Snelle actie om geld terug te krijgen

Snel voor elkaar gekregen om het geld van de in gebreke gestelde vliegmaatschappij terug te krijgen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iberia

Wat een strijd.

Na lange tijd en zéér veel miscommunicatie is het dan uiteindelijk gelukt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Makkelijk, snel en weten waar ze het over hebben!!!

Fijne club, hebben mij snel geholpen zonder veel poespas.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

Heeft even geduurd maar het is gelukt!

Eerst leek het er op dat er niks werd uitgekeerd, maar de aanhouder wint!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? EasyJet

Wat een opluchting

Het heeft twee jaar geduurd maar omdat ik alle stukken had bewaard is het AVI Claim toch gelukt om onze 5 tickets voor Thailand te verzilveren AVI Claim bedankt!!!.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Thai Airways

Took some time but got my compensation when the airline refused

It took months, but Ingot my compensation and the communication was smooth

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? WizzAir

super

Goede service en goed resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? easyjet

Perfecte afhandeling!

Geannuleerde vlucht van EasyJet, ter plekke zelf een hotel moeten regelen want easyJet gaf geen thuis. Claim ingediend bij easyJet, afgewezen. Aviclaim ingeschakeld en het duurde een paar maanden maar alles is vergoed. Fijne service.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Ben super blij dat hun het wel voor elkaar hebben kunnen krijgen .

Duurde even maaar niet erg het wachten waard . Ze hielde me steeds op de hoogte dat ze er mee bezig waren en zijn . Super goed .

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Royaal aire maroc

Duidelijke communicatie over de status van de claim

Het gaat

Klantgericht

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Surinam airways

top; goede communicatie en snel het geld ontvangen

top; goede communicatie en snel het geld ontvangen

Afhandeling heeft lang geduurd

7 maanden moeten wachten voordat we dit dossier konden sluiten.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? SAS

Oplichters

Bereiken niks maar weten je snel te vinden om de factuur te sturen zodra je zelf na een half jaar Transavia weet te bewegen om het over te maken! Doe het niet!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Medewerkers aviclaim doen hun. Uiterste best om een claim vergoeding er uit krijgen

Goed gemotiveerd personeel

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Een zeer goede afwikkeling van mijn claim.

Over de voortgang van mijn claim werd ik regelmatig op de hoogte gehouden. Na toewijzing van mijn claim is het mij toekomende bedrag heel vlot overgemaakt.

Perfekt

Was de beste

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizzair

Gebruikersvriendelijke website. Mail's worden snel beantwoordt. Triest dat KLM vertikt de schade rechtstreeks te vergoeden.Meedere malen via hun site en telefonisch gesproken .Resultaat altijd weer dezelfde standaard mail. Die gaan er vanuit dat de meerderheid het dan maar laten zitten. Dus beste KLM klanten ,als het van plan bent op te geven niet doen. AVI inschakelen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Komen na wat zij toezeggen

De maatschappij gaf aanvankelijk niet thuis, maar Aviclaim heeft zich er in vastgebeten en de geclaimde schade uiteindelijk verhaald, top!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Tevreden, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Prima.

Snelle en effectieve service

Het is eigenlijk onzin dat we Aviclaim nodig hebben, dit zou niet moeten. we hebben zelf geprobeerd het geld terug te krijgen maar dan wijzen de luchtvaartmaatschappij en de reisorganisatie naar elkaar. Dan is het fijn dat Aviclaim dat alsnog regelt maar dan lever je wel 25% van het bedrag in. Dat was het ons zeker waard, omdat we zelf die strijd niet wilden aangaan. Aviclaim heeft vervolgens snel en duidelijk gehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? American Airlines

erg goed

Duidelijke communicatie, Zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen. Top!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI

Goede snelle service

Goed en snel geholpen door aviclaim

Redelijk goed

Even gewacht, maar toch gelukr

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizz Air

Duidelijke claimafhandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?