De claim is goed behandeld en uitbetaald!

Actieve communicatie mag ietsbeter

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryan

Prima alles voor ons opgepakt!

Aviclaim, heeft alles uit handen genomen en super geregeld. wij hebben binnen paar maanden, gekregen waar wij recht op hadden. Dat had zonder aviclaim zeker niet gelukt!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? vueling

Eenvoudige en vlotte ondersteuning

Na eerst via de eigen verzekeringen te gaan, ontving ik via hen de contactgegevens van Aviclaim. Door hun administratieve vlotte aanpak is het heel makkelijk werken met hun tool.

Weinig moeite, maximaal resultaat

Voor mij de enige manier om een claim uitbetaald te krijgen. Je wordt goed op de hoogte gehouden en, het belangrijkste, het geld is binnen!

Fantastisch resultaat

Omdat het voor ons persoonlijk lastig was om een claim in te dienen zijn we heel bij dat aviclaim dit voor ons heeft gedaan. We werden goed op de hoogte gehouden en ons geduld werd positief beloond. Bedankt

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Eerlijke communicatie en efficiente service

Op regelmatige basis op de hoogte gebracht van de vorderingen van het dossier.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Geen omkijken naar gehad, prima!

Eén keer aangemeld en verder geen omkijken naar gehad. Blij met het resultaat dat mijn claim uitbetaald is.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Aer Lingus

Aviclaim was goed bereikbaar. Kwam elk woord na. Duidelijk in communicatie. Top organisatie.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish airlines

No-nonse organisatie, die doet wat zij zegt en hierover prima communiceert.

De claim kende een lange doorlooptijd, maar prima periodieke updates ontvangen. Uiteindelijk resultaat positief. Zeer tevreden over Aviclaim.

Slecht

Ruim 3 maanden op mijn geld moeten wachten en dat jullie ook wat rekenen snap ik maar geen ruim €300! Ik zal jullie zeker niet aanbevelen. Heb echt achter m’n geld aan moeten lopen bij jullie.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Top top top

voor het eerste keer in me leven heb ik een claim ingediend door een vlucht vertraging bij Avaclaim. soms heb ik reclames zien voorbij komen op Instagram die ik nooit in geloofde en toch heb ik voor het eerste keer een claim ingediend!! alle bewijsstukken online ingediend en na paar maanden kreeg ik te horen dat ik liefst €800,- ontvangt er ging nog €200,- vanaf voor de behandeling. alles is mooi meegenomen. aanrader top service een woord TOP TOP !!! For the first time in my life I filed a claim due to a flight delay with Avaclaim. Sometimes I have seen commercials on Instagram that I never believed in and yet I filed a claim for the first time!! Submitted all the supporting documents online and after a few months I was told that I would receive no less than €800, with an additional €200 deducted for the treatment. everything is a bonus. recommended top service one word TOP TOP!!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Condor

KLM was net een grote georganiseerde boevenbende en Aviclaim wel succes alleen langzaam.

