Snelle service en binnen enkele weken al het geld op de rekening.

Absoluut een aanrader voor het pubiek die ooit vertraging heeft.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Wel omslachtig

Jammer dat er niets vermeld sta over de vergoedingen voor jullie zelf . 25% vindt ik wel overdreven .

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui

Correct en direct handelen

Mijn ervaring met Aviclaime is mij prima bevallen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Gestroomlijnd proces

Het hele proces was zeer gestroomlijnd en helder. Vlotte proactieve communicatie en alles werd opgenomen door Aviclaim na de initiële opstart. In mijn geval is er ook daadwerkelijk een schadevergoeding betaald, maar zelfs moest dat niet zo zijn geweest, dan nog had ik geen reden tot klagen. Duurde 7 maanden in totaal, maar dat lijkt me normaal gezien de houding van de luchtvaartmaatschappijen om uit te betalen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian Airlines

Uiteindelijk op laatst nog snel geld gekregen

Na twee jaar touw trekken met m geld te krijgen , opeens toch over tot betaling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Singapore airlines

Ik heb 3 jaar gewacht en “de rechtszaak gewonnen” met een absoluut lachwekkend bedrag

Doordat ik met Aviclaim in zee ging kon ik ook niet direct meer handelen met de luchtvaartmaatschappij

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Duidelijke communicatie en betrouwbaar !

Na 2x afgewezen te zijn door Transavia, hebben wij een beroep gedaan op Aviclaim. Deze geven duidelijk aan of wij evt. recht hebben op een claim en houden je met regelmaat op de hoogte gedurende het proces. Deze duurde niet zo lang want binnen korte tijd hadden wij het geld op de rekening.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Ook na heel lang nog resultaat

Duurde heeeeel lang, had eerlijk gezegd verwacht dat mijn claim voor altijd in een la zou belanden. Maar toch nog wat gratis geld, leuk :)

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Air Malta

Het duurde lang maar loonde wel

Iets teveel commissie maar al met al goede service en goede bereikbare klantenservice die je verder helpt

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Aviclaim is volhardend en levert resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Geweldig! Hele goede service en heb het geld terug!

Hartelijk dank voor deze service. Ik was vergeten dat ik nog een lopende claim had, en plots ontving ik een e-mail van jullie met de melding dat het bedrag was gestort. Ik ben jullie enorm dankbaar voor de hulp en het doorzettingsvermogen!!

Snelle afhandeling

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Claim is gelukt

In 2022 alle gegevens aangeleverd, nu in 2024 de claim onverwacht ontvangen. Alles is door Aviclaim netjes afgewerkt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Super efficient mooi bedrag terug gekregen aanrader!

Super efficient mooi bedrag terug gekregen aanrader!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Houd goed op de hoogte en is eerlijk

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tap

nette afhandelig

25% voor aviclaim is wat mij betreft prima. De compensatie is eindelijk na 2 jaar uitgekeerd. Aviclaim heeft mij goed op de hoogte gehouden van het proces.

Uiteindelijk goed geholpen

Ik heb een claim ingediend 2 jaar geleden en in eerste instantie leek ik geen geld te ontvangen, maar nu 2 jaar later kreeg ik ineens een mail dat ik toch een goed bedrag terug kreeg. Aviclaim is dus al die tijd doorgegaan, echt toppers ! Ik had allang niet meer op dat geld gerekend maar toch een lekkere bonus, bedankt :)

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Goed geregeld en op de hoogte gehouden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Took long but good, maybe a bit expensive too

It took long, over 6 month to get this done but was needed. I think taking 30% is a bit too much of the total compensation

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? serbia

De aanhouder wint !!

Je moet een lange adem hebben maar na 2 jaar procederen door Aviclaim toch mijn recht op compensatie gekregen, en alles keurig afgehandeld en uitbetaald door Aviclaim Had het zonder Aviclaim niet gekregen Dus Uitstekend gedaan Heel hartelijk bedankt !!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

HEEL GOED GEINFORMEERD EN GEHOLPEN.

Twee maal gebruik gemaakt van uw diensten, de eerste maal is er snel door Transavia uitbetaald, de tweede claim heeft langer geduurd, bijna 3 jaar. Echter blij dat het nu naar tevredenheid is afgerond. Bedankt allen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tarnsavia

Langdurig traject goed uitgevoerd

Ik heb begrip voor luchtvaartmaatschappijen die uit een lastige periode komen. Als consument jouw recht halen kan dus lastig zijn door de lange duur van het traject. Het gaf een geruststellend gevoel dat Aviclaim met geduld en doorzettingsvermogen het proces tot een goed einde heeft volbracht.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Lufthansa

Ik ben goed geholpen

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? emirates

Geweldig gedaan.

Gezien onze hoge leeftijd, zijn wij heel erg blij dat Aviclaim voor ons een schadeclaim voor ons heeft ingediend. Dat was ons zeker niet gelukt. Veel dank er voor. Mochten we nog eens hulp nodig hebben, weten we nu de juiste personen er voor te vinde. Dank u wel . Met vriendelijke groet H.kuijpers/Leijten

Geweldig werk.

Prima contact en claim uitmuntend afgehandeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

De Corridor 14

3621 ZB Breukelen

0346 20 20 16

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?