Goed geholpen, duidelijke communicatie

Zeer eenvoudig en duidelijk geholpen! Dank

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP AIR

Goed afgehandeld

Goed afgehandeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Perfect geregeld Ze hielden zich bezig met claim en hielden mij op de hoogte er van.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizz air

Goede service!

Aviclaim heeft het hele traject van ons overgenomen, dat scheelt heel veel tijd!

Efficient and communicative

Excellent service

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Goede communicatie

Goede communicatie

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Uitstekende communicatie

Keurig op de hoogte gehouden tijdens ‘t gehele traject

Erg tevreden.

Aviclaim reageert vlot op vragen via de mail. Na ook nog een positief resultaat, lees: uitbetaling van buitenlandse vliegmaatschappij door vertraging, kan ik niet anders dan tevreden zijn.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iceland air

Een prima ervaring.

Het was eerst wat werk om alles in te scannen,aangezien ik geen scanner bezit. Na alle gegevens in gevoerd te hebben ging het prima. En werd ik ook op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Na een paar maanden was er eindelijk een beslissing van de luchtvaart organisatie. En men ging over tot vergoeding!

Zeer blij mij

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Top geregeld zonder veel rompslomp

Goede claim service top

Makkelijke communicatie.

Wanneer je eenmaal aangemeld bent hoef je zelf nergens meer achteraan. Ze houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Zorgeloos geholpen en geïnformeerd met een prima resultaat

Uitstekend. Keurig op de hoogte gehouden van de status en de stappen die genomen worden. Ze geven niet op en met resultaat.

Uitstekende service en begeleiding

Altijd de de hoogte gehouden van de vooruitgang. Topservice

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Perfecte afhandeling

Aviclame verwerkte mijn claim met een positief resultaat. Heel erg bedankt. Aviclaim doet wat ze zeggen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air France

super goed

super snel mijn geld terug na 5,5 uur vertraging, super bedrijf!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI

Lange adem geeft een mooi resultaat!

Vasthoudend en veel geduld hebben we nodig gehad. Blij dat we een resultaat hebben die recht doet aan de situatie van een jaar geleden, luchtvaartmaatschappijen die denken door te vertragen dat de tegenpartij opgeeft. Sta op voor je recht samen met Aviclaim. Dank nogmaals.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British airways

Betrouwbaar, snel en servicegericht!

Heel positief, ik beveel Aviclaim zeker aan!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Top, goede service. Alles wordt tot in de puntje geregeld. De moeite waard om het te proberen. Alleen de afhandeling mag wat sneller.

Slim

Ik dacht dat ik een mail van Klm had gekregen. Heel slim van jullie. Ik had het anders zelf bij Klm aangevraagd en dan had ik jullie geen percentage hoeven geven.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Prima bedrijf dat gezorgd heeft voor uitbetaling claim

Aviclaim heeft zich goed ingezet om de claim bij Vueling voor elkaar te krijgen. Door een rechtszaak aan te spannen kregen wij de claim voor elkaar. Dit was zonder hun expertise niet gelukt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? vueling

Zeer tevreden!

Keurig geregeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

HEEL TE VREDEN

Ik heb ervaren dat ik goed op de hoogte werd gehouden van de gang van zaken.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? SLM

UITSTEKEND

Prima communicatie en goed geïnformeerd over de voortgang Namens mijn moeder hatelijk dank voor uw inspanningen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Het duurde lang maar uiteindelijk een vergoeding gekregen. De verwerking ging heel snel en het geld stond snel op mijn rekening.

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?