Prima geregeld

Snel voor elkaar.

Snelle afwikkeling binnen 1 maand

Jullie schrijven binnen een paar minuten klaar. Met het invoeren van documenten enz duurt echt wel langer. Daarnaast vind ik het bedrag voor de service erg hoog. Dat zou de luchtvaart maatschappij op zich moeten nemen. Dat dat zo is staat misschien bij de kleine letters. Maar je denkt dat je het bij de luchtvaart maatschappij doet. Maar verder alles prima en snelle communicatie via de mail. Succes, jullie zullen het druk hebben

Prima gewerkt Aviclaim

U heeft gedaan wat u beloofd heeft en da is zeer prijzenswaardig, niet alleen de uitbetaling maar ook het contact tot het resultaat, wil ik u en uw medewerkers hartelijk voor bedanken!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brities Arways

Mij claim werd direct aangenomen rn goed afgehandeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Heel efficiënte website en snelle opvolging. Zo moet het !

Was eerst klant bij vlucht vertraagd (ik vlieg nogal vaak) absoluut onwerkbaar want de site werkte noet Persoonlijk contact bleek onmogelijk. Hoeft ook niet maar Daan moet wel alles werken. Aviclaim heeft dezelfde kosten en was verrassend snel

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Snelle actie, weten waar ze het over hebben, snel resultaat.

De mensen van Aviclaim weten duidelijk waar ze het over hebben, ze kunnen met behulp van de geleverde informatie (niet eens volledig!) al een claim indienen en resultaten boeken. Als enige opmerking zou ik willen plaatsen dat de fee van 25% uiteindelijk als een verrassing kwam. Ik heb deze informatie waarschijnlijk ergens gemist. Neemt niet weg dat Aviclaim compensatie ter waarde van 3 van de 4 heeft geregeld! Daar waar ik weinig verwachtte, werd het alsnog een hele plezierige verrassing!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iceland Air

Alles eenvoudig, snel en accuraat geregeld.

Op de dag stressssss. Wat nu. Aviclaim gidst je perfect door alles heen. We hadden alleen wel het idee dat het een service van schiphol was of iets dergelijks. Misschien een beetje dom gedacht van onze kant. Ook vind ik 25% best veel en vraag me af wat ze er voor hebben moeten doen en of ik dat niet zelf had gekund. Maar advocaten hebben nu eenmaal een hoge fee, iets met een lange studie ofzo. ;-) Uiteindelijk heb ik nergen naar hoeven zoeken en over nadenken en heb ik bijna het uitgeven bedrag weer terug.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? easyjet

Zeer snelle afhandeling met positief resultaat

Claim bij luchtvaartmaatschappij neergelegd en binnen twee geld uitgekeerd. Kan niet sneller! Heldere communicatie.

Snel en compleet

Snelle en complete afhandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Vergoeding na annulering vlot gekregen door hulp van Aviclaim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Very satisfied with the support, received the refund quickly

My flight was delayed and Aviclaim simply did all the work for me and received the full refund within 2 weeks. Very satisfied with the support.

Super goed geregeld!

Gemakkelijk via de website je claim indienen en je word netjes op de hoogte gehouden. Is de claim afgerond staat het geld snel op je rekening.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? EasyJet

Snelle afhandeling

Site redelijk makkelijk in te vullen. Uploaden bestanden idem. Duidelijke communicatie en snelle afhandeling met positief resultaat.

Rechtszaak gewonnen

Door een vertraging van 24 uur, Aviclaim maar ingeschakeld en binnen 4 maanden de compensatie gekregen. Top!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Na het vastlopen (systeemtechnisch) ben ik telefonisch vriendelijk en netjes te woord gestaan. Schadeclaim is snel in behandeling genomen en afgewikkeld.

Snel Kordaat zonder poetspas

Als eerste , we wisten niet dat het kon een claem voor toch een zeer onprettige terug reis ervaring. Tot we Aviclain om advies vroegen en dat advies was prima. We hebben precies volgens hun aangegeven formulieren ingevuld en de papieren war om gevraagd werd mee gezonden, allemaal via internet. De ontvangst werd direct bevestigd en daarna waar men mee bezig was. Keurig, werden gelijk gerustgesteld en de zakelijke overeenkomst was goed eerlijk geen kleine lettertjes dus. De claem ingediend 26 mei en 15 juni staat het gevorderde op de rekening. Met vooraf de uitleg 25%. Jongens Meisjes een duim omhoog. Heel netjes gedaan.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

correct behandeld, en erg duidelijk

Een geweldige ervaring over de vlotte afhandeling, prima Grt Ad Damen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui airlines Belgium

Top ervaring, kundig en snel

Top bedrijf

Super geregeld!

Zeer snel en netjes afgehandeld

top geregeld

Super service, binnen drie weken helemaal afgewerkt

Snel en makkelijk

Het ging snel en makkelijk in 3 weken kregen we onze geld terug. Voor vragen telefonisch bereikbaar

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Onze claim is supersnel afgehandeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Hoefde echt bijna niks zelf te doen en was fijn hoe jullie me op de hoogte hielden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easy jet

Uitstekende service!

Claim ingediend en verder geen omkijken naar. Tussentijds ook updates ontvangen en snelle afhandeling en uitbetaling.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air Portugal

heel snel en succesvol

vlucht was geannuleerd; daarom vervangende vlucht met andere maatschappij geboekt eerst zelf claim bij Easyjet: kleine compensatie alleen voor maaltijd, niet voor vervangende vlucht: er was volgens hen een Easyjet-alternatief binnen 24 uur Daarna claim bij Vlucht Vertraagd: zij stelden snel vast dat Easyjet geldige reden had om te cancelen, dus geen recht op compensatie. Daarna Aviclaim: wel mogelijkheid voor compensatie van 250 p.p. En dat was ook het resultaat

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?