Hierbij de feiten. In 2020 heb ik voor mij en mijn vrouw KLM vluchten geboekt en KLM heeft deze gecanceld vanwege Covid. Wij wilden KLM helpen en namen genoegen met vouchers. Deze hebben wij in mei 2022 gebruikt om nieuwe vlucht met KLM te boeken van onze verblijfplaats Kuala Lumpur, Malaysia naar Amsterdam vv. Maar we moesten wel bijbetalen en kostte ons wel erg duur ondanks de vouchers met name ongeveer 2600 euro met optie voor stoelen Economie comfort en man-vrouw naast elkaar. Maar KLM cancelde de vlucht wel 4 maal en gaf stilletjes ons andere stoelen niet naast elkaar en in andere klasse. Dus refund gevraagd en dit zou volgens KLM kunnen. Terugbetaling van opties van stoelen van ongeveer 600 euro gebeurde snel maar de rest van meer dan 1800 euro werd maar niet uitbetaald, alhoewel er al een brief werd gestuurd dat dit bedrag via kantoor Singapore verstuurd zou worden. Het geld kwam maar niet. KLM negeerde daarna al onze e-mails en al onze contacten. Heel heel erg gemeen en als je ooit met moeite contact legde dan werd er beloofd dat je bericht zou krijgen maar dit gebeurde nooit. Ook naar de bali van KLM in Terminal 2 Schiphol leverde alleen beloften op die nooit werden voltooid. Een hele gesmeerde georganiseerde boevenbende daar in KLM!!!! Na 4 maanden en tientallen pogingen waren wij het zat om geen bericht of contact te krijgen van KLM en hebben de zaak in december 2022 aan Aviclaim gegeven. Aviclaim kreeg na 3 brieven in 9 maanden (!!!) helemaal geen enkele reactie van KLM. In augustus 2023, na 9 maanden bij Aviclaim, kreeg ik melding dat KLM niet reageerde en Aviclaim zich gaat beraden of er een juridische zaak begonnen moest worden. Maar in dec 2023 , 4 maanden later, nog steeds geen bericht dat ze begonnen zijn met de juridische zaak terwijl natuurlijk alleen beginnen met juridisch of dreiging ervan KLM kan bewegen om te reageren. Uiteindelijk gaf KLM toe en we kregen 1300 euro terug (Aviclaim kreeg 500). Dus na 1 1/2 jaar bij Aviclaim pas succes.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Aviclaim komt de afspraken na die zij beloven in een woord toporganisatie !

Vanaf het begin duidelijke afspraken gemaakt waar zij zich aanhouden! En resultaat geboekt ! Mijn ervaring is , als er in de toekomst zich weer problemen voordoen , ga ik jullie weer benaderen! Vriendelijke groeten Ine Geisink

Snel en doeltreffend

Goede ervaringen met 2 claims, vertraging en annulering vlucht. Beide uitbetaald gekregen. Moest wel.informatie indienen die ik reeds gad ingediend maar was kleine moeite. Site is onduidelijk bij bevestigen gegevens. Bakje op blauw en kleine bevestginggsvak. Moest tijdje zoeken.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ts TAP

Het heeft even geduurd, maar...

De werkwijze van Aviclaim heeft een positief resultaat opgeleverd. Dank daarvoor. Ik vond de afhandeling, in vergelijking met andere bureaus, wel lang duren. Mondelinge en schriftelijke communicatie verliep uiterst consciëntieus en professioneel. Kortom: hopelijk hebben we bemiddeling van Aviclaim niet meer nodig. Maar anders weten wij de weg met Aviclaim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish Airlines

Top geregeld, binnen 7 maanden geld op onze rekening!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish Airlines

zeer correct en vlug

Alles is perfect en zeer vlot verlopen. Na 4 weken werden we al uitbetaald.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Uitstekend geholpen

Zeer positief. Goed bereikbaar en goed en duidelijk geholpen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Lufthansa

FANTASTISCH

zeer tevreden van de uitgevoerde hulp , een aanrader voor iedereen .

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? tuifly

Duurt lang maar uiteindelijk gelukt

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? ryanair

Een ondersteuning die je van het juridische proces ontzorgt

In het begin van het traject moest ik soms nog even om terugkoppeling vragen over wat de status is maar al snel werd dit ook periodiek gedaan waardoor ik altijd op de hoogte was en geen moeilijkheden heb ervaren.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Efficent en snel

Prettig zakelijk en efficient is mijn claim vlot behandeld en succesvol afgehandeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en vlot uitbetaald na mijn geannuleerde vlucht naar Seattle. Supefijn!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Delta

we zijn goed geholpen

We zijn goed geholpen door Aviclaim. En we compensatie terug gekregen door de goede hulp van Aviclaim. Ook een keer gebeld met Aviclaim voor advies goed bereikbaar en vriendelijke en behulpzamen man.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Mijn geld teruggekregen terwijl het zelf niet lukte bij de airline.

Eerst zelf geprobeerd om mijn geld terug te krijgen bij de airline, maar dat lukte niet en de communicatie ging moeizaam. Uiteindelijk is het Aviclaim wel gelukt! Het duurt even, maar uiteindelijk heb je wel je geld terug!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? United airlines

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.