Uitstekende service!

Ze hebben mij op verschillende momenten uit zichzelf gecontacteerd om mij gerust te stellen dat ze nog steeds met mijn case bezig waren. Na anderhalfjaar hebben ze de rechtzaak gewonnen en het geld stond onmiddellijk op mijn rekening!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brussels Airlines

super

mijn claim bij KLM kreeg geen respons. Aviclaim heeft het wel voor elkaar gekregen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? klm

Top bedrijf

Vriendelijke medewerkers, die hun uiterste best hebben gedaan, met mooi resultaat.

Zorgeloze afhandeling

Binnen 4 maanden is onze vergoeding geregeld. Uiteindelijk door schikking in een rechtzaak (voor volledige bedrag). Het is gemakkelijk je documenten te uploaden en zij doen de rest. Je krijgt af en toe bericht als er een mijlpaal is bereikt, maar uiteindelijk is het vooral afwachten (ik denk dat ik max 5 berichten heb gehad). Dat zou wat beter kunnen i.p.v. dat je leest dat ze nog gaan bekijken of ze een rechtzaak willen starten. Maar uiteindelijk een prima afhandeling zonder zorgen!

Super service!

Onze tickets werden opeens geannuleerd en hierdoor moesten we duurdere tickets kopen. Aviclaim heeft er voor gezorgd dat we deze kosten terug hebben gekregen. Je moet even geduld hebben, maar achter de schermen zijn ze druk voor je aan de slag. Toppers bedankt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? -

Goed geregeld

Fijn dat we er niet zelf achter aan hoefde. Klm was namelijk niet zo makkelijk. Maar uiteindelijk hebben we de vergoeding gekregen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Goed gewerkt nadat deze claim in eerste instantie door KLM was afgewezen omdat het ‘overmacht’ zou zijn geweest ivm Franse airtraffic stakingen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Goed contact en heldere begeleiding.

Goede begeleiding en heldere communicatie

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Mijn geld teruggekregen nadat ik tal keren van de maatschappij niks van heb gehoord

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizzair

verrassend eenvoudig, verrassend resultaat

per toeval op deze mogelijkheid gestuit, na 20 jaar vliegen voor het eerst een compensatie gekregen voor een sterk vertraagde vlucht. Bedankt Aviclaim! grt-Peter

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

De service is geslaagd in zijn doel, het heeft lang geduurd, maar het resultaat is er. Ik heb ook steeds snel antwoord gekregen op mijn antwoorden. Top dus eigenlijk.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Zeker aan te raden bij een vertraagde vlucht (meer dan 3 uur)

Onze claim voor een vertraagde vlucht is behandeld door Aviclaim. Duidelijke informatie op de site hoe dit online te doen. Tussentijds steeds door Aviclaim op de hoogte gehouden hoe de voortgang was. Snel opgelost/afgehandeld. 500,- (dus zeker de moeite waard) 375,- voor ons en 125,- voor Aviclaim. Een aanrader dus, denk dat we dit zelf niet voor elkaar hadden gekregen.

Bedankt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

De reisgenoten die rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij claimden kregen hun vergoeding sneller

Ik vond het zeer teleurstellend om te vernemen dat de reisgenoten die rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij claimden hun vergoeding ongeveer 2 maanden eerder kregen dan ik. Daarnaast werd ik weinig spontaan op de hoogte gehouden van de vorderingen in het dossier. Ik kreeg wel antwoord op mijn mails en uiteindelijk kreeg ik ook de vergoeding.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish airlines

Altijd goed op de hoogte gehouden!

Vanaf moment 1 goed en duidelijk op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Heel fijn dat je zorgen worden overgenomen!

Helemaal top! De Airline laat het gewoon tot een rechtszaak komen, wat we zelf nooit hadden doorgezet. Maar met Aviclaim hebben we gewoon ons geld terug gekregen en meer!

Top geregeld!

Ik heb Aviclaim als top ervaren. Ik had verwacht geen vergoeding meer te krijgen van de vliegtuigmaatschappij. Aviclaim gaf aan dat ik hier dus wel recht op had. Dankzij de inspanning van Aviclaim heb ik toch een vergoeding gekregen. Ik werd hierbij ook ten alle tijde goed over op de hoogte gehouden door Aviclaim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Top, snel geregeld

Duidelijke informatie

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brussel

goed en eenvoudig

Enige verbeterpuntje dat ik zie is dat jullie een mailtje sturen zodra de claim ingevuld is op jullie website.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Het duurde mij allemaal iets te lang en wilde al opgeven, maar dijn dat aviclaim toch door heeft gezet met succes.

Uitmuntend

Alles klopt, zeer goed geregeld

Deskundig

Zonder de deskundige hulp van Aviclaim waren we er nooit in geslaagd om deze claim te bewerkstelligen. Hartelijk dank.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United Airlines

Doen wat ze beloven!

Fijne communicatie, je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Er wordt ook eerlijk gezegd dat het lang kan duren.

Heel goed geholpen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Ik kon niet Vueling bereiken, telefonisch, digitaal, hoe dan ook. Tot een vriend heeft jullie op de website gevonden hebt. Eigenlijk ik had niet zoveel hoop. En nu heb ik €187 in mijn bank rekening. Hartelijk bedankt!!

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?