Professioneel

We zijn super netjes geholpen. Dikke 10

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Resultaat

Het heeft even geduurd maar het gaat om het resultaat. Blij mee!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Lufthansa

Zo snel en correct fantastisch

Ik heb een claim ingediend via de mail. Gaat eenvoudig en zonder moeite. Ik werd tijden het proces goed op de hoogte gehouden. Binnen minder dan 2 maanden alles afgehandeld en het geld op mijn rekening In een woord geweldig

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Prima op de hoogte gehouden en netjes uitbetaald.

Prima op de hoogte gehouden en netjes uitbetaald. Het Ingehouden compensatie bedrag van 29% zou wel iets lager moeten kunnen! Voor de rest goed en tevreden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iceland air

Doet het werk volgens plan en met succes

Doet het werk volgens plan en met succes

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? World2fly

Matig

Na bijna een jaar is de claim eindelijk afgehandeld, maar klopt het bedrag niet wat dient over te worden gemaakt naar mij. Dus moet ik ook daar weer achteraan. Veel gebeld, mailcontact gehad en ik kreeg alleen een statusupdate als ik er zelf om vroeg. Een volgende keer zal ik rechtstreeks de claim indienen bij de betreffende luchtvaartmaatschappij en niet meer Aviclaim inschakelen.

Doe zo voort

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Goede afhandeling

Had er niet meer op gerekend

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British airways

Aviclaim regelt het allemaal!

Dit is de eerste keer dat wij een gecancelde vlucht hadden en waren nog niet bekend met de daarbij horende rechten. Door de makkelijke en duidelijke service van Aviclaim hebben wij een fijn bedrag teruggekregen. Wij gingen met weinig verwachtingen het proces in en na een periode van meer dan 6 maanden heeft Aviclaim het voor elkaar kunnen krijgen. Ze hebben veel contact met je betreft updates en als er informatie nodig is zullen zij dit heel concreet beschrijven. Al met al een hele fijne ervaring.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Fijn

Fijn

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

It took time but the final result was good.

It took some time to get things organized and move the legal process ahead but the final result was good.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Goed en simpel

Prima geregeld.

Top werk geleverd!

Geld terug door goed werk van AviClaim na een vertraagde vlucht

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air Malta

Was perfect

Goed geregeld allemaal. Dank je wel

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Ondanks dat het lang heeft geduurd, een prima resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Super geholpen

Nadat mijn man en zoon niet met hun vlucht mee terug konden, omdat hun vlucht overboekt was, konden we snel een eenvoudig de claim indienen via Aviclaim. Aviclaim maakt het overzichtelijk welke stukken allemaal nodig zijn, wat je kan claimen en hoe het verdere verloop van het traject is. Binnen 4 weken was alles geregeld. Het gaf ons een fijn en rustig gevoel dat we niet zelf bij de vliegtuigmaatschappij overal achteraan moesten lopen. Daar hadden we de fee van Aviclaim (29% van het claimbedrag) graag voor over. De fee moet alleen even aangepast worden op de website.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Perfecte informatie en goede afhandeling.

Goede website prima, informatie per e mail. Goede afhandeling.

Geweldig ontzorgend

Heeft lang geduurd en initieel meer teruggave beloofd dan gekregen, maar uiteindelijk wel opgelost! Eenvoudig dossier aanmaken en verder wachten op antwoord zonder zelf constant er achteraan te moeten gaan. Aanrader!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Airways

Slechte website, rommelige klantenservice

Maar uiteindelijk wel vrij vlot uitbetaald..

Makkelijk en goede info

Aviclaim heeft een zeer makkelijk in te vullen formulier en houdt je goed op de hoogte van de status van claim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Goed gedaan

Weinig zelf gedaan

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? BA

Top geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United Airlines

Uitstekende ervaring

Duidelijke en professionele begeleiding. Communicatie is helder. Kortom: goede ervaring!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

duidelijk en snel. Zonder valse beloften

bedrijf Aviclaim is duidelijk en houdt je keurig op de hoogte van het geschil. Mijn zaak (door Corona kon ik niet met het vliegtuig mee) hebben ze keurig opgelost. Hulde!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iberia

Jullie hebben het netjes en snel geregeld. Mijn dank daarvoor.

Mijn ervaring met jullie is heel goed. Alles correct en behoorlijk snel afgehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Een Ierse luchtvaartmaatschappij. Naam ben ik ff kwijt.

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?