Sufficiënt

Het duurde even, maar uiteindelijk is de vergoeding wel binnen gekomen. Het indienen van een claim verliep makkelijk, maar de uiteindelijke uitbetaling liep moeilijk. Er werd geclaimd dat dit lag aan de vliegtuigmaatschappij waarop ik een claim had ingediend, maar aangezien je de maatschappij zelf niet mag benaderen, voelt dit meer alsof het makkelijker is een vinger naar iemand anders te wijzen. Ik kreeg regelmatig een bericht over een juridisch traject, waar ikzelf nogal sceptisch over was, vooral na beoordeling van een kennis met juridische achtergrond. Toen de advocaat van Aviclaim me benaderde, heeft hij me achtergelaten met een naar gevoel. Nogmaals, ik weet niet aan wie het uiteindelijk precies lag dat het gehele proces lang duurde, maar ik ben blij dat het afgerond is.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Zeer blij met de service

Aviclaim heeft echt voor me gestreden en gezorgd dat ik 2 jaar na de vertraging nog steeds een vergoeding heb ontvangen!! Geweldig :))

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Duurde 5 jaar, ben blij dat het dmv Aviclaim nu rond is.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Swiss Air

Goed afgehandeld

Excellent!

Very professional,quick response and upto date communication.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Prima geregeld met een positief resultaat

2 maanden na gemiste aansluiting is de claim uitgekeerd, bedankt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Geboekt met Delta maar werd gedaan door KLM

Duurde wel even

Nadat in oktober2022 onze vlucht 42 uur was vertraagd heeft het uiteindelijk tot april 2024 geduurd voordat er uitspraak kwam. Uiteindelijk is er uitbetaald

Goed gewerkt, dank hiervoor

Weinig woorden, hard gewerkt op de achtergrond , top

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

heeft wel lang geduurd maar uiteindelijk wel vergoed dus super!

uiteindelijk een vlotte afhandeling van onze claim. heeft 10 maanden geduurd , maar geld goed ontvangen. wel een inhouding van 30%? maar uiteindelijk tevreden. wel geen extra randkosten gemaakt tijdens de 11 uur wachten in Istanbul vergoed.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? turkisch airways

Schandalig

Het heeft 1,5 jaar geduurd voordat Aviclaim overging tot uitbetaling. Het was een klinkklare zaak, die normaliter had moeten leiden tot een schadevergoeding van €600. Pas nadat ik duidelijk geprotesteerd had tegen de lengte van de procedure en de belachelijke redenen dat het niet tot uitkering was gekomen heeft Aviclaim een gedeeltelijke betaling gedaan, zonder bewijs te leveren dat KLM ook werkelijk slechts €300 had toegekend. Ik vind Avivlaim een misdadige organisatie.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Het ontzorgt in een materie waar ik niet in thuis ben.

Er werd duidelijk aangegeven wat er aangeleverd moest worden en of het compleet was. Het was wel lastig om de boekingsbevestiging als PDF te versturen. Ik had niet door dat Aviclaim een tussen organisatie was die een deel van de schadeclaim zou inhouden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Aviclaim handelt snel, pro-actief en duidelijk

Het omgaan met claims m.b.t. vluchten is geen alledaagse bezigheid voor mij. Daarom is het fijn dat een bedrijf als Aviclaim er is en dat zij voor en namens mij doen. Zo'n claim volgt een lang tijdpad maar door de regelmatige updates en berichtgeving ben je als klant altijd op de hoogte en heb je toch het gevoel dat er wat gebeurt.

Prima service!

Soepele afhandeling waarbij ik goed op de hoogte gehouden ben. Natuurlijk heb ik geen inzicht in de kosten die gemaakt zijn, maar verhoudingsgewijs lijken mij de kosten welke in rekening gebracht worden aan de hoge kant. Dat is mijn enige minpuntje.

Super goed geregeld!

Van indienen tot uitbetalen, was alles duidelijk en snel. Bedankt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Vleigmaatschapij TUI wilde niet betalen heb ik een claim ingediend bij aviclaim alles was wel betaald binnen 2 maanden, hoede service

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Goed geholpen!

Ze zijn duidelijk in communicatie, wat ze doen en helpen goed om de claim te ontvangen! Absolute aanrader

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United airlines

Met een klein beetje gedoe wordt je ontzorgd. Kosten van mijn gecancelde vlucht grotendeels terug ontvangen

Professioneel en zorgvuldig

Zeer professionele en deskundige club voor schadeclaims bij vliegreizen. Zij hebben de middelen en de mankracht om door te gaan waar men als consument al lang de moed zou hebben opgegeven. Tijdens het proces wordt men regelmatig geïnformeerd over de voortgang. Uitbetaling geschiedt snel. Zeer tevreden en dankbaar voor alles wat Aviclaim voor ons gedaan heeft.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Lufthansa

PRIMA

REDELIJK SNEL GEREGELD.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? AIR FRANCE

Supeeer

Super vriendelijk, communicatie zeer goed, wat andere kunnen niet regelen aviclaim is gelukt. Zeker een aanrader

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizzair

prima ervaring

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? klm

Super snelle afhandeling

Snelle service Helder en transparante afwikkeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Goede communicatie, duidelijke mails, fijn dat ik zelf niks hoefde te regelen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? klm

Dankjewel voor al jullie inspanning!

Het proces van de claim zelf verliep wel wat verwarrend. Wij kwamen met een hele groep passagiers als 1 claim binnen. Bij veel mensen is om dubbele info gevraagd. Meerdere mensen moesten opnieuw gegevens aanleveren of andere info, terwijl jullie deze info al wel in het bezit hadden. Ultimo hebben inmiddels veel mensen van de groep het claimbedrag ontvangen, maar ook veel mensen (van wie zelf de aangever van de claim) zijn nog niks verder. Dat vind ik persoonlijk een verwarrend verhaal. Ultimo hebben jullie voor ons de claim tot een goed einde gebracht. Dankjewel voor de moeite.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? corendon/transavia

Goed geregeld

Melding gemaakt, over een vlucht van Transavia, document verstuurd en ze hebben het gelijk opgepakt, werd goed op de hoogte gehouden, wat de status was , duurde wel een hele tijd , maar uiteindelijk toch gelukt

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?