexpress

Ze hebben hen best gedaan en ik raad zeker aan

Fantastisch geholpen

Alles is keurig uit handen genomen na aanleveren van alle gegevens

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

fijn bedrijf snelle antwoorden op mijn vragen

claim neergelegd en eigenlijk niks meer aan hoeven doen. duurt even maar dan heb je ook wat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? transavia

Heel ervaren bedrijf

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Fijn dat de vergoeding geregeld is

AviClaim stuurt vaak herinneringsmails, wat fijn is zodat het echt geregeld kan worden. Omdat ik niet alles begreep mailde ik vragen terug. Hierop kreeg ik automatisch gegenereerde mails terug of de antwoorden die al in de eerdere mails stonden. Dit is onpersoonlijk en achteraf erg gemakkelijk door jullie verdiend. Telefonisch contact zou zeker helpen. De vergoeding die jullie ook meepakken vind ik niet in verhouding tot de service.

Klantvriendelijk en effectief

Het kost weinig moeite voor aanvrager en het was snel geregeld. Wat me nog wel onduidelijk is: wat gebeurt er met kopie van mijn ID document nu proces is afgerond?

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian

Het resultaat mag er zijn, de weg ernaartoe was voor ons moeizaam

We hebben de zaak, een vertraging van 24 uur bij een vlucht vanuit Nederland naar Australië, begin mei 2022 aangemeld. Deze is na bijna 2 jaar succesvol afgerond. We zijn erg blij met het resultaat. Echter de communicatie mag wat ons betreft beter. We hadden vaker een update verwacht, maar in plaats daarvan hebben wij meerdere malen (telkens na maanden stilte) contact opgenomen om te vragen naar de status. Misschien zaten we er te ‘erg bovenop’, maar we hadden niet verwacht dat het bijna 2 jaar zou duren. En dat het veel telefoontjes en mailtjes (vanuit ons naar Aviclaim, omdat we het idee hadden dat onze zaak onderaan de stapel lag - we hoorden maar niets) zou kosten.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Airways

Goede follow-up en resultaat

Summiere, maar prima informatieverschaffing omtrent verloop procedure. En uiteindelijk is de aanhouder beloond. Dank daarvoor!

Al 2 maal moeten gebruiken met goede afloop

Door het uit te besteden meer vertrouwen in een goede afloop, en dat was terrecht! Exact een jaar na datum heeft de luchtvaartmaatschappij toch terug betaald. Alleen de claim die door aviclaim eb mijzelf berekend was is niet reëel...daar kun je je dan in vergissen maar aviclaim houdt je goed op de hoogte, en het is al met al een duidelijk proces!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Correcte afhandeling volgens afspraak.

Fijn geregeld

Ondanks het wat langer heeft geduurd. Wel steeds op de hoogte gebracht met een positief resultaat.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Raynair

Topbedrijf

Zeer goede website, houden de klant constant op de hoogte tijdens het proces. Kundige medewerkers.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Goede en correcte opvolging.

Ik vind het jammer dat het van bij de start niet duidelijk was dat Aviclaim zo'n groot percentage van het teruggestorte bedrag zou inhouden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? austrian airlines

Goede en behulpzame service

Zeer correcte service. Aviclaim houdt je regelmatig op de hoogte, en reageren ook zeer snel op je mails. Zeer goede ervaring gehad!

Top organisatie

Altijd bereikbaar, altijd word ik in hoogte gesteld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryan Air

Geweldi!!!

Heel goed geholpen. Snelle reactie. Echt een aanrader

Geen inhoudelijke berichten

Tussentijds geen inhoudelijke toelichting ontvangen. Bij schikking geen uitleg waarom het bedrag afwijkt van mijn vordering. Ik weet oprecht niet waarom het bedrag zo veel lager is dan mijn vordering.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Een correcte afwikkeling en goede feedback.

Wij zijn netjes geholpen door een partij die garant wil staan voor zijn vastberadenheid omtrent opgelegde claim. Zij zet zich in voor gerechtigheid en komt geregeld met informatie m.b. voortgang zaak.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Britisch Airways

Goed geregeld

Nadat ik alles had ingevuld, was ik het eigenlijk alweer vergeten. Een aardige tijd later krijg ik een mail dat ik het terugkrijg, nou mooi meegenomen toch!

Super snel resultaat

Super snelle afhandeling en resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United Airlines

Snelle afhandeling

14 De Corridor Breukelen 3621 ZB

0346 20 20 16

Über Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?

Kiyoh Bewertungen